Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
marko & diwi telefonne cislo na neho mate, nie je treba aby som vam robil prostrednika, mam ten pocit ze ta motorka bud tento alebo buduci tyzden zmeni majitela - nepredaval by ju ale potrebuje zateplit novopostaveny barak - toz tolko |
dreamer: ty si daj pozor na financakov, za chvilu mas na krku danovu kontrolu koli malej spotrebe a tym aj malej spotrebnej dani. Ale mas este jednu sancu tento stav zvratit a to na spotrebnej dani za alkohol :D |
janoval: ja spotrebnu dan doplacam do statnej pokladnice v cigaretach, tu sa mi zatial spotrebu nedari znizovat |
raptor: pekna, uz sme si s majitelom vymenili daky ten email a asi ju pojdem kuknut ked sa vycasi a este bude aktualna...dik za tip... |
no, bol som ju kuknut, je naozaj pekna, zachovala, predny blatnik streknuty, povozil som sa a zalubil som sa...myslel, som ze som presadol na iny dopravny prostriedok... |
na no motorku so striekanym blatnikom to moze (ale nemusi) byt celkom normalne |
prdlafka: abs kontrolky (sú 2) začnú súčasne blikať (tušim až) po naštartovaní a po rozbehu nad 5kmh ak je abs v poriadku zhasnú. |
gixerak: no tak potom tam bol dakde pes zakopany, lebo tam tie kontrolky nezasvietili vobec a inak je to tak, ako si napisal, pred chvilou tu bol kamos na r 850 rt to je vlastne to iste len slabsie a mensi motor a presne tak mu to blikalo naraz a potom po rozbehu zhaslo a ked to blika na striedacku, tiez je zle...tak ok, hentu teda tiez nechcem...a dik za vysvetlenie... |
[clanok null ] |
prdlafka-pekne čitaničko od majite RT-čka |
dik za link, je to sice naozaj pisane perom riadneho nadsenca, ale som uz na tu moto namotany poriadne....prichadza este do uvaky K 1200 RT tam je ale este cena trochu vyssia, alebo aj K 1200 LT tie su tiez trocha drahsie, ale je to zas asi na cestovanie TOP...inak maju aj LTcka ten telelever co sa tyka podvozku? lebo tam to nijako nie je vidiet...dik |
skusal som ju u dealera v BA a bol som sklamany. ziadny vykon a neuveritelne vibracie. neviem cim to bolo ale bolo to neprijemne. a pritom to bola funglovka. |
to vazne??? sak to je teraz najnovsia koncepcia, ma to 110 koni a vibracie vraj tiez potlacili na nepoznanie...co potom taka 1150??? |
treba vyskusat inac nebudes vediet |
komu vadia vybracie, nech si kupi auto |
bear - ak ti 110 HP maly vykon mal by si si kupit prdlafkovu busu |
raptor, chod si ju vyskusat a pochopis. mne nevadia vybracie ale niesu vybracie ako vybracie. ked sa masina hybe zo strany na stranu tak to je co??? a tych 11o koni tam nieje vobec poznat. pri nizkych otackach sa to sprava ako keby to malo 10 koni. je to kazdeho vec ja hovorim iba co si ja myslim. nekupil by som to |
janoval: To ze TA vibruju som uz cital, ale mozno stacilo len urobit synchronizaciu skrtiacich klapiek. V-Strom sice vibroval minimalne, ale po synchronizacii este menej. |
dreamer, ale to bolo len pri istych otackach. Rozsah mozno 500 otacok. Citil som to na 5-ke, lebo to bolo pri takej beznej cestovnej rychlosti. Len si uz nepamatm, ci pri 90ke na ceste, alebo pri 120 na dialnici. Ale oproti panelovej dialnici z ciech, to bolo nic. Bratranec bol na 1200GS a na ziadne vibracie sa nestazoval. Jedine sa stazoval, ze sa mu zahmlieva shubertka za tym velkym plexi. |
MA TO LTcko TEN TELELEVER??? |
prdlafka: ja neviem jak, sadni a vyskusaj. Ked som sa rozhodoval, ci stary, alebo novy TA, tak som zvolil stareho. Mohol som mat oba za cca rovnaku cenu. Ale este som na nom nesedel, ked nebude dobry turista, tak dostane drapaky za trest. |
ano...700 km denne, pondelok az piatok, vikendy 700-900 denne ako kazdy kto si hovori turista...alebo si tu otazku myslel vazne??? |
To s tým RT 1200 nie je až tak pravda ... Prešiel som od Hondy ST 1300 Pan European (r.v. 2007) na BMW RT 1200. Zo začiatku mi to tiež pripadalo že nemá výkon, ale len do chvíle keď som po pridaní po predbiehaní musel brzdiť za ďaľším autom. Zo 100 km/h na začiatku predbiehania na 6-ke tam bolo hneď 140 km/h a bolo treba znova brzdiť na 100 km/h. Ani neviem kedy tá ručička sa k tej 140 dostala.... Tých 120 Nm tam má svoje čaro. Zasa áno pod 2700 ot/min trasie, to je pravda. Najhoršie to je v dedinách pri 50-ke. Buď tam môže byť zaradená 4-ka a otáčky sú vtedy okolo 2600 a potom nepridávať len udržiavať rýchlosť, alebo dať za 3 a mať okolo 3000 ot./min bez vybrácií. A vybrácie ustanú nad 3000 ot. . Netvrdím že tam nie sú, ale nie je to nič čo by mi vadilo pri dennom limite 500 km a viacej. Pan bol Véčkový štvorválec a môžem povedať že skoro úplne bez vybrácií, hovoril som tomu motoru "električka". Na 5ke sa dalo ísť v dedine 50, na konci dediny stačilo pootočiť plynom a už tam bola bez vybrácií rýchlosť akú som chcel a vždy pri zaradenej 5ke. Takže si myslím že môžem porovnávať . Boxer je boxer a nikdy nebude Véčkový alebo radový motor. Takže kopance ako u Bushy nebudú, ale nejaký výkon tam je. Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (03.05.2011 19:09) |
LT-čko sa my zda že nema telever.No ale pekny skok chceš urobiť,od RT do LT. |
Na tohoto človeka som myslel barko.Veru,maš k tomu čo povedať. |
prdlafka: otazka asi vyznela hlupo, ale 700km denne cely tyzden som myslel tak, ze zoberies tyzden dovolenku a ides niekam, jedno kam, proste niekam a niekam dojdes otocis sa a inou cestou ides nspat. |
nie kazdy den samozrejme, ale boli dni, kedy som urobil...ale to je zaroven strop, viac ako tych 700 sa zatial nepodarilo...ale nie je problem to robit aj denne, ked si clovek normalne oddychne, dobre sa vyspi, tak nevidim problem aj denne pocas dakeho tyzdnoveho vyletu... |
ale vsak busa je sport-tourer, ci nie? |
no ja som na busu presadol z CBR 900 RR a vtedy to bolo jak do kresla, ako pises, ale casom a hlavne vekom uz to neni ono... |
Treba si najprv zvažiť,čo chceš. |
Tak k tym vibraciam dam daco aj Ja jazdil som na CBR 1000F a presadol som na Pan European a nebolo mi to jedno ohladom vibracii trvalo mi dost dlho kym som si na ne zvykol predsa je to rozdiel radovy 4 valec a 4 val do V .Teraz mam GS 1200 a mne osobne sa tie vibracie nezdaju nejako vecsie ako na PanE..ale je pravda ze ked som sa 1 x viezol na GS 1200 tak sa mi zdali dost velke ale vtedy som bol zvyknuti na rad 4 val. a ten ide ako auto tolko k vibraciam .A teraz k BMW a jeho podvozku a vykonu som nadmieru spokojny co to dokaze oproti PanE.. 50kg menej a cca aj 15 PS ale krutak super a kde som na Pane brzdil ocami na GS-e pridavam A este nieco kym som si kupil GS-ko {BMW}precital som miliardu clankov,recenzii ktore ma ciastocne ovplivnovali ze 'NIE' ale ked kazdy rok v Alpach ma nahanali a predbiehali bramboraky na stoploch tak som si povedal ze to nemoze bit take zle a teraz si dovolim tvrdit ze nieje a mam taky dojem ze ludia ktory neskutocne kritizuju podvozok a motor od BMW ho nikdy poriadne nevyskusali v praxi |
bubo cbr... to len zavistlivci kritizuju podvozok BMW Upravené 2 krát. Naposledy upravil demo (04.05.2011 14:11) |
LT ma urcite aj telele aj paralele Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.05.2011 15:15) |
mne je 3-4 čo čmáraš aj tak som do teba...kiss |
raptak, duolever: |
Tak potom beriem späť,že LT nema ten telele .Ved som pisal že som si neni isty. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (04.05.2011 20:00) |
black: presne tak uvazujem, co si napisal hrubym...kedze na k 1300 gt, alebo k 1600 gtl vata jednoducho zatial neni... |
Hosi nezabudnite ze LT ma cca o 100kg viac a skoro rovnaky vykon atd.... podla mna sa s RT vybavis viac a pohodlie a ochrana je super kamos to ma od nova 5 rokov |
black333 |
Ja by som len dodal, že výkon boxera nie je veľký, ale zato v premávke je prudko použiteľný a ten čo na tom nespravil nejakých pár 100km to nepochopí. |
a túto ste už prelustrovali? Vyzerá cukríkovo, či len vyzerá? |
ja som bol v tom, ze tie modely sa prestali vyrabat v 2005 kedy boli nahradene R 1200 RT....stale sa ucime... Upravené 1 krát. Naposledy upravil prdlafka (07.05.2011 10:57) |
...ja len ze uz je to pase...dik vsetkym za postrehy a informacie, ktore mi pomohli sa rozhodnut... |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 137431 | Včera: 131382