Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM 690 Enduro R a 690 SMC R pre rok 2021
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: no zas kopa elektriky , ale aspon vypnut ide |
Hodnotenie: tvrdom predku , makkom zadku |
Re: matus: je to riesitelne ? olej , pruzina planzety , naklikat ? |
Neviem. |
Hodnotenie: Musím uznať, ten design sa podaril, plasty sa mi páčia. Verím že sa poučili na chybách, robia ju už tuším trinásty rok. Na môj vkusu fakt veľa el sprostostí, ale únia nepustí. |
Treba sa postaviť do stupaciek, dobre jej naložiť a pracovať telom, nie sedieť jak klobása, |
Hodnotenie: Re: edott: Na môj vkusu fakt veľa el sprostostí, ale únia nepustí. |
awia, pravdu máš, zle som to napísal, pri autách toho vyžadujú podstatne viac, ale asi len otázka času. |
Re: edott: teda jazda v terene nalahko podvozok ok, pre 100 kg jazdca naladit , cestovanie s baglami uz problem zadny tlmic , dojazd , .............teda zatial ostane 990 , dalej AJP pohladat |
nevidim to az tak kriticky, pretoze 690 ma v zadu nastavenie preload (predpatie). Cize treba novu pruzinu dobre vypocitat. 20kg je u mna cely rozdiel, t.j. ak zvolim spravnu pruzinu, tak minimalne predpetie bude na jazdu bez bagaze a potom si treba dopocitat, kolko treba nakrutit na nalozenu motorku. |
Re: matus: ako to dopočítaš? Lebo je rozdiel 20kg na stupačkách a 20kg zavesených vzadu cez páku. Iba zo zaujmavosti sa pýtam |
Re: matus: chlapi a vy ste este neuvazovali o moznosti dat bagaz do predu dole?....tiez som na 690ke povodne vozil bagaz vzadu na bokoch (2x bocne Enduristan po 18l plus vzadu na nosici 20l rolka), ale ked som to urval, tak som sa konecne dokopal k vyrobe prednych nosicov (teda vlastne kamosa som dokopal) a tento rok v terene konecne vyrovnany pomer predok/zadok, ani na dialnici to uz (tolko) neplava. Ma to tak uz vacsina chalanov z partie, takze osvedceny recept....nedostatok benzinu pre balkanske pomery som uz davno vyriesil 6,5l nadrzou namiesto airboxu plus novy airbox s molitanom od Rade garage www.radegarage.com/parts/ktm-690-auxiliary-tank... , vercajch isiel do boxu na lyzinu, ktora svojim tvarom chrani aj zranitelnu zadnu brzdu www.radegarage.com/parts/ktm-690-skidplate-2... a tu som tiez vymenil za frezovanu www.radegarage.com/parts/701-690-brake-pedal... . K tomu vymenena sedacky za komfortnu TT, Rally kit od Rade garage, odpruzene klemy rajdov (eliminuju vibracie na dialnici) a mas z toho 990ku o 50kg lahsiu. Ak mi vysvetlite ako sa sem pridavaju fotky (nie z webu), tak mozem pridat ukazku |
Erbe > odmeram sag pri najväčšej možnej dĺžke pružiny a potom odmeriam pri najkratšej možnej dĺžke pružiny a potom dám tieto údaje výrobcovi pružín a budem dúfať, že to vedia spočítať |
Re: matus: aj ja som dlhe roky jazdil s bagazou vzadu tiez bez nosicov, v podstate ako podkova, na zadne bocne plasty pricapene samonosne tasky spojene popruhmi cez sedacku a dole pritiahnute o zadne stupacky, bolo to celkom pevne, ale pri vacsej rychlosti a prejazde cez nerovnosti to aj tak skakalo a rozhadzovalo to stabilitu...potom som vyskusal kamosovu s taskami vpredu a ta istota vedenia (dovtedy lahkeho a tvrdeho predku) ma prekvapila....k tomu som sa pekne vyvalal a ponatrhal tie miesta uchytov popruhov, tak bolo rozhodnute....inak samotne nosice su vlastne "padacie ramy" nieco ako www.rdmoto.eu/en/standalone/product/39800 , ale o cca 15cm nizsie, k nim na pevno s RockStrap popruhmi pritiahnute tasky (idealne vodotesne "lodaky") cize pri jazde to nezavadza, je to dost vpredu, ale nie moc nizko aby si v drazkach nesuchal....a pri prejazde kaluzi to funguje ako slusna ochrana, pri zime nefuci na kolena ked chces foto, hod mi do SS maila, mozem Ti poslat, popr to sem mozes potom zavesit ak vies ako, nechce sa mi registrovat na dalsom serveri kam by som to musel uploadnut... |
Ako matus píše, nedá sa jednoducho nastaviť predpetie ako napríklad na lc8, je tam zubata matica okolo tlmiča, v núdzi sa to dá kladivom a trubkou na hovado nastaviť, ale to sa nedá často. |
Patol, keď si menil sedanku, nezostala ti zavadzať tá originál ? Za rozumnú cenu kúpim, moja je total polamana, ten korpus je bieda. Nevadilo mi to ale už sa ulomil aj ten predný háčik, to už je ko. |
Re: edott: niekolko rokov mi zavadzala v garazi, ale na jar som ju pouzil ako platidlo za tie nosice Inak ta TT je z trochu tvrdsieho materialu, samozrejme ten predny hacik sa vylomil uz davno. Ma ale oproti seriovej zo spodu tie gumenne dorazy v najnizsom mieste (v tom zlome) aj smerom do predu okrem tych do spodu, co predpokladam sluzi na lepsie osadenie na rame, lebo moja neni vobec (okrem toho opraveneho haciku) poskodena - doporucujem dorobit kludne aj zo stupla zo sampanskeho... samozrejme pokial bude KTM |
Hodnotenie: tlmice na 690 boli najlepsie Tractive od Rallyraidu...naplanzetovat a zvolit pruzinu podla vahy jazdca a bolo to nebe a dudy....normalne mi je luto ze som ju dal prec ako dvojicka ku 500ke by bola fajn....sedacky som mal 3 - stali za hovno vsetky |
Toto je batožina Patola |
Edott > tak mäkká batožina vs kufre, to je večná téma |
Matus možno mäkká batožina by nebola problém keby som to neriešil na sedlaka a mal by som niečo profi, ale gurtnovat a improvizovať je pakaren. Veľa ľudí má niečo poriadne, keby odzipsujem a berem na izbu dve kabele, možno pohoda ale srat sa z nejakými rolkami... Ja keď spím na divoko, chcem z tých kurov vybrať, nahádzať, rozhádzať, potom naj*bat naspäť a nechať vonku len pivo to je pohodlnejšie z plechovicu Upravené 1 krát. Naposledy upravil edott (17.11.2020 21:40) |
Dnes sa už negurtnuje, dnes máš rokstraps. |
Re: edott: mam 2x 18l vodotesne rolky, do jednej dam 2_miestny stan, spacak do -5, nafuk.karimatku, nafuk. vankus a kroksy. V druhej mam handry na 10 dni a nepremoky. Vzadu v tej lahkopristupnej 18 taske zradlo, slivovicu, nejake diely, hygienu a lieky, navrchu flasu s vodou. Na 10 dnovy trip uuuplne v pohode (veci mam tak aby som nemusel prat a este aj donesiem domov ciste), tie vaky prezili niekolkohodinove lejaky a brodenie a nikdy ani kvapka vo vnutri, akurat ak balim mokry stan, tak do igelitu a potom do tasky....mne sa to tiez roky nelubilo, ale ked som vyskusal, tak som zistil ze to nezavadza a motorka je vyrazne stabilnejsia a lepsie sa vodi aj v off vratane vypalovakov....a este na ne mozes vylozit nohy pri presunoch Upravené 2 krát. Naposledy upravil patol (18.11.2020 8:24) |
Hodnotenie: Co sa tyka elektroniky, tak nebral by som to nejak extra kriticky. Je nepopieratelny fakt ze len vdaka elektronike sa 690 sprava tak jak sa sprava (ze je taka uhladena). Inak by nejeden z nas mal problem ju krotit. Skusit sem tam nieco starsie ortodoxne co trha ruky z ramien je fajn ale vozit sa na tom celu sezonu by sa mne osobne nechcelo. A to som cestoval na ostrej EXC-F 350. Osobne si myslim, ze KTM vie co robi a ze tam je paru elektronickych serepeticiek naviac len pomoze k tomu, ze si ju kazdy nastavi tak jak je mu libo |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19088 | Včera: 243604