Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
no pri sviznej jazde hodne cez 9 a pri veeelmi slusnej jazde okolo 5.5-6 |
no tak ja mam teda spotrebu mensiu , standardna jazda 130 140 spotreba nieco okolo 5.5 Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (17.10.2006 22:46) |
TY HOVADOOO.. TiSt, to myslis vazne??? Moja zere pri 120 km/h plne nalozena batozinou a 2 ludmi 4.5-5 litra (viz moje cestopisy). Spotreba v meste je 5.5 litra. Na 6 litrov som sa v zivote nedostal!!! |
na to sa uz asi neda ani odpisat |
To Milan 3232 : Podobny problem alebo dilemu riesil kamarat pocas sezony. Okruh sme zuzili na Fazer 1000 a VFR 800. Presli sme pol Slovenska a nakoniec kupil VFR800 r.v.2003. Spolu sme presli nejakych par km aj v zahranici a dnes vobec nebanuje tohoto vyberu. Spickova motorka a ze novinari robia uplne zbytocnestrasiaka z toho VETEC-u, to Ti potvrdi kazdy majitel VVFR-ky. Ak chces dam Ti na neho tel. a povie Ti svoj nazor. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tlmic (22.10.2006 10:30) |
Ja teda neviem, ale ked sme isli s kamaratom do Chorvatska, tak jeho VFR800Fi mala stale mensiu spotrebu ako moja R6. A to sme teda neprdkali ale dobre upalovali a cestne priznavam, ze jak v Madarsku tak v Chorvatsku sme riadne prekracovali povolene rychlisti. A v tom Chorvatske poriadne. Mna to stvalo ze on isiel stale max. za 6 litrov a pritom ma o 200 kubikov viac. |
mily tlmic a ti, co mate vtecovu vfr mal som moznost sa vozit na 2 vfr na kazdej z nich som spravil viac ako 10 tis km a pri sviznej jazde to teda pod 6l nebolo ani emilom ... nevravim ze je to zla moto ak by bola zla nekupil by som si ju 2x varadero papalo viac a jazdilo horsie ovela horsie horsie myslim menej svizne. Kamos v kosiciach ma tiez vfr a par krat som s nim jazdil a tiez bola spotreba aj u neho 8-9 takze asi to tak ma byt ... pri jazde podla predpisov cize do 80-90 a jemne rozjazdy sa pod 6 dostanes ale naco ti je potom motorka so 100 konikmi staci ti aj nieco o chlp slabsie |
Tist ospravedlnujem sa , asi som potom zle videl na cerpackach a nepoznam co je rychlost 80-90 alebo 170. Nakoniec ak robis Blavu a Kosice za 2 hod a15 minut a 3x tankujes, tak potom by si kludne vyhral TT Isle of Man. Minuly rok tam mal John McGuinness na R1 cas |
tlmic nie celkom nebol som sice pozriet ako vyzera tt ale z ba do kosic to mas cca 400 km ked cerpas doplna v Ba a potom pozries na hodinky vyrazis po dialnici cize bez zataciek a a a rychlostami cosi cez 230 tak dialnicu mas az do nitry ... potom ides po relativne rovnych cestach do ziaru tam tankujes druhy raz lebo mas prazdno v nadrzi okolo novej bane je to prekrasne pekny asfalt mile jemne zatacky .. za ziarom je cesta pre motorove vozidla az do zvolena a da sa zvladat vecsinou okolo 200-220 potom cerpas v rimavskej sobote trosku horsie cesty az po tornalu a odtial okrem par kilakov na na sorozke zas rovna cesta .. takze toto nie je okruh je to rovna cesta vo vecsine pripadov ... v noci dokonca dost prazdna ;-( da sa aj autom prejst ak to tlacis dost pod 3 hodiny. Ak si to presiel niekolko desiatok krat mozno sto krat ako tak vies kde je aka zatacka kde je ako rozbita cesta. A nie nie som na hlavu mam viac znamych co tuto cestu zvladaju okolo 2 a pol hodiny a ani jeden z nich nezvlada TT na prvom mieste inak to tt vychadza okolo 200 priemerna rychlost a 30 km/hod v priemere je obrovsky rozdiel a este velmi zalezi na akej drahe skus prejst babu/sturec/donovaly akykolvek zatackovy usek s priemerom 120 a potom skus to iste po dianici a potom mi povedz co je nemoznejsie. |
inak to aj tak vychadza, ked pises ze pri priemernej rychlosti vyse 200kmh to zere volakych 8-9, tak pri 100kmh primernej to bude tak okolo 4,-4,5litrov asiq kamosova vfr 800 vtec zere v rozpeti 5 az 8 litrov... |
no, pokial nebude na oboch modeloch jazdit jeden clovek, tak tazko porovname spotrebu, lebo zalezi od stylu. Ja som si spotrebu meral niekolkokrat a je, ako pisem, v rozpati 4.5 do max. 6 litra, s priemerom presne 5.5 litra. |
Ahoj Milan. Chcem sa aj ja podeliť o skusenost s VFR. Moja ja sice starsia ( rv 91 ) no v základe totožná s 800. Je to jedna Úžasna masina,na ktoru ked si zvyknes nezradi ta. Ta moja ma stale este prekvapuje (myslim v tom dobrom ) Jedno co mi na zaciatku vadilo bola na mna trochu vysoka hmotnost ale casom sa to stratilo. predpokladam ze ked mas zaujem o takyto typ motorky asi nebudes nejaky 30-kilovy Motor-absolutna dokonalost ( je to sice 4-valec no veckovy a je to poznat) posed-uplna pohoda,aj ked si myslim,ze yamaha tdm je v tomto o triedu vyssie. Ale je to uplne ina motorka. Kapotaz je tiez celkom fajn,mozno by som doporucil vyssii-cestovny stit. Ale inak je to stroj,ktory ti prinesie neskutocne vela usmevov do prilby. Tak prajem stastnu ruku pri vybere. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tino06 (10.09.2007 18:18) |
tino |
Ja mam BMW R1150RS.Podla mna je to vyborna turistika.Spravil som za jeden den 1400km.Cestoval som z Angl. na Slov.Stal som len kazdych 400km na pumpach.Odpadava mi problem s retazou,kvapalinovo chladenim motorom..Ale ked by som mal este odporucit tak Honda Pan Eu.1300,alebo BMW 1150 RT.Rozhodni sa sam,ale zamysli sa kolko ludi co vela cestuje ma BMW?Cim to asi bude? |
Garganel: urcite preto lebo vsetko okrem bmw ma: "problem s retazou,kvapalinovo chladenim motorom" |
mna by zaujimali ti turisti so vzduchacmi, ako sa im to sprava v hodinovej zapche pri mori pri 33 stupnoch, ked nemaju ani ventilator... |
Vidicom:Bol som v zapche vo Francuzku ked som siel z Calais.Nić sa tomu nestalo.Asi preto ze to ma boku valce a maju velke rebrovanie.Zvladol to. |
Ja som na VFR (model 92 a 94) odjazdil cca. 40 000 km. Na tú moto v živote nedám dopustiť. Vynikajúca spotreba (dlhodobý priemer 5,2 l/100 km), absolútne bez porúch a pohodlná. Jediné čo mi na nej začalo chýbať bol výkon. Moja mala 100k, novšie majú 110k. A keďže som chcel vyskúšať radový štvorvalec, tak som išiel do XX ročník 02 (posledný model). Má o niečo vyššiu spotrebu (od 6 do 8l) ale ide to ako sprostá. A pohodlie je porovnateľné s VFR. Ak chceš VFR, tak ber model do r. 2001 - bez V-TEC. Iba ak by sa ti páčil nový model viac tak ho ber. Lebo výkonovo sú na tom rovnako, skôr má podla mňa navrch starší model. |
Romanki:ja sa chcem len spytat aky je rozdiel na jazdnych vlastnostiach ked je motor V-TEC,alebo len klasika?Ja si myslim ze ten novsi je lepsi.Je to tak?Mna na tej honde uputal hlavne ten V-TEC motor. |
ten V-tec je dobry akurat na to, aby sa niektore ventili opotrebovali viac a skor ako ostatne. Vykonovy rozdiel je mensi ako vykonovy rozdiel medzi dvoma identickymi VFR-kami rovnakeho modelu. S V-tecom stracas jednu velku vyhodu: bezudrzbove ozubene rozvody. V-tec-model ma krajsi zvuk a dizajn, ale menej pohodlne sedadlo. |
vidicon:O tych ozubenych rozvodoch som uz pocul velke chvali.Preco ich nedali aj do V-Tec motoru?Dakujem za vysvetlenie.Ja som myslel ze ten novy motor bude bomba ked tam dali taku technologiu.Je to asi take daco ako ten novy mtor od BMW 1200.Je sice vykonejsi od mojeho o 5 koni,ale daco mu chyba..... Vela jazdcov v Angl.menilo nove Bavoraky za starsie modely. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 327024 | Včera: 212589