Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Zaujimavy rozhovor, sympaticky chlapik - do roboty do Hondy chodi na Ducati |
Hodnotenie: Dnes asi nik už nepochybuje že DCT bol správny krok. čudujem sa že ostatný výrobcovia 10 rokov nechávajú Honde náskok... |
Hodnotenie: Re: Awia: "Dnes asi nik už nepochybuje že DCT bol správny krok." - JA sa hlasim! Skusal som na VFR 1200 automat a hovorim urcite nie! Automat nevidi na cestu pred tebou, nevie, co prave teraz zaradit. Pre "zivu" jazdu na motorke nevhodne. Nevyuzijes na tom potencial motorky. Pouzitelne len pre "kavickarov". |
Re: Vidicon: automat na aute v dnesnej dobe neni len lenivost, ale aj nizsia spotreba a tym aj lepsie emisie...to ale nikoho nezaujima... |
Re: Vidicon: Skúšal si prvú generáciu DCT ktorá mala veľa múch vtedy som aj ja vravel NIE. |
Re: Awia: mas pravdu, ze som skusal prvu generaciu a ta mala muchy typu podtacanie motora, mozno dalsie neviem. MOzno modernejsia verzia by zanechala lepsi pocit z jazdy. Ale ani najmodernejsi automat nevidi na cestu pred tebou a nevie, ako reagovat. Ked to plati o BMW, tak to bude platit aj o Honde. A stale tvrdim, ze zazitok z jazdy na motorke nemozes dosiahnut na automate taky, ako s manualom. Je to ako suloz s a bez kondomu. Akoby medzi tebou a motorkou bola bariera. |
Hodnotenie: uz niektore automobilky maju v topmodeloch spojenu prevodovku s GPS, takze vidi zakrutu, podradi atd... |
Hodnotenie: vodicon: už 2 x Ti napísal "ak je možnosť si vybrať..." načo ma automat pozerať pred seba keď tam je šofér a ten si preradí aj pri automate. je tam tlačítko + a - , kedy si navolis stupeň aký potrebuješ , akurát nemusíš spojku stláčať. pripadne za 150 e Ti dajú radičku.ja by som bral hneď. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dany01 (17.08.2020 18:37) |
Matus: mas pravdu, kym is mozeme vybrat, je to super. Bojim sa, ze raz si uz vybrat nebudem moct. Dnes uz moto bez ABS nesmu predavat. Aspon endura ho maju vypinatelne, zial cestne nie. Som sudruh pionier a to nezmazem Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (17.08.2020 18:45) |
Hodnotenie: Automat je zbytočný v aute, aj na motorke, ale je pohodlný. V aute mám manuál, vyskúšal som pri kúpe obe varianty, rozhodol som sa pre manuál. Keby bol automat v cene, tak ho beriem, ale za 2112 Eur naviac som si túto zbytočnosť nekúpil. Nechýba mi ani po dvoch rokoch, ale pravda je, že od marca do novembra jazdím v mestských zápchach väčšinou na skútri. Toto som zohľadnil už pri výbere prevodovky v aute. |
A naco by mal automat vidiet pred seba??? Ved na to je tam sofer, ktory mu napoveda pracou s plynom/brzdou. |
Hodnotenie: DCT je spravny krok, jednak pre biznis, jednak pre evoluciu techniky |
duran1 |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Urážanie a osočovanie. |
Jazdim na NC 750X DCT a nemozem si vynachvalit, naozaj odbremenuje od premyslania, ci dobre preradujem, rozbieham a tak. |
Re: pjotor: preane tak, to ale niekomu, kto to nikdy neskusil nevysvetlis.... |
Sa divim, ze to este baworaky nemaju, nemyslm GS ale tie fotelkove modely. |
Článok ma teda nenadchol. To sa fakt "redakcia motorajdu" rozprávala s konštruktérom z Hondy alebo je to prebratý článok ? Či tie otázky boli dopredu vypracované "pííár oddelením v Honde" ? |
Kto chce automat kupi automat, kto nechce, kupi manual... |
Hodnotenie: ja by som si do auta aj motorky vybral automat v 99%...nováááááá doba snad jedine keby som sa niekde isiel ucit driftovat ta by som chcel nejaky stary bavorak s manualom |
Tryskac> pretoze dvojspojka je ako kazda ina prevodovka, akurat ma pri prevodoch mierne odlisnu konfiguraciu. Ale princip, ze jeden hriadel ide dnu, tam sa menia pomery a druhy hriadel ide von ostava rovnaky. Preto. |
Matúš, nechcem aby to bolo o slovíčkárení, viem ako to myslíš,no nesúhlasím. Táto transmisia má oproti klasike dve spojky a nie jednu a tri hriadele a nie dve. |
keby na miesto jednej spojky bola lepsia planeta (co inak vobec nechapem, ako by malo akoze fungovat), tak by to urcite Dai Arai vyriesil takym sposobom, jedine, ze by mu to nenapadlo |
Jedna jednoduchá planéta dáva dva kvalty radené pod záťažou, zložitejšia planéta aj viac stupňov. Planéta sa používa už veľmi dlho. Napr. už Ford T mal planétovú prevodovku, ale jej ovládanie bolo šialené. Inak planéty mala aj nejaká motorka ale s turbínovým pohonom . |
Trochu som to tu zbehol a radikálny názor - automat nevidí pred seba a preto je to blbosť - tak to napíše ten, čo to nikdy nemal v ruke, ale ma chce presvedčiť, že manuálna motorka pred seba vidí. |
Manual rovnasa jazdec, ten pred seba vidi... za mna automat nema co na motorke robit |
Hodnotenie: Vidicon - klííííd,...... každopádne sa svet motocyklový vyvíja, .... skúsil som si "automat" na Afrike, je OK, ale ...ja som manuálista a tým aj ostanem (do smrti) komu to pasuje tak nech má, komu nie tak manuál. A bodka. |
Re: Vidicon: Nikdy som nebol motorkárom a už vôbec nie drsným. |
skoda reci. |
Hodnotenie: Re: Peter67: takmer s tebou suhlasim, az na tie medziplyny. medziplyn sa dava pri podradovani a to nasledovne. |
Motorka tiež nemá synchrony, radi sa cez zuby - preto medziplyn má zmysel a to aj bez neutralu. |
Re: Bjorni: Ahoj. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 32943 | Včera: 183006