Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: Test KTM LC4 690 Duke III
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: ja som KTM positive, a na takuto vec by ma nemuseli ukecavat, |
Hodnotenie: Hmmmm, dobrý test. Po vyskúšaní SM 950 by som sa dal veľmi rád prekvapiť a zajazdiť si na DUKE III, ale možné to je asi len v mojej hlave pri čítaní vášho testu. |
Hodnotenie: ...jednoznačne jak další moto do garáže by byla ideal ,,,, |
Hodnotenie: fakt moc pekne vizera clanok dokonali a proste |
Hodnotenie: Výborne napísaný test. Ibaže takúto mašinku by som nevyužil. Ja hľadám v kľudnejších vodách. Inak motorka je po dizajnovej stránke takmer dokonalá. |
Hodnotenie: u ma dizajn nic moc, ale inac celkom motorecka .... |
kto iny ako bandita Tino by mohol testovat tuto KTM... |
Hodnotenie: Super článok o mojej srdcovke už ''len" financie mať |
Hodnotenie: super motorecka! |
Hodnotenie: jaj Tino, tak si to popisal ,az som tu zadnu gumu citil fprdeli ako sa sunie driftom. Toto mi nerob, vies, ze som labilny, aby som ju po najblizsej chlastacke nemal v garazi. |
Hodnotenie: a z takejto masiny nie je video? |
Hodnotenie: moto super, aj ked nie podla mojho gusta, Tino sa cudujem ze si sa "nestrepal" |
Hodnotenie: ...vyborny clanok,radost citat.Tak isto ako bezdak KTMky mozem,vzhladovo velmi vydarena,motor urcite skvely,ale ten vyfuk ako nan pozeram,tak nan pozeram je otrasny a mozno kupu tejto motorky by som neschvalil prave kvoli nemu.Proste otras... |
Hodnotenie: skoda toho vyfuku, to ho zvarali u mna v garazi? |
Hodnotenie: Brutal motorka len škoda že ju nemám v garáži by som na nej asi aj spaval |
Hodnotenie: ...dobry clanok, dobre fotky |
Hodnotenie: Fajn článok, dobrá motka, "ťašká pohodička" |
no, zvaranie im este nejde. za 300K by to mohlo byt bezchybne. ale raz sa to ti rakusaci urcite naucia... |
Hodnotenie: Skoda tej prevodovky, ale aspon som usetril, lebo inac je to tazko odolatelna motorka |
Hodnotenie: Tino, tino, ty das na koleno aj moju kiu :o) Fest dobrý test. len nabudúce sa ozvi, keď budeš mat moto na testík, rad by som ju otestoval len tak s cigaretkou v ruke na Cerenec a spät. Kapríka máš istého :o) |
Andrej H.: |
Hodnotenie: caute Pani. viem, ze tato tema uz nie je aktualna.. ale ma tu nietko tuto masinku?? vozi tu niekto noveho djuuka?? ked ano, ake mate z toho pocity, mozno prihody atd... |
Hodnotenie: Cau ChesterTT....mna by zaujimali tvoje zážitky s Duke III! Ja som dlho váhal medzi DUKE III a medzi 950 sm. Rozhodla cena novej motorky po zľave , aj keď model 2007 ! si s touto mašinkou spokojný? pevne verím, lebo KTM je proste READY TO RACE |
hmmm.. mam na stroji iba 1500 km.. jazdim akurat tak po veceroch, ked pridem z BA z prace.. je to moj prvy stroj, takze nejake objektivne to nebude. chystam sa napisat nejaky clanok so zazitkami.. len mi treba leto a viac casu na tuto krasavicu.. co mozem zatial povedat >> ten stroj je super.. nasiel som zatial iba jednu chybicku, ktora je mu casto vytykana.. falosny neutral.. chce to poriadne radenie.. |
S počtom kilometrov sme približne natom rovnako . Už sa neviem dočkať sezóny ....a leto istí 12 dní dovolenky v Rakusku! Samozrejme s motorkou....Minulí rok som tam bol autom a bicyklom, tento rok tam pribudne aj motorka na vozíku . Dúfam , že mi môj zámer niečo súrne neprekazí !!!! Minulí rok som s manželkou absolvoval cestu na bicykloch : www.villacher-alpenstrasse.at/ ....a tam som stretol tvoju mašinku...hneď 2ks.... .Prajem veľa šťastných kilometrov !!! |
sak aj ja planujem na jar a leto dlhsie vylety niekam daaaaleko |
Hodnotenie: Chester TT: vyzera to tak, ze buduci tyzden by som mohol byt maitelom Duka 690 III, tak sa chcem spytat, ake mas s nim za tu jednu sezonu skusenosti, predpokladam, ze si tento rok uz nieco na tom nalietal ja som na nom dal zatial len kratku testovaciu jazdu, prekvapilo ma trochu, ako pri pomalych rychlostiach pada riadenie do zatacky a ze sa mu nechcelo az tak ochotne zase do zatacok pri vyssich rychlostiach, bolo ho treba do nich trochu tlacit. A potom ten zvuk, co produkuje ten seriovy vyfuk, to bude asi chciet urychlene vymenit za Remus alebo mas nejake doporucenie? Diky! |
ktm spolupracuje s akrapovicom, takze ak chces aj vykon, tak urcite by som siel do akrapu. Na exc akrapovic dost pomoze spodku, takze je mozne ze aj tu tak bude. |
To je pravda, akrapy su vidiet na ktmkach takmer vsade, akurat je asi takmer dvakrat drahsi ako Remus alebo ine znacky. Remus by mal zvysit vykon len minimalne, asi o 1,8 k, u Akrapovica by som predpokladal asi vacsi rozdiel vykonu, ale bude ho potreba? A asi iba koncovka nebude stacit. Primarne som chcel poriesit ten zvuk |
na zvuk staci hociaky aftermarket vyrobca, ale pokial beries masinu v zaruke, tak si to odkonzultuj s predajcom, lebo napr na LC8 ak davas ladaky, tak sa musia instalovat s prisluchajucou mapou. Osobitnu mapu ma iba akrap = mozes dat iba akrapy. |
Matus: Tu mapu spominaju aj pri tom Remusovi Upravené 2 krát. Naposledy upravil motofan (26.11.2009 16:32) |
masina je uuplne super.. ale nechaj si aj GS.. toto je tak okolo komina na vyblaznenie sa.. |
e este jedna vec.. na Remus sa dost nadavalo.. zevraj nekvalitne.. urobi len zvuk, vykon tazko zdvihne.. je to len koncovka.. a zevraj aj dost podcenili vibracie motora.. trha sa im to z eskapasiek.. praskaju zvody, ktorymi je telo vyfuku upevnene o motor.. skus kuknut este APEX.. tiez to ma celkom pekny zvuk.. |
Diky, ChesterTT! Praveze aj mna odradza trochu ta cena Akrapa, videl som okrem Remusa aj ine znacky, slo mi ale o nejaky model, co sa da relativne dobre zohnat (lebo ak mi u dealera povedia, ze jedine Akrap, tak asi podakujem) a viacmenej nic nepokazi a tomu zvuku trochu pomoze ale mozno je to aj o zvyku a nakoniec ho nebudem riesit, to sa este uvidi. Som rad, ze Ti masina sluzi, tak by som to nejak aj ja ocakaval, ze bude dostavat len pravidelny servis a to by malo stacit. |
no v autorizovanom servise ti povedia jedine akrap, lebo ked tam das hocico ine, pada Ti zaruka.. skus vykuchat ten origos.. za cenu za akrapa radsej kup nejake power parts, ci benzin na pol roka |
Jasne, poslem fotku, je to bielocierna varianta, ze chce kvalitny povrch ciest, som zistil dost rychlo, neda sa ten podvozok trochu zmakcit? Uz sa "tesim" ako na nej pojdem z Prahy po dialnici, to bude asi peklo, asi tie najhorsie offroadove useky prejdem radsej po okreskach a tu jazdu potom dame! |
hmmm.. sak to ma WP plne nastavitelne.. aj v predu aj v zadu.. nastavis.. staci na to srobovak na ktm.at mozes stiahnut cely manual.. tam to je.. |
Ja len dufam, ze sa budu dat nastavit podstatne maksie nez ako boli nastavene, lebo na nekvalitnej ceste ta motka skakala a bola dost nervozna, hlavne to nebola velmi prijemna jazda, taky kostitras ale viem si predstavit, ze takto nastavene by mi to vyhovovalo na okruh (alebo na alpskych cestach ) |
dufam ale, ze si to nevytacal.. po 500km je to este v zabehu. a tiez by sa mal zabeh robit na soft mode (1) kde nemas plnych 64 koni, ale iba nieco cez 40.. aj toto si over.. ci je s nou tak zaobchadzane v zabehu by som akrapovica a podobne doplnky neriesil.. |
len tak pre info, ze kto by nejako vahal o maximalke tejto masiny a vykone jednovalca.. vcera som na nej dal /samozrejme na uzavretej testovacej trati/ rovnych 200 km/h |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24118 | Včera: 217570