Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (24 hodnotení)
Diskusia k článku: Pár šedivých vláskov, GSX 550 ES
Hodnotenie: ![]() Pekný článok na ráno prečítal som naraz celý |
Hodnotenie: ![]() Dobry clanok cudo ze mas taky vztah k takej starenke ja by nemal nervy stale nieco opravovat .uz nie uz by som to nezvladal |
Hodnotenie: ![]() no uplne super clanok ...,naozaj ta vasa zuzanka je plnohodnotnym clenom rodinky |
Hodnotenie: ![]() Uprimne ma to dostalo velmi pekny "pribeh " ! |
Hodnotenie: ![]() PRESNE VIEM O COM HOVORIS MAM TIEZ DOMA TAKU STARINKU.... |
Hodnotenie: ![]() Pekny "neobjektivny" clanok.Dobre,ze ste masinku neodpisali do srotu. |
Hodnotenie: ![]() stryko ma GS 550 L je to parada, tento rok dozila 30 rokov, ked panboh da tak prezije dalsich 30, nato aka je to starucka motorka ide lepsie nez moja ex gilera nordwest |
Hodnotenie: ![]() |
Dakujem chlapi |
Tref - keby si potreboval pomoc s elektrikou, tak sa ozvi. |
Hodnotenie: ![]() uplne nahodou som ten clanok otvoril(lebo JA take necitam |
Hodnotenie: ![]() Mne pripomína moju starú XJ600 z roku 86 (krásny rev štvorvalca z hrdzavých výfukov),vtedy to boli rovesníčky a tieto GSXky som často stretal |
Hodnotenie: ![]() Staršie neznamená vždy horšie aj ked si to mnohí myslia.Výborné čítanie. |
Hodnotenie: ![]() podobne si nažívam s našou GS500-vicou r.89... i LOVE HER! ten motor fakt NEZNIČÍŠ |
Hodnotenie: ![]() tak takym ludom ako ty tref, mozno s kludnym svedomim hovorit PANI MOTORKARI!!! Zazil som takuto GSX 550 ES pod vlastnou ritou, mozem suhlasit ze do zatacok sa riadila tak divne-neochotne, no kedze ja nie som taky dluhan ako ty tref, pre mna bola vcelku znacne pohodlna, kapotaz (plexi) nadmieru splnala ochranu pred naporom vetra, krasne pristroje, svietiace cisla zaradeneho jedneho zo 6 stupnov, palivomer... uzasne! To ani dnes mnohe nove masiny nemaju. Anti dive predna vidlica: ako furt, konstrukteri sa snazia stale nieco vylepsovat, prist s niecim novym, toto je asi jeden priklad z toho. Mozme len polemizovat ci to bolo osozne a prinieslo nejaku extra sluzbu (myslim ten anti-dive). No ale ten 16V rebrovany radovy 4valec = nadherny kusok! Jeho zvuk detto! Ta, co som ja jazdil mala vynikajuci motor, len zadny tlmic uz nie velmi tlmiaci + retazovy kit vybehany... Vtedy, za cias strednej skoly 1996-97, som ju chcel mat, bola na predaj za nejakych 80tis Sk, ale kedze neboli prachy, tak sen sa nesplnil... Jazdilo sa na MZ ETZ 150. |
Hodnotenie: ![]() tak ja som ju mal asi v 1990 a bola to riadna šupa na tu dobu,bola to werzia E polokapotáž a sám som si po nu bol v nemecku doteraz si pamatam že som ju kupil za 2200DM a bol som neskutočne nadšený...fakt dobrý stroj,spomínam na nu w dobrom.článok pekne napísaný. |
Hodnotenie: ![]() tref ty počúvaj človeče, to je normálne vyznanie, ja som nikdy nemal k motorke takýto vzťah a preto ťa obdivujem, vlastniť takýto krásny kúsok a udržiavať ho pri živote je iste náročné ale vždy sa ti odvďačí, ďakujem ti za chvíle pohody pri čítaní tvoho článku...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (20.12.2009 9:36) |
Hodnotenie: ![]() Perfektny clanok, som zvedavy ako sa ti tej starej dame podari kabatik oprasit |
Tak, motor po generalke, podvozok tiez (nova predna vidla, gufera atd atd), ale kvoli istemu kosicanovi (lovcovi motorkarov) uz na elektriku a farbu neostali peniaze, cas, ani chut mat v garazi dve rozobrane motorky (hlavne vsak tie peniaze) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35368 | Včera: 242018