Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (1 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM a Brabus prinášajú extra limitku - MASTERPIECE EDITION
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Brutalny dizajn... nebranil by som sa, keby mi to niekto ponukal |
Vidicon - z akeho dovodu sa zamyslas ci je OK nekonecne dlha cesta vyfukovych plynov k tlmicu? |
Re: raptor: mozno kvoli tlakom? Ked na to pozries, nemoze tvojmu oku ujst, ze zadne zdovy sa tahaju niekam uplne dopredu, a zase predne sa ohnu dozadu, potom dole a zase idu dopredu, cele je to take zauzlene... ale googlil som a zistil, ze tak to ma aj original KTM... ja mam zvody na HD uplne kratke a tiez tam mam katalizator aj lambda sondy... ked sa pozries na zvody VFR 800 (files.ekmcdn.com/sandybikespares/images/vfr800f-vfr-800...) tam sa snazia najst tiez co najkratsiu cestu von... |
vidicon - je to koli vyplachovaniu valcov. Zvod z predneho valca by bol najkratsou moznou cestou dlhsi ako zvod zo zadneho valca. Takze zvod zo zadu pustili dopredu a potom zas dozadu koli tomu aby nakoniec bola final dlzka oboch zvodov rovnaka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.09.2023 11:34) |
Výfukový systém je optimalizovaný. |
V prvom rade: nikdy som motory nenavrhoval. Viem o tom kulove. Ale tak sedliacky rozum mi nieco naseptal. Mozno to nie je relevantne, mozno su tie tlaky take vysoke, ze nehra roku, ci das dlzku 0.5m alebo 3m. A mozno to rolu hra a pri 3m nevyladis motor na taky vykon ako pri 0.5m. Len filozofujem: dlhsi a hrubsi, alebo kratsi a tensi, alebo dlhsi a tensi, alebo kratsi a hrubsi? |
Maju byt presne take ake ich vidis na konkretnych motoroch |
Výrok presne v bombastickom duchu |
pocuvaj ty mas z toho bombastika ale ze strasnu fobiu. Aj snivat sa ti o nom musi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil radnate (28.09.2023 23:25) |
tryskac - mas pravdu s tym pulzovanim ale ak uz sme sa teda dohodli na tom ze zvody musia byt z uvedeneho dovodu rovnako dlhe, tak potom si kludne znova poloz tu moju otazku... |
pri kratsom a hrubsom zvode alebo pri dlhsom a uzsom" |
Re: raptor: Otázka "co myslis kedy sa spaliny dostanu rychlejsie do koncovky" je prakticky irelevantná. |
Takze vyrobcovia to robia zle a ked sa na to pozrie amater tak mu to dava priestor na spekulacie, ci to nema byt inak a lepsie? Podla mna prispevok uplne normalny uspernujuci spekulanta aby sa tym netrapil. Ale ked to ty vidis ako jalovy postreh, nebudem sa s tebou priet a dalej podpor tuto debatu fundovanymi faktami. Ej, ked to tu citaju ti hlupi inzinieri co to navrhuju, tak sa veru od teba vela priucia. |
tryskac - súhlasím, ale je mnoho spravnych otaziek, dalšia z nich je či potrebuješ spodok alebo vrch. |
Re: raptor: však preto píšem v čo v najširšom spektre otáčok |
Co by si ty tu bezomna robil? |
Re: raptor: vieš, alebo ako predajca acesórie máš len načítané ? |
A nie je to len mechanický vystužovací spoj??? |
Re: egres2: Aj to ma napadlo, ale v tom prípade by sa to dalo spraviť aj lacnejšie a menej zranitelnejšie. No nikdy som to nevidel zhodené, či to tie zvody prepája alebo nie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221034 | Včera: 112797