Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda VFR 750F – 20 rokov vo forme
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Tak VFR 400R má na 90% označenie NC30 a nie RC30 ako som písal viššie. |
chrene: ano, setrit sa musi a nielen peniazmi, ale ja kilogramami...jedno s druhym. |
Hodnotenie: Chvalim |
TomoTDM: Nie. Je to VFR 750R. Kukni napr. toto: Zábava - Video, Audio, Foto: Chuťovka -... |
loobo: Ano, ano.. Cital som aj tvoj clanok. |
Inak ten koncept od Ferrari je hrozný . Ferrari by malo ostať radšéj pri autách. |
slaughter: Magnu som zámerne neuviedol lebo je to ten istý motor ako vo VFRke, v podstate aj predchodca VFRky, VF je ten istý motor, akurát postupom času sa modernyzoval. |
Hamlet: Veru je tak ako pises. |
Hodnotenie: pekna starsia pani. Ked som kupoval prvu motorku, tiez som chcel VFR. Aj teraz sa mi paci. Mozno raz. |
MajoKE: Plati to, co pise Miso251SK. Pri predaji mala takmer 200 tis., aj ked to samozrejme nemozem vediet na 100%. Ze by vsak niekto pretocil tacho z 10 tis na 72 tis - to asi nie.. |
Hodnotenie: Dvaja kamaráti majú tieto mašinky. Rok výroby 91-92. Je to nezmar motorka. Raz som čítal článok kde majiteľ ( myslím že bol z Nemecka) 10ročnej moto povedal:"prečo mám kupovať novú motorku, veď mám VFR". |
majoKE: nie, 5 miestne pocitadlo, kontrola pri 110 tkm = pretocene tacho cez nulu, cize na tacho 10 tkm. Nasledne pri kupe na tacho 72, v reali 172 tkm, najazdil do tacho 96, cize 196 tkm. |
Hodnotenie: Super. Honda je ozaj honda ako sa patrí. Aj ja mam MTX 125 zo Swajcu a bola v super stave. Doteraz som menil iba retazový kit a naplne. Slape ako hodinky |
Re: Juraj77 |
Hodnotenie: Romanki ta strieborna isla do RBK? |
Hodnotenie: Tiež som mal dva modely VFR ročník 1992 a 1994 (viď obrázky) a nemôžem na ne dopustiť. Super Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanki (13.01.2009 17:50) |
Poznam tie VFR, svagrova frajerka na jednej beha... |
Hodnotenie: Krásna mašinka, super napísaný článok Škoda je už sa nevyrábajú takéto nezmary... |
TomoTDM: ešte si zabudol Honda Magna a toto čudo: www.flylyf.com/ferrari-v4-motorcycle-concept... |
loobo: VFR je trosku z ineho sudka, ako si si nakoniec vybral (a porobil) ty.. Myslim, ze mas nadherneho nahaca! |
Hodnotenie: Veru pokukoval som aj po tejto masinke. |
Hodnotenie: super clanok |
Hodnotenie: janci nie cez 100 tis km ale uz 200 tis km. toto je odpoved pre vsetkych znalcov co si myslia ze uz 20 tis. km je na motorku vela..ale mozno aj ukazka toho, ake sa dakedy robili motorky, casy ked este honda bola hondou. je to sice uz babicka a je to ocividne no stale ma este nieco do seba... |
To asi nie.. Mne sa velmi paci aj RC46 II (od r.v. 2002). Zatial vsak nemam ziadny dovod menit. |
TomoTDM: Mal som ju necele tri sezony a najazdil som ako pises cca 24 tis. Aj ked mam teraz o 13 rokov mladsiu motorku, VFR bude vzdy moja srdcovka. Ktovie, mozno sa k nej jedneho dna vratim.. |
Hodnotenie: Pekný článok! |
Hodnotenie: Pekne.... Tak, tak Aky pan taky kram sa vravi. V tomto pripade vo velmi pozitivnom zmysle! |
Dik vsetkym. |
Hodnotenie: Veľmi pekná VFRka s pekným V4 zvukom Dúfam že aj dnešné motorky vydržia aj pri tej diéte toľko ako staré poctivé stroje . |
Hodnotenie: Robo podla mna palivový kohut na prepnutie ON/OFF/RESERVE |
Hodnotenie: to točítko na nádrži na boku je čo? |
Hodnotenie: za to ze motorka je v povodnom stave.. ziadne nalepky smrtiek, kozusiny diody |
Dalsi dokaz, ze masina s 50-tis. kilometrami este nie je po zivotnosti. |
Hodnotenie: dobre citanie |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 152790 | Včera: 112653