Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pan European ST1300 r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPan European ST1300 r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (3 hodnotení)

Diskusia k článku: Pan European ST1300 r.v. 2003

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 |

12.07.2004 16:39

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Takmer vsetci motorkari v dolomitoch a v svajciarsku chodia do hotelov, pozri naprikladwww.100ps.de existuje cela siet motocyklovych hotelov. Je to uplne normalne, nemozem za to ze cesi spia povacsine v stanoch a varia si na plynovom varici. Samozrejme ze zaplavat si v bazene po mototure je skvela vec, biliard mam rad (aj ked radsej ten bez dier a ten skoro nikde nie je), take zastrielanie si z luku, tenis, squash, perlickova kupel, golf, solarium, sauna, tiez nie su veci na zahodenie. Teda pre mna osobne je to urcite lepsie travenie volneho casu ako varit si veceru vonku na plynovom varici, ale to je uz vec vkusu ako sa komu paci.)))
A mas pravdu ze na motorke som v zahranici moc nejazdil, teda okrem tych 3och krajin co som spomenul.


12.07.2004 16:15

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

l.gs
Neregistrovaný

no mne prave zajimalo jestli jsi byl s motorkou za hranicema, takze tva odpoved zni ze vesmes ne e, to staci. jinak ti rozhodne drzim palce pri ceste na moto do dolomit a svycarska, oboji jsem letos projel, ale se stanem, stoji to za to a preji ti jen abys vybiral hotely jen s bazenem a billiarem a nasel tam kvalitny spolulezniky.


12.07.2004 7:55

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

l.gs ano cestujem aj za hranicami aj ked doteraz vacsinou autom a nie motorkou, a spime vzdy systemom hotel-hotel, bol som napriklad Taliansko Nemecko Svajciarsko Dansko Rakusko atd atd... Motorkou som bol v zahranici zatial len minimalne, Rakusko Polsko Cechy, ale planujeme tento rok Dolomity a mozno Svajciarsko, systemom hotel-hotel. Myslim ze uroven hotelov na Slovensku je v poslednych rokoch velmi dobra (cistota, vybavenost, cena), podla mojho nazoru 3 hviezdickovy hotel na Slovensku ma vyssiu uroven ako 3hviezdickovy hotel napr. v Taliansku a pritom je lacnejsi. V zahranici sa ti niekedy stane ze das za hotel v prepocte 3,5 tis korun a je tam zima spina smrad a vo vani chrobaky, nakolko si este v prilis lacnom hoteli (jedine v nemecku a rakusku sa to nestava). Napriklad na Slovensku sa mi naposledy pacila Jasna dolina co sa novych hotelov a penzionov tyka, aj ked ta teda nie je lacna. Ked chces pozri sa mas tam aj 3D pohladywww.jasna.sk


11.07.2004 23:29

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

l.gs
Neregistrovaný

moc pekna a hodnotna diskuze.
jen bych mel na jjara jednu otazku aby jsem si mohl udelat kompletni obrazek o vhodnosti stanu ci hotelu. Otazka - jak pises, cestujes po slovensku po hotelech, cestujes i za slovenske hranice??? pokud ano, za hranicemi take cestujes stylem hotel - hotel?? kde jsi byl??
vopred dakujem za odpovedi


10.07.2004 9:47

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

dugo lenze ty si to zrejme necital cele ako ta diskusia hotel-stan vznikla. Proste som normalne napisal ze ja ked jazdim motorkou spavam v hoteli a nemam rad stany, a okamzite ma nejaky zaryty priaznivec stanov bezdovodne urazil, myslim ze napisal ze som chuj alebo debil ked spim v hoteli. No a potom sa to rozbehlo.Mimochodom asi tak pred rokom som napisal nieco podobne na jedno ceske motorkove forum, dokonca som ani nenapisal porovnanie stan-hotel iba som napisal ze som spal v hoteli, a hned mi jeden cech napisal ze to asi nemyslim vazne, ze asi nie som normalny, ze slovaci su snobi, ze predsa staci kemp alebo spacak a najst nejaky sennik, atd atd... odvtedy tam uz ani nechodim, na to forum. Takze takato reakcia ludi co kempuju je uplne normalna a bezna.


10.07.2004 9:40

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

brutus ja nikoho nezacinam urazat ako prvy, ak niekomu nieco neslusne napisem tak je to vzdy iba reakcia na urazky ktore prisli ako prve (bezdovodne) z jeho strany.


10.07.2004 9:37

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

stx nemam info o tom ze by na internete boli kompletne dlhe testy z casopisov ako Motorrad, aspon teda ja osobne som obsah casopisu na internete nike nenasiel (to by im potom prestali asi ludia tie casopisy kupovat keby si to kazdy mohol zadarmo stiahnut z internetu, ze). Zatial som na nete nasiel iba kratke strucne testy motocyklov ako tie na ktore som dal odkazy, ale to je nic, nie je tam ani 1000 bodove hodnotenie ani podrobny popis.
Kedze ta nemam ako presvedcit o tom ako jazdim alebo nejazdim tak sa k tomu uz nevyjadrujem. Ale slubujem ze akonahle budem mat fotku v bocnom naklone tak ju sem vycapim.


10.07.2004 9:33

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs neviem ako vyzera ten system na breve, iba som kdesi cital ze je Breva ma novy patentovany system na potlacanie reakcii kardanu. (urcite to ale nie je nic co popisujes ty) Podla mna to vyvinuli preto lebo starsie modely Moto Guzzi boli koli reakciam kardanu dost kritizovane.


09.07.2004 21:35

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

duggoxt
Neregistrovaný

akoze na zaciatku som nemohol citat kôli slzam , je to fakt na zasmiatie :-))) . A zasa je to tu porovnavanie kempu a hotela s virtualnym golfom ... to nechapem . A ked niekto povie ze nema rad stanovanie tak nema rad stanovanie a nepletiem medzi to ,ze ako sa dobre spi v hotely . To ma fakt dokaze nasrat . Tak napr. ja mam dost spania v cudzich perinach na sluzobnych cestach .., radcej si postavim stan kde chcem lahnem do mojho podla mna uplne pohodlneho spacaku pod ktorym mam nafukovacku a vobec niesom rano dolamany ani priatelka . A sa mi zda ze som sa vtych kempoch aj sprchoval a uplne pohodlne samozrejme v slapkach co ma vobec ale vobec nenapadlo ze kur.a sak ja mam slapky na nohe take ponizenie si dat slapky na nohy pri sprchovanii . A ist zo sprchy vecer krizom cez kemp je upna pohoda a lahnut si vedla stanu a pozerat na vodu alebo na oblohu alebo na motorku ! ... namiesto cumenia cez zaclony na druhy dom oproti lezat na postely to je uplne ine ako v kempe !! Uplne ina atmosfera . Naco to porovnavate , kemp je kemp a hotel je hotel , a neveim ako moze niekto zhadzovat ludi co stanuju ,ze spia v spine .
a co som sa dozvedel :
Najvacsi vtaci na svete su na tomto fore. :-)))
Najlebsa motorka je Varadero neviem ako mozu ostatne moto jazdit.www.mototuristika.cz/index.php?ID=165
kazdy ma rad nieco ine- naco ma prave chut nie ??? ps. musim ist pracovat :-)))


09.07.2004 17:49

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

BRUTUS
 Kávičkár 

Jjaro ten clanok si napidsal velice pekne ale nechapem ako mozes byt taky samonasieraci typ ze ked ti niekto nieco napise okamzite mu vzdy musis odporovat a presvidcat vsetkych o svojej pravde mal by si sa nad sebou zamyslet ci dobre robis aby si niekde nedostal poriadne na hubu od niekoho koho tu sustavne urazas az ta spozna.Tymto sa nechcem vyhrazat lebo ta nepoznam a nic proti tebe nemam len to tu tak konstatujem podla priebehu diskusie.


09.07.2004 16:11

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

h.stx
Neregistrovaný

jjaro: naozaj to tak neni :-). Najdi uz konecne nejaky ten test na MO, ve kterem se tohle hodnoti, a hod sem odkaz. Aby to nakonec nedopadlo jak s TCS, kdy jsi si sice neco precital, ale blbe jsi to pochopil a pak to vydaval za pravdivu informaciu.
Mozna by ses divil, ale to jak jezdis neposuzuju z toho, jaky mas xicht (ani nevim jak vypadas) :-), ale z toho jak tady ve vsech clancich a diskuzich prezentujes svoje jezdeni, a to mi bohate staci na to, abych si o tobe udelal nejaky obrazek :-). Toto je me posledni slovo k tematu ako chodi jjaro na motocykle.


09.07.2004 14:27

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

ehm, jenom otazecka. Jak vypada ten system na potlacovani bocnich reakci kardanu v Breve 1100? Nejaky druhy kardan, co se toci opacnym smerem? :-)
Doufam, ze to vis, kdyz to sem tak ultimativne vrhnes.


09.07.2004 12:25

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

stx uz sa spamataj s tym kardanom, naozaj je to tak ako hovorim a nie je to iba teoria, normalne sa to hodnoti v nemeckych testoch, v kazdom kvalitnejsom su popisovane reakcie na zmeny zatazenia kardana, ci su alebo nie su u testovanej motorky postrehnutelne a ci su zadopredne alebo bocne. Mozem ti takych testov ukazat v Motorrade alebo v MO_Motorrade aj 10, kde boli taketo reakcie kardanu kritizovane. Uz sa nehadaj, vazne nemas pravdu.
To ako jazdim alebo nejazdim ja je uplne nezaujimave ale mozes mi verit ze jazdim dost svizne, ale nema zmysel ta o takejto hovadine presviedcat lebo je to uplne jalovy rozhovor ze ja tu budem 100x pisat ze mam rad rychle klukate cesty a ty budes 100x pisat ze to nie je pravda, a ani jeden si nevieme svoju pravdu dokazat, neviem na co je takyto debilny rozhovor dobry, jedine ak na 2 veci : na k.... a na p..... . ok ? Tvoje analogie s niekym inym su tiez totalne zbytocne, to mas to iste ako keby ti niekto povedal ze sa podobas v ksichte na jeho spoluziaka a on bol kokot z coho mu analogicky vyplyva ze aj ty budes urcite kokot, a pritom by ta vobec nepoznal. Takze asi s takouto logikou na mna ides.


09.07.2004 12:14

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Vojticek kazdy kardan taha do strany, niektore ovsem menej, tkaze sa to ani neda spozorovat, ine viac, ako napriklad na tej Guzzi co som dal link na test. BMW ma napriklad dobry kardan ale udajne na nahacovi "bocne reakcie kardanu je mozne v urcitych situaciach spozorovat", tak to bolo aspon napisane v tom nemeckom teste, ja som na tomto nahacovi nikdy nejazdil takze neviem ake su to situacie.
Inak moje Varadero nevie ist pravidelne v malych otackach, urcite by v 40 na 5ke skackalo ))))


09.07.2004 11:04

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Vojticek
 Turista 

Ikona

..maco: priečne uložený radový štvorvalec, 12 ventil..

..žiaľ, je to auto a nie motorka :-(..

..snáď sa to čoskoro zase zmení..


09.07.2004 10:30

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

mam Sevenfifty


09.07.2004 10:14

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

h.stx
Neregistrovaný

jjaro:
2. tohle nema cenu komentovat, zese si neco vycetl co? Mimochodem jsi hovoril jak o maximalnim vykonu tak o maximalnim kroutaku.
3. behem me motorkarske existence je STX uz mym ctvrtym kardanovym strojem, navic jsem na mnoha jinych kardanacich jel a taky sem na nich i nemalo najel, ale to co jsi popsal sem teda opravdu u zadneho z nich nezaregistroval a ani sem to zaregistrovat nemohl, ponevadz kdybys nekdy videl jak vypada kardanova hridel na motorce, bylo by ti to hned jasne. Holt tva dedukcni teorie o moznem chovani kardanu je na hony vzdalena od praxe. Takze zase meles somariny.
4. promin, uz sem cetl od mnoha lidi jak to strasne v zatackach nepoklapi, hrdinove byli ale jen za obrazovkou monitoru, realita byla uplne jina a nejlepe vetsinou jezdi ti, kteri se nevychloubaji, jak ze jezdili v maximalnych naklonoch a ostatny sa ich udrzeli pouze tri zatacky.


09.07.2004 10:01

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Maco
Darca Krvi  Kávičkár 

Vojticek, a co teraz jazdis?


09.07.2004 9:59

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Vojticek
 Turista 

Ikona

..žeby som sa už aj ja ozval ?..

..tri sezóny som jazdil na CX500 SPORT r.v.84(pozdlžne uložený 2 valec do V, kardan), nespomínam si na žiadne nakláňanie pri pridaní plynu, či už na voľnobehu, alebo nie..

..a len tak medzi rečou, 5ka v pohode akcelerovala už od 40 km/h..


09.07.2004 9:50

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Richie Varadero mi ide na 5ke na 5000 otackach 130 kmh a na 6tke na 5000 otackach 150 kmh. Asi mas CB 500, ze ?


09.07.2004 9:48

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

dobre rano DC !!! Dnes len bleskove, lebo mam frmol v robote. Ak mas zaradeny neutral tak je bocny naklon sposobeny iba klukovkou lebo kardan sa nepohybuje. Ale pocas jazdy v zabere na mnohych masinach sposobuje bocne sily vyraznejsie praveze kardan ako klukovka, napriklad u spominanej Guzzi. Zalezi to od konstrukcie kardanu ale nechcem zachadzat do podrobnosti, v principe kardan tlaci vpredu pri motore motorku na jeden bok a vzadu na kolese na druhy bok, avsak inym prevodom, sklonom ozubenia atd, takze zmiernit sa tato sila konstrukciou kardanu da ale uplne eliminovat sa neda. Ak ale na motorke pocitis pocas jazdy bocnu silu pri pridani plynu, tak si mozes byt takmer isty ze ju sposobuje viac kardan a ovela menej klukovka, ktora v zabere nema take zmeny otacok a gyroskopickeho momentu ako na neutrale. Ak mas dobry kardan tak nepocitis za jazdy ziadne bocne reakcie kardana, aspon vo vacsine situacii. Otestovat to mozes jednoducho. Pustis sa do zatacky dole kopcom na neutrali a v bocnom naklone pridas plyn. Bocna sila ktoru pocitis je sposobena klukovkou. Potom sa pustis tou istou cestou, tou istou rychlostou, ale so zaberom motora bez zrychlovania, a pridas v tom istom mieste rovnako plyn. Na motorke so zlym kardanom napriklad guzzi (pozor, nemam na mysli novu Brevu 1100 ktora uz ma system na potlacanie reakcii z kardanu) pocitis ovela vacsie bocne sily pri druhom pokuse na plny zaber motora. Takze asi tak.


09.07.2004 9:26

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Dalsi.Cech
Neregistrovaný

jjaro - jake ze nemel pravdu ten cech ? KURVA !!! Zadna masina se nepoklada nabok kvuli kardanu tak vyrazne, jako kvuli motoru !!!!!!!


09.07.2004 6:36

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

...ale moja CB-cka nema 6 prevodovych stupnov a na patku toci 5000 ot/min. pri 100 km/h.
Asi to nebude najlepsie, co?


09.07.2004 3:10

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

jaaaaj, takze ty v podstate ludom na internete pomahas, ty si vlastne taka internetova Matka Tereza s Kalkaty (az na to ze s vtakom a gulami), mas same cestne a dobre umysly, si dobrotivost cestnost a dobromyselnost sama, cloveku sa z toho az slzy hrnu do ocu aky svatec si ! Skoda ze si dost jebnuty, myslim ze to kazi celkovy kladny dojem z tvojej osobnosti, ale myslim ze to je uz len taka drobna chybicka krasy...


09.07.2004 3:04

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Ty si fakt tazky pripad, jjaro. V podstate som ti chcel pomoct ale zacina mi byt jasne ze to nema cenu. V nasom veku sa uz ludia nemenia, len sa vyfarbuju. In nomine patris, asi fakt umres ako uplny blbec.Amen :o)


09.07.2004 2:57

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

preco sa zastavas toho cecha ked evidentne nemal s tym kardanom pravdu ? Rektoskopujes mu penisom konecnik alebo si do neho inym sposobom zamilovany ?


09.07.2004 2:55

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Sak prave ze sa staram o seba...Inac ta vagina, to bolo dobreee :o)))


09.07.2004 2:54

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

ahaaa, a teba co do toho ty vagina co ja pisem ? co keby si sa staral o seba ?


09.07.2004 2:53

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

jjaro ty hovado a co je ta do toho? :o)


09.07.2004 2:52

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

mishko ty hovado a co ty robis v noci na internete ?


09.07.2004 2:50

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Doc.Ing.DRSc. Jjaro GGG Truhlik, CSc: Skusim viac "po lopate", nepriamo to nefunguje:
Si tu kazdemu na smiech a ak ti to este stale nedoslo tak sa opytaj svojej frajerky lebo ta je - aspon to tak vyzera - zjavne chapavejsia ako ty, teda aspon v tomto. To ze trepes uplne sprostosti je v podstate tvoja vec, zmemoznujes len sam seba, len sa skus vyvarovat poznamkam k narodnostnej problematike. To uz totiz nerobis ***ota len sam zo seba ale mozno trochu a nepriamo aj z inych, co mi uz az take smiesne nepripada.


09.07.2004 2:43

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

1. stx mas smolu lebo dnes pracujem aj v noci a tak mozem odpovedat.
2. Je pravda ze max vykon a krutak su v 8 resp. 6 tis otackach ale plataux vykonovej krivky a krivky tociveho momentu zacina pri otackach ktore som uviedol ja(pokial vobec vies co to znamena), cize je uz subjektivne takmer na maxime a pri dalsom zvysovani otacok je uz prirastok vykonu minimalny lebo dalsi priebeh krivky je uz plochy. Vycital som to z nejakeho testu nemienim ho uz hladat. To je ale nepodstatne, ovela dolezitejsia je ta dalsia vec ktoru si napisal na zaklade ktorej musim skonstatovat ze si dost tupy. Pokusim sa to vysvetlit aspon pre ostatnych, kedze nepredpokladam ze ty by si to pochopil :
3. Jednou (ale nie jedinou) reakciou kardanu je ze sa splha po ozubeni a motorka ma tendenciu ako keby sa zdvihat, ako si uviedol. Haha lenze on sa splha po ozubnici preto lebo sa toci, a motorka sa ma samozrejme aj tendenciu naklanat do opacneho smeru ako zabera kardan. Vysvetlim.
Skus si predstavit ze sa postavis vedla motorky a chytis odkrytu tyc kardanu rukou aby sa nemohla otacat. Potom pridas plyn, motor zaberie, lenze kardan sa tocit nemoze lebo ho drzis. Ma tendenciu sa otacat napriklad v smere honinovych ruciciek, co ovsem nejde, a teda cely motor sa zacne otacat proti smeru hodinovych ruciciek. Motorka samozrejme s nim. Za jazdy je vlastne zadne koleso ako keby brzdou kardanu, ma tendenciu zotrvavat v pokoji a kardan ho pri zabere motora ma snahu roztocit, akcelerovat. A deje sa presne to iste ako keby niekto kardan pridrzal alebo brzdil rukou, a motor sa pri zabere ma snahu otocit do opacnej strany, a cela motorka sa teda nakloni do tej strany. V pripade ze sa motorom brzdi, tak ma cela motorka tendenciu naklonit sa zasa do opacnej strany. Myslim ze vacsina ludi ktori si toto precitaju to pochopia, ze sa jedna o upne jednoduchy fyzikalny princip akcie a reakcie, kardan sa pri zaberani otaca, je brzdeny zotrvacnostou hmoty ktoru ma pohnut a teda cely motor aj s motorkou sa naklana do opacnej strany ako je smer zaberu kardanu. Takze blbec si tu zrejme ty, fyzikalne zakony neoklames.
4. Nakoniec este pochybujes ci viem jazdit... Nuz ja mam vodicak na velku motorku 22 rokov a na malu 25 rokov, jazdim od svojich 15tich rokov a vlastnil som postupne 8 motoriek (teraz asi zaargumentujes ze to boli vsetko jawy), motorky si zvyknem aj prenajimat, celkove som na motorkach najazdil vyse 150.000 km. Co sa fotografovania tyka tak fotenie s diitalnym fotakom motorky v pohybe vobec nie je take jednoduche, aj co sa zamerania, zaostrenia tyka, a aj ked to robi clovek co s tym ma skusenosti tak musim urcitu zakrutu prejst aj 10x kym sa podari 1 dobry zaber. Viem to lebo nejake zabery do casopisu mi uz jeden clovek robil, isli sme dvaja do zakruty a uz mi z toho sibalo kolko krat sme sa museli vracat kym bola fotka dobra. Samozrejme ze nieco taketo odfotit by asi nevedela moja priatelka alebo nejaky motorkar ktory so mnou jazdi a foti prvy krat, digital nie je ani zdaleka tak pohotovy a rychly ako klasicky fotak a nie na kazdom aparate sa da eliminovat automatika. Takze preto nemam ziadnu fotku v rychlom pohybe v bocnom naklone. Teda nejake v naklone existuju co ma fotil jeden clovek z casopisu ale neviem preco mi ich zatial neposlal.


09.07.2004 0:51

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

h.stx
Neregistrovaný

GGG alias jjaro:
Zase si vedle jak ta jedle.
Honda ST1300 ma nejvyssi vykon v 8000ot. a nejvyssi kroutak v 6000ot. +/- 100ot., to zalezi na konkretnim kousku.
A ted ke kardanu: zase meles somariny, ktere sis vycetl s jakychsi testu a jeste ke vsemu jsi je blbe pochopil. Naklaneni R-kovych baworu pri prudkem pridani plynu v malych rychlostech je opet zpusobeno reakcnim momentem podelne ulozene klikovky. To ze tohle neucitis ve vyssich rychlostech je dano tim, ze reakcni moment klikovky je vyrusen mnohem silnejsimi gyroskopickymi silami obou kol. Koncepne stejne, tedy motor ulozeny v ramu v podlene ose, je to reseno i u ST, STX ci Goldase, tam jsou ale v motorech vyvazovaci hridele a tenhle reakcni moment tam proste neucitis, ani pri turovani motoru na miste, proto ti taky Pan neudela totez co bawor s R-kovym motorem bez vyvazovacich hridelu.
Jedina negativni reakce kardanu, ktera muze nastat je, ze se ti bude motorka zvedat v zadnich zavesech pri akceleraci, kdy se hridel kardanu vlastne snazi "vysplhat" po sroubovici zadniho kola nahoru. Tohle se deje ale jen u spatne naprojektovanych kardanovych pohonu spise z dob drivejsich, kdy mela jeste kazda druha seriove vyrabena motorka kardan.
Jen pevne doufam, ze tvi obdivovatele z jinych diskuzi, kteri vsechno co napises uctivaji jako slovo bozi, si tohle vsechno prectou a otevre jim to konecne oci.
A ted k tem tvym osobnim utokum vuci mne: Zvlastni je, ze mne hodnotis aniz bys mel vubec aspon minimalni potuchy o tom jak jezdim. To ze jezdim s STXem za 5,2l totiz jeste nemusi v zadnem pripade znamenat, ze ho nevytacim k tem tvym bajnym 5-7000ot. a nejazdim v maximalnych naklonoch, rozhodne si ale nemyslim ze bych mel vyuzivat pouze tyto otacky a radit furt jak splasena terenna koza, kdyz vyuzitelne otacky motoru STXa jsou v celem jeho otackovem spektru, to ze ty to nedokazes je vec jina, ta motorka na to ale hrave ma. A kdyz uz tady frajeris s temi naklony, proc u zadneho z tvych testu nemas ani jednu klopici fotku?? Ty maximalni naklone :-))).


08.07.2004 22:50

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

DC ja som na R1150RT jazdil, ale len 2 hodiny a reakcie na klukovku boli evidentne, a je pravda ze reakcie kardanu som nejak nezaregistroval, ale napriklad v jednom teste nahaca BMW v casopise Motorrad, myslim ze to bolo z minuleho roka - porovnavaci test 2valcovych nahacov, sa tam doslova vyjadrili ze "kardan BMW je sice bezudrzbovy ale nie celkom bez reakcii", takze pri urcitom rezime jazdy sa tam zrejme tiez nieco spozorovat da, aj ked osobnu skusenost s tym nemam. Problematika reakcie kardanov uz bola rozoberana v diskusii o kawasaki, preto ta poznamka. Inak je naozaj pravda ze karavaning ale napriklad aj nudizmus je podstatne viac rozsireny na uzemi byvalej NDR.


08.07.2004 22:38

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Dalsi.Cech
Neregistrovaný

JJARO: Jak jsem uz psal...je to mozne, ale u BMW, ktere jsi ve svem clanku zminil JE TO NECIM JINYM !!!


08.07.2004 22:36

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Dalsi.Cech
Neregistrovaný

GGG: Jujky. Ted asi nechapu, jestli mi patri cely Tvuj prispevek, ale predpokladam ze ty posledni 3/4 patri na JJARU.

Diky za upresneni, o naklaneni se motorku kvuli "pouze kardanu" slysim prvne, ale to neznamena, ze to neni pravda :D. Mam moto s kardanem, kamosi maji kardany...nikdo nic takoveho nehlasil ( na druhou stranu je logicke, ze nejaka nevyvazenost tam muze byt.

Pokud si v tech kempech nebyl, vis prd, tak se zdrz jak porovnavani cen, tak charakteristik lidi, kteri tam jezdi a nech to nam, trapnym kemparum.

Na druhou stranu u BMW je to znama vec a je to dano predevsim ulozenim motoru a JJARA to srovnaval s BMW.

Nevim, proc se plasis kvuli Kawasaki - ze sem muj prispevek nepatri ? Cetl jsi celou diskuzi ? Spocitej si clanky, ktere sem tematicky patri a pokud to bude vice, nez 1/3 uznam svou chybu.

Nevim, proc Nemce s obytnym vozem z x set tisic az milionu oznacujes za byvale DDRaky :D. To me bavi...mas tam jeste nejaky rozum ?


08.07.2004 22:17

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Kurven müssen von Anfang an richtig genommen werden, denn plötzliches Gaswegnehmen quittiert die Guzzi mit heftigen Lastwechselreaktionen des Kardanantriebs.
Citacia zo stranky www.motorvision.de/Rubriken/Motorrad/Testberichte..." title="motorvision.sport1.de/coremedia/generator...">motorvision.sport1.de/coremedia/generator...
Moto guzzi ma kardan ktory ma reakcie na zmenu zatazenia, cize v zakrutach musis dat pozor na ubratie alebo pridanie plynu - motorka sa nakloni do strany. Predstav si prevod ozubenymi kolesami v zadnom kolese v hlave kardanu co sa stane ked pridas plyn - myslim ze aj technickemu ignorantovi je jasne ze motorka ma tendenciu naklonit sa do strany. Su rozne konstrukcne riesenia ktore to vedia minimalizovat az tak, ze to u kvalitneho kardanu ani nepocitis, vacsinou to zaregistrujes len v uplne malej rychlost a velmi prudkom pridani plynu.


08.07.2004 21:56

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

a este jedna vec. Vysvetli mi ked sa tak vystatujes s tym ze ake drahe motorky maju cesi, ze preco napriklad na takej velkej cesko slovenskej akcii ako je CZ&SK HET je vzdy viac novych varader zo Slovenska ako z Ciech, napriek tomu ze slovakov je len polovica ako cechov ? Maju cesi nizsie prijmy alebo su drzgrosi ? Alebo to ma nejaku inu, mne neznamu pricinu preco cesi vzdy pridu na modeloch 2000 - 2002 ?


08.07.2004 21:49

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

a vobec, ake ty mas problemy s prijmami slovakov ?


08.07.2004 21:47

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

GGG
Neregistrovaný

Dalsi cechu : Asi si si nevsimol ze tu je forum o Pane a nie o Kawe, a ani si si nevsimol ze o reakciach klukovky a kardanu som sa uz na inom mieste vyjadroval. Samozrejme ze existuju reakcie klukovky (pridany plyn na neutrale a nahnutie motorky doprava) ale existuju aj reakcie kardanu, na plnom zabere bez vymacknutej spojky pri pomalej rychlosti pridat plyn na jednicke a motorka sa nakloni. O reakciach kardanu pri BMW boxeroch sa toho popisalo v zahranicnych casopisoch uz vela, skus si to dostudovat experte ! Mimochodom Pan ma ulozenu klukovku presne tak ako BMW boxery, ale reakcie ani na kardan ani na klukovku nema spozorovatelne tak ako BMW.
V cenach kempov sa nevyznam nezaujimaju ma ani karavany byvalych DDR-akov a ani stany.
Ja mam momentalne motorku za 500 tisic (vratane doplnkov) a buduci rok idem prikupit este alebo Pan alebo BMW K1200GT, este nie som rozhodnuty. Na BMW sa mi viac paci paralever a telelever a super podvozok, ako aj 6 rychlosti a nizsia hmotnost, ale vadi mi ze nema drzadla pre spolujazdca po stranach ako Pan (to by sa snad dalo kupit z ineho modelu napr. z nahaca Kawa a domontovat) a nema ani padaky ako Pan. Na Pane sa mi este paci pohodlnejsia vystretejsia poloha a krajsia pristrojovka a comp s viacerymi funkciami, BMW ma zasa dualny system brzd komunikujuci hydraulicky a posilovac, cize kazda ma svoje vyhody a nevyhody, este v tom nemam jasno co u mna vyhra.
Do mojich osobnych prijmov je ta akurat tak konsky kokot a motorku podla mna nemas ziadnu len ste ju mali pozicanu.
Tvoj kolega pepicek urobil pri hodnoteni Pana zakladnu chybu. A sice nebola to jeho motorka a on na nu ani nema, lenze ten kto si takuto motorku kupi tak ho vo vacsine pripadov spotreba nevelmi zaujima a sustredi sa na radost z jazdy a najde pozitok v strednych otackach a v ohromnej sile ktoru Pan ponuka pri otackach okolo 5.000-7.000, a bude jazdit v tomto rezime a bude mu uplne jedno ci to zozerie o 2 litre viac alebo menej. On ako clovek geneticky drzgrosovity a nemajetny sa sustredil na jazdu v malych otackach a na malu spotrebu, co je omyl a nekoresponduje to s kupcami Panu. Maximalny vykon je kdesi okolo 6.500 a maximalny krutak okolo 5.500 otacok cize najvacsia pasia bude pri preradovani kdesi v tomto rezime, vo vyuzivani skveleho podvozku v bocnych naklonoch a v tahu silneho motora zo zakruty a pri predbiehani, a nie v sposobe jazdy a la chopper a v nizkej spotrebe.


08.07.2004 18:49

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Dalsi.Cech
Neregistrovaný

Huaaa...ctu to a rvu smichy. Jjaro, vim ze te nepresvedcim tak jenom pro ostatni nezaujate a objektivni informace o STX 1300 hledajici ctenare:

Nekolikrat jsi zminil jaky ze jsi vysoky. Ja mam 192cm a 100 kg a jezdim VTX 1300 (BTW:Tvuj test VN 1600 a informace o preklapeni motorky na stranu zpusobene kardanem je uzasny-BMW maji podelnou kliku a pretaci je reakcni kroutak, jako u letadel (vrtulovych), nikoliv kardan - BTW: Nepretacelo se ti taky STX 1300 :D :D :D ???) a na STX 1300 jsem mel moznost jet jako spolujezdec na pouze 200 km trati. Sedel jsem za tim "Druhym Cechom". Mam ve sve kubature nejsilnejsi cruiser, silnejsi i nez vetsina 1500 atd., ale muzu rict, ze jsem nezazil nic, co by ce stokilovym spolujezdcem zrychlovalo z 90 km/h rychlosti tak dobre a linearni jako STX 1300 Pan European. Nic proti tomu, jak ses tu predvedl - provokovali Te, ale pokud se prezentujes jako redaktor, mel bys dohnat tu techniku.

Stanovani a Kempy: Kemp je v Chorvatsku drazsi nez ubytovani (bez vyjimek), protoze je bliz u more, jsou tam jenom zazobani nemci v karavanech se satelitama, kteri chteji grilovat a mit klid a sousedy, kteri je rano pozdravi.

Zajimalo by me, kolik vydelavas, ze se tak ohanis prachama...to mi, cesti Pepici s motorkama za 400-600 tisic si asi o Tvych prijmech muzeme nechat zdat.

Jojo...Slovakum tem je HEJ...!!!


08.07.2004 15:59

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

hstx ano ale ja som si to precital az vcera doma v starom casopise, nepisal som to preto do clanku ze by som preberal nazor niekoho ineho


08.07.2004 15:56

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

h.stx
Neregistrovaný

No pekne se nam to tu rozjelo :-). Obvzlaste primocare jjarovi nadavky do husakov ap. nemaji chybu :-))).
jjaro: Jo tak ty jsi to precetl, ze odstupnovani 4ky a 5ky je u Pana moc daleko, tak ted uz tomu rozumim :-). BTW: projdi si tu diskuzi zpatky, tvuj nazor ze by mela na Panovi 6tka ti nikdo nikdy nevyvracel, ani ten dalsi cech (coz sem mel byt asi ja) ani r.gs


08.07.2004 15:44

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

nooo ved uz prestavam, nevidis ako sa tempo zvolnuje, zmiernuje, a smeruje k ustrnutiu diskusie na mrtvom bode ?
Inak rgs moja posledna poznamka naozaj k veci... precital som si nejake testy na nete o prevodovke panu, z nich som sa dozvedel ze je odstupnovana o 6% rychlobeznejsie ako na ST1100 aby masina lepsie zrychlovala (co odporuje tvojej teorii ze pan je urceny na sposob jazdy v malych otackach ako jazdis ty), casopis MO_motorrad kritizoval ze 5ka je prilis pomalobezna pri vysokych rychlostiach na dialnici a ze by sekla aj 6-ka, no a v jednom ceskom alebo slovenskom casopise (uz sa nepamatam) som sa dokonca v teste Pana docital presne to co som pisal ja, a sice kritizovali velky skok medzi 4. a 5. prevodovym stupnom, bohuzial link na to nemam lebo to nie je v elektronickej forme takze dokazat ti to neviem, ale moznoze niekto z tych co to cita ten test ma a precitaju si to tiez. Takze ten co to testoval mal presne rovnaky nazor na vec ako ja (ktory ti najviac vadil)...


08.07.2004 15:38

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

jjaro nemohol by si uz prestat?


08.07.2004 15:35

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs ale to sa mylis, vobec nie som nastvany, je to presne naopak, prave sa usmievam, a nie som ani fanatik a ani s tebou nesuperim a nemam snahu zvitazit (ved nemame stanovene pravidla))


08.07.2004 15:33

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro: asi toho fakt nechame. Puvodne jsem si myslel, ze jsi skoro neporazitelny souper, bo s fanatikem se souperit neda. Ale zmylil jsem se. Uz kolem sebe jen nenavistne plives a klepes se vzteky nad svou klabosnici.


08.07.2004 15:32

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

nuz este staci zopar prispievatelov vytocit a dostat ich kam chcem, a zachvilu je to najcitanejsi clanok na celom motoride, lebo budu na neho stale klikat ako posadnuti ! ))))


08.07.2004 15:29

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs no a ? ved ked niekto dokaze ze ma lepsie info tak co je na tom zleho ? to berem, ty si mi ovsem o tej prevodovke dokazal akurat tak prd, akurat si stale dokola meles zasa tie svoje ceske picoviny. Okrem toho si humusak.


08.07.2004 15:29

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro: i kdyz, ta tvoje teori zdravotniho honeni o koren (v tvem pripade jiste overeny praxi), to fakt neni spatny cteni :-)))


08.07.2004 15:27

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

mishko vy mate s drtiplastom aky vztah ? uvazujete aj o registrovanom partnerstve a adopcii deti ?


08.07.2004 15:26

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro: a presne o tom to je. Ty si nekde prectes nejakou starou (navic ceskou tss, tss) hovadinu a pak to tu vydavas za naprosto legitimni a jediny spravny nazor. Kdyz ti konecne nekdo dokaze, ze to tak neni, tak jen tak mimochodem poznamenas, ze teda ne, no. A hned zacnes ultimativne predkladat zase nejakou jinou picovinu o ktere jsi presvedceny, ze to tak proste je.


08.07.2004 15:22

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Maco
Darca Krvi  Kávičkár 

jjaro, tak najskor citaj, potom mudruj


08.07.2004 15:22

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Brenda, ja ti normalne zavidim. Takehoto cloveka mat vedla seba to musi byt pasia. Aj tebe vecer vysvetluje dolezitost masturbacie na pohyblivost spermii v suvislosti s pomalou 5kou na Pane a vo svetle novych archeologickych vykopavok? Sa mas.


08.07.2004 15:20

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Baso no ja neviem mozno ze sa to niektorym motorkarom fakt paci, mozno ze preto su mishko s drtiplastom tak velki kamarati a nemaju radi analne panny ako sme my, nemyslis ?


08.07.2004 15:19

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Maco dakujem za link, naozaj som to nevedel, to ze je pteranodon najvacsi som cital v nejakej starsej ceskej knihe vydanej mozno okolo roku 1970 kedy este nebol Quetzalcoatlus objaveny. Nie som paleontolog a ani nic ani vzdialene podobne, ale su to zaujimave veci a rad si to precitam.


08.07.2004 15:16

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Maco
Darca Krvi  Kávičkár 

jjaro, ked nieco vygooglis, tak to prosim poprecitaj poriadne a dokonca. Najvacsim pterosaurom bol Quetzalcoatlus. Ak neveris (a chces sa dalej hadat) tak prosim citaj www.enchantedlearning.com/subjects/dinosaurs...

Ale kraasa sa dostat z PanEuropeana r.v.2003 k Pterosaurusovi, ktory zil v obdobi 248 millionov az 65 millionov rokov v minulosti.


08.07.2004 15:16

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Baso
 Edvenčr 

Ja neviem, zvieratam sa to nestava ? A ved mozno je to aj dobre, nie ? :-)))


08.07.2004 15:13

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Baso a nevadi vam ze sa vam potom zapichuju do konecnikov ?


08.07.2004 15:12

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs inak si fakt vtipny ako hovado, skoro ako suchanek s genzerom, clovek sa tej zaplave inteligentneho a napaditeho humoru nestaci divit


08.07.2004 15:11

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Baso
 Edvenčr 

No my vsetci motorkari stanujeme len tam, kde su nejake konare po zemi...


08.07.2004 15:10

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs a co je na masturbacii vulgarne ? Myslis ze masturbacia je asocialny akt ? Velmi sa mylis. Masturbuju aj zvierata, niektore si suchaju penis napr. o konar az kym nedojde k ejakulacii. Masturbacia samcov je dolezity biologicky jav. Ak totiz samec nema dlhsie pohlavny styk, den pred prerpokladanym stykom masturbuje, tak sa odplavia prestarle scasti nepohyblive spermie, a do druheho dna sa vyprodukuju nove, cerstve spermia a oplodnenie samice je potom pravdepodobnejsie. U ludi to funguje rovnako.


08.07.2004 15:09

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro se s tim maxiptakem o rozpeti 16 metru osobne setkal, takze to vi hundertprozentlich :-))) Ale Varadero je pry zivejsi ve startu, toz to je jasne.


08.07.2004 15:06

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Maco rozpatie bolo v priemere 8,5-10 m ale nasiel sa aj jedinec s rozpatim 16 m kdesi v USA sa nasiel masovy hrob pteranodonov, a bol to zivocich s najvacsim rozpatim kridel schopny letu aky kedy zil, link napriklad www.enchantedlearning.com/subjects/dinosaurs... citacia Pteranodons were flying reptiles (pterosaurs) that were about 6 feet (1.8 m) long, had a 25-33 foot (7.8-10 m) wingspread, and weighed about 35 pounds; its standing height was about 6 feet (1.8 m). This wing-span is longer than any known bird.


08.07.2004 15:02

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro bez se oplachnout studenou vodou, zacinas byt bezduvodne vulgarni.
Nebo si zase pujc u rakusaku motorku a vrhni sem test. Me by napriklad zajimalo srovnani GoldWinga s Varaderem a na to zrejme nikdo povolanejsi neexistuje :-)


08.07.2004 15:01

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Baso
 Edvenčr 

SKAPEM Z VAS !! :-)))

V zivote som nic lepsie necital, som myslel, ze diskusiu o Varadere a diskusie, ktore potom nasledovali su neprekonatelne, mylil som sa !

r.gs si podla mna honi svojho Pteranodona !

este ze sme z opice...

este ze CBcka ma 6 kvaltov, inac by bola asi uplne napicu...

este ze... PRIDAJTE ESTE NIECO CHALANI! :-)))


08.07.2004 15:01

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Maco
Darca Krvi  Kávičkár 

jjaro, Pteranodon bol vtakojaster telesnej stavby dnesneho moriaka , vysoky 1,8m s rozpätim kridel cca 8,5metrov, vazil 15kg. Nemali v zobaku zuby, tkaze sa zivili hltanim a nie trhanim mäsa. Daleko nebol najväcsim lietajucim Pterosaurusom.
To len na margo.


08.07.2004 14:55

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs aj si pri "sledovani schuze parlamentu" honis vtaka ? alebo co ta na tom tak pobavi ?


08.07.2004 14:49

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

Mishko: :-)))
sorry, ze to tady porad ctu, ale kdyz ona je to fakt takova sila .... Takhle se clovek nepobavi ani pri sledovani schuze v parlamentu


08.07.2004 14:49

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

jjaro: Skusal som to ale ani po 5tom Clausthaleri mi nebolo vsetko jasne. Takze prosim ta nevykrucaj sa a pomoz mi, mam depresie z mnozstva nezodpovedanych otazok, si moja jedina nadej.


08.07.2004 14:43

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Vadim a to by si neveril kolko toho este nevies, ty nas nevzdelanec. U teba sa dokonca ani neda hovorit o medzerach vo vzelani, lebo medzera je vzdy medzi "niecim" a "niecim". Este ze mas jjara, inak by si bol strateny.


08.07.2004 14:39

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

mishko tebe netreba vysvetlovat podla mna nic, ty si das 5 piv a uz ti je jasne uplne vsetko, ani vysvetlovanie netreba, taky si vtedy mudry, ze ?


08.07.2004 14:37

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Vadim urcite ani nevies ze najvacsi tvor ktory kedy poletoval po tejto zemi bol Pteranodon a mal rozpatie kridel 16 metrov a ze na mladatach pteranodona ktore boli tak odvazne ze poletovali nad vrchnokriedovym morom ked sa ihrali, si obcas pochutnali elasmosaury ci tyranosaury, a urcite si ani netusil ze to suvisi s bolestami chrbtice a s tym ci sa koli nim ma alebo nema prestat motorkovat


08.07.2004 14:37

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

"...hmmm, hulvati... Nema to vyznam, naozaj treba kaslat na to"

Ty stale len slubujes...a furt nic...a vlastne dobre tak, konecne som sa dozvedel nieco o anatomii chrbtice, ved presne to som od tejto diskusie ocakaval. Mohol by si nam este prosim ta vysvetlit este zopar zdanlivo spolu nesuvisiacich malickosti v ktorych tiez nemam jasno ako napriklad:

-Ako, kde a ako dlho sa treba spravne umyvat a ake sprchove gely pouzivat
-Ako na nemeckom fore hodnotili vplyv kravskych prdov na ozonovu vrstvu
-Suvislost medzi skoliozou a castym lihanim do psej budy

Za vycerpavajuce odpovede vopred dakujem.


08.07.2004 14:33

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

vadim suvislosti su niekedy nevyspytatelne


08.07.2004 14:27

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Kua jjaro, dostat sa od ST, cez nocny spanok az k druhohornym vtakom, to chce ineho dabla bla bla...


08.07.2004 13:31

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs lehni si sam, a podla moznosti do psej budy !!!
pod 130 sa mne osobne na 5ke na Pane jazdit nedalo... nie ze by sa tak nedalo ist vobec, tak to nebolo myslene, ale proste v beznej premavke kde treba zrychlovat, predbiehat, spomalovat, bola pre mna 5ka v tejto rychlosti leniva, ja mam radsej sviznejsie zrychlenia, su mimochodom aj bezpecnejsie, ked mas predbiehaci manever co najrychlejsie za sebou. Uz ked som ti to napisal takto polopate tak si na 5-ty raz moznoze konecne pochopil co som mal na mysli. Je mozne, ze ked ma niekto komotnejsi a uspornejsi sposob jazdy ako ja, tak mu 5ka v 100 kmh moze aj vyhovovat, lenze podla mna potom absolutne nevyuziva vlastnosti svizneho Pana, pri tak defenzivnom sposobe jazdenia.
Viac sa uz k teme 5ky nevyjadrujem, komu to stale nie je jasne o com sme sa bavili nech si precita starsie prispevky.


08.07.2004 13:22

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jjaro: uz lehni. STX by mozna potrebovalo 6 kvaltu, to je fakt, ale ne proto, ze by se nadalo jezdit na petku stovkou. To je jen tvuj vyvod, navic vydedukovany z toho, ze srovnavas nesrovnatelne, totiz Varadero s dvouvalcem a PanEuro se ctyrvalcem.
Ale je fakt, ze sest kvaltu by i u tehle motorky bodlo, hlavne kvuli rozlozeni tech prvnich, bo kdyz na tom projizdis plne nalozeny utazenou alskou vracecku, tak nevis, jestli si vybrat jednicku nebo dvojku.
Ja nemam nic proti vice rychlostem, nesouhlasim jen s tou hovadinou, ze pod 120 se s tim na petku jezdit neda a ze se to podtaci.
A uz na to fakt kaslu, precti si muj test, jestli se tu nekdy objevi. Pohadame se zase tam, OK? :-)


08.07.2004 13:19

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Zdravim r.gs,

Tak ako napisal maco, Kludne mi to posli mailom ak mas zaujem, clanok ude bez problemov uverejneny...

jjaro: Jasne stanovanie niekomu nevyhovuje, niekomu ano, aspon ze si vsetci mozeme vybrat ...

Awia


08.07.2004 13:04

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

rgs neviem ci ty alebo ten druhy cech ste mi napisali ze som chuj lebo som povedal ze panu by sa zislo 6 prevodovych stupnov, ale na moj argument ze BMWK1200GT ich ma 6 ste uz protiargument nenasli, asi su ti konstrukteri BMW tiez chuji, ze ty genius ?


08.07.2004 13:03

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

hehe brenda uz to ze je niekto pravak a niekto lavak sposobi ze napr. pravak ma pravu cast tela so silnejsim svalstvom, ze drzi nastroj napr. tenisovu raketu v pravej ruke alebo lopatu ako pravak a uz toto samo osebe sposobi mierne vybocenie chrbtice do strany a je z toho skolioza a potom ta moze boliet chrbat.... bolesti chrbtice ma clovek preto ze chodi vzpriamene po nohach, opice skoliozu nemaju lebo pouzivaju na opieranie ruky, zvierata co chodia po styroch taktiez nemavaju skoliozy a bolesti chrbta. Dvojnohe zvery ako vtaky zasa maju inu stavbu chrbtice, tie sa vyvinuli z jasterov a postavenie sa na zadne nastalo uz v druhohorach a chrbtica sa na to mala cas evolucne adaptovat, ale clovek sa postavil na zadne nie pred 200 milionmi rokov ako jastery ale pred 2 milionmi rokov a preto chrbtica este nie je na chodzu po zadnych adaptovana a tak ma problemy s chrbticou skoro kazdy, okrem toho clovek pouziva stranove specificke nastroje a pomocky co stav este zhorsuje


08.07.2004 12:57

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

OK, proc to nezkusit. Fotek ale moc nebude.


08.07.2004 12:52

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Maco
Darca Krvi  Kávičkár 

r.gs jednoduche riesenie: posli clanok + fotoze na adresu motoride@motoride.sk a webmajster ho tam pod sebou prida, ale samozrejme ako autor clanku budes uvedeny ty.


08.07.2004 12:50

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

jestli spat v hotelu nebo ne, to myslim nebyl hlavni duvod nasi debaty. Staci si precist, jak to zaclo.
Zakladem byl ten test ST1300, o ten slo prioritne. Buhuzel nejsem registrovany, (a i kdybych byl, do testu se nedostanu) takze sem nemuzu vlozit svuj srovnavaci test STxSTX, ktery jsem psal pro jeden cesky motocasopis. Pak by to aspon nevypadalo, ze tu napadam jjara za jeho vyvody a pritom sam nic napsat nedokazu.


08.07.2004 12:49

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

bla bla bla


08.07.2004 12:47

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

ale prosimta skolioza je bocne vybocenie chrbtice a to ma 90% ludi, malokto ma chrbticu uplne stopercentne rovnu, aj ja mam na RTG od detstva miernu skoliozu tak ako vacsina ludi


08.07.2004 12:45

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

jjaro mam skoliozu ci ako sa to vola a vobec by som nemala jazdit na motorke


08.07.2004 12:41

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda, pozri si temu:
Vadim je zakompleksovany uboziak.


08.07.2004 12:39

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

aiwa ja som v stane uz stanoval a dokonca raz to bolo az 14 dni v kuse, a naozaj som sa poriadne nevyspal a nepacilo sa mi to, v noci mi bola aj dost zima, a aj ked som mal k dispozicii spolocnu sprchu tak bola 500 m odo mna a nejak mi to cele ani po hygienickej stranke nevyhovovalo. Inak nemysli si zasa ze brenda ma nejake vazne ochorenie chrbtice alebo co, proste iba ked spi na niecom nekvalitnom tak ju rano boli chrbat, okrem toho niektori ludia su cistotni a su v kupelni zalezeni dlho a stale sa umyvaju, kupu, sprchuju, pouzivaju rozne peny do kupela sprchove gely a cojaviem co a maju z toho potesenie, ini to zasa par dni vydrzia hoci aj uplne bez umyvania alebo im staci narychlo nejaka spolocna sprcha. Ja vobec neodsudzujem to ked niekto nema peniaze a ide radsej do stanu ale je pre mna nepochopitelne ako moze niekto povazovat niekoho za debila iba zato ze ma radsej hotel ako stan. Podla takejto logiky je potom debilov celkom urcite vyse 90% rakuskych a nemeckych motorkarov ktori by v stane nespali ani bohovi, na jednom nemeckom fore takato tema nadhodena totiz bola a asi takto sa k tomu vyjadrovali, 9 ludi bolo za motorkovy hotel a 1 za kemp.


08.07.2004 12:36

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

Vadim uchyl?


08.07.2004 12:32

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Kazdy normalny clovek je z tejto vasej debaty dost znechuteny. Ja som ale nastastie uchyl, a tak sa dobre zabavam :o)
Podla mna ste vsetci fasa chalani, len sa nesmiete stretnut v jednej diskusii (mozno osobne), ze Mishko.
Prepacte mi tuto moju psychoanalyzu.


08.07.2004 12:30

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

Moja rec , kazdy nech si robi to co uzna za vhodne.
Ja spat v spacaku nemozem kvoli chrbtici.
Niekomu vyhovuje to inemu ono.Nikomu ale za to nenadavam, ze spi v stane.
r.gs to bolo fakt vtipne


08.07.2004 12:16

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Teda, je dost odveci sa tu takto hadat, Co takto sa vsetci stretnut, to by bola parada, to by som si pozrel, asi by ste prisli nato, ze ste normalny ludia a mozno by bola standa...

Skoda tych urazok... To ma mrzi...

No a k teme. Osobne vela penazi nazvys nemam, Ale myslim si, ze stanovanie k motodovolenke a k mototuristike patri. Ja osobne si to neviem bez toho ani predstavit. Je to dobrodzuzne, zabavne a mozno aj romanticke... Jednoducho vecer postavit stan, grilovat a tak...

Cize aj keby som mal nazvys 1000Eur, tak by som bral stan so sebou... A co sa tyka hygieny. Kempy na zapade su o niecom inom, (chladnickym feny, sprchy atd) A svedci o tom aj ich obluba u vsetkych Nemcov, Rakusanov a Holandanov. Tie kempy su vkuse preplnene Kempujucimi turistami, ktory urcite na ten hotel maju.

On sa to totiz vola Zelena Dovolenka. V dome byvas cely rok....

Cize komu sa ako paci, tak nech byva... Ja ostanem verny stanovaniu...
Awia


08.07.2004 12:11

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

skoda hosi. Prislo mi to daleko zabavnejsi, nez nejaka donekonecna opakovana debata o tocivem momentu doplnena sitovym grafem nebo o prime umernosti poctu valcu na pouzitelnych otackach, kdy by jjarovi dokonce vysly minimalni pouzitelne otacky u jednovalce na 6000/min :-) (kdy jich vetsina naopak konci)
Tak se tu mejte hezky.
Brenda: ruky bozkavam a nezapomen, i jini ho maji... :-)))


08.07.2004 12:01

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

romo
 Kávičkár 

Ikona

jo :-)))


08.07.2004 12:00

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

jjaro: Ved prave v to vsetci dufame a ty stale pises a pises...


08.07.2004 11:58

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

hmmm, hulvati... Nema to vyznam, naozaj treba kaslat na to


08.07.2004 11:36

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

r.gs
 Turista 

Mishko: no je fakt, ze urcite moralne-volni vlastnosti tam musi byt spolecne. Nebo ze by jen nedostatek vyberu? :-) Kdo vi. Vranu jsem jeste nejedl a dost me to mrzi. U nas je tusim dokonce chranena :-) Ale krtek taky neni spatny, nekdy se treba potkame a udelame mezinarodni kulinarske preteky :-)
Ale se slovakmi neradno vtipkovat. Jsou mocni z bryndze a rychli z zincice, to je fakt o drzku :-)))


08.07.2004 11:30

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Brenda
 Ľadvinka 

Mishko, rgs jjaro uz prestante.
Osobne si myslim, ze ste v reale normalni chalani, urcite sa s vami da v pohode vychadzat.Toto nadavanie si a urazanie nema cenu.Kaslite na to.
Mischko omluva za toho idiota ok?


08.07.2004 11:27

Re: Pan European ST1300 r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

r.gs: :o)))) No ak plati ze "vrana k vrane sada" tak by bola docela fajn.....ale na cesnaku :o))


| 1 2 3 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

06-MG-Stevio-side

Harley-Davidson

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 229222 | Včera: 209877