Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda predstavila nového Horneta - dvojvalcový CB750 Hornet 2023
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Dizajnovo, aspoň z fotiek veľmi neohúril, ale ten motor vyzerá dobre... Obzvlášť keď tam tuším nejaké menšie obratné cestovné enduro... |
No a už je známa aj cena: www.honda.sk/motorcycles/range/street/hornet... |
To sa honda snazi dvihnut cenu jezdenym hornetom? |
Predná vidla má teda 41 alebo 43 mm ? V článku 41 a na stránke Honda 43 mm. Každopádne už len cenová rozpočtovka , prečo stojí Afrika raz toľko ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaugen (04.10.2022 14:33) |
- zamna nie.... |
Som sklamaný , z toho že je to len väčšia CB500 , tá podoba je tam veľká Bojový názov Hornet ako mali tieto štvorválcové žihadlá by som jej nedával... |
Re: marek750: Podľa môjho názoru bude práve toto skutočný Hornet. Dvojvalec s posunutou kľukou 270°. |
Neohúril ma. Cena asi osloví najmä mladých zákazníkov, ale proste CB650R bola viacej do môjho dizajnu. |
|
Hodnotenie: vyzor je indiviualna vec, ale parametre 90HP a 75NM za mna , medzi 2 valcovymi malorazkami velmi slusne hodnoty. |
urcite to je slusna motorka, ale za mna vizualne uplne premarnena sanca. |
Hodnotenie: Re: Toman: Lacnota srsi skoro zo vsetkych tychto mensich strednych nahacou. Ci je to Kawa Z650, Yamaha MT-07, Triumph Trident... na vsetkych najdes nejake budget riesenia. |
Hodnotenie: Prvý hornet ešte ako koncept som mal na plagáte, ale tento paškvil nie je hodný ani ako nálepka do kadibúdky. |
Hodnotenie: Jediným subjektívnym problémom podľa mňa je že naozaj vyzerá príliš ako CB500F + reálne to vyzerá že od nej Hornet prebral aj kopec dielov (od komplet prednej vidlice s brzdičmi, cez kyvku a kolesá, po sedačku spolujazdca). Ale v konečnom dôsledku je to jedno pre niekoho ako ja, kto hodnotí motorku až potom ako sa na nej reálne aj zvezie (predajňu mám oproti domu, ak budú demo jazdy, pôjdem) a pochopí jej účel. A tu nepredpokladám žiadne sklamanie. Na rozpočet v Honde určite prísne dohliadali, ale je to stále Honda, takže tá motorka bude jazdiť aj po 20tich rokoch a 100 000 na odometri. Za tých 7600€ je to hodená rukavica konkurencii, a neviem si predstaviť prečo by som si mal kúpiť namiesto Horneta napr. Z650 za 7700€. Reálne sa Hornetu v danej triede môže po stránke výbavy a výkonu postaviť len Trident (prípadne v budúcnosti nástupca SV650 od Suzuki, kde sa už vie že to bude radový dvojvalec a špekuluje sa o 700ccm objeme) a tam už zohráva rolu aj preferovaná konfigurácia motora, sympatie k značke, a tak ďalej. Hornet bude oproti nemu určite racionálnejšou voľbou ale to ho nijako nediskvalifikuje. |
Hodnotenie: Foto: Honda odhaľuje skice pripravovaného návratu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.10.2022 8:30) |
Re: raptor: Podla mna je nastupcom hornetov skor CB650R (Hornet) a CB1000R (Super Hornet). Len vtedy ked tieto modely vznikali tak trendom bolo "Cafe racer" tak podla toho volili dizajn/styling/marketing tych motoriek a meno Hornet radsej vypustili. U tejto 750 to meno vzkriesili na marketingove ucely, ale ziadne dalsie prepojenia s povodnym hornetom by som tam nehladal. A mam obavu ze s Transalpom to dopadne podobne. |
|
Hodnotenie: podla mna to nieje zle.vzdy som si myslel ze 4valce su silne masiny ale na to aby to slo treba to tocit a v zakrute to nepotiahne treba vela radit.teraz mam 4 valca 1200 a menej sa na nom vyhrajem ako na starej 750 ktora ma uplne ine spravanie a spodok ktory taha..nemusi to byt vobec zla motorka a v honde si dost asi uvedomuju ze aj tak jazdime okolo 100km za hodinu ako 250.a oni cchu aby to slo v nizsich rychlostiach.casi blackbirdov uz asi nepotrebuju |
salli - chapem spravne ze chces povedat ze stvorvalec v nizsich rychlosiach nejde? |
Re: raptor: Dobre si pochopil jeho písaný text. No keď pozrieš že z akého regiónu je dotyčný a čas, kedy príspevok napísal, mal by si pochopiť aj ostatné súvislosti |
Re: salli: akože blackbird nejde v nižších rýchlostiach? |
jeff len pozor na (s)prosté reči... majiteľ servera je též z východu |
vravim to ze mam bandita 1200 a mal som xtz 750 a viac som si uzival motor na 750tke .ano bandit ked priddam a sa roztoci ide ako saleny je to navykove.ale xtz 750 bola hravejsia potiahla ma v zakrute tam kde musi podradit bandit, xtz potiahla.nie kazdy je pretekar na pohodovu jazdu viem ze bandita nepotrebujem aj ked je krasne potiahnut za plyn a zrychlovat do 200 ako saleny.ale kolko krat idem 200 a kolko krat pohodovo na zraz napriklad. blackbird taha aj do 300 ale v zivote mi to netreba. |
Re: salli: Úplný súhlas |
taka V4 je parada aj peklo sucasne |
Sklamanie mnohych asi vychadza z toho, ze ocakavali nieco ine. A ten marketing a hype co okolo toho honda robila tiez asi nepomohol. Ale realne si myslim, ze ta moto bude celkom trhak. Dizajn je subjektivny. Vaha, vykon, vybava, cena ... vsetko krasne smeruje k tomu aby sa velmi dobre popasovala s hlavnou konkurenciou v podobe MT-07 a Z650. Aj pripadnym nastupcom SV650. |
Problém vidím v tom, že moto komunita všeobecne jednoducho nevie odfiltrovať PR/marketingový balast a pozrieť sa na vec triezvo. Plus tie spiatočnícke sentimenty o tom že Hornet musí byť 4-valec a podobné chujoviny...Jednoducho tu sa prejavuje akási schiza hundrošov. Stačí si spomenúť ako bol pôvodný Hornet porovnávaný. Vždy bol za toho nudného lebo japonec a 4-valec. Zrazu, keď Honda postaví radový 2-valec s predsadenou kľukou, dá mu dobrú výbavu, a to všetko za výbornú cenu, tak zrazu je to čínsky shit, nuda a šeď, a podobne. Nakoniec aj tak bude miznúť zo showroomov ako teplé rožky a je dosť možné že jeden kus si pôjdem uchmatnúť aj ja. |
zabudnite na stvorvalce. emisie a peniaze nepustia. U Hondy so nad 500cc uz len dva perspektivne motory, oba su I2.. z ostatnych platforiem sa uz len vytazi co sa da a potom elektrifikacia. |
Re: kvietok: A ty by si taky hornet kupil, co by mal stvovalec miesto tohto parallel twinu? Stal by miesto 7,5k mozno 12k. Hmm? Lebo realita trhu je, ze MT07/Tenere 700, Z650/Ninja650, RS660/Tuono 660 atd. sa predavaju ako teple rozky. Zatial co drahsie stvorvalce sa na showroomoch ohreju kus dlhsie. Realita tiez je, ze tie motory su velmi prijemne na jazdnie, motorky snimi su lahsie a obratnejsie, netreba tolko radit atd. proste si nie je velmi na co stazovat, pokial clovek nema "stockhomsky syndrom" na motorky z minulosti. |
ja by som si nekupil horneta ani dvojvalcoveho ani stvorvalcoveho, mam 190cm a na tieto male siditka som uz aj dost stary. hovorim o tom ze hornet mal vzdy styri valce a ze ten dvojvalec v nom je realita trhu, nie preto ze je to taky uzasny motor, ale preto ze dvojvalce su vynutene emisnymi poziadavkami a low cost trendom. niekedy pred tym ako pocali Gretu si mal na vyber od jedneho po sest valcov prakticky v kazdom type moto snad okrem endura, co si si len zmyslel - vsetky mozne druhy motorov a bajkov. teraz ich je tretina, v nich dve tri motorove stavebnice. takze nie toto nie je hornet. mala to byt nejaka CB nieco a vybavene, nic proti dva vlace su fajn nic proti. ale sposob ze urobime I2 1100ccm a cpeme to do adv, cestaka aj cruisera.. na taku znacku ako Honda je to smutne. O rok skonci aj GW, pridaju este dvojvalcovy Pan European 1200 a sme kompletni. to fakt radsej stockholmsky syndrom. alebo GSu |
Re: kvietok: "s manualom by som to nechcel ani zadarmo" |
Re: AndyCD: Nie, je to Stokholmsky syndrom. Helsisnky syndrom je prave ta zmylena verzia ako to niektori ludia volaju, lebo vsak skandinavia ako skandinavia :D |
JakubJ Jediné, čo ma oproti skiciam a mediálnej kampani zarazilo je to, že to vyzerá ako CB500F s väčším motorom a znaky šetrenia nákladov sú zrejmé na celej motorke, našťastie okrem motora. Ten vyzerá parametrovo super, už je len otázka, či bude dostatočne zábavný na to, aby vyvážil ten mierne low-costový vzhľad. |
Re: Krakatau: Jasne ze su znaky setrenia na celej motorke. Len ked Z650 stoji 7700,- a MT-07 este o 7 stovak menej tak honde nezostava nic ine ako sa trafit do budgetu. Lebo reci o tom aku super motorku by kazdy chcel su sice super, ale ked dojde na to dat prachy na stol tak sa uz ina pesnicka spieva. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (15.10.2022 15:41) |
w4tch0 Samozrejme, preto som zvedavý na živé dojmy z kvality spracovania, či to bude aspoň také dobré, ako MT-07. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (15.10.2022 17:27) |
Hodnotenie: Podla mna, idealna moto do pozicovne. |
Krakatau Karči, jasné že sú tam znaky šetrenia, ale ako píše w4tch0, potrebovali sa trafiť od budgetu. Podľa mňa Honda keď minulý rok apdejtla CB500, už vtedy rátali s tým že niektoré tie komponenty použijú aj pre Hornet. Navyše, na Horneta sa treba pozrieť optikou toho čo za tú cenu v rámci triedy dostaneš - najvýkonnejší motor, najlepšiu výbavu, potenciálne najlepší podvozok a brzdy. A hej, nie je to tá najviac cool a charizmatická motorka akú si vie človek kúpiť a nekúpi si ju niekto pre koho motorka musí mať okrúhle svetlo, ani niekto kto ide po prémiových značkách, a ani niekto kto si motorkou potrebuje vykompenzovať nedostatok osobnej charizmy. Ale ako motorka na každý deň kde chceš čo najväčší bang for your buck, za mňa jednoducho palec hore. |
Re: Explo: |
video síce nestojí za veľa, ale z toho (aj sprostredkovaného zvuku) mam zakaždým husiu kožu |
JakubJ Tak najlepší pomer cena/hodnota/kvalita spracovania, na to tu bol Hornet vždy. A áno, nie je to najcharizmatickejšia motorka, ani nikdy nebola, ale ponúkala to naj z viacerých svetov. Tak snáď to tak bude aj naďalej. A nehovorím, že mu mali dať okrúhle svetlo, ale to 500-vkové nie je žiadna "kráľovná krásy" a z môjho pohľadu celú motorku trošku degraduje. |
Tento zvuk 6 valcového štvrťlitríka tiež stojí za vypočutie.. |
Re: Krakatau: To okrúhle svetlo bola skôr narážka na fantasmagórie ktoré čítam aj na zahraničných fórach kde sa vždy nájde dostatok pacientov ktorí by okrúhle svetlo a dva analógové budíky jebli najradšej aj na Streetfighter V4. Mňa to svetlo na Hornete nijako neuráža, opísal by som ho ako konzervatívne moderné, rovnako ako celkový dizajn. A je plne LED, takže je predpoklad že v noci bude svietiť ako má. |
nic moc,,ani o 20-30r nebude pekna,,,ale to je len môj nazor a pohlad,,,som na starsie |
Re: SO545: Opravujem: RADOVÝ štvorvalec. V4+veľký objem bude o niečom inom |
Re: JakubJ: Keď v r. 2024 miestna predajňa Ducati naskladní Panigale V8 (dúfam, že nevadí keď to tu popredu píšem) tak prvé čo na ňu pójde je gulaté svetlo samozrejme. |
Explo nic v zlom ale toto su take kydy Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.10.2022 10:55) |
No ja ti neviem. 1200-vka Inazuma ma nudí, tak neviem či Z1000 by bavila. Ešte som na nej nesedel. |
Kawasaki Z1000 142 HP / 111 Nm |
Až taký rozdiel to nebude. |
nišť, vzdávam sa |
Re: raptor: "Kawasaki Z1000 142 HP / 111 Nm" Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (18.10.2022 21:07) |
Hodnotenie: nie je 100koni ako 100koni |
Pozerám niektorým to trochu slabšie zapína... prosto s motorom a výkonom je to skoro ako s ftákom: nie s tým najväčším bude najväčšia aj zábava. |
Re: AndyCD: podla jeho logiky by to nemohla byt kawasaki ale bmw |
AndyCD - o moju logiku sa ty vobec neboj, skor ja mám obavy o tú tvoju lebo podľa mňa to pomalšie zapína tebe. Ak nekto tvrdí že dvojvalec ťaha lepšie pri nižšom objeme ako štvorvalec pri väčšom tak je to iba o matematike. Vôbec do toho nie je treba ťahať ftáky a iné veci z tvojej hlavy. |
2 valcový Hornet 750 |
A o čo sa tu vlastne priete? Ktorá motorka je zábavnejšia? |
tryskac - "zabavnejsia" je parameter ktory sa tusim zmerat neda a ak ano tak potom merná jednotka je jeden "ftak" na newtonmeter kubický. |
Re: tryskac: S tou F1 si to dobre prirovnal |
Hodnotenie: Hmm, a nebude náhodou zábavnejšia tá motorka, kt. bude ovládatelnejšia? Myslím hlavne to, že sa bude krásne dať viesť. Teda dobrá geoška podvozku, brzdy, obutie a tlmiče. |
matkulec - ja si skratka nemyslim ze litrovy nahac (Z1000, S1000R, CB 1000R) je z titulu 4 valcov menej zabavna motorka (tieto nove sa nevlnia, nenakopavaju a brzdia na rozdiel od staruckej Inazumy). Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (20.10.2022 8:21) |
Kebyze byvam schovsny v atomovom kryte, staci mi citat motoride a viem ze sa ochladilo a ide zima. |
Re: raptor: wikidefinícia zábavy: |
Re: tryskac: ja sa aj bavim pomenovanie zacinajuce predponou “naj” uz roky beriem s veeeeelkou rezervou. Kazdeho predca bavi nieco ine a vela krat to je kompromis. |
raptor áno je to extrém, formula vs motokára. |
Tak vravíte, že Inazumu 1200 si nemám kupovať? ...a to som nad ňou práve uvažoval. No nič kúpim Horneta, ale 2005-ku s okrúhlym svetlom a zlatou USD vidlicou. |
Keď tu nejaký sebastredný dinosaurus vyslovil niečo v zmysle, že Inazuma toto a hento, tak sa nad to povznes, lebo veľké naháče bývajú kráľovské povozenie. Ak si našiel v peknom stave nebudeš ľutovať. Teda ak nie si zaťažený na offroad a rýchlosti nad 140 km/h. Má vzduchom chladený motor z veľkého bandita, 10000x overený... len spotreba nie je úplne zanedbateľná (objem+ vzducháč). |
Re: hlubo: Inazuma je podľa mňa taká spoľahlivá lokomotíva |
AndyCD - len sa mi to zdá, alebo ti došli argumenty a preto začínaš byť osobný. |
Re: raptor: |
Ďalší jazykovedec. |
Andy Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.10.2022 19:57) |
Hovorím že si sebastredný viac než je zdravé - fakt to nechápeš, ale druhej strane sa túto danosť silou mocou snažíš prišiť... prosto si fér diskutér |
AndyCD - takže tebe najprv dôjdu argumenty, začneš namiesto diskusie o motorkách byť osobný a ja keď sa bránim tak som "sebastredný" + bonus a ešte som preto neférový diskutér Veď ty si ten čo začal rozprávať o mne namiesto motoriek. Čiže to čo sa snažíš našiť na mňa platí na teba. Neférový diskutér si ty. |
Hodnotenie: Zaujimava zmena, (hlavne co sa tyka motoru) kazdopadne si asi treba pockat na nejake testy, realne skusenosti, CB500X ktoru som jazdil, je prijemna na vozenie, akurat ten vykon trosku absentuje, cize pri tejto 750ke by to mohlo byt good |
Re: raptor: omg akože Bandit nemal olejový chladič? |
AndyCD - nerozumieš tomu ty. Bandit mal olejový chladič rovnako ako ho mala Inazuma. Preto neplatí tvoje tvrdenie že Inazuma má veľkú spotrebu lebo je chladená vzduchom a má veľký objem. |
Re: JuraRacing: Vraví sa, že čo sa vynájde po 30-tom roku života človeka, považuje to za nepotrebné |
Osobne tiež považujem dvojval za zábavnejší ako 4 val... Čo vôbec neznamená že to tak musí byť pre každého... 4-val má pre mňa až príliš uhladenú lineárnu krivku... Bez prekvapení, bez emócii... Záleži čo jazdec chce. |
...ale ked ten motor daju do Transalpa a neodflaknu podvozok, tak (nie len) afrika bude mat vazneho konkurena. |
janoval - |
Afrika sa dobre predáva. |
Tak TransAlpa asi uvidíme na EICME - som zvedavý či to bude konkurent pre Tenerku a 890 a podobné stroje... alebo to bude "cestný" TransAlp ako bol na konci svojeje éry XL700... |
Re: Awia: na 100% cestný, niečo ako dospelejšia CB500X s tým rozdielom, že Transalp bude mať vypletané kolesá. |
A mozno bude TransAlp (cestny) a eventuelne aj mensia Africa Twin (viac offroad). Ostatne Povodna AT XRV650 bola tiez "len" 650. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (27.10.2022 16:46) |
Novy Hornet bude k videniu na vsetkych slovenskych dealerstvach Honda uz od pondelka 13. 2. |
Hodnotenie: Sikovna. Ostatne stroje v kategorii maju tiez vzadu 160ku ci hornet je vynimka? |
skoda ze aj tranda nepredavaju za sedem a pol |
Re: janoval: ze? uz by bol asi aj predobjednany |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19529 | Včera: 243604