Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Poznám prípad, keď vymontovanú nádrž z 1203-ky prepláchli najprv naftou, potom vodou a smiali sa starému mechanikovi, že "veď to nejdeme zvárať zvnútra, šéfko, ale zvonka"... Vyjebalo to okná na celom nádvorí, ale prežili to našťastie obaja sebavedomí géniovia... |
nokia, ty kokos, ked vydržiš hadzať s nadržou hore-dole minimalne pol hoďky, kde je aspon zo take 2, 3 kila šrubiek, matiek tak ti pridem dať pusu na zadok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil boraicho (27.03.2013 22:53) |
Moja skúsenosť s opaľovaním farby na ráme: |
18. 03. som pridal príspevok, ktorý, ako som zistil, viacerí nepochopili, ale posledné boraichove úvahy ma primäli k tomu, že radšej deaktivujem sledovanosť tohoto vlákna. Howg |
hej, možu sa zmeniť nejake vlastnosti ale opaľoval som len tak 20% kostry, len ťažko pristupne miesta , nie celu kostru do žerava, len aby farba zmekla. |
Keď budeš viesť nejaké kurzy "rekonštrukcií" motoriek, určite sa prihlásim. Aby som mal prehľad a náhodou raz nekúpil niektorú tvoju obeť... |
PAPI možno to bude zaújmavá rekonštrukcia 634, a ked to nevyjde tak škoda nebude až tak veľká i ked tých 634iek na papieroch až toľko voľných nieje. Ja by som moju 639 menil za 634ku ihned ale nedarí sa. |
RedJack, prečo chceš vymeniť? čo sa ti na 639 nepači? |
RedJack, 632 je lepšia, ako 634, je to vlastne to isté, ale má 12V sústavu s alternátorom. Však si popozerajte, vymeňte. Za výjazd to stojí... |
papiboy No ale vape sa mu asi neoplati kupovat ked chce motorku uskladnit do veky vekov ja som mal na svojej 640 komplet vape a stalo ma 180e ale uz by som to viac nekupoval za teke peniaze |
PAPI je to pravda že tá elektrika na 634ke nie je nič moc, ale už som sa vážne pohrával s myšlienkou prerobiť kúpením starej 634ky a použiť kastle nádrž zad blatník sedlo na tú moju motorku a urobiť také retro z toho ibaže to bude mať predný kotúč,tak asi vyrazím na burzy. Ja na tej mojej mám VAPE spojku 634kovú a šlape jak hodinky. |
papi "Šesťvoltové dynamo pôvodom z praveku" a čom tým chceš akože povedať? Ja som za 8 rokov nikdy nemal najmenši problem s ničim. vobec. spoľahlivosť vždycky 100%, kedy som chcel, kopol som a šiel. |
hehehe idete si z neho picu robit a nepoznate miesacku a bojite sa nadrze |
No, my Jawky nepoznáme až tak, zato vieme vyrobiť mechanické mole, ktoré žerú syntetické vlákna a pomáhame takto udržať rovnováhu v prírode... |
ja som mal toto www.vape.cz/e-shop/soupravy-zapalovani/A-SZ17... a stalo ma cca 180e ale uz nepamatam jawu som predal |
tak od zavislosti od otacok nie,na tom nastavis len predzapal a uz sa nestaras. |
U dvojtaktoch sa s reguláciou predzápalu moc nemá význam sa zaoberať, u sériových Jawiek nie sú "otáčky" a u kvázi-pretekároch sa vylaďuje aj tak na vrchné pásmo... |
ta regulacia predstihu co ta tak zaujima je softwarom, a nie mechanicky. to cele riadi uCPU. pracuje to asi tak ze zakladnu hodnotu predstihu nastavis o dost vetsiu ako je za normalnych okolnosti potrebna. samozrejme nie od oka, ale podla stupnov uhlomera. potom sa uz o vsetko strara program. pride inpulz, a program ho oneskori. a posle povel k vykonovym prvkom ovladajucim indukcnu cievku. cim vetsie otacky, tym je cas medzi signalom zo snimaca, a povelom pre ovladanie indukcnej cievky kratsi, a naopak. pri max otackach to uz neoneskoruje signal vobec, a pri volnobehu je oneskorenie maximalne. kolko na oneskorenie trvat pri akych otackach riadi prave ten program. je to taka krivka. |
svojho casu som si postavil vlastne zapalko, a kym som ho vyladil ako, tak, tak to trvalo. toto je uz asi tretia verzia. pracuje od 6V, aj ked sustava je 12V. reguluje predstih(v ramci moznosti), a na snimanie polohy kluky pouziva hall snimac. |
ARPAD - veď jasné, že u jednovalcoch to je iné, ale ak porovnáš hmotnosť kľukovky MZ a Jawy 350 a zohľadníš, že triapula je dvojvalec - tak kvôli voľnobehu nemá moc veľký význam regulovať predzápal, kvôli ťahu dole tiež nie, keď triapula sa točí "len dole". Nebadať tam skoro žiadny rozdiel... |
ARPAD |
chlape, nie ze by som nechcel, ale nemam . kreslil som to len tak na papier . jedine co viem na spamet je schema snimaca , a vyhoda je v tom ze lezu z neho logicke, cize ziadne dalsie tvarovacie obvody niesu potrebne . |
ARPAD diky moc. presne toto som si rad prečital. dúfam že v buducnu sa k tomu dostanem. |
Nechcem zakladat novu temu tak sa chcem opytat renovujem si kyvacku o par prispevkov vyssie je foto v akom stave je a potrebujem vediet cislo farby kedze cislo podla starej normy bolo tusim 8050 alebo tak nejak ale teraz sa to uz menilo na RAIL 3005 alebo nejak takto cize moja otazka znie aku farbu pouzit na Jawku kyvacku 350/354-04 rocnik 1960 - v profile chcel by som PPG farbu kamos na peraka daval pod oznacenim EFT 43775 PPG dakujem za odpoved |
Nazdar Tomajko na českej jawamanii sa bavili o origo odtieni tvdrdia že sa dá kúpiť syntetika od Colorlaku ČSN8850 čo odpovedá originál farbe. U RAL je vraj problém s presným odtieňom buď je do fialova alebo oranžova . Takže asi sa oplatí obzrieť po tej farbe od colorlaku inak keď tak pohľadaj tu jawamania.info/poradna/default.aspx možno niekto uvideol aj PPG odtieň |
Ja sa čudujem,že tu rieši niekto na dvojtakte nízkootáčkovom reguláciu predstihu,kúpil som VAPE namontoval napevno keby som nezamenil kábliky od uhlíkov tak by to šlo úplne OK ibaže chybička se vloudí tak som špekuloval z druhého konca,a ked som to dal tak ako má byť, štartuje na brnknutie do páky ľavou nohou a ide ako sa patrí a nemusím nič riešiť iba sa voziť a doliať benzín |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89282 | Včera: 200647