Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 | Nasledujúce
Papiboy: neviem čo tam píšeš, ale myslím že aj tak budeme kamaráti |
Retro: Máš 100%-nú pravdu. |
Tu by niečo také na motorku nikto neobliekol A možno aj hej, neviem bol som na vojne. |
Retro: Nezabúdaj, že som bol len na dovolenke z vojny. Naposledy som sa odfotil s prilbou a motorku strčil späť do garáže. |
Na dovolenke z vojny. A bez uniformy?! To je čo za bordel? |
Fúha! Retro, teraz sa ti pozerám do profilu, tie mašiny sú parádne rarity! Dúfam,že aj teraz ležíš vedľa tej Jawky! Je prekrásna! |
Ďakujem. Vedľa nej leží starší syn, sme chorí komplet família. Ináč je to motorka po F.Srnovi, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (05.11.2009 13:42) |
až ste niekto pri TV tak zapnite ČT 1 dávajú dokument o motocykloch z 1945 |
Prepásol som to... Pokiaľ to bolo o Hurikáne, tak to bola repríza. |
Vdaka za temu.Skoro som zabudol ake to boli pekne casy.prvu moto JAWA 500 OHC som kupil ked som mal 14 img14.imageshack.us/i/obrzek00004.jpg/.Pisal sa rok 1980.Stala 4000 KCS + nahradny motor + kolesa.Bola v top stave vsetko origos.Nadherna... a ten zvuk.Skoda ze som bol divoch a nabural som ju skor ako by niekto cakal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoexcite (05.11.2009 16:50) |
Kde skončil ten Eckert? Je to vážny stroj... Nemáš lepšie foto? |
Retro,bola to moja srdcovka.Mal som ju asi 5 rokov. |
Čo sa týka exotických motoriek tak určite Moja je z Prievidze. V Piešťanoch je myslím YB 11 bez papierov. Jedna YB 6 je v Pov. Bystrici. O viacerých exotoch na Slovensku neviem. Preto ma ten Eckert zaujíma. Tu v okolí sa svojho času motala Gimbel Suzuki ale bolo to také poskladané čudo. |
Tu je pár kamarátových fotiek: 1981 Pozri obrázok Pozri obrázok 1982 Pozri obrázok Pozri obrázok 1986 Pozri obrázok Pozri obrázok
|
Tá NSU je podľa dvoch výfukov 500 alebo 600? Existuje to ešte? Norton je jasný... |
Ach jaj moje stare stare dobre casy dik aj za Maťa za ich obnovenie Baťa |
ivan62: Tak ma napadlo s tým NSU zaranžovať v roku 2011 presne tú istú pózu ako z roku 1981 Čo ty na to? |
Ja som na motorke vyrastal, nakoľko otec mal Jawu 250 r.v. 1959, s takými rybičkami na výfukoch, dedo mal mopeda, otcov brat tiež Jawu 250, ale už panelku, mamin brat 350-ku. Vtedy policajti na helmách tak nabazírovali, keď ma bolo treba niekam premiestniť šup hneď za nádrž pred vodiča Jawky, alebo na moped sa na zadný nosič dala deka, mňa posadili na deku s tým aby som držal len rozkročené nohy a tradá už sa išlo. Mal som možno 3-4 roky. V 7 rokoch ma povláčila Jawka 555 (taký pekný červený jednomiestny Pionier), dedovi som na dvore zbúral oplotenie záhradky . No a odvtedy sa to so mnou vlečie doteraz .... Video: Dobová reklama - mopedy Stadion - "Já s mopedem svím"Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (05.11.2009 18:54) |
barko to bolo radosti.a reklama a vsetci v lese a aka zmena dnes zakas v lese a je po radosti pitr to su fakt vzacne zabery |
DZINOMR: za zábery vďačíme Baťovi (ivan62) - to je ten mladík v károvanej košeli na zábere z roku 1981, 1982 a 1986 Upravené 1 krát. Naposledy upravil piitr (05.11.2009 19:41) |
ja si pamatam, ze ked ma tata vozieval na pionieri do Puchova na zmrzku, tak z toho drncania brutalne mravcil zadok :D:D:D to je asi tak vsetko z mojich motorkarskych socialistickych spomienok... |
packy a teraz ťa z toho ducatidrncania mravci čo? |
pitr tak mu aj vsetkym pamatnikom CSSR na zdravie |
Pripájam sa. Tatranská slivka 52. Crusaderom na zdravie! |
Ja som jeden z tych mladsich generácii ale tiez rád spomínam na moje moto začiatky |
Vďaka Mustangu som mal možnosť v roku 1973 vidieť Agostiniho prvýkrát live v Brne. Len vtedy som ešte nevedel, že to je "live", myslel som, že to je len tak, naživo Samozrejme bol odporný jak Rossi alebo Schumacher, aj on všade vyhral. Na ten zvuk štvortaktnej MV Agusty v živote nezabudnem. Predunel na čele Ago aj Bonera a jačavé japoské dvojtakty ďaleko za nimi. No jóóóó, tenkrát na západe... Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (05.11.2009 21:58) |
Agostini vyhrával vďaka technike, Rossi má dar od boha /to by ale už bola iná téma/. Bonera aj potom Read mu len kryli chrbát. Keď v Brne robi Read lepšie časy tak tam bol cirkus a menili sa medzi ním a Agom továrenské Agusty... |
Retro, vidím, že ty si ale tiež riadne "postihnutý" V mojich očiach tieto esá boli BOHOVIA. A veľa iných aj pred nimi aj po nich, zvlášť potom neskôr Roberts, Schwantz, kua, vlastne všetci /"to by ale už bola iná téma"/ |
Jasné... Len tí starci boli tak trochu aj ľudia. Teraz sú to naprogramovaní jazdci /čo však absolútne neznižuje ich kvalitu - a u všetkých v MS/. Keď pozrieš aký nepríčetný pohľad má Pedrosa, tak to až naháňa strach... |
Papiboy keďže si "postihnutý" a niečo pamatáš, pamatáš si na film Continental Circus /Európsky okruh/, autentický film z MS? Dávali to aj v komunistickej TV začiatkom 70.rokov |
Tak to si prišiel o veľa. Jack Findley popisuje sezónu 1969 ktorú dojazdil na 4 valci Jawa po Ivym. |
Provokatér! Aj ja to chceeeeeem. Daj to prosím ťa na CD-DVD (hocičo), ak môžeš. Dám ti adresu v SS, ak bude treba. Však nejakú pomstu vymyslím... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (05.11.2009 23:17) |
img691.imageshack.us/i/68255334.jpg/[img][/img] |
Pokúsil som sa aj ja prispieť historickými fotkami , podarilo sa , je to z dovolenky v Bulharsku v lete 1975 , štytia kolegovia z tesly sme na Jawách 90 Roadster a Cross boli na Slnečnom pobreží...Fotky sú niekde z Rumunska , kde sme pri ceste nocovali.---Cesta nám trvala tri dni.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kasty (05.11.2009 23:25) |
No teda kasty, na tých Jawách 90 to bola odvaha. Mne to málokedy urobilo viac ako 2-300 km bez poruchy. Musel som k tomu mať dva motory, jeden furt opravovaný. Je pravda, že bola odhlásená a v bahne mučená jazdenka... Ale všeobecne boli známe, ako háklivé motorky, hlavne zapalovanie haprovalo a klukovka aj s ložiskami bola dosť citlivá. Dedkovia, ktorí si to kúpili, že vraj budú mať na čom chodiť do roboty, sa sakramentsky sekli a po pol roku to predávali za babku. |
kasty odvaha Bulharsko na jawa90 klobúk dole |
Otec aj s kamarátom za sociku zrenovovali Jeep Wilis a ked to išli vyskúšať zastavili ich príslušníci VB. |
Ja som začínal v r. 1965 na domácky upravenom pionieri jawa 550. Potom so mal jawu 250 banán.všetky |
Pekná Jawa... Do terénu špeciálne nevidím /ja som na cestné preteky/ ale Válek nejazdil 400ku v banánovom ráme? 420ku si pamatám so Stodulkom. |
HD 1200 :nemyslel si v 75 -om?alebo skôr.V 85 už bolo fasa ,už aj kurvy veselo vrteli kabelkami pred Kyjevom a do ZDŠ-ky sme chodili v superkách už 78- mom |
Už som to pisal,perfektna tema,dobre sa to čita |
Ozzac : Dal som si prácu a prehrabal albumy. Bolo to od 83 hore. V Pov.Bystrici boli príslušníci VB asi pozadu. Nie že by teraz neboli. Ale to je iná téma. |
Retro: Vlastimil Válek jazdil aj banán a aj trubkový rám. od roku 1967. Potom ho jazdili na majstrovstvách sveta v motokrose až do r.1971 aj Jaroslav Homola a Jiří Stodulka, Objem kvôli výkonu a zlepšeniu krútiaceho momentu bol na týchto továrnych jawách zvýšený zo 400 na 420 ccm už v r. 1966. |
Ďík za objasnenie. Mne sa viac páči tan Banán, hoci bol ťažší. V košickej ČH ich nenazývali Banán a Trubka, ale ťažký rám a ľahký rám. Z Banána sa robili cestné závodné Jawy Junior a vlastne z toho vyšiel Bizon. |
Jaaj to by bolo dlhe pisanie |
img42.imageshack.us/img42/2566/snmekq.th.jpg">Pozri obrázok |
demo: Perák mimoriadne elegantný, je z toho cítiť ten CIT k úpravám aj veteránov, keď sa ich hodnota citlivou prestavbou neznižuje, ale sa zvyšuje. Ano, ZACHRÁNENÉ mašiny môžu vyzerať aj takto |
vlani mal na cestovatelskom meetingu Krizove prezentaciu |
@ demo: teho tvojého péráka sem tuším nekde už videl a možno aj v nejakem časáku hodne dávno... aspoň sa mi zdá... |
Demo: a tá zadná lampa na 250 .ke ,bola z Ikarusu ,nie?Aj ja ju niekde ešte v šope mám,nestihol som namontovať,išiel som na vojnu |
Ano to bol iKarus......!!!! a jaky caavo som bol.... |
demo, moto aj motorkár je zo socializmu je to úplne v poriadku. Ja som to ani tak nebral, že je to prestavba z osemdesiatych rokov... (hlavne kvôli predku, ale to je detail) |
Ano moj chooper bol v motofane, do ktoreho som pravdielne prispieval |
demo, nemusíš sa ku všetkému priznať Je tu aj dvojkotučová Jawka niekde na druhej strane, ale keby nemal dobrý bubon v strede, asi ani on nikdy nezastaví. Bola tam asi aj jedna "citlivá" reakcia, ale len dotyční vedeli, že o čo ide... |
papiboy:Je fakt , že tie Jawy 90 boli vtedy nové , relatívne výkonné,ale mali všelijaké detské choroby, proste novovivinutá motorka , možno ušitá horúcou ihlou vyrobená zo socialistických materiálov.Žiaľ vývoj bol po krátkom čase zastavený vraj na podnet českej jawy,asi im konkurovala ,proste bola nežiadúca................dokonca existovali prospekty , kde ponúkali tú istú motorku s obsahom 50 ccm, tá sa ale do výroby nedostala...škoda bola na svoju dobu dosť pokroková -motor-šúpatkový rozvod,ihličkové ložiská na ojnici, 5-stupňová prevodovka, ľahko sa upravovala,chalani si tam dávali iba jeden tvrdochrómovaný krúžok na tesno a odrezali zo šúpátka...išlo to jak divé , samozrejme vydržalo to pol sezóny a spotreba bola ako dnešné auto...Zapaľovanie cez krížovú spojku , ktorá sa po krátkej dobe vymlátila bola slabosťou tohoto typu, často sa ustrihol klínek a pootočil sa alternátor,potom to nešlo vôbec, rám bol dosť slabý , v podstate cestná motorka s vizážou krosky.Motor pr využívaní max výkonu vydržal tak dva roky,mal som ju 5 rokov a bol som spokojný.To, že som robil tri výbrusy s výmenou ojničky(kúpil som ju ako jazdenku pred výbrusom....ojnička s obomi čapmi a s ihličkami stála 96 Kčs)pripisujem použitým materiálom...keby vývoj pokračoval , verím , že by z toho mohla byť celkom dobrá motorka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kasty (06.11.2009 15:37) |
A na JAWE 90 cros vyskakovali predné vidle s okuliarov |
egreš2: A keď by sa toto stalo mne, okurále by zase mne zabezpečili, že mi oči ostanú na mieste tomu určenom. |
|
demo ked si to robil sam tak si umelec krasne urobene |
Demo: To bol Motofan č.12 r.1996 to si pamatam. Tam si mal nárazník z Wartburga niekde použity,tede čast s neho |
Retro: nahodou nehovori ti nieco meno Juraj Tozser, prezyvka "postar" ? Bol tu z KE. Jazdil na kyvacke 250tke a ked sa vratil z vojny tak si kupil funglovku 350/638. Isiel raz aj s partiou na zraz do Brna. |
Kedy to malo byť? Jedn poštár tu bol. On ale bol naozaj poštár a jazdil na pionierke. Motorku si kúpil ale... No celkom zaujímavý príbeh s kriminálnou zápletkou, Bolo to v r.80. Vtedy 638ky ale neexistovali, takže to nebol on. |
Retro: no je to moj stryko, vekovo ste na tom rovnako a hovorim moto si kupil ked sa vratil z vojny, neviem v kolkych rokoch sa vracalo z vojny. |
demov clanok som hltal a este kryt vzduchoveho filtra z naberaciek |
mimi01: tak potom sme asi do styku neprišli. Ja som už v tom čase sa venoval motorkám inak, takže som sa po meste s vtedajšími strelcami už nemotal. Vačšinu ich ale poznám, ale jeho aspoň podľa mena nie. Kde býval? |
Retro: hm no to ani presne neviem ale myslim, ze na Študenskej a na Slnecnej. No on asi patril ktym mestkym strelcom, kedze mi hovoril, ze ako sa jazdilo vtedy ked polievacie auto umyvalo cesty a ze kolki stale spadli vtedy . Vraj sa vtedy motorkari stretavali na Šturovej jak je dnesny bar K2. On je este stale v kontakte s motorkarom co teraz jazdi kawu 1200 abo 1400 zzr, vtych casoch spolu jazdili. |
Pokiaľ na Študentskej tak by som ho mal z videnia poznať, ale je určite mladší. Do Metropolu som už ja nechodil... Myslíš tmavomodrú Kawu? |
Neviem akej farby je ta kawa ale vraj nedavno mu vybehla srnka na jahodnej on je tu niekde z KE. Tak nevadi, ze ho nepoznas |
Pozri obrázok |
Pozri obrázok |
Pozri obrázok |
Pozri obrázok |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (09.11.2009 2:04) |
Ďalšie nabudúce, idem spať. Inak s tou dymovnicou je z roku cca 1977, ja aj tu mám toho "Leninského" Bizóna 250 Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (09.11.2009 2:22) |
Tak aj ja niečo.Začínal som na Stadióne 50ccm.Potom ČZ125B.Potom DKW125,potom ARIEL 557,potom Matchles G80,potom zasa upravené moto Ariel.Foto pošlem neskôr.Takmer všetky moto prešli rôznymi úpravami,posledný "ARIEL" 500 mal motor z Jawy 500,upravený rám z ariela,predné koleso bolo zadné ČZ125 a komplet vyrobená kotúčová brzda/r.1976/,prevodovka burman,zadné koleso norton,zadná vidla tiež z nortona a ostatné vyrobené z plechu a laminátu.Nádrž bola spravená z tenkého pozinkovaného plechu a olaminovaná do požad.tvaru. |
Pridam aj ja par foteciek mojej prvej motorky - CZ125 rok vyroby 1967 (pokial sa dobre pamatam...) Upravené 1 krát. Naposledy upravil kebo (12.11.2009 22:34) |
Ked som bol v roku 86-87 na 2-rocnej vojencine (ZVS) v Mikuloviciach u Jeseniku nasi |
chlapy ako fakt brutalne krasne fotky tu davate taketo veterany mozem......ste machri.....fakt velka poklona Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkl81 (15.11.2009 0:08) |
keď sa zdražoval za socíku benzín dali ti natankovať iba 20l a zapisovalo sa to do velkeho techničáku,druhykrat si mohol tankovať až ďalší deň. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (15.11.2009 12:59) |
retro riadny gang,normalne respekt,perfektne casy |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (15.11.2009 17:46) |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (15.11.2009 18:05) |
Pozri obrázok |
Pozri obrázok |
UF CHLAPY PONIEKTORY STE U MNA POSTUPILY NA REBRICKU HODNE VYSOKO ja neznasam komunizmus ale tie fotky ma vratily 30rokou nazad neviem ci plakat ci sa smiat ako sme zostarly a co bude o par 10tok rokou nase deti sa budu takto smiat ze otec to co si mal za motorku ?to vobec aj isllo ? no neviem co mu na to odpoviem idem hladat fotky |
demo ja sa pamätám že ta chopera bola v časopise v stop alebo v niečom podobnom je to tak či sa mýlym? a vyzerá fantasticky Upravené 1 krát. Naposledy upravil resist (15.11.2009 22:32) |
Prikladám aj moje byvalé moto 175 ,vlastná práca všetko ručne+strojovo ale z vlastnej hlavy ešte donedávna som ho mal asi tak 2 roky len špz už nebola tu ešte zobrali za komošov [img]img692.imageshack.us/i/dsc00787p.jpg/[img] [img]img196.imageshack.us/i/dsc00786ai.jpg/[img] [img]img43.imageshack.us/i/dsc00769q.jpg/[img] [img]img43.imageshack.us/i/dsc00767y.jpg/[img] Synovy som spravyl z pioniera crosu ale už ju vyrastol a predal som ho [img]img4.imageshack.us/i/dsc00702i.jpg/[img] Upravené 1 krát. Naposledy upravil resist (15.11.2009 23:09) |
resist |
Pridávam zopár našich fotiek z BRNA /80 te roky/,ten odkaz zo zadnej strany mi poslal brácha na vojenčinu /len pre pobavenie pre tých , ktorý rozumejú po maďarsky/[img][/img]img163.imageshack.us/img163/4443/71696885.jpg Upravené 1 krát. Naposledy upravil svrider (17.11.2009 14:56) |
Nazdar, Levičan, vítaj v klube. U teba tiež chápem, prečo si nezačal vyplňovať v profile rubriku "ďalšie motorky" Praskol by NET |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 226701 | Včera: 158769