Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Posledný týždeň len zhromažďujem infošky o tlmičoch... |
marektm no bla-bla bla svitlo mi hned jak som dopisal tu otazku len nebolo kedy ju uz zmazat ked som sem kukol nebol som prihlaseny tak prd som videl ci prisla ss a ked som sa napisal do toho oknicka hore najskor sem som a potom to cervene sa zbadalo |
P666,bol by som rad a urcite aj viacerym by sa to pacilo,keby si sem hodil tie tvoje prestavby V-Stroma aj Varadera,mozes si potom otvorit manufakturu na upravy motoriek |
P666 - už sa neondzi a hoď sem aj tie ostatné prestavby, tá LC4-ka bola mňamková, tak to chce ďalšie chody |
chlapi, nemate niekto "navyse" lavy prepinac /blinkre, sytic,ect/? nejak to nevydrzal... |
motobi: veru nie, a o blatníku viem vysokom, nie nízkom.... sorry. |
motobi nemam doma origo blatnik ale pokial chces nizky riesil by som to prisposobenim niejakeho motardoveho mohlo by to dobre vyzerat ... tu je link na to varadero co som robil www.rajce.net/a5736023 ked vyda cas hodim sem niekedy aj toho stroma |
Tak bella je zase v jednom kuse: dokončený repas centrálnej jednotky, predných tlmičov, nastavené predpatie pružín a dnes aj otestované 20-km off. Upravené 1 krát. Naposledy upravil lanhelp (05.12.2011 18:50) |
P666 ten Varan je moooc zaujímavý |
marek1976 ani neviem odkial zacat lebo tam nezostal kamen na kameni predky som dal ktm duke ale tie mali creva z nizkym zdvihom tak sli endurove s vyssim brzdy nisin z afriky tvin, hadice pancierove,blatnik duke,chladice lc4,lyza uz neviem z coho ale ak sa pamatam po celej dlzke rozrezana prisposobena a zvarena aby pasovala,zvody komplet prerobene,koncovka gsxr1000 -inak odporucam na prestavby-lahka dobre vyriesena velmi pekny hlboky zvuk komorova-bezproblemova.kotuce o 20mm vacsi priemer od origo,kola tusim supertenere-pasuju ako rit na serbel po par dnoch stravenych pri sustruhu pokial sa pustis do blaznovstiev tohto tybu bud si isty ze nikto nikdy ti to nezaplati |
radioaktiv toho upraveneho stroma som sa uz davno snazil dat na stranku vstrom.cz zial marne admin stranky ma zmazal a nechce so mnou komunikovat ani dovolit ma zaregistrovat lebo vraj moje meno podla neho vyzera jak spam ..... co dodat..... |
P666 - si robíš prdel, nie? Veď to nie je dobré ani ako vtip (myslím to zdôvodnenie českého admina) |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil radioaktiv (07.12.2011 20:50) |
P666 fuuu ha tak to si ho riadne prekopal. už si ho predal? vravíš že kolesá z tenerky, tak to je super |
P666- uz nas nenatahuj, a daj tam toho Stromceka Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (07.12.2011 21:52) |
marek1976 za malo... uz je predana..ked bude trochu casu hodim sem stroma ale tam nebola tak radikalna prestavba tyka zovnajsku zameral som sa hlavne aby to bolo schopne do terenu kedze strom ma v zaklade dobry motor,ram, svetla a tym to konci ...tak ten zbytok na moj vkus najdolezitejsi som sa zameral... |
nevie niekto typ penového vzduchového filtra na malú adventuru? |
vsetkym do novej sezony vela zdravia a stastia |
Chalani , keď už toľko žiadate tie zmeny Peťovej - P666 motorky, tak dačo som splašil z histórie tu: Moto poradňa: Transalp alebo V-Strom? (moje obrázky zo 16.2.) Upravené 1 krát. Naposledy upravil bernak22 (03.01.2012 16:48) |
konecne som sa rozkyval dat sem aj toho stroma tak hodim aj strucny popis:prve co som zavrhol boli seriove kola ktorym cyba pruznost a pevnost pouzite su z triumph tiger (samozrejme po upravach).do prednych tlmicov sli dlhsie trubky v pravom upravene vnutro na vacsi zdvih a do laveho komplet crosova pumpa s planzetami a nastavovanim utlmu.zadny tlmic dostal dlhsiu piestnicu aj ine ulozenie a doplnenie planziet tiez koli vyssiemu zdvihu a lepsej charakteristike hlavne mimo asfalt.nezmyselne umiestneny olejovy chladic som premiestnil zvislo na pravu stranu hore.dalsi nezmysel je seriovy tvar vyfukovych zvodov tie sli namotat okolo motora spodna komora spajajuca plyny z oboch valcov uplne nepochopitelne natocena od motora smerom dolu tiez sla k motoru,lyzu som pouzil duralovu neviem uz z coho, koncovka GSXR600 obalena karbonom.hlavny stojan uchyteny priamo v rame tak aby neznizoval svetlu vysku niejakymi nezmyselnymi drziakmi ako vsetky predavane od kadejakych firiem.olejova nadrzka na mazanie retaze sla do laveho plastu pod sedlo,predny blatnik koli blatu povykrajovany ako aj zadny kde je spz,seriove osvetlenie nahradila biela ledka v spodnej casti nosica,smerovky ktm,tiahlo pumpy zadnej brzdy upravene a presunute blizsie k capu packy,malo sa zvysi chod ale vyrazne citlivost ako aj predna upravena kedze v seriovom stave su brzdy bez zivota.volant s hrazdou s podstavcami viac dozadu rukovete vyhrievane ,svetla cez elektronicky spinac aby nesvietili hned po zapnuti kluca,cela prestavba ma vysla nieco cez 1500e a par mesiacov stravenych v dielni. tu su fotky: www.rajce.net/a5888682 |
seriozne upravy. Peknu robotu si si dal. |
P666 - si fakt dobrý človeče |
preco nie? |
to máš pravdu, ja robím na LC4 aj turistiku, a dá sa. Takže keď sa chce, tak prečo nie. |
matus nemal so novy strom ked som ho kupil mal asi 5tis km a bol lahko padnuty ohnuty volant niejake plasty, plexi zrkadlo,smerovka urcite by som na prestavbu nekupoval novu motorku..chcel som vtedy 2-valec a strom sa na to najlepsie hodil hlavne koli dobremu motoru, ramu a cene. po aprilii rxv je to najlahsi dvojvalec a s japonskou spolahlivostou |
ad japonska spolahlivost - asi najcastejsie znepojazdni motor LC8 jej palivove cerpadlo, ktore je made in japan (myslim, ze keihin) |
myslis na karbecovej ci striekackovej? ak na tej prvej neviem ci tam nebolo pouzite cerpadlo ako aj na prvych varaderach a v nich bol problem s opalovanim kontaktov regulatora potom dali vstrekovanie a bol pokoj. zrejme sa ktm-ka ulakomila na vypredajovu cenu skladovych zasob nepodarenych cerpadiel ktore chceli sikmooki nahadzat do srotu a aha nasiel sa blbec co ich na poslednu chvilu kupil |
bol to problem hlavne na karbecovej a presne ten ako vravis ale tam sa s plnou nadrzou da ist aj bez cerpadla. Obcas sa to vsak pokazi aj u 990 a tam si bez nahradneho/opravy pokazeneho dojazdil... |
trba si karbec pribalit na cestu inak uz viackrat som pocul o tomto probleme u lc8 ale zatial sa mi nedostalo do usi ze by to zblblo u japonca az na niejake zapchate sitko. myslim uz vstrekovanie ktovie kde sodruzi udelali chybu alebo malo sa hrabem vo forach a ak su aj problemy nenatrafil som na to |
myslis cerpadlo? To blbne este na afrike. Ale tak ako 950, tiez sa da prepojit napriamo a ide. |
P666: vsetky tvoje prestavby su uplne spickove fakt klobuk dolu |
chlapi kto mate lc4 adv. - poradte kde kupit stoky na zvysenie riadidiel. |
motobi: napíš jaštericovi, on to vyrába, spraví Ti presne aké si povieš, myslím na tvoju výšku. |
lanhelp - dik, asi skusim jasterica lebo som nejake zakupil /je to na ktm/ ale nesedi mi roztec srobov |
Nazdar majstri, už som teda aj ja READY TO RACE, musim sa pochvalit |
edott - to sa traseš ty od radosti.Gratulujem. Konečne si dospel a kúpil poriadnu motorku.A drž si ju .Nič lepšie sa už nevyrobí. |
díkí páni |
edott - 690 adventure R - tak tú si možeš len postavit.Keby som mal financ na základ , tak už by sa stavala. |
šak takto okapotovanu rally potvoru s vecsiu nádržu, tym novym motorom,odolnu na pady,aby sa snou dalo po cestach ako z touto.... proste z tym novsim nevybrujucim motorom |
edott - keby mám 690siatku , stavba by už pre mna nebol problém. Všetko z vlastnej dielne.Ked mám mat stavbu - tak vlastná výroba.Inak nie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jasterica (03.10.2013 11:02) |
edott> 1100 gbp stoji okapotovanie, 750 gbp nadrze. Cena vyzera vysoka (teda aj je) ale co som od nich videl jeden produkt tak parada. Robia to fakt kvalitne. |
ne pekna pálka,aj ked nepochybne za kvalitu,zas pre vyspelu eu je to otazka pol vyplaty a to je cely problém ked bude 690 tak pojde k tebe na upravu |
velice je paradna najlepšia moto aka sa teraz robí podla mna,mohli vypustit ten rally kit rovno z ktm a mali by paradny tovar na predaj |
už som ju odlahčil, vyrobil som ine padaky.trubky išli dole tie som predal,aj zadne ramy su dole, nahodim ich len ked pojem z batožinu.nepripadaly mi tie padaky nejak moc odolne, ta nadrž vydrži dost aj bez nich.dufam že sa foto vloži, zas tam chcu nejake debilne registracie,mynule som to vypisoval Upravené 1 krát. Naposledy upravil edott (18.10.2013 14:01) |
Velice dobrý článok o pneu na veľké endurá je na harovej stránke: |
ano čital som to, šak vieš čo chcem, aby sa dalo po ceste a aby dlho vydržali,aby mali dobrý zaber v terene, aby sa čistili v blate a netrhali sa štuple,nech sedí rozmer a su homologovane... |
Edott pekna adventurka,moja byvala ,dufam,ze budes len spokojny. |
edott: urob službu celej enduro verejnosti prosím Vyrieš tvoj problém a potom šír tú radostnú zvesť do šíreho sveta |
trochu sa pochvalte z úpravami cez zimu, nech mame inšpiráciu. Ja robim prednu kapotu z laminatu a je to pekná sranica na "pár" dní pri XTZ som si povedal nikdy viac, ale tá mini kapota na lc4 je fakt zúfalá, mám predsa "cestné" enduro a nie naháča. Zoservisovane je asi všetko tak som sa do toho pustil, dufam že sem tá foto vleze (jak vždy ) |
Ahojte |
Re: Burizon: neváľajú, ale čo potrebuješ riešiť? Šírku, dĺžku, zuby, alebo len výmenu za nové? |
V prvom rade potrebujem dlhšiu verziu, pretože originál mi vydreli dieru do stredu podrážok. |
Ahojte |
Re: Burizon: bud si obiednas cele alebo si z katalogu opis cisla lozisk gufier a zvlast niekde |
Ahojte, momentálne miestom pri svojej motorke. Vedeli by ste mi prosím niekto pomerat ,aké rozmery má voľný priestor medzi palubnou doskou a veternym štítom? Výška, šírka a hlbka.Chcem si kúpiť do toho priestoru vyberátelnu tašku s podobným tvarom. |
Ahojte, idem predať svoju Adventuru. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 235876 | Včera: 221579