Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Ducati oznámila prvý bike s radar technológiou vpredu aj vzadu - Multistrada V4 2021
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
No tak sme sa dočkali... |
Hodnotenie: Re: Awia: preco zmiesane pocity? ved aj tak multistrada je skor taka strada cisto na cestu :D aspon ja som multi stretol len na cestach je jedno ktoru verziu...okrem nejakych novinarov a podobne som nevidel nikdy nikoho s tym v terene...taka fajna V4 na cestu hmmm adaptivny tempomat ked bude fungovat jak v autach na dialnicu parada ja ked obcas idem KE-Ba-KE na moto len dialnicu bo nemam cas ta by som vrazdil hoc len za normalny tempomat...a zadny radar na sledovanie slepeho uhla respektive nejakeho infa o tom co sa deje za mnou podla mna len zvysi bezpecnost ak ti zasvieti nejaka ledka vpredu za BACHA nieco sa deje... |
Re: Nozdormu: Moje pocity nie sú negatívne. Sú zmiešané. Toto na motorke nechem... |
Re: Awia: no ved tak som to myslel ze ked ich mas zmiesane tak asi sa ti nieco paci nieco sa ti nepaci...tak ma len zaujimalo ze co sa ti nepaci..ci ten motor..ci jeho vaha ci konfiguracia...ci adapt. tempomat alebo ten radar vzadu? lebo podla mna minimalne ten zadny radar moze byt velmi uzitocna vec upozornujuca na nejake nebezpecenstvo zozadu lebo kazda moto ma ine spatne zrkadla ale niekedy toho clovek fakt vela nevidi...za mna osobne kazda vec ktora vie takto zvysit bezpecnost bez nejakeho obmedzenia pozitku je fajn... |
Re: Nozdormu: Aby ta to neprihamovalo, ako mna v aute, ked to vobec necakam, resp. to computer niekedy vidi inac ako moja neuronava siet a nie vzdy je to kompatibilne, co sa zvacsa prejavi mojou reakciou, ze dpc s elektroficirkami. |
Re: KAJL: jednoduchy recept...dat to do volitelnej vybavy alebo s moznostou vypnutia pripadne nastavenia zasahu/ alebo len informovania..podla mna jednoduche a kazdy bude spokojny |
Re: Nozdormu: ono sa to niekedy hodit moze, preto to nevypinam, ale zatial sa to skor nehodilo, bodaj by to tak ostalo. |
cize ked idem do niekoho nadrbat tak to vezme za brzdy a ked ide niekto nadrbat do mna, tak to otoci heftom...obe situacie veeeelmi zabavne... |
Re: boombastic: situácia 1 iba keď máš zapnutý tempomat. Situiácia 2 nie. |
to som napisal troska nadnesene... |
Re: boombastic: nemusi to sposobit hned panicke reakcie skor ze si skontrolujes poriadne spatak alebo pockas chvilku s preradnim pruhov ak si to prave zamyslal...mne sa napriklad stava ze mam nastavene spataky tak ze ked sedim normalne tak do nich dobre vidim...a potom vybehnem na dialnicu alebo len idem sviznejsie viac pokrcim nohy prilahnem nadrz a v spatakoch uz nevidim nič...taze bud otacam celu hlavu alebo sa narovnavam alebo idem naverimboha...taky radar ktory by ti sledoval mrtvy uhol plus nejaku situaciu za tebou ze tam nic neni by prisiel vhod... |
sledovanie mrtveho uhla (ten je podla mna super aj na motorke) je nieco ine ako system proti kolizii zozadu. aspon na aute. |
Re: boombastic: suhlasim...a ano su to rozne systemy no z toho tu "Zadný radar sleduje vozidlá za motorkou a to ako tie v slepom uhle - BSD (Blind Spot Detection) ale aj rýchlo sa približujúce vozidlá zozadu." |
ak raz motorka ma dostat adaptivny tempomat tak musi mat aj radar |
Svita na zle casy... za chvilu to daju experti na tvar bananov ako povinnu vybavu v EU, podobne ako ABS na moto a kopu sprostosti v autach... a ked zistia, ze pocitacom kontrolovane brzdenie vedie k nehodam, tak motorky zakazu uplne a budu len na okruhoch... apokalypticka predstava... a to len preto, lebo par inzinierov chce dokazat, ze to vie... |
a aka je to ta prapodstata motorkovania? len tak zo zvedavosti |
Re: raptor: k tej elektronike...je to len uhol pohladu . Tak isto ako by som uz nechcel u terennej motorky karburator /u 2 taktu som zo vstrekovania uplne uneseny/ rovnako by som nechcel turistu bez naklonoveho ABS . |
Re: alexa7: tá čiara sa posúva... O tom to je... |
vidicon - rozumiem co chces povedat ale z mojho pohladu je automat / variator vynimka ktora potvrdzuje pravidlo. Najma ak sa na to pozries z pohladu ze biker ktory z nejakeho dovodu nevie obsluhovat klasicky manual ale na automate vie plnohodnotne jazdit.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.10.2020 13:41) |
Re: raptor: a mas rovnaky problem aj s tempomatom alebo nie? myslim klasickym lebo ten tu nikto nespominal a je pomerne castou vybavou na cendurach a touringoch...lebo podla tvojho zmyslania je taky certov vynalez aj klasicky tempomat...mne zas pride ze to je len lepsia a bezpecnejsia verzia...neviem kto ako vyuziva svoje motorky je to kazdeho osobna vec ja napriklad chodim 2x mesacne kvoli praci z kosic do BA a domov...na aute nuda plus nechcem stravit hodinu alebo aj viac navyse priamo v zapche v BA vlak a korona moc ee cize chodim moto...a poviem ti ze tempomat mi chyba a na novej moto by som urcite chcel... |
nozdormu.. zastavam vseobecny nazor nie len pri tejto veci ze kym ma clovek na vyber tak je vsetko fajn tu sa absolutne zhodneme ale dovolim si odcitovat vidicona |
Sadnem v BA. zobudim sa na Albanskej hranici, povypinam ficury a cerstvy vyspinkany si idem zajazdit. Cestou domov pozapinam.... |
Re: Nozdormu: tempomat si vies vyrobit. Skusm precitat nejake fora cestovatelov. Vyvrtas nakraji dierku do otacajucej rukovati urobis zavit, nasadis srobik s malym motylikom a jemne ho zatiahnes pri urcitej rychlosti. |
Nazdormu: neviem, ci mam na to dost dlhu bradu, aby som to mohol napisat, ale podla mna prapodstata motorkovania je zazitok, adrenalin, hormony, riziko, postreh, frajerina, zima, pot, sloboda a sloboda rozhodovat sa... proste opak vylihovania v kresle (obyvacky aj auta), uplneho pohodlia a pravidiel a nakazani... takze ak niekto pasie po pohodli a bezpecnosti, tak upusta z tychto bodov a mal by radsej porozmyslat nad tym gaucom alebo mercedese... |
duggo.. steli dat radar. ale kyn boli porianne zrkalla tak nebolo treba. Zmensili zrkalla a ajhla cil radar treba. |
Re: Vidicon: Nemal by si takto hanit meno Strážcu času Nozdormu the Timeless One sa pise s "o" nie "a" |
Vidicon: |
Hodnotenie: z dobre informovanych zdrojov som sa dozvedel ze nova Multa nebude mat vzadu letmak ale obojstrannu kyvku |
Re: raptor: ved to sa vedelo uz na zaklade tych maskovanych motoriek či nie? ja som myslel ze to uz je samozrejmost... |
pockaj.. ty si si na zaklade plachty domyslel ze to nebude mat letmak? |
Re: raptor: uz koncom augusta bolo viac menej potvrdene ze multa bude mat V4 a na prelome august september sa uz dali najst rozne spionazne fotky s V4 motorom a kamuflazou...a bolo na nich vidiet obojstrannu kyvku...tak mi prislo malo pravdepodobne ze tieto testovacie modely maju obojstrannu a zrzau by na poslednu chvilu dali jednostrannu...ale hej asi mam znovu v zivote epizodu kedy sedim vela hodin znudeny pri pocitaci a sledujem vsetky fora blogy videa serie clanky instagramy fejsbuky a jutuby o motorkach... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nozdormu (13.10.2020 9:08) |
Hodnotenie: Re: raptor: vsak su fotky maskovanej Multistrada V4 2021, kde vidno, ze ma klasicku kyvku. |
Ked uz sa tu rozoberaju tie elektrocerty, nemoholi by vyrobcovia radsej pridat certov vynalez zvany GPS? Radary , sonary, turba, biturba, tempomaty atd to ma tak vyuzitelnost sem tam. Ale GPS na tripe sledujem takmer nonstop. |
to uz ale pomerne dlho existuje, ci? |
ok chlapci, moja chyba.. priznavam ze som nesledoval spy fotky novej V4 multistrady |
tak to ma poser... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (15.10.2020 15:45) |
pre volaco to tak robia...skratka nova doba... |
Ducati novým V4 motorm pre Multistradu V4 2021 rúca zaužívané predsudky. V4 motor je o 1,2 kg ľahší a dokonca kompaktnejší ako 1260 ccm Testastretta DVT V2 motor. Nový motor je o 85 mm kratší, 95 mm nižší a len o 20 mm širší. Video: Ducati Multistrada V4 2021 - motor je ľahší ako V2 má 170 koní, 125 Nm a 60 000 km interval nastavovania ventilovDôvod úpravy: doplnenie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (15.10.2020 16:42) |
ked chcem turisticku motorku a nakladat jej kvanta kilometrov rocne, tak mam v pazi desmo, koli ktoremu som v servise kazde tri tyzdne a este za to aj platit kopec prachov...skratka sa podla mna prisposobuju dopytu... |
skratka sa podla mna prisposobuju dopytu... - tak to som zvedavý na ten dopyt |
Re: boombastic: Prečo by si kvôli desmu bol často v servise? Veď aj predtým mali s desmom dlhšie intervaly ako klasika ventily... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (15.10.2020 16:42) |
Re: raptor: sak ale o tom to je...ked nebude dopyt, nebude predaj...ci myslis, ze sa ta mali opytat ako na to? |
awia - dobre rano, napisal som to pol hodinu pred tym ako si vlozil video... |
No tento motor pre Multistradu V4 nemá desmo rozvod... Neviem či to nebude sklamanie pre Ducati fans... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (15.10.2020 17:05) |
awia - tu sa zhodneme... tiez si myslim ze skalnych Ducatistov toto minimalne zaskoci. |
Hodnotenie: O koľko percent by bola Multistrada V4 2021 lacnejšia vo výbave napr. Jawa 350? |
Nástup elektroniky sa nedá zastaviť. |
Re: Stowasser: "Čakám na info, odkedy budú mať nové motorky podobne ako nové autá zabudované SIMkarty s nejakým automatickým hlásením polohy pri nehode" |
Re: Stowasser: |
Re: Stowasser: dobre uz bolo, teraz bude bezpecnejsie. |
Už len terminál s bankomatovou kartou zalozenou, nech polícia automaticky sťahuje za všetky naše prehrešky. |
a pritom staci tak malo...ubrat plyn do medzi zakona a ziadne pokuty nemusia byt... |
Hodnotenie: Re: raptor: ja naopak dufam ze turbo doba v motorkach nepride. tie preplnovane motory pocitaju s preplnanim kompresorom, nie turboduchadlom. |
Re: kvietok: turbo fucking busa maaaaaaan |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 182123 | Včera: 148258