Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (34 hodnotení)
Diskusia k článku: Petícia na záchranu našej svetoznámej Babetty
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
spravy.pravda.sk/stare-male-motorky-maju-zostat-bez-zna... |
Hodnotenie: auto.sme.sk/c/6541008/male-motocykle-zrejme-nebudu-musi... |
www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=schodze... Upravené 1 krát. Naposledy upravil imoto (21.09.2012 11:57) |
Hodnotenie: uz sa o tom hlasovalo pripadne kedy sa bude? su dake nove info? |
Od vysledku tohto hlasovania zavisi ci moja 207mička pojde k chirurgovi pod noz, alebo zapadne prachom. |
Hodnotenie: Bude sa o tom ešte hlasovať, som už zvedavý aké istoty nám Ficko prinesie.... |
su to len navrhy v NRSR, bude sa o tom este hlasovat... |
Hodnotenie: takze to znamena ze babetta ma pokoj od evidovania este 10 rokov nie? |
a este jeden je tam: Upravené 2 krát. Naposledy upravil imoto (10.07.2012 15:45) |
Navrh zakona je v parlamente: Upravené 1 krát. Naposledy upravil imoto (10.07.2012 15:45) |
Hodnotenie: Babeta jednoznačne bez E.Č. |
Babetta bola dobrá, na svoju dobu, na svoj účel, taliáni mali svoje 50 2T piaggio, my babettu. |
Hodnotenie: Kovboj,ja som zvedavý! |
www.novinky.cz/zahranicni/evropa/267506-babetty-mozna-z... |
Hodnotenie: (palec dole povinnému hodnoteniu) |
Petičné hárky stiahneš na URL: www.babetta.gofreeserve.com/Babetta/downloads... alebo www.babetta.cz.cc/Babetta/downloads/peticia.zip ak by linky nefungovali napíš si ich priamo do prehliadača. Všetke info nájdeš v prílohe. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Babettron (13.05.2011 20:26) |
Hodnotenie: nazdar dokedy treba tu peticiu poslat v pondelok 16.5.2011 to dam podpisat unas v praci urcite najdem aspon 500 podpisou tak kde to poslat a dokedi |
To lutujem aj ja. Za to neposer sa ospravedlnujem. |
a este dačo: cota, titul síce nie je zárukou inteligencie, ale aspoň tunák nikomu nehovorím , či sa má posrať, alebo nie , ako ty. nezapájam sa jalovými rečami k debate kde prosia o pomoc s darovaním kostnej drene pre malého chlapca, kde hneď na úvod napíšeš, že vlastne nič darovať nemôžeš, lebo si mal žltačku. V závere tej debaty sa dozvieme, že aj s tým odobratím pupočníkovej krvi, ktoré odporúčaš, to nie je celkom tak. Proste robíš sa najmúdrejší a poučuješ aj napr mňa, hoci som starší, vzdelanejší, motoriek som mal viac, nabehal som viac km , jazdil som aj závody MSR SBK, ss600, aj vázičku mám kdesi, ale nehrám sa na "všade som bol a všetko som videl". Tvoje vyjadrovania vzhľadom na tvoj vek sú vulgárne, ale aj tak sa neposerem , ako mi to odporúčaš. Ja som sa len znudy zapojil do tejto debaty a už toho aj veľmi ľutujem. |
cota- ďakujem za poučenie, ale nič nové som sa nedozvedel, len o tej Benelli si to ešte naštuduj, lebo keď Honda robila CBX 1000, Benelli robila šesťvalcovú 900. S tých emisií sa isto neposerem, lebo naokolo už nemá nikto žiadnu Babetu a nikto ju ani neplánuje kupovať. A na záver otázka: myslíš si že si najmúdrejší a môžeš nás alebo mňa o všetkom poučovať, keď máš niekoľko starých motoriek??? |
Sorry chalani a dámy, chápem Vás že vyjadrovanie a spôsob ako ocenil FOGY nielen Babetty, ale vtiahol do toho ešte aj mnoho našich výrobkov, by zdvihlo zo sedla nejedného z Vás, ovšem ako autor petície nechcem tu vyvolávať dáku žabo-myšiu vojnu. Ide proste o názor na výnimku pre mopedy, samozrejme aj Babetty, nech je už akýkoľvek, záporný či kladný. Tým akým spôsobom nám prezentoval svoj názor na danú tému FOGY snáď každému povie svoje, vytvoril si o ňom svoj názor a preto Vás prosím, nechajme ho tak, nech si žije vo svojom svete, možná sa mu raz podarí zobudiť s iným reálnejším názorom. Upravené 5 krát. Naposledy upravil Babettron (12.05.2011 18:36) |
Hodnotenie: mna nastvala ta V3ska .... je to najlepši offroad aky som mal...lebo kde nevyleze v3eska tam uz nikto! |
FOGY potvrdil si to co som hovoril ze ani titul nieje zaruka inteligencie! A to som si Ta celkom povazoval po tom clanku o ukrajine. |
Hodnotenie: ....stiahol niekto tie peticne harky aa "bojuje" ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dduuro (12.05.2011 14:00) |
Hodnotenie: Vzdy sa najdu ludia co "predtym" velebili len socialisticke veci a "teraz" velebia len americke. |
riki1: |
-dvojtaktný motor, ktorý ťažko štartoval, dymyl, nemal výkon... |
Moto poradňa: nestartuje mi babetta |
FOGY: troska si o tom smejde precitaj motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=46175 |
FOGY: |
vážení, babeta bol šmejd už keď ho vyrobili! čo je na nej dobré? |
Aj ja som strojny ing a tiez som si kupil niekedy cisto novu, dvojrychlostnu Babettu, bol som s nou veeeelmi spokojny, a je smutne ked strojny ing nedokaze pouzivat ani taky jednoduchy stroj ako Babetta, je ale pravda, ze komunisticka vyroba bola totalne nekvalitna,a hlavne ku koncu toho nestastneho obdobia, ale to nema s konstrukciou nic spolocne, ta bola super. |
Sorry dáko mi v predchádzajúcom príspevku nezobrazuje stránky kde sú umiestnené obrázky. Požiadal som moderátora o nápravu a zatiaľ sem dám iné náhľady. Po oprave ich moderátor môže vymazať komplet aj s týmto príspevkom. |
FOGY neviem, bud si to vlakno o com to tu je nepochopil, alebo je tu dalsi dôkaz ze ani titul nieje zaruka inteligencie. |
FOGY nedá my aby som nereagoval na tvoje príspevky čo sa týka o celoživotnom diele konštruktérov a o tých šmejdoch ako si nazval Babetty. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Moderator (12.05.2011 11:46) |
babetisti budte radi, že na ten šmejd za pár korún vám chcú dať značku. ja mám doma Can-am Renegade 800 r.v.2007 od nova za 320 tis. a keď spomeniem ma ONV - okresný národný výbor, že by som ho podla nového zákona chcel prihlásiť, aby som sa mohol s legálnou značkou preháňať po lesoch, byť chytený a ísť na rok do chládku, zabuchnú mi dvere pred nosom!!! |
OK, mas pravdu s tym celozivotnym dielom. Nechal som sa trocha uniest... mna len trocha nastvalo to ze som mal pocit ze porovnavas novodobe zo starym. |
cota: ja som narážal na to, ako autor článku nadnesene a prehnane písal o celoživotnom diele konštruktérov babety, pričom je to obyčajný šmejd. som strojný inžinier, čo tiež v časoch socializmu čo - to konštruoval a neviem si vôbec predstaviť, čo mohli na babete konštruovať celý život. /autor to proste prehnal/ V tých časoch sa na západe preháňali už iné stroje, ktoré neboli celoživotným dielom napr.: HONDA CBX 1000 so 6 valcovým motorom a spústa iných technických a konštruktérskych lahôdok. naši konštruktéri, nie vlastnou vinou, proste zaspali dobu. A trh to aj dokázal. Prečo sa teraz nevyrába to celoživotné dielo? Asi by oň nikto ani nezakopol |
doneba volajúci tunig Babety: |
Hodnotenie: článok |
FOGY nechcem sa zastavat autora clanku ani konstrukterov, ale asi si spadol z hrusky TY. Upravené 1 krát. Naposledy upravil cota (11.05.2011 11:15) |
Hodnotenie: mne je to fuk, či budú mať babety špz alebo nie. ale ten, čo napísal článok o celoživotnom diele konštruktérov babety asi spadol z hrušky. mal som čisto novú, najmodernejšiu - 2 rýchlostnú. Bola to hrôza. Štartovanie, hrkanie, prevodovka, design, neustále sa niečo sralo, proste dess. Keby som to čudo, čo nemá štartér a treba pedálovať, dneska ukázal môjmu synovi, asi by ma vysmial a vybral by si radšej tú čínu. tak je to s tým celoživotným dielom konštruktérov babety /podľa autora článku/ |
Viacerí tu uvádzate prečo len Babetty a Koráda. Nejde len o tieto stroje ide o všetky mopedy, len je zvýraznené najme Babetty a Koráda. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Babettron (10.05.2011 18:44) |
Smernica Európskeho parlamentu a Rady 2002/24/ES z 18. marca 2002 o typovom schválení dvoj- a trojkolesových |
No mozno mas pravdu ty, neviem, ja do toho az tak nevidim. Len by ma fakt zaujimalo ci to je ozaj nariadenie EU alebo z nasich "mudrych" hlav? Ak z EU, tak by som chcel vediet ako to riesia v ostatnych clenskych krajinach. Alebo zas sme my europskejsi ako cela EU? |
cota: |
Inac tusim aj ten zakon o STK (musis mat STK aj ked moto nepouzivas, alebo ju docasne vyradit) je z r.2004, cize este za Dzurindovej vlady... |
Petícia na udelenie výnimky zo zákona č. 725/2004 Z. z. § 99 písm. p) pre motocykle (mopedy) Jawa Babetta a Korádo. Zo zákona je zrejme, že aj motocykle Jawa Babetta a Korádo musia mať podľa podmienok prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, od roku 2013, pridelené EČV a na ráme vyrazené VIN číslo. |
Hodnotenie: Podporim a zbieram podpisy. Tiez som myslel ze je to smernica EU, ale tu citam ze zakon z r. 2004, ved v tom roku sme este len vstupili do EU, takze to asi nebude vymysel EU ale nasich ... |
Hodnotenie: superflanker, Jurik máte absolutnú pravdu, že zadne svetlo je s priehľadným krytom, dokonca tam je aj objímka na žiarovku, ale to je všetko. Žiadna elektro inštalácia. Nie je problém natiahnuť jeden káblik, lenže ak by sa napojil k starším typom cievok, tak už ďalšiu 5W žiarovku neutiahne. Novšie typy síce majú prídavnú 10W cievku, ale do toho bežne sú zapojené smerovky, bzučiak, brzdové svetla a pridaním ešte jednej 5W žiarovky by to proste zas nezvládlo. Bolo by možnosť prerobiť celú sústavu na 12V, ovšem už to je hrubý zásah do konštrukcie motocykla. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Babettron (10.05.2011 8:49) |
Hodnotenie: Este len pridu doby,ked bude po ceste jazdit vela mopedov a skutrov,lebo na auta nezostane uz vela miesta,a uz vobec nie na nasich obecnych autostradach,vsade existuje vynimka zo zakona,tak tu nepiste ze je to podla EU smernic,lebo je to obycajne zdieranie naroda!!!tomu zastancovi cinkych nepodarkov prajem vela stastia,ked uz rozumu nema,raz som kupil pre dceru cinsky skuter po 150km odisla inducka,po kratkej dobe sa to zacalo cele kazit a rozpadavat,este ani tie plasty na tych cinskyh crepoch nesplnaju bezpecnostnu normu,takze v zivote nikdy moto made in china nepripada do uvahy,a co sa tyka technickeho stavu mopedov,mame na to policajtov,nech si to ustrazia,namiesto toho,aby brali uplatky,samozrejme som za tu peticiu,a rad ju podporim. |
Lebo dnes je doba cinskych Jin-Lungov, ze mlynec998? |
Hodnotenie: babetu som nikdy neobluboval,skor ju povazujem za nebezpecny crep.som rad ze to zmizne aj so starymi malymi skutrami.v dnesnej dobe to nema co hladat na ceste... |
Hodnotenie: hlavna vec ze tot v Madarsku sa jazdi vsade zasadne bez svetiel, a skutre a male motocykle jazdia v pohode bez SPZ...no cototo je za stat toto Slovensko? |
Nemuseli sa prebrať. V kope štátov je výnimka a všetko ide, ako doteraz. Zavedie sa len na novo predávané. |
papiboy: |
Bohužiaľ stále ešte s takými komunistickými teroristickými metódami |
Chceli ste kapitalizmus? |
Hodnotenie: JuriK má pravdu 210 má priehľadný kryt. |
no pekne Upravené 1 krát. Naposledy upravil imoto (09.05.2011 13:55) |
Hodnotenie: Tak páni podporujem- už zbieram podpisy len tá formulácia je troškú taká no ... (v chlievoch, v šope) a malo by to byť plošne na všetky mopedy. Ale iniciatíva to je dobrá. Snáď to k niečomu pomôže. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Johnyd (09.05.2011 10:49) |
šanca takmer (možno aj viac ako) nulová.... |
Hodnotenie: jo, súhlasím a podporím ba betka bola prvá na ktorej som to skúšal v 12-tich |
Hodnotenie: Fúúúúúj týmto odieračom a hadom v ludskej koži o chvílu sadám na Babetu a idem na poštu lebo musím a neviem si predstaviť že by som kvoli tomu mal navliekať motohandry a vyťahovať velkú motorku-Babeta je proste obslužný stroj pre človeka aj po tolkých rokoch na jednotku(malá lahká úsporná( a hanba tým čo na tom chcú zachrániť štátny rozpočet. |
Hodnotenie: Ja osobne súhlasím, len nechápem prečo je to tak jednostranne orientované, ako keby iné mopedy na slovensku neboli. Čo taký Stadionisti Jawetáci a iný mopeďáci tý nech si vybavujú pi..viny alebo ako? |
Hodnotenie: chudáci rybári |
Hodnotenie: papi Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.05.2011 8:20) |
Hodnotenie: Je to likvidácia nášho technického dedičstva a ochudobnenie mladých ľudí o prvý kontakt s motocyklom! |
Hodnotenie: Znacka na Babettsone, hroza. Bola moja prva a mam ju doteraz funkcnu... idem zhanat ludi na podpis peticie ... . |
Hodnotenie: Babetta je bohužiaľ dávno po smrti... |
Hodnotenie: Aj som to tam uz davnejsie podporil, ale riki1 ako meno im nestacilo, asi nevedia ze som slavny Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (08.05.2011 16:48) |
Hodnotenie: Babetta ma spodok zadneho svetla prehliadny, prave pre funkciu osvetlenia znacky (aspon typ 210). |
Hodnotenie: V 16-tich som si urobil prvy vodicak a dostal som novucicku, travovo-zelenu Babettu (kupovana v domacich potrebach v Priori na Kamennom namesti ). Presiel som na nej polku Slovenska, bez helmy, nabaleny, rychlostou 35 km/h Boli to krasne casy mladosti a rad na Babettu spominam |
Hodnotenie: Treba túto iniciatívu podporiť pretože škoda by bolo babetty bola a je to legendárna mašina myslím, že ju zažil rovnako každý ako aj pioniera. Všeobecne špz na moped je blbosť a ako bolo spomenuté ani neboli uspôsobené na to mať špz teda ani osvetlenie ani nič podobné. A určite na to ešte zavesia tie lopaty jak svet čo budú jak padák brzdiť. Pokúsim sa pozberať nejaké podpisy aj ja lebo je to blbosť najhrubšieho zrna toto robiť s mopedmi. Prihlásenie presiahne dvojnásobok hodnoty |
Hodnotenie: Juuj kolko som sa ja nachodil na dedovej babette - a to bola tuzexova nakopavacka ! dodnes ked s nou raz za cas vybehnem tak kazdy len pozera . a to mam este jednu klasicku, vyborny prostriedok u nas na dedine v lete ked treba vsade furt niekam skocit. Som velmi proti SPZ uz ked som sa to dozvedel tak som hned hovoril , ze to babettu zabije! ale to som nevedel , ze moze byt vynimka, ak sa da tak treba tlacit a vynimku presadit. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 269389 | Včera: 173744