Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
copy: tu jednoramennu kyvku ...to si podla mna zatal vedla...ten kardan to sa nejdem hadat vzdy som bral ze je to kvoli kluke kardan som neriesil... |
i motor v autě na stojáka s otevěnou kapotou, se nakloní na stranu když mu přidáš na místě otáčky. Mrkni na motor, přidej plyn rukou na vstřikování či karbu a co udělá ? Nakloní se na stranu. A auto i kardan stojí. Já jsem zástánce klikovo nákláněcích triboteorií . |
wing |
podla ma to je klukovka pretoze kardan ma maly moment zotrvacnosti (pretoze ma maly priemer a tym padom je hmota sustredena okolo osi otacania) |
Současně se na moto netočí jen klika, ale i celá převodovka. Klika, s protizávažívimi, eventulně i s vyvažovacím hřidelem a převodovkou múže mít cca 15-25 kg, hřídel kardanu do 2 kil. Kardan se točí v podstatě konstantními otáčkami, narozdíl od celého klikového ústrojí včetně převodovky, s rychlými nárústy či úbytky na rychlosti. |
mělo tam být : / primární převod / samozřejmě.... ale rychle jsem psal i velký příspěvek do druhé témy k věci : kardan/řetěz/řemen, tak jsem si to ani nepřecetl a odklepl. soráč |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 138830 | Včera: 192349