Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

KTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: KTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
28.06.2021 21:05

KTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dnes som sa na nej previezol v rámci testovačky, možno niekomu info pomôže.

Na mňa malá /195cm/, najmä vzdialenosť riaditka-sedačka. Nohy som mal v pohodlnej pozícii. Viacej človek sedí nad predným kolesom /pri športovej jazde nalepený na nádrži/, nezvyk pre mňa. Spredu vyzerá pekne a zvuk tiež krásny /to čo ide z výfuku, motor je klasika dvojvalec/. Sedačka je moc tvrdá, trpel som od prvého kilometra. Ani tvar na konci a ten špic na spolujazdcovej sedačke nepridáva komfortu pre väčších ľudí. Pruženie tiež tvrdšie nastavené, na hrboľaté a zaplátané cesty už nepohodlné. Ale motor ide krásne, aj na rain som nemal pocit, že by to nešlo. Ako na väčšine moto, rukami som si zakrýval 1/3 späťákov. Má to tlmič riadenia, ale riaditka kmitali či pri 60tke, či pri 70tke, 80tke, 90tke. Taký blbý zvyk KTM. Zvyšok fungoval ako mal, žiadny rozdiel som tam nepostrehol od toho čo to malo robiť a robilo.


29.06.2021 9:21

Re: KTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

:-D :-D :-D
Nové vysoko výkonné pneumatiky Continental ContiRoad
5 minut dozadu som bol pre nu. je to rozpočet od continentalu. nástupca RA2 evo. od vysokého výkonu tam majú attacky..
tiež by ma zaujímalo, čo to bude chodit na jeden valec ako už dosť podstatná časť týchto radových dvojvalcov od KTM. je toho plný net a nechcú to reklamovat..

nervozny predok ako spomínal nevo mi opisoval už jeden chlapík z USA, ktorý kúpil velkého djúúka a hovorí, že ten apex je tak na prd, že ide menit črevá vnútri. a že tlmič riadenia nestojí ani za starú belú.. :-}


30.06.2021 16:54

Re: KTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021

Matej
 Bahniak 

Ikona

Zlaty stary model... >:-)


01.08.2022 20:48

Re: KTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Tak po roku opäť, popri servise inú testovačku nemali, tak som zas dal asi 120km na Dukovi 890.

Pocity: Zvuk krásny, snáď na to dávajú za príplatok QS, to je nutnosť. Riaditka príjemne široké. Motorká ľahká, prehadzuje sa s radosťou. Displej čitateľný, trošku lesklý, ale čísla rýchlosti a zaradeného stupňa veľké. Displej by mohol byť vyššie umiestnený, treba moc klopiť zrak a už nevidíš periferne čo sa deje pred tebou. Žiadne vibrácie som nepostrehol. Motor príjemný /oproti bucharu V2 od KTM/, aj na päťku po dedine, aj na šestku do mierneho kopčeka a len 70km/h, dáva to. Ruky to netrhá, ale zrýchľuje to, od 5000ot. určite dostatočne. Brzdný účinok fajn, spotreba 3,8l /turistika/.
Sedačka moc tvrdá, od 30teho kilometra som už trpel a neprestalo to. Pruženie tiež tvrdé, uskakovalo to na zaplátanej ceste v náklonoch. Od 80km/h si jazdec už uvedomuje nápor vzduchu na ruky a hrudník.


01.08.2022 22:59

Re: KTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021

Justy
 Turista 

Ikona

Nazdar,

na tento rok je uz nova verzia KTM 890 DUKE GP
Pozri obrázok

www.ktm.com/de-de/models/naked-bike/ktm-890-duke-gp-202...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 20049 | Včera: 204053