Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
TAKZE JE TO JASNE V POWER LEN RAZ ZA CAS PRED DLHSOU CESTOU NA PRECISTENIE a co sa tyka kvality benzinu na ake su najlepsie benzinky ? |
FIPOBB - samozrejme, ze zvysi (spotreba euracov v penazenke) |
superflanker no ak veris tomu co si povedal tak skus do svojho common railu tankovat naftu zo zetora a dojazdil si skor nez zaplatis druhy krat PZP Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.03.2011 21:17) |
FIPOBB - nefetuj uz tolko, to ti zvysuje spotrebu, ako vstrekovanie alebo karburator ma rozlisovat ci tam lejes 95 alebo 95 Vpower, never vsetkemu co pocujes, hlavne nie v telke. |
ešte taka otazočka , nezvíši sa spotreba natankovanim v poweru ? |
skusal som cokolvek....pocitil som to iba v penazenke |
veru tak, radsej kup primes do benzinu na precistenie palivoveho systemu. ja som to kupoval na shellke a stalo to okolo 6€ ci tak nejak. znacka STP. osobne si skor myslim,ze V-Power je len placebo efekt ohladom toho lepsieho chodu... |
FIPOBB - ja som vacsinou tankoval V-Power a citil som male zlepsenie a aj na aute to citit , inak jedna znama co ma pumpu mi povedala ze 95 na Shellke , Slovnaftke a OMV je ten isty benzin a tie vyssie rady su specialne upravene a su vraj kvalitnejsie a oplati sa raz za cas pouzit aj taky pokial nemas problem doplnat V-Power stale |
Suhlasim s Raptorom,najlepsie tankovat na normlanej pumpe kde sa to proste toci. |
raz ked som tu 100 tankoval,tak pumpar mi povedal aby som daval 95V-power,ma to tie iste aditiva a je lacnejsi.sice menej oktanov,ak ti ide o aditiva FIPOBB.osobne davam len Shell 95 V power a sem tam dam aj tu 100vecku |
Kym by niekto postrehol, ze sa vplyvom kvality paliva nieco na diesli posralo, uz bude mat to auto stvrteho majitela |
Mne tiež V-power Racing, vyčistí rýchlosťou blesku.......peňaženku , inak nič. Ako píše raptor, lešie je "nadopovať" najviac kupovaný benzín/naftu. |
izirajder co myslis ktory benzin (latka prchava) bude "cerstvejsi"? ten ktoreho sa tankuje a teda aj doplna viac (lacnejsieho) alebo toho ktoreho sa tankuje a teda aj doplna menej (drahsieho) |
Pridáva,ale iba na 250Hp subaru impreza |
na zimu som natankoval V-Power, pre lepsi pocit, vraj sa tak velmi nedegraduje benzin vdaka tym aditivam. |
treba tankovať V-Power Racing pravidelne! zdvihne ti to výkon cca o 15koní... |
cez zimu motorka stoji takze na spodku sa udrziava kadejaky bordel len preto som sa pytal na ten v power na precistenie popripade ako pisal raptor nejake aditivum ,na ukrajinu mam daleko takze odtial benzin nehrozi. |
tak tebe sa cez zimu zaspinil motor a chces ho vycistit benzinom.... a co myslis ze do neho pridavaju mydlo alebo co? cely rok tam tankujes 81tku z ukrainy a zrazu si myslis ze to spasis s jednou nadrzou vpoweru. |
Rozmaznávate tie motory...na prečistenie použijem rýchlopal,zvýši sa prietok a radosť z jazdy |
ak tankujete ten najdrahsi benzin iba koli tomu aby ste precistili motor tak ovela lacnejsie vas vyjde VIF-ko aditivum do benzinu Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.03.2011 17:22) |
Chcel by som aby sa ten motor po zime nejak precistil samozrejme. ze je drahy ten v - power ale tak raz za čas ok |
cca jedno z 10 tankovani (cize asi kazdych 3000-4000km) tam dam aj ja v-power, pre lepsi pocit. len neviem ci moj, alebo pumparov |
Dva dni do zadu som natankoval 100-vkovy Schell V power racing a motorka isla krajsie lepsi chod motora, jednu nadrz som jej doprial, ale tankovat taky benzin dlhodobo to nie 1.67 eura liter |
Nazdar chlapci chcel by som sa spytat ci mate skusenost z tankovanim benzinu shell v pover ide vraj o benzin upraveny nejakym aditivom na čistenie motoru a aj vyfuku ide mi o to aby som natankovanim tohto benzinu neposkodil motor . |
ja som mal jednu skusenost s SHELL V POWER alebo tkz. 100.Vykon samozrejme rovnaky ale prehrieval sa mi motor a benzin nebol tek velmy citit. |
vyššie okt. č. = vyšší výkon, a oveľa čistejšie spaľovanie.... výkon pocíti možno pretekár, a dokonalejšie spaľovanie oceníte pri platení za servis Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lubo366 (02.03.2011 10:25) |
ja tankujem 95tku natural... do toho 2T vyšší nedám... neviem či to vôbec niečo na 2T zvýši výkon ja som spokojný zatiaľ |
zatiaľ to nepociťujem veľmi, odvtedy som tankoval len raz aj to plnú..ešte, že sa vozím na nízkospotrebových motorkách |
Mikey ma recht. to sa pytas, co mas tankovat do toho kymca? |
Nazdar všetci..pri aktuálnych cenách benzínu , už nie je veľký rozdiel medzi klasickým a vysokookt. tkzv. power palivom.. |
Ja tankujem od zaciatku 95ku a v prispevkoch som sa totalne stratil som analfabet na taketo veci... |
pado: cele zle |
www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva... |
Susedia vám otestovali tie vaše hyperpowerracing palivá www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva... fjung.... |
alebo inak povedané, v obyčajných motoroch je viac oktánov zbytočné používať |
...hej,ten pomer som povedal opacne takze ak je 1:14,7 tak je na 1kg paliva potrebne spalit 14,7kg vzduchu-tak |
Ako hovorí krtko: Dažďovka v záhrade dažďovke na háčiku nerozumie. |
pado: povedz profesorovi nech ide už do dôchodku kompresný pomer si mýliš so zmiešavacím pomerom. Kompresný pomer je pomer objemu priestoru valca+spaľovacieho priestoru pri polohe piesta v dolnej a hornej úvrati. Zmiešavací pomer je pomer vzduchu a paliva, tento pomer sa pohybuje pri práci motora. Je rozdiel ak je motor studený a ide na sýtič alebo ohriaty a v plnom výkone. Ideálny pomer býva 15:1 (14,7:1) ale moderné motory vedia kvôli spotrebe a emisiám pracovať aj s chudobnými zmesami 17-18:1. Pri sýtič môže byť niekedy aj pomer 5:1. |
Pado...ak ti to co si napisal povedal profesor z univerzity tak bez pardonu chod za nim nech vrati diplom a sup naspat na strednu skolu este raz absolvovat. |
ja tankujem už asi 5 rokov len v - power a je to úplne v pohode |
clovek sa tu docita naozaj kadeco kedze osobne to zaujimalo aj mna,debatoval som na tuto temu s jednym profesorom na dopravnej uvniverzite. |
MarekZ: Hovorím o tom istom motore s tým istým kompresným pomerom v spojitosti s oktánovým číslom.Nehovorím o rôznych úpravách spaľovacieho priestoru a iných úpravách zvyšovania účinnosti spaľovacieho motora ,kde je potom benzín s vyšším oktánovým číslom opodstatnený.Inak s tebou súhlasím. |
egres > oktany nemaju nic spolocne s vyzsim vykonom sami o sebe , ale s odolnostou voci detonaciam a samozapalom a tym dochadza k lepsim vlastnostiam motora, ktory s tym mal problem. |
egres2: nie je to prisadami, je to ucinnostou motora, vyssi vykon sa nahana aj zvysenim ucinnosti, co si zvacsa vyziada vyssie teploty alebo kompresie atd., co chce odolnejsie palivo. Nie je to tak, ze 100 oktan obsahuje viac energie alebo ma vacsiu vyhrevnost ako 95 oktan, je to len o odolnosti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (22.10.2009 11:27) |
Kolko sa toho karbonu musi v spalovacom priestore usadit, aby sa meratelne zvysila kompresia? Nech pojde o objem 650ccm, jednovalec, co sa pri kompresnom pomere 1:10 stlaci na 65ccm. Aby bol ten pomer 1:11, tak by tam toho karbonu muselo byt 6,5ccm, ci? To je viac ako kocka cukru. Hruby vypocet. Ci inak sa to pocita? 1:11 by este znieslo 95 oktan alebo uz nie, aky musi byt kompresny pomer, aby dochadzalo k samozapalu? Urcite ma na to vplyv milion inych veci, ale ten karbon sa mi nezda, nech sa na to pozeram z ktorejkolvek strany, tolko ho tam asi usadeneho nebude... |
riki1: 95 oktánov bohate zabezpečuje bezdetonačné spaľovanie u všetkých motorov.Neviem, ktorý výrobca predpisuje min 98-100 oktánov. |
a ano , zvysenim kompresie (ale podstatnejsim) sa dosahuje vacsinou vyzsi vykon aj ekonomickejsia prevadzka , ale vacsinou potom treba pouzit palivo z vyzsim oktanovym cislom. |
egres > ak sa ti motor zanasa karbonom, tak je logicke , ze sa ti zvysi kompresia, je to jednoducha geometria/matematika a ta nepusti, dalsia vec je, ze ten karbon ma taku danost, ze sa rozhoruci a potom zapaluje zmes este predtym ako ti ho zapali iskra, a to potom vedie k lokalnym samozapalom zmesy , co je tiez nieco podobne ako detonacne spalovanie. |
riki1: Ak som dobre pochopil, tak vlastne vekom motora /zanášanie karbónom/sa zvyšuje kompresný pomer a tým aj výkon.Tak to potom treba dávať benzín s vyšším oktánovým číslom.Nič v zlom |
egres2 > kompresia sa ti zmeni, ak sa ti hlava zanesie karbonom, alebo ak ti zafrezuju dosadaciu plochu hlavy na valec, alebo pouziju tensie tesnenie, iny piest .... nachylnost na detonacie sa ale meni aj bohatostou zmesi , zmenou predstihu ... |
Barlac...este raz som si precital tuto diskusiu ale vazne som nenasiel nikoho kto by sa tu bil do prs a tvrdil, ze mu V-power pripadne V-power Racing zvysil vykon (bez dodatocnych uprav). Tu tvoju reklamu, ze po vyjazdeni jednej nadrze dekarbonizuje kompresny priestor som uz vobec nenasiel. |
riki-natvrdly?neviem v akom stave bol tvoj foter ked ta robil a liezol na tvoju mater.ale mozno bol aj to. |
barlac...co prosim ta chces merat? Ak by tam aj bol nejaky prinos v konoch tak je to tak male zlepsenie, ze akakolvek motorova brzda ma vacsiu chybu merania ako samotne zvysenie vykonu. |
barlac > zlaticko , vidim ze si natvrdly jak chrobak truhlik , svoje eura si mozes strcit vies kam , neviem preco sem pleties svoju moto, mas na nej problem s detonacnym spalovanim ? Vies vobec co to je ? |
riki-dostal si vyhodnu ponuku, ako velmi jednoducho a rychlo prist k peniazom,tak preco to nevyuzijes? |
aj danone je super jogurt s probiotickou kulturou bifidus es...., ktorá napomaha k lepsiemu tráveniu a co ja viem este k comu, ale iba potial pokial v anglicku neurobili 25 testov a zistili ze je to normalny obycajny biely jogurt a reklamu zakazali ! ale u nas veselo bezi dalej..... |
barlac, kxbibo > asi by ste si to mali riadne precitat , mudrlanti |
riki1 ja či natankujem 95 alebo 98 alebo benzín na medzigalaktickej čerpačke určenej pre GP raketoplány zo seriálu medzigalaktického pohára rozdiel necítim a to keby ma ten motor mohol niekedy dobiť tak už nežijem. |
uz ste sa teda dohodli konecne? |
riki-ked si tak na tom tvojom nazore trvas,ze ten motor lepsie bucha,tak dame stavku..vezmeme trebars cr250ku.ja do nej najprv natankujem 95 a potom do nej natankujem v-power.takto to zopakujeme 3krat.ak pokazde uhadnes ,ze to je v-power tak ti dam napr.300eur ak sa 2krat pomylis,tak mi ty das 200eur,ok__?? |
kxibo-ze trepnes kravinu,toho sa nemusis bat.tu sa natrepe tolko kravin,ze ak aj ano,tak sa to tu strati.. |
nieco som Vam o tom cisteny nasiel |
Odkedy mam motor so vstrekovanim, tak tankujem iba obycajnu 95 ku (vacsinou Shell, alebo Slovnaft, ale to je myslim jedno) , kym som mal jednovalec s karburatorom a boli problemy s detonacnym spalovanim , tak 100 oktanov samozrejme pomoze vyrazne : |
barlac: pretože si to všetko nepamätám a nechcem trepnúť kravinu, a preto mám tu knižku, že ak niečo zabudnem alebo mi nie je niečo jasné pozriem do toho. A ak to naozaj niekoho zaujíma tak tie peniaze na tú knižku obetuje. Ale benzín má toľko látok, že je to namiešaný kompromis. |
kxibo.a preco sa nechces podelit o vedomosti,ked si si ju prestudoval?? |
doporučujem túto knižku: www.martinus.sk/?uItem=19315 |
a ja ti vrvim,ze neni zavodenie ako zavodenie.specialne palivo ma uplne ine zlozenie a motor je uplne inak naladeny a palivovy system je prisposobeny na danu chemiu.. |
ja ti len vravím, že do bežného auta/motorky je zbytočné dávať viac ako 98 oktánov... pre závodné stroje nutnosť! |
mna nezaujimaju hlasky dakeho schumachera ani joja z hornej dolnej..reklama sa nemusi a viem ,ze malokedy sa aj zaklada na pravde..ja som navrhol test,aby som tu nemusel do kola citat mudrovanie a dristanie..chcel som to vyskusat v praxi a vidim,ze ani to niekoho nepresvedci.. |
no v podstate ide: Upravené 1 krát. Naposledy upravil psycho (20.10.2009 18:20) |
psycho-ja radsej uz nebudem mysliet,ale ak chces,tak si mozes stavit. |
barlac |
barlac prečo sa do závodných motorov nedávajú klasické, 95 a 98 oktánové benzíny? vieš mi na to odpovedať? a nie len u motoriek... |
!!!!!!!!!! navrhujem ,taky maly test.!!!!!!!! |
psycho : a kde bude AMIS na krime nahanat shell pumpu ? alebo OMV ? alebo niekde v afrike ? v rumunsku som tiez ziadnu shellku nevidel Upravené 1 krát. Naposledy upravil kamkoxx (20.10.2009 15:45) |
kamkoxx nie len shell-ka má 100 oktávový benzín... ten má tuším aj OMV |
ja jazdim a je mi total jedno kde natankujem benzin ( jedine sa snazim jurky pumpam vyhybat ale uz aj tam som tankoval na strednom slovensku) , ozaj a co robite napr. ked benzin dochadza a shell pumpa nikde ? a smerom na vychod ich veru nie je vela. |
Ved nech si kazdy tankuje co chce. Placebo, neplacebo, ja mam s v-power nizsiu spotrebu a motor slape ako hodinky. A co sa ceny tyka, tak ako hovori AMIS, natankujem za rovnaku cenu len o liter menej, co sa mi ale vrati na spotrebe, takze ja neriesim a snad sa tie blahodarne ucinky aditiv uz po desiatkach tisic km co ho tankujem nejako aj pozitivne prejavia na zivotnosti motora. Ak nie, nic ma to nestalo a mam aspon dobry pocit |
tak neviem... ja som na v-power mal evidentne väčší dojazd, moto sa mi zdala hlučnejšia a živšia odspodu... natankoval som to možno 3 krát za sezónu a vždy rovnaký efekt... SHELL karlova ves |
Viac ako V-power ma momentálne serie na šelkách to nové nariadenie, ktoré prikazuje motorkárom pri tankovaní zosadať. Darmo im budem hovoriť, že moto je ideálne mať v rovine....ach. |
Bruno75: Nebavime sa tu o aditivach v olejoch, tam maju svoje opodstatnenie. Keby mi napriklad s nejakym olejom s aditivom pre mokru spojku zacala nova spojka smykat, tak taky vyrobca by asi rychlo skrachoval. |
co dokazu podaktori vypustit.mam rovnako blbeho znameho,co tankuje len tento benzin,ked ma natankovat niekde,kde to neni,tak by bol tu motorku schopny aj tlacit. |
Janoval...aditiva mas aj v olejoch a ver alebo nie plna systetika je doslova plna aditiv. Co si myslis, skodia motoru? odpoved... ano skodia pokial si do neho 100 tisic km lial lacny mineral a teraz tam fukol plnu syntu. To ale nie je chyba oleja ale medzikusom medzi volantom a pedalmi. |
Moj nazor(len a len moj): vseliake aditiva V-powery a kadeco ine maju urcite vacsi ucinok marketingovy ako cistiaci. Takze s nechapem co sa vam na express-ovom prispevku nepaci. Keby si tuto diskusiu precital niekto z marketingu od shell-u, tak by sa na vas dobre zabaval a suchal si rukami aky je sikovny. No netvrdim, ze tie aditiva skodia. |
psycho akoze som napisal blbost? mne to je v podstate jedno tankujte si co chcete.. |
kamos natankoval do BMW shell v-power a odisiel cca 200m, auto zastavilo a ani sa nepohlo, co to tak asi sposobilo?? |
Tankujem aj benzin aj diesel a je to jedno. Stale to jazdi. |
Nechapem obavy ktore tu boli spomenute a to, co sa stane ked dam 95 V-Power alebo 99 V-Power Racing? Odpoved znie NIC. Motoru neskodi vyssie oktanove cislo, skor naopak. Benzin s vyssim oktanovym cislom posuva hranicu detonacneho spalovania teda aj motor ktory je naladeny na minimalne 95 oktan a leje sa do neho 99 oktan ma akurat vacsiu rezervu co sa tyka detonacneho spalovania. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227702 | Včera: 202074