Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Rýchlovka Nórskom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Uplne staci taketo zhrnutie. |
Hodnotenie: Dakujem, strucne a jasne, s praktickym zaverom, do Norska s karavanom. |
Ako nepršalo 20h denne, ale zo 16 dní, 13 pršalo. A to rátam dážď od 1 až po 8 hodín denne. No nepoteší to po týždni. Najmä keď začne večer pršať a hľadáš ubytko, či ráno a viež, že ostávaš na mieste, lebo v daždi si to nikam neužiješ. Keď prší prehánka na kopci a je to cez deň, 10-40km, to sa dá prežiť, lebo viem, že za tým pôjdem ešte 2-4 hodinky okolo jazier a vysuším sa. Horšie to je ráno a večer ako som spomínal. |
Hodnotenie: ...super cestopis , zasa nieco nove som sa dozvedel,tiez sa tam chystam. Ten dazd ma nepotesil ale asi treba s tym ratat ze dazd aj kazdy den bude. Ktozvie ktory mesiac je najvhodnejsi ja trip... |
Zima je dlhá a z YT na mňa vyskakujú spracované motodovolenky 2023. Nie vždy to spracovanie je moja šálka čaju, tak som niečo spracoval v mojom štýle k minuloročnému Nórsku. |
Hodnotenie: dik za video... kopec spomienok to ozivilo z tych koncin viacere miesta som spoznal zo svojich potuliek Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nozdormu (25.01.2024 20:47) |
Hodnotenie: Re: Nozdormu: ty nevidíš rozdiel že? Nevo išiel na výlet na turistickej motorke ktorá je na to určená, nezvolil žiadny abnormálny extrémny dopravny prostriedok ako pinčel okolo sveta, to je zásadný rozdiel. Ale možno išiel Nevo bosy na turistickej motorke alebo mal zavrete oci aby bol cool neviem |
Re: blade: ja som to napisal na zaklade tohto jeho vcerajsieho komentu "Pišem z veľkého Pc,nemám smartfón,nechcem ho,mám len tlačítkovy telefon, a som zhrozený ako sú ľudia zo smartfónu zmagoreny, závislý,a potrebujú stále niečo zdokumentovať,fotiť,mám rád som svoj pokoj ako za starých čias.jazdim len pre seba,nikdy nerobim fotky,chcem len jazdiť lebo ma to baví,veľa moderných ľudí čo jazdia na motorkách by nejazdilo keby nemôžu točiť videá , fotiť,alebo dávať to večne jak idioti na sociálne siete." |
Mám motorku určenú na dlhú turistiku.Má veľké originál kufre. Má dostaočne veľkú nádrž. Má výkon potrebný na zvládnutie dobrej cestovnej rýchlosti. Má výkon na prekonanie značných výškovch rozdieľov. |
Hodnotenie: Zaujimave informacie. Velmi rad by som sa previezol po Skandinavii. Snad nebudem prilis stary a ladovce roztopene, ked pride ta moznost Ale mozno tam aj prsat dovtedy prestane, kazdopadne dik za hodnotne poznatky. Btw neviem co stale riesite toho mladeho na pincli, chalan ma vajcia ako malokto a je mi uplne jedno co robi, ked mi neskodi svojou aktivitou, skor som zvedavy na jeho cestu. To ze chce byt zaujimavy popri tom, nech je, na svete su ludia zaujimavi s ovela vacsimi pi...mi ako robi on, rozni jutuberi a spol. Kto ked bol mlady si nechcel nieco dokazovat, niekto surfuje na streche vlaku, niekto preplava rieku, niekto skoci z 10 m do jazera, my sme strielali po sebe prakmi, chalan je pan, nechajte ho zit. Predbehol Slobodnika, ten sa na to tiez chysta. Inak nestaci v Norsku aj 125-ka? Ved je tam 80-ka.vsade, aj na dialnici |
Hodnotenie: Nebudem pisat za ostatnych, kezdy nech cestuje kam chce , na com chce a z akehokolvek dovodu. Ja na to aby som siel napriklad okolo sveta, nemame prachy, cas, potrebnu jazykovu podporu a hlavne asi GULE. Ale keby som siel, tak sa asi rozhodnem dost pragmaticky. Motorka by mala byt relativne nova, jednoducha, nie moc slaba a nie moc tazka. Urcite by sa malo jednat o spolahlivu znacku s minimom asistentov (aby bolo menej kravin, co sa moze pokazit). Iste nie nejak nadupanu, nech je aj spotreba prijatelna, nemusi byt moc agresivna , na cestovanie by mi stacil kultivovany prejav. Co sa vykonu tyka, tak podla mna na estovanie bez spolujazdca ale s batozinou by v pohode mohol stacit vykon na urovni hranice medzi A a A2 , teda okolo 50 koni. To musi bohato stacit na kochacku, aj na sviznejsie presuny tesne nad hranicou mpr. A samozrejme kedze by som travil denne mnoho hodin v sedle, tak urcite by som chcel vzpriameny a pohodlny posed. A motorka by mala mat aj schopnost prejst lahkym terenom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bjorni (31.01.2024 8:04) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 126312 | Včera: 194572