Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: Jawa ponúkne reinkarnovanú “Kývačku“ od polovice septembra 2020 a pripravuje cestovné enduro 500 ccm
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No tak čo na kývačku bolo toľko pozitívnych ohlasov... A keď je tu? Objednali ste už niekto? |
Hodnotenie: Pre mňa zaujímavejšie vyzerá RVM 500 (by JAWA). Kto toto objedná a ukáže? Ale je fakt, že kývačka vždy bude kývačkou - aspoň dúfam! |
Hodnotenie: Som zvedavy, kedy to uvidim na ceste, niekde v BA. Potom som zvedavy, ako dlho to bude vidat. |
Honda oficiálne dementovala že motor v RVM je z Hondy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (07.09.2020 9:21) |
Hodnotenie: Re: Awia: By ma zauimalo, co to znamena, ze vsetky (kolko ich objednali? 50? 200? ) snad to niekedy uvidim aj na ceste. Dizajnovo sa mi paci, parametrovo mi bohato postacuje, cenou mi vyhovuje, ale ako je to so servisoma spolahlivostou, to netusim. Tieto info zatial chybaju a asi este par rokov chybat budu. |
Hodnotenie: Mam pocit ze ich bolo 10, opravte ma ak sa mýlim. Aspoň čo som sa dočítal na stránke importéra. MR43. |
Koľko ich Jawa objednala neviem veru. 300-kývačky 200 ks a tak nejako by som tipoval aj RVM. |
Nechcem rýpať, ale to že Mahidra vskriesila Péráka a Kývačku je naozaj fajn, no nemyslím si, že to bol správny krok ponúkať ich aj u bratov Čechov s logom Jawa. Zase z toho niekto spraví českú hitovku a zlaté české ručičky podobne ako u československej klasiky, ktorá sa vyrábala v továrňach. ktoré nepatrili Jawe z Týnca. Gilbert Upravené 1 krát. Naposledy upravil gilbert (08.09.2020 17:43) |
Hodnotenie: 30 kusov RVM pre rok 2020 |
Keď Mahindra predstavila nové Jawy pre indický trh vzbudila veľký rozruch a český výrobca sa čoskoro pustil do legalizácie a dovozu týchto strojov. Teraz ich už ponúka a prvá séria 200 kusov by mala byť dostupná ešte tohto roku. Okrem toho výrobca oznámil pripravované moderné cestovné enduro v spolupráci s argentínskym výrobcom RVM. |
Re: egres2: Neviem či si výrobca... ale myslím že Jawa vyrobila množstvom motocyklov že si to dovoliť môže... |
Výrobca je Mahindra a JAWA je dovozca. Nejedná sa ani o licenčnú výrobu ani o výrobu podľa výkresovej dokumentácie konštrukčného oddelenia JAWY. |
Re: egres2: A je niekde napísané že Jawa je výrobca spomenutého modelu? Myslím že jasne som písale že to dovážajú, legalizujú a aj od koho... |
V texte je uvedený "český výrobca" a odkaz na "výrobcu "jawa.cz". |
Re: egres2: Upravil som: Info na webe: jawa.eu |
Awia:OK |
Egres2. Chcel som tým povedať, že Jawa v mojich očiach, respektíve ľudia vo vedení továrne už dávno nepatria medzi výrobcov, ale len kšeftárov. Jawáci to robili stále, či už po vojne, kedy Jawa bola gestorom výroby akýchkoľvek motocyklov v Československu a teda všetko bolo Jawa. Medzivojnové tradičné značky ako Ogar, či Eso mali zrazu logo Jawa. Slovenské výrobky z Pov. Bystrice, či Kolárova museli byť Jawa. Uvoľnenie bolo až po revolúcii. Napriek tomu vskriesená firma Motor Jikov (Stadion - České Budejovice) bola zas odrazu Jawa. Dokonca klasické kývačky boli ČŽ-Jawa, lebo na väčšine motoroch bolo logo Jawa. Kšeftár sa nezaprie, pretože poctivá práca mu nevonia, podobne to je aj s dnešnou Mahidrou a českou Jawou. Ak by som spravil porovnanie, tak Taliani majú čosi podobné a Castiglionovcom vravím deštruktori talianskej klasiky. Každopádne schyľuje sa k tomu, že aj indické Mahidry už takmer sú očami Jawákov "ČESKÁ JAWA" na českom, dokonca možno svetovom trhu. Niekto sa rád pýši cudzím perím. Čudujem sa Indom, že si logo neponechali len pre domáci trh, myslím, že to asi oľutujú a ostatní klasici tiež. Gilbert |
Gilbert uvádza:Medzivojnové tradičné značky ako Ogar, či Eso mali zrazu logo Jawa...dostupné info: ESO byl český výrobce motocyklů. Jejich výroba začala v roce 1949 a pokračovala do roku 1963, kdy jeho vedení převzala společnost Jawa...atď Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jeff (10.09.2020 11:45) |
Hodnotenie: auto.pravda.sk/magazin/clanok/561864-takto-sa-testovali... |
Hodnotenie: Že im to v tej Jawe nie trápne. |
[ |
Hodnotenie: Je to hanba, legendarna znacka a skupuje rôzne čínske motorky, na ktoré si lepí svoje logo. |
Re: FOGY: mna skor zauima co si kto mysli o tej konkretnej moto. myslim za kazdemu je jasne, ze je to cina a ze uz to nik ako jawu ani nebere. pod pojmom jawa si ja vzdy prestavim 350tku 2T. tieto nove cinske 4T uz nie su jawy. |
Jeff, ak je to vytrhnuté z kontextu, tak informácia sama o sebe je nepravdivá, no nespomínal som len ESO, ak by som mal vypísať všetky medzivojnové československé motocyklové značky, tak to by bolo dlhé čítanie. No väčšina z nich sa výrobe motocyklov prestala venovať, lebo to bol len doplnok, viď Praga, či "Z". Ak chceš byť puntičkár tak pardón, no čosi ako Poustka, Premier a iné, to väčšine nič nepovie, ale Ogar, či Eso, ktoré museli násilne prijať logo Jawa, sú známe stále. Gilbert |
Včera sa mi s ňou kamarát pochválil, že ju bude už čoskoro vlasniť. Najskôr bola údajne cena 2 tis euro, teraz už ako certifikovanÿ model ho bude stáť 6 tis. |
Re: Tamika: tomu rak celkom nerozumiem. 2000€? ak by mi tu motorku za tu cenu niekto ponukol - teda novu a na papieroch, tak nerozmyslam ani minutu. bral by som ju vsetkymi desiatimi a bolo by mi jedno, ci je to cina abo argencina |
Re: gilbert: Ono, hľadať stále nejaké krivdy a vŕtať sa v týchto záležitostiach, to zrejme dnešnú generáciu vôbec nezaujíma. Celé pozadie týchto vecí o ktorých stále píšeš bude zrejme v tom, že Jawa mala kedysi vo svete isté renomé, ktoré dávalo určité záruky úspešnosti v exporte a tu treba hľadať dôvody, že prečo niektoré neznáme značky bolo treba zastrešiť pod túto značku, aby dané výrobky mali vo svete odbyt a ľudia v regiónoch, kde sa vyrábali, čo robiť |
Re: Bjorni: Ta hej , ja aj dve , takú cenu mu spomínal najskôr a teraz už inú, ale chce ju aj tak. Sa budem voziť |
Re: Tamika: Tak ked sa budes vozit, tak sem potom urcite napis nejake skusenosti a tvoj nazor, ze ako to ide, ako pohodlne, ako v lahkom terene a vsetko co ta napadne. Myslim, ze nie som jediny, co si to rad precita |
Vono to JEZDÍ. |
Hodnotenie: RVM 500 -5700eur |
Hodnotenie: Dnes som ju videl naživo.Bol som u Žubora v predajni,stáli tam dve Jawy, kývačky.Kvalita dielenského spracovania je úbohá. |
Hodnotenie: Som co to v súvislosti s Jawou zazil apovedzme pekne veci, ale stale je tu ta pachuť že vlastne len preto ze ine mi sudruh nedovolil. |
Re: RS955i: |
Dostupnosť dielov |
Cena kývačky je úplne mimo.No a ešte,koľko km vydrží bez GO.Toto sa ešte len dozvieme. |
"Ono, hľadať stále nejaké krivdy a vŕtať sa v týchto záležitostiach, to zrejme dnešnú generáciu vôbec nezaujíma. Celé pozadie týchto vecí o ktorých stále píšeš bude zrejme v tom, že Jawa mala kedysi vo svete isté renomé, ktoré dávalo určité záruky úspešnosti v exporte a tu treba hľadať dôvody, že prečo niektoré neznáme značky bolo treba zastrešiť pod túto značku, aby dané výrobky mali vo svete odbyt a ľudia v regiónoch, kde sa vyrábali, čo robiť " |
Re: Merlin00: Norton ES2 existoval ako Mk1 (vzadu pruženie ako Pérák) a novší Mk2 (pruženie ako Kývačka). Okolo roku 1985 boli v meste, kde som vyrastal, tri Nortony, všetky tri mali normálnu zadnú vidlicu, nie ako Jawa 500 OHC. |
Do Československa sa cez PZO Tuzex,dovážala len verzia Mk2. |
kniha "Náš motocyklový dovoz" |
Hodnotenie: Re: copy: tak na tomto obrazku je uz kyvka ako na kyvacke.... |
Re: cruelbody: no veď práve. Nepamätám si, že by som niekedy videl v ČR a SR toho Nortona Mk.1, ako spomína Merlin00 "No ano, ale Norton ES2, je koncepcne este starsi, ako jawa robot, alebo perak.. |
Re: copy: tato foto to je hard tail? jedine spiraly vidim na sedadle |
Áno, toto je model z 1929, ktorý spomínal Merlin00 |
Re: copy: tak toto je iste krajsie jak perak |
Ale to sa do ČSSR nevozilo |
Náhradné diely na Norton ES2,sa predávali aj v ČSSR,Mototechna v Kladne Rozdělově. |
|
Dalsi gs-big? |
V tom videu na konci, je racionalne zhodnotenie, ktore ma krutu logiku. |
kúpiť-nekúpiť, oplatí sa-neoplatí... nehodnotím |
Mozno to nafukovanie hlav, zakryvanim skutocneho povodu tych moto, je sucast marketingu. |
Hodnotenie: uz nazov tohto clanku je SILNO zavadzajuci ako z bulvaru.. |
Vlastne, mohli by si číňania alebo indovia kúpiť všetky práva k značke Jawa, celosvetovo. |
Re: Merlin00: mne nevadí keď Číňania kúpia a vzkriesia dlho mŕtvu Európsku značku . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 93649 | Včera: 122891