Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Indodiesel je už doma - na dízli z Indie na Slovensko - nový pokec - Marek Slobodník
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Motocyklový fenomén Diesel v Indii vznikol z požiadavky indického trhu ( naftových vozidiel tam je asi 70 percent zo všetkých) a čo som bol prekvapený naftová verzia vtedajšieho indického Enfielda si našla cestu aj do Európy a naftoví nadšenci mimo naftového jednovalca montovali do Enfieldov aj dvojvalce, či už radové alebo vidlicové. Prvé pokusy s naftovým agregátom v Indii realizovali na licenčných Kývačkách bývalej československej značky JAWA (SOORAJ). V licencii benzínové modely mali názov Ideal Jawa a po uplynutí licencie YEZDI. V EÚ sa naftová verzia bežne predávala v troch objemových variantách, no po sprísnení emisných noriem sa Enfield Diesel, či Taurus stali nepredajnými. Zrejme už ani individuálny dovoz nafťáka Endield by bol nepriechodný. Kto vie, možno čas ukáže akým smerom to pôjde.Bbližšie som to istý čas rozpísal v seriály Diselové variácie. Gilbert |
Hodnotenie: Vyborne! |
Marekov test benzín vs. diesel Video: Dieslovo - benzínový testGilbert |
Hodnotenie: V článku nové foto z Indie, Iránu, Dubaja a Saudskej Arábie. Video: MR POKEC: S Marekom Slobodníkom - na dieselových Enfieldoch z Indie do Pakistanu a Saudskej ArábiePrajeme príjemné sledovanie. |
Hodnotenie: Merlin00, ty si veľký srandista a optimista Viezť so sebou TRX by bola riadna trúfalosť, špeciálne v tých končinách kde sú teraz. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109840 | Včera: 229046