Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No pôvodné SMT tak trochu predbehlo dobu... Bola to neskutočná mašinka... Tak som zvedavý ako to pôjde tomuto... Každopádne vyzerá to super. |
Hodnotenie: Ked to ma rovnaky motor ako norden, tak povodne SMT oproti tomu bude ako detske odrazadlo. |
Hodnotenie: Re: janoval: Ma, a dokonca je aj naladeny rovnako ako v 890 adventure. a teda nie tak ako v 890 duke ani 890 duke r. Osobne sa mi tam nepaci akurat ten zdvihnuty predny bladnik. Ano viem ze u supermoto je to bezne, kedze casto sa jedna len o endura prerobene na cestne kolesa. Ale u moto co ma sluzit aj ako sport tourer to bude pri presunoch vyssimi rychlostami prekazat. |
janoval - jazdil si Nordena? ak ano co teda hovoris na ten motor? |
Re: raptor: jazdil. Ta motorka ide jak sprosta. Mne proste sadla. Uz som ju aj chcel kupit, bola na nu aj dobra cena. Jediny problem bol, ze dvaja sme sa na to nezmestili tak pohodlne ako na 1190. |
takze vela krutaku dostupneho uz od nizsich otaciek ano? |
To si uz nepamatam, ci od nizsich otacok. Asi som si zvykol z 1190 motor tocit. Motorku som mal od kamarata pozicanu, je mozne ze tam mal uz ladak. Ktory tomu spodku vedel ponoct uz aj pri 990tke. |
Hodnotenie: Re: w4tch0: ja ten predny blatnik tiez nechapem. Keby si ho na ten pretek dal Chris dole, tak ma o 10 sekund lepsi cas |
ja tomu blatniku zas rozumiem... z marketingoveho hladiska |
Ani v konfiguratore nie je low fender kit ako pre 890 Adventure R. Ale tak mozno ho este pridaju. Asi ta moto s nizkym blatnikom vyzerala az moc hnusne :D Daju sa este stale najst spyshots z testovania prototypu ktory nizky blatnik mal. |
Ale na niektorych oficial obrazkoch je, nechce sa mi ich teraz hladat. Ale existovat existuje, nastastie. |
Tiez ho mohli nadizajnovat trochu lepsie, vyzera jak vyrezany z kartonu: |
Uprimne, keby islo o to ako to vyzera kludne tam moze zostat ten vysoky. Len pri silnejsom bocnom vetre alebo "dialnicnymi" rychlostami by som s tym velmi jazdit nechcel. |
watch - mozno KTM uvazuje nad "zapriahnutim" vetra do pohonu tej KTM. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.04.2023 14:37) |
Re: raptor: ja som tiez iba pozrel na nebesia a krutil hlavou... Ale zase inak by nemali ako obhajit to pismeno T v nazve |
Nehodia sa tam, to je fakt. Zas na druhej strane, tie plastove kufre co predava KTM ku svojim adventure motorkam su funkcne jedny z lepsich. Aspon so sa tyka vyuzitelnosti vnutorneho priestoru a celkovej manipulacie. Montaz/demontaz, balenie batoziny do nich na motorke alebo mimo nej... Oproti napriklad tomu co mam od kawy. Montaz a demotaz je vyslovene prplacka. A koli tomu ako sa otvaraju a aky maju tvar sa do nich aj dost zle balia veci, aj s origo taskami... |
watch - pipkinu baču !! |
Re: raptor: Ja poznam len tie co davaju k poslednym generaciam 1290 SAS a tie su fajn. Myslel som ze tie k 790/890 su tie iste. |
Hodnotenie: Stym motorom na tvrdom podvozku a na lepivych gumach to musi byt ine peklo |
mendo - ja teda extra velke skusenosti s KóóóTýýýýëM nemam, ale na tych par co som sedel a jazdil.. ani jedna nemala makky podvozok |
Hodnotenie: Na toto som cakal deriem roky 690smc a nic lepsie na okolo komina, mesto, okresky na totalne vyblaznenie nejestvuje...ano ja sa chcem blaznit a nie vozit...1290 adventure je tazka jak slon, to je na dialnicu (aj ked pre mna nie lebo to len pokuty clovek plati) a pre dvoch uplne idealna aj na sviznu jazdu a zabavne hltanie kilometrov...na 690 sa clovek unavy behat po okreskach a na dialnicu to nie je, toto zvladne dialnicu s prstom v nose ale netusim naco by som tam s nou liezol...tuto motorku ludia nepochopia a taky co ju ma (stare SMT) alebo si kupi novu ju bude milovat lebo vie preco Toto nie je adventure ani z daleka, uz len vacsia vidla v predu z toho robi totalne ine vozienie, o nadrzi iba hore a tazisku ani nehovorim...takuto moto nema ziadna ina znacka nech rozmyslam ako rozmyslam...a nie je to ani duke, napriklad posedom a ergonomiou... Chcel som adventuru 890, ale toto mi spravilo skrt cez rozpocet |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 228706 | Včera: 112797