Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Nasledujúce
Re: boombastic: Jeden a ten isty jazdec zajazdi jeden okruh s vacsou priemernou rychlostou ako druhy okruh. Zjavne si nepochopil ty preco je tomu tak, co som napisal. Absolutny novacik sa dostane na SKringu na vyssiu priemernu rychlost ako na Pannoniaringu t.j. SKring je rychlejsi. Predpoklad je, ze na nich bude rovnako otacat heftom. Kedze pisem, ze ten isty jazdec, tak nie je dovod na ine otacanie heftom. Ak chce niekto ist na okruh s tym, ze si pri vyjazde zo zakruty povie, ze dost a nastavi konstantnu rychlost tak ti garantujem, ze v kazdej rychlostnej skupine takyto jazdec vytvara pre seba a pre inych ovela vacsie nebezpecie ako taky co jazdi bomby na PK babe. Na to je skolenie, ktore absolvujes na zaciatku. Prizvukuju na nom, ze na okruh ides s tym aby si ten plyn naplno otocil, v opacnom pripade si pre tych za tebou nepredvidatelny a toto moze skoncit fatalne. Toto byva aj jednou z prvych viet v okruhovych motoskolach. Nikto nikoho do nicoho v zivote nedonuti ked dotycny nechce, ale zdravy rozum na okruhu veli ist na rovinkach naplno. Preto mi je jasne, ze tvoje pripomienky su uplne mimo a do tejto temy nepatria. Este mu porad aby kukal do spatnych zrkadiel a uhybal rychlejsi, dielo bude dokonane. |
Nechám to zatiaľ na inštruktora. Ja tiež nemám rád keď mi niekto kecá do roboty, takže keď povie tam a tam, tak pocuvnem. Zatiaľ mám skúsenosť nula, takže skúsim a uvidím. Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoVFR (03.05.2019 10:32) |
Boombastic: presne, na zaciatok neprekroci urco 3 minuty a ked sa casom dostane pod ne bude stastny ako blcha To vsetci pozname A nic si z toho nerob. Kazdy ma svoj oblubeny okruh, ze Tonko ? |
Re: tonoaaa: a ja ti opat slusne napisem (kedze mas problem s precitanim a pochopenim napisaneho textu), ze kazdy okruh, alebo cesta je len tak rychly, ako jazdec otoci heftom. Podla tvojej teorie mozu na sk ring len pretekari, lebo je rychly. To je ale velmi hlupe. Nikto nikoho nenuti ist naplno. Aj zaciatocnik si moze ist zajazdit, len nepojde na plne gule, ale postupne bude ziakavat skusenosti a casom sa vyjazdi. Alebo treba ist natrenovat na babu a az potom ist na ring jazdit plnu palbu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (03.05.2019 6:21) |
Re: boombastic: Ak chces trepat sprostosti, tak sa prosim presun do inej temy dakujem. Ked sa napise, ze SKring je rychly oproti Pannonke, tak kazdemu sudnemu cloveku je jasne, co to znamena. Tebe zjavne nie a prirovnanie k dialnici je trochu mimo. Budem slusny a objasnim ti to. Na okruh ides aby si na rovinke mal otvoreny plyn naplno. Podstata okruhoveho jazdenia je v zajazdeni kola za co najkratsi cas. Preto sa ten plyn otvara naplno. A ked su na niektorom okruhu dlhsie rovinky a zakruty s vacsim polomerom ako na druhom, tak je zakonite rychlejsi. |
Hadice skus Eres Racing. Vyhoda slovakie je ze je kusok tod za rohom. Brno je narocne na idealnu stopu a pocasie. Panonka na fyzicku, slovakia je rychla a narocna lebo ma viac idealnych stop. Ale je aj siroka a ma dobre vybehove zony, narozdiel od panonky |
Re: boombastic: |
kazdy okruh je len taky rychly, ako otocis heftom. to by sa potom po dialniciach jazdilo 300, sak to je sama rovinka |
|
Re: egres2: mozne to je. Ale policajt mi vravel, ze rychlost musi byt ustalena...no nic uvidi ci pride pozdrav |
Lidar má viac ako 100 000 impulzov /sek. Vie merať aj zrýchlenie aj spomalenie. |
Re: BranoVFR: ak si prudko brzdil prave v momente ked ta chcel merat, tak ta neodmeral, lebo akykolvek radar dokaze merat len konstantnu rychlost ale nie zrychlovanie ci spomalovanie. Vyhodi error. |
No asi bude po vodičáku. Takže ten okruh bude riešenie. Dnes ráno ma odfotilo na diaľnici. Špiny tam skoro ráno, na trojprudovej diaľnici dolu kopcom dali 80tku. Neviem koľko som išiel na vfr1200f, ale určite 110+ |
Re: tonoaaa: No pod 2:30 v Brne fakt nepotrebuješ nič lepšie ako obyč. sériové gumy. Každý má na to svoj uhol pohladu, samozrejme, ak niekto jazdí pre radosť a nejde mu o to, aby niekedy v živote šiel pod 2:15, tak nech si pre svoju bezpečnosť obúva čo chce, aby mal rezervu, to nikomu neberiem. Len sa snažím vysvetliť, že ak sa chceš posunúť, využi na 105% to čo máš, jazdi, jazdi, jazdi a zistíš, čo naozaj potrebuješ vymeniť za lepšie. Naháňanie sekúnd, neskôr desatín, nie je o komfortnej zóne a rezervách v priľnavosti |
Tak ja som bol v mojich komentoch v tych lepsich casoch. To je jasne, ze pri 2:45 na SS je problem, ze clovek jazdi na okruhu nie moc okruhovym sposobom jazdy a mrha casom vsade. |
Re: tonoaaa: Re: matus: Samozrejme, ak ideš 2:35 s úplne sériovým 6kilom, tak je na mieste riešiť lepšie gumy a mať rezervu pre ten moment, o ktorom hovoríte. Ale ak ide niekto 2:45 na litri a sťažuje sa na gumy, tak robí niečo naozaj veľmi zle a mal by začať riešiť svoju techniku jazdy a nie gumy. Lepšie gumy len dočasne skryjú jazdecký nedostatok. Namiesto toho, aby sa nedostatok odstránil pýtaním, analyzovaním, tak každý chce lepšie gumy, lebo si myslí aký je dobrý a nevyhnutne potrebuje lepšie gumy, lebo tie čo má, sú podľa neho naprd. Na obyč. gumách sa toho naučíš oveľa viac, lebo hranica priľnavosti príde skôr. Nauč sa využiť na 100% to čo máš, až potom upgrade. Tak sa posunieš najďalej |
Suhlasim s tebou, ale dobre guny nepovazujem za lepsi komponent, ale za nutnost. Ani omylom pocas vacsiny casu amater ich potencial nevyuziva, ale pride sem tam moment kedy musia zvladnut v jednej chvily to co u profika a vtedy sa lame chlieb ci pojdem jazdec k zemi alebo nie. |
Re: matus: este mam, funguje vyborne, ja na nej robim len par stoviek km rocne po okruhu, inak jazdi na nej manzelka pianko po cestach... tento rok, ak sa nam podari dodrať pôvodné Metzeler Sportec M5 Interact, budem prezúvať na Dunlop SportSmart TT v nádeji, že pôjdem pod 2:40 chcem kúpiť väčšiu na okruh, ale až keď s týmto prskoletom pôjdem pod 2:35, takže mám motiváciu |
Re: Varan: Clovek co sa uci jazdit nema plynulost a ani techniku jazdy. O to skor potrebuje dobre pneumatiky aby si hubu nerozbil. Vo velkych teplach su sportovo-turisticke absolutne nepredvidatelne a pad prichadza necakane. |
Díky za rady chalani. |
Pirelli roso corsa III alebo dunlop d 213 mas aj na cestu - po vlastnej osi a aj si s tym zajazdis. Ja som na cbr600f jazdil pirelli angel st a uplne v pohode na zaciatok. Tie hadice by ale chcelo vymenit za pancierove |
Varan> este mas tu 390? Stale funguje bezproblemovo aj na okruhovych dnoch? |
Re: BranoVFR: Netuším ako rýchlo jazdíš, ale prvých niekoľko jázd si to užiješ aj na dobrých šport-turist pneu. Dnešné gumy sú úplne inde ako kedysi, dá sa s nimi zajazdiť veľmi rýchlo ak máš plynulosť a techniku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (29.04.2019 14:53) |
Re: Varan: Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoVFR (29.04.2019 12:06) |
Re: BranoVFR: Pancierové hadice, dopredu mäkšie platničky, repas tlmičov a športové gumy (úplne v pohode ContiSport Attack 3). Nič viac nepotrebuješ, aj s VFR si veľmi dobre zajazdíš. Minimálne tak dobre, aby si prišiel na to, či vôbec chceš okruhy jazdiť. V nájazde a na apexe budeš musieť myslieť na to, že moto má o 50kg viac. |
Re: Caba: |
Na zaciatok ti VFR staci, slovakia je narocna trat na stopu. Takze vozit sa a ucit sa. Ja som prvy rok bol na slovakii 13 dni ci na volnych ci cez agenturu. Potom uvidis ci si ochotny do toho davat tolko prachov alebo to budes mat len sem tam sa previezt |
Zaklad mas dobry. Vies co chces . VFR2005 by som predal a kupil nieco okruhove. Zbytocne rozbijes cestovnu VFR a led nerozbijes tak prides na okruhh na limity podvozku, brzd a kadecoho ineho co na ceste nepostrehnes nikdy. |
Re: tonoaaa: Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoVFR (28.04.2019 21:34) |
Re: BranoVFR: Vitaj, v prvom rade zmyslas spravnym smerom. |
Tak ja som začal tak že som si vytlačil mapu okruhu s idealnou stopou myslim na okruhari.cz, a pozeral som si onboard videa z youtube a snažil som sa zapamätať trať. Potom povinne školenie na Slovakii, a tak som to skusil. Na okruh odporučam štuple do uši. Ale agentura je asi vhodnejši a bezpečnejši začiatok. Tam by mali jazdcov deliť do skupin. Uvidiš či ťa to chyti. |
Ahojte chalani, nechcem začínať nikde nové vlákno, všetci čo jazdite slovakiu ste asi aj tak tu, takže sorry keď pre niekoho spam. |
Sevas. Ak bude dobre počasie dojdem. Bol som aj 25.4. ale žiadna slava. Nejako si neviem zvyknuť... |
Už sa zase dačo tuni na Kawe. 15.5. S kym sa vidim na slovakii? |
Možno sa počasie umudri... V sobotu tiež mali byť prehanky nakoniec sa dalo Na trati nas bolo asi 8 ks takže parada. |
Tak som sa na ringu nakoniec povozil. Prvý krát na novom bajku a 10r Bridgestony BT 016 ma dosť limitovali. A asi po 15min. jazdy sa prejavila zanedbana fizicka priprava počas zimy |
Ja tam pojdem pozriet aj dnes ak nebude pršať. Možno sa aj povozim ale ešte nemam vymenene pneu ani poladenu moto na brzde. 14.4. pojdem tiež ale nie na dely den. Snad dovtedy aspon vymenim pneu... |
Ja som na pirelkach zacinal tahat od vracaku na konci technicej casti. Nikdy nesmykli. Takze pohoda. |
Pirelky sa vraj zahrievaju rýchlo. Po jednom kole sa snad už da tahat. Celodenky neplanujem, 2x20 alebo 2x30 min mi stači uplne v pohode. To by mi mali tie SP vydržať pol sezony |
Stan nemam stale |
Pirelli SP som mal, ked som chodil po vlastnej osi. Vydrzia kratsie ako Dunlop ale pri casoch 2:40 vydrzia aj tak dlho. Ja som s nimi spravil asi 4-6 dni a zacal na case 2:43 a skoncil na 2:35. Radsej by som ale bral ich konkurenta D212 GP Racer dopredu medium a do zadu kludne Endurance zmes. Tie su tiez ako tak pouzitelne a zahriatelne bez nahrievakov. Inak D213 GP PRO alebo ak este sa daju kupit D212 GP PRO uz NEPOUZIVAT bez nahrievakov. Velmi tazko ich zahrejes, hlavne v chladnom pocasi a mozes ich lahko takto znicit. Okrem toho si na nich lahko rozbijes hubu, ak budes chciet vela od nezahriatych. Ono vzdy je to kompromis ist po vlastnej osi. Jednak riskujes, ze nebudes mat ako ist domov, potom tretinu casu len zahrievas pneu a presieras peniaze, si limitovany tym, ze ani skladaciu stolicku si nevezmes. |
Vobec mi nejde o cas, uz sa chcem len bavit |
R1M? Dosť draha hračka na okruh... Ale zase časy by išli dole jedna radosť Inak tie D213 su trochu drahe, skusim Supercorsy SP. Tym snad nič neskazim. |
Kua dnes na vystave som sa zamiloval do R1M, takze bude moja asi na predaj, ak by mal niekto zaujem |
Dunlop D213. Chalani si ich pochvaluju aj na nahrievakoch |
Doladenie elektroniky je posledná uprava čo teraz plánujem. Ostatné už počas sezony. 17.4. sú celodenné jazdy na SK Ringu. Snad vyjde počasie. Ešte jedna vec: ake naj pneu by si odporučil? Chodím tam po vlastnej osi takže bez nahrievakov... |
Pocitil razantne, jednak sa prestala prehrievat motorka koli KN filtru a tym padom chudobnej zmesi a stratila sa vykonova diera okolo 11-11.500 ot, ktora bola znatelne citit pri vyjazdoch zo zakrut. Kupodivu cas som moc neposunul, cas je o dobe stravenej na okruhu a to ja momentalne viac nezvladam takze sa stale mocem okolo 2.24-26 na kolo |
Caba neviem. Ladenie PC je jednoduchšie? Ceny PC sa pohybuju cca 350E. Daju sa tiež na ich stránke stiahnut aj nejake mapy, ale aj tak je to asi najlepšie ladiť na brzde. Skúsim MM racing su v BA pre mna najbližšie. Ty si to ladenie nejako pocitil myslim pred a po? (lepší cas, ovladatelnosť a pod...) |
Viem ze to robili v Hlohovci tusim Fastbike a aj v Motomaxe. Cenovo to vyjde +- rovnako. Mne vychadzala cena tusim 500€ ladenie origo riadiacej, co vyde asi rovnako ako kupa Powercomm a ladenie. |
Ja si asi tu mapu dam prepaliť. Pretože som kupoval bajk už s ladeným vyfukom (koleno prizvarane ku zvodom) a origo som k tomu nedostal. tak do povodneho stavu to davať už nebudem. Myslím že sa dá aj povodná mapa zálohovať. Skusim obtelefonovať nejakých ladičov. Kolko času a penazí ma to cca bude stáť? |
Zalezi aka moto, nie kazda origo RJ sa da ladit. Vyhoda PC je v tom ze nemusis kupit novy a ak predas moto vies to dat spat a zase predat. Mne moju ladil Roman Kudlik z Voderad. |
Caba taka otazka: Kam si davas ladiť elektroniku? Je na to potrebny Powercommander alebo sa to da prepaliť aj na pôvodnej RJ? |
To je len taka verejna fama ze to lambda pobere, ked jazdis na ceste tak je to v pohode lebo nejazdis rychlo a da sa to, ale okruh je iny. Tam sa viac jazdi vo vysokych otackach a vyssich rychlostiach, tym padom mas vela vzduchu na pomer benzinu, co sposobuje sportovy vzduchovy filter - vacsia priepustnost. Moja skusenost : na jar minuly rok som menil vzduchovy seriovy za KN, moto po celodennych jazdach sa nestihala vychladit a este aj po 40 minutach vypisovalo na teplomeri Hi, cize nad 120* Dovtedy vsetko OK, takze naladit a pridal som aj pridavny chladic, teraz aj pocas teplot nad 30 moto stale v rozhrani +- 80*C |
Caba dik za rady! |
Čo sa týka filtra, tak aj ja som kúpil KN - a nie kvôli výkonu ale kvôli cene. Papierový totiž stál ako ten KN. Nevšimol som si ani pokles ani nárast výkonu. Výfuk otvorený... Sviečky vyzerajú úplne v pohode, takže nemyslím, že by to išlo na chudobno. |
Rucky odporucam vymenit za race, su sirsie a nemaju koliky, takze ziadny problem. Brzdovu kvapalinu pouzivam Motul RBF 660. |
Ci to zlepsuje priebeh neviem, ale mal som tiez problem s tym servom. Vylamali sa tam kontakty, co je aj najcastejsi problem. Elektrikar mi to bez problemov opravil. |
Tu su tie fotky. Packy viac nejdu sklopit, lebo tomu brani jednak zvezok kablov z ovladacich prvkov a aj brzdove hadice: |
Zajtra ju pojdem pozriet tak odfotim tie packy, ako som uz davnejsie sluboval. |
Caba už strmene vymenene mam. Dal som z R6ky a pumpu RCS. Samozrejme nova brzdovka, olej filter, chladiaca a vyčisteny vzduchovy filter. Kym si na to zvyknem obloženie budem mat seriu, neskôr možno vymenim za tie dual carbon. Riaditka neroztvorim je tam taky kolik co zapada do otvoru v okuliaroch, jedine že by som to odrezal. Kedže ovladače potrebujem tak som si šulec plynu vyrobil zo silonu na sustruhu a CNC a super to zapasovalo do pôvodneho ovladaču. Priemer predtym 33mm teraz 41mm. Da sa dat plny bez prechytavania Tie struny do tlmičov ešte uvidim podla toho ako sa mi to bude ponarať už v reale. Ta 520 retaz sa použiva aka? V tej širke je kopec typov. |
Na zaciatok, ak mas GSXR potrebujes vymenit strmene, z dovodu: aby si bol v klude aj po 6 ci 8 kolach. Zazil som za 3-tim horizontom pri cca 170km/h brzdovu packu na prstoch so ziadnym brzdnym ucinkom |
ak ti treba mam na gsxru temer nvoe sportove kotuce, co spravi podstatny rozdiel, ktory mi ani zdaleka nespravila ani brembo pumpa...teda za predpokladu ze teraz tam mas seriu |
To je jasne, preto neriesim nejake rychloradenie, zvysovanie vykonu a pod. Ale brzdy su na tych gsxr biedne tak by som nerad po par kolach brzdil aj ocami... Na gsxs su brembo strmene tak tam som problem nemal. Skratka bajk si chcem urobit tak aby som uz nejake podstatne veci cez sezonu robit nemusel. Uz len jazdit, jazdit ???? Inak RSC 19 som uz objednal... 246€ |
CULT...to bolo na margo úprav. Stále si myslím, že na začiatok v pohode stačia minimálne úpravy sériovej motorky. Dôležité je jazdiť, zbierať skúsenosti, pozorovať a otravovať strelcov v padocku a postupne prichádzať na to čo ti najviac vyhovuje a čo vlastne chceš |
Tak som bol pozrieť v HS na Brembo pumpy ale PR napojenie na brzdove svetlo nema a RSC ma len cena 318 po zlave. Na EBAY som tu RSC 19 funglovku našiel za 212 GBP cca 247 eur... Za tie prachy sa to asi oplati. Vaše nazory? |
tonaaa: spravim cez sviatky par fotiek a dam to sem, fakt sa viac sklopit nedaju, pretoze narazaju tusim do vidlice. |
Rejdio co z toho vyplyva? Chces byt rychly nebrzdit . Pre mna su brzdy na prvom mieste preto zhanam informacie a menim co sa da nech funguju na 100%. Ostatne pojde za chodu. Dnes som bol pozriet tu brembo pumpu ale na predajni nemali vraj zajtra tak uvidim. Myslim ze aj tak je accossato velmi podobne brembu. |
Vlastne on to chce na seriovu motorku, kde potrebuje brzdovy spinac. To ma ta RCS. Accossato s klbovou packou uz je drahsia od tej co si linkoval. S accossato skusenosti nemam, viem, ze Brembo relativne lacno zrepasujes. To ale plati pre tie neprepinatelne, cize pre tie bez brzdoveho spinaca. |
tonoaaa : k tej pumpe. A preco nie accossato? |
Pre hobby jazdca - začiatočníka sú na okruhu čo sa týka motorky dôležité 4 veci: |
Tonoaaa> to s dlzkou retaze moze byt problem. Ja som vsak predpokladal, ze na novu rozetu nasadi Peter aj novu retaz...urcite by som nedoporucoval davat staru retaz na nove kolecka alebo naopak. |
Ten gearingcommander som uz pozeral. Na 600 som okruh este nesiel tak sa uvidi na jar. Cestou z prace sa tam zastavim. Keby dali aj nejaku zlavu zobral by som aj RSC... |
www.gearingcommander.com/ |
pre zivotnost retaze je vhodnejsie pridavat na rozete nez uberat na sekundare a mozno tym usetris aj nejakeho nula cela nieco koňa. |
CULT - však zober kalkulačku a rátaj. Lebo -1 na záberovom k. je +2-5 zubov na rozete (podľa priemeru). |
Viem že to tak začina Pumpu som vybral 19x18 s klbovou packou. Zatial som ešte neobjednal. Snad sa ta investicia do komplet brzd vyplati... Zadnu som nechal seriu len vymena kvapaliny. Ozaj skratenie prevodu -1 na sekundar bude stačit alebo mam pridat aj niečo ne rozete? |
Tak do takeho levelu by som ist nechcel. Jazdit chcem max volnych jazd co sa mi podari ale len ako hobik. Tuto sezonu som tam chodil na gsxs 1000 ale je to na mna na okruhu silne a mizerna ochrana pred vetrom.. Preto som kupil aj gsxr 600. Porobim servis, brzdy, a par drobnosti a sezona moze zacat Gumy som kupil Michelin Power RS. Casy si meram len apkou na fone ale nie je to az tak podstatne pre nma. Chcem si len co najlepsie zajazdit co v premavke je nemozne. Pumpu som si predbezne vybral kovanu accossato. Na to moje jazdenie bude ok. |
Otazne je co chces na tom ringu dosiahnut. Ci sa chces ist previezt 2x do roka a jazdit 2:40, alebo ked uz tam chodis tak chces zrychlovat v ramci moznosti motorky. V druhom pripade nie ze by boli laminaty nutnostou, ale ked padnes, co mozes aj pri 2:40, tak okrem origo plastov pojdu prec aj svetla, smerovky, proste cela kozmetika, pri ktorej ti cinske plasty nepomozu. Ked chces jazdit po vlastnej osi zaobstaraj laminaty a daj tam sosovky s homologizaciou a to iste aj osvetlenie vzadu. Zistis ale, ze sa chces posuvat a potom su seriove gumy blbost a uz k okruhovym hoc GP RACERom potrebujes nahrievaky a stojany. Pri tomto sa nic neda robit polovicato. Tie gumy su dolezite, bude teplo a na seriovych padnes ani nebudes vediet ako. Darmo ti ini tvrdia, ze so seriami sa da ist 2:25. Ano da, ale to vie profik, co pocas kola vie ist blizko limitu tej gumy v kazdom momente. Ty aj pri case 2:40 napalis niekedy do zakruty s vyplestenymi ocami rychlejsie ako niekto kto ide 2:20, alebo v polke zakruty naraz zavries plyn, ked uz si ho mal pootvoreny, alebo opacne, necitlivo ho viac otvoris a velmi odlahcis vo velkom naklone predne koleso. Taketo chyby ti odpustia naozaj okruhove pneumatiky, kdezto seriove ta poslu bez varovania na zem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonoaaa (18.12.2018 7:51) |
Na zjazdovych bicykloch tiez pouzivaju podobne chladice na brzdach. Ale ako to funguje na moto... Myslim ze narastajucimi vykonmi superbikov bude cim dalej problem chladit brzdy. Ja musim ist tiez cestou vymeny dielov pretoze mam 192cm a gsxr600 bola jedina na ktoru som sa poskladal Este premyslam nad vymenou kapotazi ale jazdim na ring po vlastnej osi tak laminaty asi nie. Mozno nieco kupim z ciny. |
To je len take prekrytie problemu, nie jeho odstranenie. A navyse za 200€ |
Tak to by som musel aky cas davat aby som rozmyslal nad niecim takym? Nehovoriac o tom, ze samozrejme by som uz mal na moto kvalitnu pumpu a brzdice. |
Dkusal niekto taketo nieco? Je to uplna somarina? |
Pani dakujem za uzitocne rady. Prevod teda menit nebudem. Packy sa uz nizsie sklopit nedaju. Vyhodim tie kratke a dam tam original, ako som pisal vyssie. |
Retaz daj klasiku. Co sa pumpy tyka otazne je aku. Prepinatelne 19x18-20 su sice fajn, ze si poskusas co ti vyhovuje, ale danou je horsia repasovatelnost. 19x18 dlhsi chod, lepsie davkovatelna, maksia a staci menej sily vyvinut. 19x20 drevenejsi pocit, skorsi nabeh ale je potrebne pouzivat vacsiu silu. Na klasicku kupis relativne lacno repasnu sadu. Ini zas tvrdia, ze aj pri intenzivnom jazdeni im vydrzi pumpa 3 roky a tym padom dat rovno 250-300 za novu nie je nic strasne a teda ich ziadna repasovatelnost nezaujima. Kazdopadne prisposob parametre pumpy k strmenom. S tymi z r6 z rokov 2006+ funguje dobre 19x18. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonoaaa (17.12.2018 6:21) |
Tak to asi pre istotu vymenim aj tu pumpu... Inak caka ma asi aj vymena retaze a na okruhovky vraj casto davaju 520. Nevie niekto z vas aky konkretne typ? |
ste sa rozpisali, tak som to prebehol len na rychlo. |
Re: moltom: Zapastia bolia zrejma kvoli origo riaditkam, ktore su malo roztvorene. Packy sklop viac nadol ak to ide. Ciastocne to je mozno sposobene aj malou pohyblivostou zapastia. Kratke packy su dobre tak pre youtuberov a pozerov. 12.7. sme ti pisali o tych brzdach a uz po dvoch dnoch a casoch 2:41 si narazil na ich limity. Mozes skusat dookola platnicky, pumpy, strmene, kotuce. Snad sa dopracujes ku kombinacii skor ako vyhodis za to majetok. Co sa tyka prevodov, tak hovorit, ze stracas na rovinke kvoli prevodu, ktory ti umozni dobre zrychlenie (t.j. minus pocet zubou na sekundare a plus pocet zubov na rozete) je spravne ked mas skor ako na konci rovinky obmedzovac na sestke. Ziaden okruh v okoli nema tak dlhu rovinku, ze by nebolo treba menit prevod do vacsieho zrychlenia. Na SKringu pri protivetre a zlom vyjazde na cielovku si so seriovym prevodom ani sestku nezaradis. A ak ti na rovinke uteka ina sestka, tak je to tvojim slabuckym vyjazdom zo zakruty v kombinacii so slabsim vykonom gsxr oproti r6 a zx6r. |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60770 | Včera: 148816