Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha YZ 125 verzus KTM 520 EXC verzus Beta ALP 200
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: sakra chlape dobreeeeeeeeeeee ja by som to pisal rok |
Hodnotenie: Zaujalo ma toto o prevodovke YZ 125: "poloautomat (alebo ako sa volá možnosť radenia bez spojky)." Pouzivaju to aj iny vyrobcovia, napr KTM? Ak ano u ktorych modelov a od ktoreho rocnika? Diki. J. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JaPetko (29.11.2006 9:58) |
Hodnotenie: Ta Beta ma prekvapila. Asi to bude taky maly tank...Zo spominanych masin by som bral yamahu. Je lahka, jednoducha, v terene mam radsej 2 takty nez 4...KTM je podla mna v terene len pre skuseneho, viac by mi vyhovovala ako motard...na ceste nemoze tolko vystrovat rozky... |
škoda, že si do tejto všehochuti nezaradil aj svoju jednorýchlostnú babetu. |
Hodnotenie: JaPetko: na krosach to ide na 99% |
Hodnotenie: JaPetko: aj na JAWAch |
Hodnotenie: super članok celkom objektivne vo vela veci sa znim zhodujem chyba my tam trochu ten pravy kvetnaty opis |
Hodnotenie: Ach jaj. Žiadny poloautomat YZ 125 nemá. Názov poloautomat určite vo vašich mysliach pochádza od Jawkárov pretože niektoré modely Jáw majú automatické vypínanie spojky v podstate vypínate spojku radiacou pákou prevodovky.Skrátka prevodovka YZ 125 (aj ostatných motokrosových mašín) je navrhnutá a vyrobená tak že radí ako keby išiel nôž do masla. Na svete je kopec motoriek na ktorých sa dá radiť bez spojky úplne hladučko čo sa týka radenie smerom hore. Chce to cit a cvik to je všetko. Kto jazdí v teréne určite vie, že keď ho prekvapí strmý výjazd za pomalou zátačkou a má tam ako vždy na nešťastie zaradený rýchly prevod a už nestícha ani zmačnúť spojku pretože mu zostresovaný mozog hlási podraď inak si v hajzli tak to tam podradíme aj bez spojky. No niekedy to je aj bolestivejšie . Samozrejme existuje aj ľudskejší spôsob prespojkovať a ide sa. Lenže niekedy sa to chce rozhodnúť okamžite |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
Hodnotenie: IFKO dost je tam toho len sa mi nechce citat |
"objem 125 cm3, výkon cca 40 k pri 11 000 ot/min" - naozaj to ma tolko konikov? Neviem odkial to mas, ale aj Cagiva Mito aj Apilia RS 125 co su odskrtené verzie aj tie maju cca. len 31 koni. tak neviem ako sa podarilo vyzmikat z Yamahy cca 40. No nevadi mozno sa ja mylim, zato ma este nemusite ukamenovat |
Hodnotenie: k clanku: clanok je bombovy pekne porovnanie konecne aj nieco co sa tyka offroadu, fkuse len same cestaky Upravené 1 krát. Naposledy upravil miro146 (29.11.2006 21:03) |
miro146 - mas pravdu, ja som to tam hodil len tak z brucha.. |
Hodnotenie: dobry clanok. si mi pomohol sa rozhodujem a asi to bude 250 stvortakt jednoval okolo 100 kg.asi RMa od suzuki radenie nahor...ked mi drbava na mojej SVinke dam 10500 ot pol centimetra povolim plyn a plasticky kopnem nahor...a je to...a znova/vlastne stale/ plny kotol, cele to trva 0,5 sekundy...hovorime tomu |
Hodnotenie: Už to bolo spominané pri velkých endurách je to hrúbke či hĺbke peňaženky. Kombinacia veľke enduro na cestovanie a ľahke na šantenie by bola ideálna |
Hodnotenie: ifkac : VYNIKAJUCO NAPISANE !!! super slovnik a styl |
Hodnotenie: Pekný článok o škaredých / pre mňa / motorkách. |
Hodnotenie: Mokuš to je Awiaman |
Hodnotenie: cawte kto vlastni tu yamahu???mam zaujem kupit |
Hodnotenie: fakt skvely clanok... tu ifkovu ktm som kupil ja a je to skutocne skvela masina... ani ta udrzba nie je ez taka strasna ked to porovnam s SX, CRF alebo YZF. Kupil som ju v 100% stave takze od ifka sa nakupovat oplati.. len podvozok by si uz zasluzil GO - (co mam v plane zrealizovat do zaciatku sezony) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 195746 | Včera: 198547