Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
ja to robim takto. zastavim, otocim klucikom, zaradim spiatocku, ztiahnem rucnu brzdu, nastavim mame spetak, vytiahnem obloky a no problem... |
Niekto tu povedal ze nechat motor bezat az kym nedojde palivo.. hmm to sa mi dost lubi LuboooooS a tym som akosi aj povedal naco to tlacitko sluzi, a teda nie na vypinanie motora pri beznej prevadzke... ale kludne moze.. je to fuk, vypne ho to rovnako jak klucik, ci stojan alebo taaat-ov kupel Az na ten kupel to je motoru statocne fuk preco nedostane iskru, kludne si hoc aj odpojte fajky ak sa vam to tak viac paci A prestante sa hadat o somarinach. |
no suhlasim s Lubooooosom ze tato tema ma velky zmysel no a proste suhlasim tot vsio |
Tref: myslím že 99% znás vie na čo to tlačítko slúži..otázka bola však iná.... |
Vlady jasne ze M2T |
Keby ste si podaktorí pozreli el. schému jak to je vlastne zapojené to stoptlačítko alebo bočný stojan alebo spínacia skrinka tak by tu bolo menej zmätočných info...z elektrického hladiska to býva zapojené tak že od baterky pluska do spínačky odtial do stoptlačítka (a potom sa tam motá spínač jednotky v prevodovke a bočný stojan do toho to môže byť na každom stroji trocha inak) a potom do indukčky takže je jedno ako sa vypína motor či spínačkou alebo tým stoptlačítkom.vždy sa ním preruší pluska od baterky do zapalovania je to spravené tak aby sa nič nepokazilo pri kaéjkolvek kombinácii....Zbytočná téma .... jak ktorý olej je lepšejší |
nieee, proste ma pravdu jeden chalan.. na co robit veci zlozito... |
Chlapi, tak to chcipajme všetci tym velkym červeným tlačítkom a bude svatý pokoj |
skoro kazda moto je ina. ja keby som nevypinal motor s cervenym tlacidlom,tak po kazdom zapnuti spinacky by mi zbytocne zapinalo palivove cerpadlo. takto mi zapne az ked zapnem cervene tlacidlo. |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
Brazel to akoze mam potom po nastartovani drzat spojku kym sa moto nezohreje? Pjekna blbost.. |
mno ja to tiez nestartujem s rychlostou |
Brazel, tak neviem ako ostatnym, ale mne to so zaradenou rychlostou nestartuje... A bocak mi to necha zdochnut az ked sa pokusim o rozjazd... |
A tento názor má jeden z naj odborníkov v Čechách - Generál . Väčšinou vie , o čom píše . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (17.06.2007 9:03) |
tusim sa nemozete dohodnut A co Trewor nemozes spat? ,nic vzlom |
..a Vadim zase len mudruje do toho co pozna len z videnia.... |
NO CHLAPI MOJI,NORMALNE MAM DOST KED CITAM AKE SOMARIKY som sa tu podozvedal....To ze cerveny vypinac" Engine Stop" vyskratuje elektriku je uplna pic....a,cerveny spinac na rukovati je proste len podradeny spinac zapalovacej skrinky,ktory takisto len vypoji zapalovanie ako klucik,len s malym rozdielom ze klucik vypoji takmer celu elektriku a cerveny spinac obvod zapalovania-teda "zrusi" iskru vo valcoch..A rozne vymysly ze to je cisto len nudzovy vypinac pri havarii alebo zlomeni klucika su len taraninky....Tak tak |
pre fosgenmaxa - tak cavte borci,nabuduce trošku kavy pri rozmyslani ja asi nerozmyslam, kedze vypnem motor klucikom a nemusim stlacat cevene tlacitko, potom ho nemusim znova stlacat pri zapinani motora ... ale kedze ty rozmyslas, tak ho stlacaj a stlacaj a stlacaj a skus napisat preco ho z logickeho hladiska stlacas pri vypinani a zapinani kedze to vobec neni potrebne a aj tak to potom musis vypnut klucikom ? |
no vidim, ze sa to tu uuuuuplne zvrhlo vtipny kruzok sa nachadza napr out of topic |
No tak ja som minule sedel na MZ, vyklopil som bočák a nezdochla Tak som ju vypol kľúčikom lebo zdochinak tam aj tak nikde neni. Kúpte si emzetu a máte po problémoch |
Pegas...: ...Ja som myslel, že vystreľuješ fajku priamo do blatníka... |
ty tam maš sviečku?ja som minule pozeral a ja tam mam kahance.... |
to sa tak má vypínať a ja vždy vyťahujem fajku zo sviečky |
taaaat tak uz som sa dlho takto nezasmial |
prečo to komplikovať - ja vždy jednoducho odmontujem motor a hodím ho do vopred pripravenej vane s vodou a vypne sa skoro vždy a nemusím hladat nejaké tlačítka alebo klúčiky tento spôsob mám z Japonského manuálu Upravené 1 krát. Naposledy upravil taaat (16.06.2007 20:54) |
noo, nic proti hondackym manualom ale parkovat na neutrali? Aby mi niekto nahodou drgol do motorky a ta zletela zo stojana? |
Iba obcas reagujem na "technicke" diskusie, lebo sa v tom iba minimalne vyznam. Dnes mi vsak neda aby som vam neodcitoval nieco z uzivatelskej prirucky na Hondu Varadero. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DaliXT (16.06.2007 20:43) |
podla mna je to principialne to iste...tlacitkom,stojanom aj klucikom hodi skrat a vypne.... |
Odjakživa sa vypína motor do skratu na to práve slúži červené tlačítko. Spínacia skrinka auta to má tiež tak urobené, že keď otočíš klúčik na STOP vypneš motor skratom. Ja vypínam motor zásadne červeným tlačítkom. |
ked za behu motora odpojis baterku, mozes si znicit regulator. |
...ten cerveny vypinac je u mx hlavne na to ak sa ti zasekne plyn a nevies co mas robit vystrcis palec a vypnes motor...neviem si to predstavit ze v tom strese hladam nejaky blby klucik a este s nim tocim...aj ked tam ziadny nieje...cervene tlacitko je na vypnutie motora za jazdy...ked stojis tak si mozes aj odpojit baterku ak sa ti to paci tak...ale treba zastat... |
na varadere som zhasinal vzdy len s klucikom aj ked som tam to cervene tlacitko mal...a teraz na VFR trochu pridam,stlacim tlacitko a otocim klucik...videl som to tak robit strasne vela motorkarov tak som to odkukal ... |
HondaMagna: Môžem potvrdiť! Náklonové čidlo určite nemáš! Zato máš velmi dobre riešené prepínanie na rezervu Upravené 1 krát. Naposledy upravil LuboooS (16.06.2007 13:25) |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
VADIm cervena sa vseobecne pouziva na zvyraznenie nemusi to znamenat priamo nebezpecenstvo.. |
no s tym naklonovym cidlom asi nieto pravdy, pretoze ja ked davam moto na babe tak by mi zhasol motor uz davno v tych zakrutach |
to čo tu čiiitam...hmmm načo hladat probleemy tam kde ich niet.. |
nebyva nahodou na motorkach naklonove cidlo, takze po padnuti motorky sa motor sam vypne? |
1 - ako píše výrobca |
MOKUŠKO: Možno si si už všimol aj v prírode (ale pri strojoch určite), že červená farba znamená výstrahu, alebo nebezpečenstvo. |
Mnooo...... tak ja nie som o moc múdrejší z tohto :D ... zrejme to vypadá tak, že ja budem stále motor vypínať núdzovým tlačítkom a "kolega" :D klúčikom, pretože zásadné pre a proti tu nepadlo. No a dokonca som sa dozvedel, že niekto využíva aj ten bočný stojan :D ... |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
Vadiim : tlacidlo STOP |
no ja zdvihnem otacky aby olej osplechol vacky a pouzijem tlacitko, bo je takoj po ruke. |
No na aute stlačim spojku dám jednotku potom stlačím brzdu a pustím spojku. Vtedy mi určite vypne motor. Ale keby som bol tuner tak si tam dám gombík že STOP. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Max1 (16.06.2007 7:45) |
Fanúšikovia núdzových vypínačov a teoretici rázových prúdov: Ako vypínate motory svojich áut? |
bossko: Sa radšej čuduješ, že čo ti neštartuje, keď máš zaradenú rýchlosť, že? |
ja vypinam vacsinou bocnym stojanom pri zaradenej jednotke a stlacenej spojke. aspon nezabudnem dat stojan kym zlezem z motorky a je lepsie mat tam zaradenu rychlost ked parkujem. cize dve muchy jednou ranou a potom sa zbytocne necudujem ze preco nestartuje ked mam prepnute cervene tlacitko... |
Ja vzdy vypinam cervenym vypinacom lebo ak je napr moto moc zohriata tak ju este dochladí ventilator a tiez som pocul nieco o tých rázových prúdoch - takze uz to mam aj tak zauzívané najprv tlacitko potom klucik |
ale aj tak pokial nevypinas motor pustenim spojky pri zaradenom kvalte, je to ok |
no ja som ten kolega som rad ze tu ta tema je |
ked nemas rele alebo iny druh oneskorovaca, ktore ti pripoji reproduktory po spickovom prude Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (15.06.2007 22:59) |
miso251SK: ... keď máš blbý zosik. |
vypinam chcipakom pre obmedzenie prudovych razov, ktore nastavaju po otacani klucika. Prudovy raz je napr ked zapnes zosilovac, pocujes aky to da nakop do reproduktorov. |
myslim si ze je to jedno ten cerveny vypinac tam asi pre srandu nieje. |
cervenym tlacitkom. Aspon stale viem, ze funguje. |
ja vypinam klucom,ten cerveny vypinac ti vyskratuje elektriku...pocul som ze lepsie je klucikom.. |
lepsie je otocit klucom zhasnu ti aj kontrolky takze nemas nic pod prudom |
Takmer všetci máme dve možnosti, ako zhasnúť motor. Prvá možnosť je rýchlim tlačítkom na pravej strane riadidiel a druhá možnosť je klúčik. Trochu sme nad tým polemizovali, či nejako vplíva jeden resp. druhý spôsob vypínania na motor a iné. Upravené 1 krát. Naposledy upravil LuboooS (15.06.2007 20:26) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155202 | Včera: 230569