Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Dvojtest Honda CBF 600 N a CBF 250
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Ahojte. Pekne ste to napísali, mne sa tie motorky celkom páčia, mám však pocit, že boli na vašu výšku malé - asi o jedno číslo Ako ste to vnímali, nemali ste ten pocit? Ja by som povedal, že sú to moto pre ľudí s max. výškou do 180 cm, inak na tom vyzerajú moc poskladaní. Pojazdil som na CBF 500 a mal som pocit, že mi je to malé, manželka má 165 cm a jej bola úplne super. |
Jazdím na CBF 600 S a nedám na ňu dopustiť.Vo všetkých režimoch jazdy my vyhovuje.Dá sa s ňou jazdiť kludne ale aj športovo,na dvojke vytočím do 120. |
Hodnotenie: Celkom rád by som si tú šesťstovku vyskúšal. |
Hodnotenie: Pekné písanie, móže byť |
Lure: pozri, ja mám 188 cm, jazdil som na Jawe aj na CB 500 a pohoda... Nejde o to ako vyzeráš, ale ako sa cítiš. Na CBF 250 som spravil okružný výlet po Slovensku za jeden deň a večer som rozmýšľal, kam sa ešte pôjdem prebehnúť... |
Hergi: Asi máš pravdu s tým, že nejde o to ako na moto človek vyzerá, ale ako sa na nej cíti, lebo aj na tej CBF 500 som sa cítil celkom fajn, len potom som si pozrel fotky, kde som na nej z profilu a vyzeral som na nej strašne poskladaný - proste moto o číslo menšia. Nebiť fotiek, tak ten pocit asi nemám, ale fotky ma ozaj ovplyvnili. Je fakt, že teraz sa na to takto pozerám, ale asi to nie je správny pohľad. |
Hodnotenie: No pozrime, na celom svete sa hľadá najlepšia motorka a ona je to CBF600N. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Atman (12.07.2006 12:51) |
Herghott / Awia: ... v inom teste od ineho cloveka [clanok 941] som tu na motoride nasiel clanok ktory nasiel viac chyb 250tky ako vy dvaja: Upravené 3 krát. Naposledy upravil Moderator (13.07.2006 1:09) |
mozno preto, ze kamilko si tu motorku kupil za tazko zarobene peniaze, nikto mu ju nezapozical na vikend |
K turistickemu vvyuzitiu CBF250: |
k tej 250-ke, ta ma presne taky isty vykon a maximalku ako maxiskuter Yamaha majesty 250 pre 10-timi rokmi az na to ze ten vykon dosahoval uz pri nizsich otackach. a spotreba 2,5-3,3 l. |
Rapid, dúfam že tento tvoj príspevok si prečíta raptor. (vieš aby ti nehovoril že o takej spotrebe na 250 skútry ešte nepočul ako mne) |
Hergott písal si že priemerná spotreba u cbf 250 bola do 4.7l ale Rado sa ešte nad 4 nedostal (to asi preto že sa plazí 80-90 so mnou) Alebo to bolo tým že to bola nová nezabehnutá mašinka. |
Atman: ja som na nej fakt žiadne mínusy nenašiel. Perfektný motor a ovládateľnosť, odkladací priestor, pekný vzhľad... Čo tomu mám vytknúť? Možno tak zadné pruženie, ale to si nastavíš a si spokojný... Minulý rok som testoval eskovú verziu, ktorú mi požičal jeden z nás a dovozca bol mimo hry. Ten test nebol o nič negatívnejší. |
Atman: To že hergi nenašiel mínusy je subjektívna záležitosť, ale nikto netvrdí že absolútna dokonalosť sa našla To si si odvodil akosi sám. Motorku sme posudzovali v rámci kategórie do ktorej patrí, Nebudem na CBF predsa kritizovať slbé zdvihy, lebo je to naháč a nie enduro. Nebudem kritizovať chýbajúcu kapotáž keďže je to naháč a nie turista. atď. Kašlite na to ako na motorke vyzeráte, dôležité ako sa na nej cítite. Vidíme sa na cestách... Awia Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (13.07.2006 2:01) |
Píšem 230 kg preto, lebo s tou hmotnosťou bežne zápasí majiteľ. |
Hergi ale ty si chudý jak špáratko takže tebe tá 250tka bola v pohode inak musím uznať čo sa týka tej 250tky som si ju dobre pozrela na výstave e ma hneď oslovila..Pôsobila dojmom veľkej kubatúry.. A tá nová 600vka s tou hmotnosťou 230kg to je teda už dosť, takže tú si asi žiadna baba nekúpi |
... Upravené 2 krát. Naposledy upravil TTom (25.01.2007 13:44) |
Ataman: Máš pravdu, napísal som svoj pocit s motorky. Stále si myslím, že CBF 600 nieje ťažká motorka. Je najťažšia v segmente (to je logické, lebo je to eFkový model, oceľový rám, kyvka atď) ale nieje to nič tragické. O 4 kg ťahší od Fazera a 8 kg od Suzuki GSR 600. V Ponuke je aj Hornet, ktorý je naopak naľahší v segmente. |
Peterko: |
all: dakujem za odpovede i postrehy, ta moto by mala byt pre moju priatelku no 250tka jej podla mna sadne uplne super. posledna otazka pre tich co vedia: |
to peterko: rozdiel je minimalny, zadna kapotaz je trocha ostrejsie rezana a na vyfuku je pred tlmicom taka chromova krytka. pozeral som ju v honde aj som sa pytal ale rozdiel je uz len v cene. |
Newtonmetre pekne potiahnu dokonca aj na päťke či šestke úplne celé otáčkové pásmo. |
Hodnotenie: tiez sa mi zda ta 250-tka idealna volba pre priatelku... |
Hodnotenie: Honda z radou CBF urobila krok tým správnym "smerom", teda aspoň podľa mňa. |
"spojka je presná a čitateľná, preraďovanie sa odohráva bez akýchkoľvek zvukov" |
Ja mám výhrady len kvôli cene a pár ohyzdným zvarom na ráme. |
Hodnotenie: Honde naozaj nic nehovori udaj "spotreba". ...zlaty Fazer (4-5 l/100km)! Upravené 2 krát. Naposledy upravil agressor (17.07.2006 12:27) |
TTom...inac, nevyraba sa aj varadero v spanielsku? |
Hodnotenie: duggo: to mas pravdu ... nema chybu presne ako si napisal "to musi byt bomba jazdit na 6ke pri 2och tisic" - je to bomba ... masinak si ticho pradie ... este teraz sa mi slinky zbiehaju ked si na nu spomeniem ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 141684 | Včera: 209515