Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

(KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiu(KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (20 hodnotení)

Diskusia k článku: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission v Alpách

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
20.08.2010 9:55

(KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Kmotr
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Motorka: Silna, nekompromisna turistika s asi trochu zbytocnym doplnkom, ktory by si zrejme nikto sam od seba nedokupil. Aspon ja osobne nie. Ale ten Awiov napad, dat sekvencne radenie na lavu nohu sa mi paci. [dobre]

Clanok: Neviem, ci je to autorom, alebo typom motorky, alebo cim inym, ale toto sa mi uz citalo ovela lepsie ako napr. nevesticka gsxr apod. V tomto clanku som si nasiel informacie presne take, ake by som aj ocakaval a hladal. :-)


20.08.2010 10:23

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

riki1
 Kávičkár 

3000 ot = 90 km/hod
5000 ot = 130km/hod

tak bud to ma prevodovku z gumy alebo spojku zo zuvacky :-)


20.08.2010 10:31

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Jura
 Motarďák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

..hezky.. može to byt zajímavé, ale enem aby aj tam zas nenašli hliníkové stružlinky :-D


víc info...
/ www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults... /


20.08.2010 11:33

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Nieco ine, starsie, mozno lepsie....moznost volit nohou rukou-nohou-

www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha...

Aj tento system by som ohodnotil ako plus, aspon mame na vyber. Zial po usadeni na VFR mi bolo jasne za 1 sek, ze to nie je moto pre mna.


20.08.2010 12:40

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

xLoop
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Za clanok [dobre]
Za motorku [zle] ... niekoho z hondy treba nakopat do patricnych miest... vsak to aj skuter ma vacsi dojazd ako tento akoze turista...


20.08.2010 12:49

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

eNeM
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

rukou aj nohou môžem radiť aj na mojej ktm r.v.1985 :-D :-D a tóže bez spojky, veď tú tam ani vlastne nemám :-)))

Ale zaujímavý vychytávka :-)


20.08.2010 15:28

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tiez ma zarazilo tych 230 km dojazd.. wtf? ja na djuukovi mam cca 260 :-D

tiez nechapem ten "zostavajuci cas, ktory zostava na premyslanie a sledovanie premavky" - ja som zacinajuci motorkar, nemam ani 3 sezony za sebou. ale radenie mi ide niekde vzadu v hlave.. ako dychanie, ci zmurkanie. ide to tak automaticky, ze tomu nevenujem ziadnu pozornost. ani len nekukam na otackomer, zacujem, ze to tocim, tak preradim..

toto nie je o uspore casu. dobre, ze to tak neseka pri preradovani, berem. ale cas kde usetrite? s turistom? ved turista je o vozeni sa a traveni casu na motorke, nie na urychlenie..
podla mna dost zbytocna vec, aj ked krok vpred - ako pre koho. zachvilu budu chciet na motorky posadit takych idiotnych ludi ako do auta. takych, co musia mat automat, lebo manual nevedia ovladat [zle] [zle] [zle]

clanok ale vysiel, je dobry [dobre] [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (20.08.2010 15:29)


20.08.2010 15:39

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

erique
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no ale vsak to vyzera jak radenie Shimano na mojom bicykli :-D

ale ten Automat sa mi lubi len drzim a idem [dobre]


20.08.2010 15:47

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Andys
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dobry clanok [dobre]
uzivatelske info o DCT ma prekvapili. V zasade proti automatu nic nemam, v aute ho beriem za prinos, ale u moto som zatial k tomu nedozrel. Nieco som sa povozil na silverwingu, ten sa mi s variatorom na turistiku paci. Ako bolo spomenute, radenie v zakrute nic moc.
Tusim to treba skusit ;-)


20.08.2010 15:54

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Minerva
 Turista 

Ikona

ChesterTT - s tym automatom pre blbych mas uplnu pravdu, toto mali vydat ako US verziu :-)

Draha, tazka, s velkou spotrebou (a ze vraj KTM vela zerie >:-) ), malym dojazdom...ako keby ani do hondackej rodiny nepatrila...

P.S. ze sa zase testuje Honda nekomentujem...


20.08.2010 16:04

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

kufre za 1000e a tecu? [zle]

Ale treba dakovat honde, ze urobila sport-turist moto pre jazdcov, ktori maju dochramanu lavu nohu, ruku, alebo dokonca tieto koncatiny ani nemaju. [dobre]


20.08.2010 17:19

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

blavak
 Kávičkár 

Ikona

P.S. a čo je zákaz testovať HONDU ? - najlepšiu a najrozšírenejšiu značku na svete :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil blavak (20.08.2010 17:23)


20.08.2010 22:22

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

roland27
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Konecne dalsi automat v moto!
Ja som odjazdil dlhe roky s manualom aj na aute aj na moto. Teraz mam aj auto s automatom aj moto s automatom. Myslim si ze je to dobre ak si moze zakaznik vybrat ci chce manual alebo automat. Zatial je tu vsak mali vyber. Bolo by dobre keby sa aj ine moto vyrabalo aj s automatom napr. nejake chopre alebo turisticke stroje. Pre mna je to luxus a pohoda ked nemusim radit. A pri takejto VFR-ke sa da jazdit aj svizne ak to clovek potrebuje sem tam rozbehnut. (Zaujimave ze nakoniec aj tak s tym kazdy jazdi na D a nepouziva tu sekvencku)

Este mala skusenost s automatmi v plechovke. Vacsina ludi (aj) v europe jazdi s manualom lebo neskusili automat. Ked sa o tom hovori tak vacsinou maju zaporny postoj. Ale ked s tym odjazdia aspon nejaky ten tyzden tak uz sa im to paci a chcu mat automat, resp. malokto sa chce vratit k manualu. PS: Porozmyslajte: Preco jazdi polka sveta s automatom? Preco maju niektore premiove auta len automat? asi to nebude take zle?
Takto by to mohlo byt v buducnosti aj s ostatnymi moto, nech vyrabaju aj manual aj automat. Kazdy si vyberie co mu pasuje.


20.08.2010 23:57

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

mysiakX
 Kávičkár 

Ikona

zatiaľ som mrkol len fotky, aby som sa pokochal, idem fčil čítať.
Len jednu vec som si všimol čo sa líši od predchádzajúcich testov - kde je fotka motorky na zadnom? :-D


21.08.2010 1:32

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Steveo55
 Kávičkár 

mysiakX - VFR1200F DCT nieje motorka, ktorá je určená na blbnutie a teda samozrejme ani na jazdu po zadnom :-))) ... Každopádne nemám pocit, žeby DCT dokázalo postaviť túto motorku na zadné, ale možno sa mýlim.


21.08.2010 8:15

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

roland, 3 roky som jazdil na aute s automatom, teraz mam manual. Keby som mohol, zoberiem zasa automat, lebo ako vravis, je to pohodlne a super. Zaroven treba povedat, ze na svete je len par aut, ktore su o radosti z jazdy. Vsetko ostatne je sterilita.

2 roky som jazdil na skutri s automatom (variatorom) a uz 6 rokov jazdim s motorkami s "manualom".
Automat na motorke jedine do skutra, t.j. na jazdenie nie pre radost, ale pre ucel. Automat nema s radostou z jazdy nic spolocne, preto nema na motorke co hladat.


21.08.2010 9:11

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

roland27 - preco maju niektore premiove auta len automat? lebo maju silny krutak. sprosty uzivatel by pri zlom zaobchadzani odfajcil spojkove lamely za 3 mesiace :-}

ako bolo povedane matusom - kvaltovanie je radost, je to o vacsej kontrole motorky a o zziti sa s nou. automat tam nema co robit [zle]


21.08.2010 20:43

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Caba
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

To s tou nadrzou soudruzi v Japonsku trochu posr... . Ale otazka je co ta motorka ponukne na tych 230km! Na TA-cku ked jazdim v poho tak je spotreba 5,5 , ale ked to tocim tak aj 7,5, ale moto nemam koli spotrebe. A Minerva, pre zaujimavost ked behate s SMT-ckom po PK Babe aku mas spotrebu? Nadrz nemas tiez vacsiu. Lebo je SMT jedna z moznosti na dalsiu moto. Dik.


21.08.2010 21:55

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Minerva
 Turista 

Ikona

Caba - podla databazy MR ma VFR nadrz o objeme 18l, SMT ma o liter vacsiu. Po PK Babe velmi nebehame, maximalne prejazd, hoci jej velmi vyhovuje, ratam, ze pri sviznej jazde by si 7l potiahla.


21.08.2010 23:05

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Cacao
 Kávičkár 
Fotoredaktor
Ikona

ked sme mali SM-Tcko v Alpach minuly rok, tak nam spotreba vychadzala cca od 5.9 do 7.6 litra. Jazdili sme aj velmi svizne.

4 valce do V, 1237 kubikov, vytacanie... to si svoje vypyta.

a ako povedal caba. kolki z nas spravia niekolko desiatok tisic km rocne, aby bola spotreba taky rozhodujuci cenovy faktor? navyse, nie vzdy sa jazdi palba.


22.08.2010 7:57

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Minerva
 Turista 

Ikona

K takemu hroznemu cislu sme sa, nastastie, nedostali >:-)

Samozrejme, ze spotreba nie je rozhodujuci faktor pri kupe moto, nizsie cisla vsak vzdy potesia, zvlast pri turistovi.


22.08.2010 8:09

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

uz sa mi podarilo na vfr prejst na jednu nadrz iba 160 km, co vychadza cca 11l na 100 km, takze velmi zalezi od stylu a rychlosti jazdy :-)))

vfr dct je vyvinuta pre ludi, ktorym sa nechce radit rychlosti. mne osobne sa na tom automate nejazdilo moc dobre, kedze preradoval vzdy inak, ako som chcel ja. na takyto typ moto (sportova) je podla mna ovela vhodnejsia klasicka manualna prevodovka s radickou na nohe

s tym automatom sa neda uplne vyuzit sportovy potencial, ktory vfrka poskytuje - a ze ho teda ma dost >:-)

na druhej strane, ked chce niekto rychle (velmi rychle) presuvadlo a je pohodlny (alebo lenivy) , potom je dct ta spravna volba

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (22.08.2010 8:11)


22.08.2010 13:06

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

JedinyPravyHeki
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Stroj to není špatný, ale ten automat mi osobně moc nesedl. Jak je v testu psané, kdyby to mělo náklonové čidlo, bylo by to o něčem jiném, ale takhle jak vám to překvaltuje v půlce zatáčky, tak to s motorkou dost zamává a to je přesně důvod, proč nakonec stejně budete řadit manuálně čudlíkama na řídítku. Že by všichni jezdili na režim D? Pochybuju - já osobně jsem ho vypnul po 300 metrech. V okamžiku, kdy jsem jel na šestku stylem, že podtočený motor škubal řetězem, jsem si řekl, že to nebude to pravé ořechové. To řazení tlačítky taky není nikdy tak rychlé jako klasika, ale fakt je ten, že při motoru 1200 V4 většinou není třeba před zatáčkou řadit dolů o dva kvalty.

roland27: K těm automatům obecně - půlka světa jezdí s automatem v autch, protože zaprvé většina řidičů aut neumí moc jezdit, zadruhé jsou leniví řadit. A není náhoda, že z té Tebou vzpomínané půlky světa připadá většina na Ameriku, kde (kromě jiných faktorů) nejsou snad zatáčky :-D Já osobně bych automat nechtěl, protože mi nikdo nevymluví, že nikdo nebo nic (myšleno řídící jednotka...) neví líp než já, co tam chci zrovna mít za kvalt. Kor v motorce, kde je řazení jedna z činností, která mě na ježdění baví nejvíc. Ale samozřejmě - automaty Ti neberu, když Ti to vyhovuje, tak je všechno v pořádku :-)


22.08.2010 13:33

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

blavak
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

No neviem, neviem - "škubal retezem" , ked to má kardan..


22.08.2010 14:05

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

brazel
 Kávičkár 

Ikona

blavak , rozvodovým .

Ako by mohli Amíci jazdiť s manuálom ? A v ktorej ruke budú držať žrádlo ? Veď by ešte náhodou schudli .

hodnotenie : nečítal som , takže žiadne .
Ale asi je to na hovno , váha ako chopper , naviac podľa všetkého poriadny glgáč , atď ...


22.08.2010 15:15

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

roland27
 Turista 

Ty co to testovali pisu ze pri preradovani to "cukne". Tak to v zakrute asi moc nepotesi. Ja mam Hondu DN-01 a tam je automaticka prevodovka uplne ina. Ja jazdim skoro stale na automate (vacsinou na D a niekedy na S) a vobec necitim ziadne preradovanie. Je to proste ina prevodovka. Preraduje to ako po masle ziadne cukanie proste nic. Ani pri pridavani ani pri uberani plynu. Tak to je pre mna prave to co mne vyhovuje, pohodicka. Nikomu neberiem pocit stastia pri preradovani ale mozno by ste aj vy prijali v niektorej chvili prehodit na automat ak by taka moznost bola. Nie?

A este si myslim ze je to aj bezpecnejsie.


22.08.2010 20:22

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

JedinyPravyHeki
 Turista 

Ikona

blavak: Prostě jde o to, že režim D drží dle mého až nezdravě nízké otáčky a hrozně dlouho mu trvá než si přebere, že by měl podřadit...


23.08.2010 8:10

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

to skubanie v zakrute nie je take strasne, ako sa moze zdat.. to by som nebral ako problem

DN-01 ma uplne inu prevodovku, respektive nema prevodovku v pravom zmysle slova, ze su tam kolecka.. je to prevodovka s plynule menitelnym prevodom, podobne ako CVT, ale inak riesena, cize tam nema co cukat. tam sa prevodove stupne iba "simuluju"

VFR DCT ma normalnu prevodovku s dvomi spojkami, kde stupne preraduje elektromotor a spojky sa ovladaju tlakom oleja

Je pravda, ze D rezim sa snazi cim skor preradit na 6 a podradovat sa mu teda moc nechce. Rezim S je ovela lepsi, ale ten zase pre zmenu drzi otacky niekedy zbytocne vysoko.. je to o zvyku

Ale co sa tyka jazdnych vlastnosti (podvozok, sila motora, brzdy..) je VFR naozaj vynimocna motorka - najviac sa priblizuje litrom z triedy supersport

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (23.08.2010 8:11)


24.08.2010 11:14

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

lure
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Článok je dobrý, ale motorku by som určite nenazval "turistom" [zle] . Je mi jasné, že niekto dá turistiku aj na SS, ale toto má od turistu ďaleko a to aj napriek automatu....., s tým "kulturistom" však súhlasím [dobre] .
Je zaujímavé, že sami tvorcovia o nej ako o turistovi nehovoria, na Slovensku sa jej však prívlastok "turista" prideľuje v rôznych podobách takmer v každom článku [zle] a aj tá spotreba a objem nádrže svedčia o tom, že všetci títo pisálkovia sú akosi mimo :-D :-D.


24.08.2010 13:18

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Motorhedko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No myslim ze zostanem pri mojej starej vfr aspon pokial my ako tak bude fungovat lava noha. S takym chabym dojazdom by som to tiez turistom nenazval, ale zas to DTC je predsa cosi nove a urcite to priputa pozornost.
Clanok dobry.


24.08.2010 13:25

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

OndroXL
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

jednu som videl v DS celkom schopna je ;-)


24.08.2010 14:01

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

mysiakX
 Kávičkár 

Ikona

Steveo55 nešlo o to či sa dá dať na zadné alebo nedá, ale o to, že v každom teste tu na MR je fotka motorky na zadnom, ako keby to bolo to najdôležitejšie ísť na zadnom, a tu nejak tá fotka absentuje :-))) :-)))


25.08.2010 20:01

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Caba
 Kávičkár 

Ikona

Odhliadnuc od automatickej prevodovky je VFR sportovo turisticka motorka. Teda sport je zaklad. Ak budete nakladat na CBR-ke tak tiez tam nebude velky dojazd, ale skuste na CBR, GSX, R1 a ine nahodit bocne kufre. Ako by vyzerali I-GRR ? A posed je na nej menej sportovy, taky kompromis. Myslim si ze v Honde spravili celkom dobry tah s tymto strojom o com svädci aj pocet motriek ktore na ceste stretam. A paci sa mi cim dalej tym viac.


27.08.2010 9:07

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

SADLATY
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

Ked som videl prve fotky, nemohol som prijst tejto motorke na chut... po case som si zvykol, videl na zivo, sedel ... podla mna, jedna z najkrajsich motoriek ake sa robia a prave preto, ze je ina- v tej zaplave vsednych motoriek jednoznacne vytrca, zaujme... ;-)


27.08.2010 9:13

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

honda podla mna s VFR 1200 len zacala novu "eru" tohto V4 motora:

VFR 1200 - sport
novy pan european - turistika
nove varadero - turisticke enduro

a tym padom bude nova trojka s V4 motorom komplet - pre kazdeho nieco [dobre] ;-)


27.08.2010 22:46

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Hodnotenie: Dobré

pitaz, motor VFR1200 a Pan European su dva uplne rozdielne typy

...alebo mas nejake informacie ze novy Pan European a Varadero budu mat koncepciu motora prevzatu z VFR..??

este k tej DN01, prave to teraz studujem kvoli clanku...ta prevodovka je vlastne hydraulicke cerpadlo a hydraulicky motor. Je tam vysokotlaky a nizkotlaky okruh, menia sa nielen otacky ale aj krutiaci moment presne podal potreby.. teda rychlosti, zatazenia... dost zaujimava vecicka

a pitaz... uz sa chystam na navstevu hodit ockom na Clubmana...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (27.08.2010 22:53)


31.08.2010 23:20

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Perno
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mal som moznost sa na tejto krasnej moto previest a musim vam povedat bol to neskutocny zazitok. moto slapala jak hodinky.
ovladanie super a s tm bolo spojene aj prijemne a lahke ovladanie motorkyy.
jednoducho je fakt uzastna,ale ta cena by mohla byt nizsia.


01.09.2010 10:53

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

izirajder
 Kávičkár 

Ikona

roland27 Spytaj sa Europanov ci su ochotni za to pohodlie priplatit si a mat vacsiu spotrebu. Vacsina povie, ze nie. Ja tiez nie, ja si ten rozdiel za tym volantom "odpracujem" a uzivam si to. Je to dobre, ze si zakaznici mozu vybrat ci chcu mat motorku s automatom, ale ja by som motorku ako VFR nechcel s automatom.


01.09.2010 14:10

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Perno
 Kávičkár 

Ikona

lepsi je manual ako automat,podla mna. Nokolko ludi tolko chuti. :-}


02.09.2010 12:39

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

milosZX9R
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

odjazdil som spustu km na aute a manualom - hovoril som ze v zivote nebudem mat automat
teraz jazdim na aute s automatom a - po chvilke zvyku - si to celkom uzivam ;-)

a aby to bolo este zujimavejsie - momentalne mam 2 identicke auta - jedno s manualom, druhe s automatom takze sa mi relativne lahko porovnava ...

manual je daleko viac zabavnejsi, ale len v pripade ak je na zabavu priestor ... kedysi na SK cestach bol, teraz v PoliceRadar state uz moc nie je :-~ , ciste presuvanie I-GRR

automat - ci uz v sucasnom PoliceRadar SK state alebo tu v UK Policajnom "ostrove slobody" - je daleko viac pohodlne presuvadlo, ktore ma zbytocne nelaka "steklit pedal" ;-)

predpokladam, ze pouzitelnost manual vs. automat na moto by bola taka iste ako v pripade auta
prva moja reakcia na moto automat bola "v zivote by som to nechcel !!" ale to som vravel aj na auto ... ;-)


06.09.2010 8:21

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Perno
 Kávičkár 

Ikona

Mne osobne automat vobec neiponuje a radsej preferujem manual.


24.09.2010 10:04

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

kekso
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Videl som, išiel som, posudil som.

Výborna moto, na automat zvikneš co by dub a ak je niečo športové aj turistické, tak nieje dobré ani v tom ani v tom, ale pri troške dobrej vôle je super v tom i v tom a preto to tak v Honde robia, že si myslia čo chceme aj ked my si myslíme že nevedia čo chceme, tak oni vedia a preto to tak robia. :-))) :-)))


30.05.2011 17:06

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Perno
 Kávičkár 

Ikona

:-)))
VFR je fakt super,uz sa tesim,kedy si ju budem moct znova vyskusat :-) [dobre]


30.05.2011 20:19

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

dreamer
 Skútrista 

Ikona

kekso: ako keby som cital Spisiaka :-)))

Moto dobra, ale automat na moto podla mna nepatri. Skuter prosim, to je presuvadlo najma do mesta a pre sirsie masy, tam to sedi. Ale ak to niekto chce preco nie.

Na autach s automatom som cosi odjazdil, vlastnil som dve a na dalsich dvoch firemnych som odjazdil cca 300.000 mil. Je to uz peknych par rokov, ale automat mi vobec nechyba a ak to nebude nutne zo zdravotnych dovodov, tak ziaden ani vlastnit nebudem (skuter bude vynimka ;-) )


22.08.2011 8:42

Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission

Perno
 Kávičkár 

Ikona

tiez neviem ci to bol dobry napad s tym automatom,ale co uz ked je to na svete :-)
som zvedavy kolko ludi si ju kupilo??



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 142065 | Včera: 161938