Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Skúsenosť s čínskou motorkou CFMOTO 650TK (CF650-2) - aká je realita po 2 rokoch a 21000 km?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: sikovný stroj pomer cena / uzitkova hodnota 100% |
Hodnotenie: Re: widow: Dobrá špz..522 HP |
Re: Jeff: |
Hodnotenie: Palec hore za stručný a jednoduchý článok, no obsahovo prínosný. Uvažuješ o prechode na novú 650ku CF MOTO? Otázka 2: ako ti mohla vybuchnúť fanta v kufri? |
Re: SimsonRiderS51: |
Hodnotenie: dobre informacie, urcite pomozu pri rozhodovani aj niekomu inemu, kto uvazuje nad kupou...prajem vela km... |
Hodnotenie: Super, zhrnul si to po kazdej stranke. plusy aj minusy motorky, jej muchy, vhodnost vzhladom na povahu a jazdny styl majitela, ako aj zhodnotenie pomeru hodnota za peniaze. Iste si naznacil aj pre koho je moto vhodna. clanok sa mi pacil a zelam aby si s nou bol spokojny aj dalej. verim, ze si pomohol mnohym, co sa nevedia rozhodnut a tak trosku sa ciny boja. iste nie je to take meno ako maju japonske znacky, mozno aj kvalita trosku zaostava, ale ta cena je tiez argument a pre niekoho je to rozhodovanie stary japonec, alebo novy cinan a ked davaju teraz 5rokov zaruku, tak asi si veria. navyse v cene je aj prislusenstvo, ktore tiez nieco stoji. |
Ja k tomu dodám ešte nasledovné. Krátko po kúpe som mal možnosť skúsiť aj MTčku. Tú mi požičal predajca na víkend, keď motorka bola kvôli TPS poruche v Prahe. Už tam bol zásadný rozdiel v niektorýchveciach. Hlavne radenie bolo maslovejšie ako na TK a motor kultivovanejší, aj keď išlo o tú istú jendotku. |
Hodnotenie: Velmi dobre napisany clanok majitela |
od predu skopirovani pan european,za 5tis eur mam stareho europana 1300 ktory ma na trhu vzdy hodnotu.takyto cinsky stroj sa uz na slovensku nepreda,v cine urcite,za kazdu cenu sa nahanat za novym strojom na ukor kvality a bezpecnosti len preto ze je to nove podla mna je zla cesta. |
Re: wiese: hm... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jelcan (12.08.2020 11:30) |
Re: wiese: |
Ales mne ti abs pri motorkach nechyba a to nepovazujem za vybavu alebo nejake plus,mna zaujima konstrukcia ramu-zvary,krutenie ramu,konstrukcia motoru,z akych zliatin je motor a tak |
Hodnotenie: Wiese: Iank to ABS na motorke vie byt hnusne nebezpecne na nerovnostiach (diery, priecne zvlnenia, tam kde koleso nadskakuje) |
Blok motora je zo šedej oceľovej liatiny. U drahších aut zo zliatiny hliníku a u najdrahších zo zliatiny horčíku. |
Vidicon ja som troska staromodny,ja chcem na motorkach jazdit a nie tam nieco vecne nastavovat hrat sa,tvarit ze bez plno nastavitenelneho podvozku,giroskopu,cidla tlaku v gumach,ledkovych natacacich svetlometoch, roznych mapach,aplikaciach atd nieje motorka v plnej vybave.u mna je plna vybava 3 kufre a padaky a centralny stojan ,co viac treba za blbosti na motorke aby si mal z motorky naozaj zazitok,to ze ide doba do predu mna nezaujima,ja sa riadim podla pocitov,to s coho mam radost,ty najprachatejsi maju na zabavu stare motorky bez nicoho-napr Keanu Reeves. |
Re: Vidicon: |
Re: wiese: |
Ales som zvarac tak mozno trocha uchylka na zvary,mne na znacke tiez nezalezi,ale uznavam len talianske ,nemecke ,japonske,,anglicke ,rakuske a americke znacky.stychto nemam ani jednu oblubenu znacku,co sa my stychto znaciek paci a mam na to prachy tak kupim,ale nejaka kvalita musi bit. |
niekto ma rad japoncov, iny neda dopustit na bmw, iny na taliana... |
Re: wiese: |
Ales to si ako otk co kontroluje zvary a nic nerobi |
Re: xtremo: |
Re: wiese: |
Ales aj kontrolori musia bit,kazdy ma svoju ulohu. |
-design čínsky (kiska až cfmoto150 2014+) |
Hodnotenie: Ahoj, díky za info bez predsudkov. |
Re: MatoPoprad40: Takze postupne. Myslim si, ze na MT by si jazdil troska pomalsie ako si siel na GT, nakolko je vzpriamenejsi posed a tam je komfortna rychlost trosku nizsia (vplyv vetra). |
Re: MatoPoprad40: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cfmoto650 (11.09.2020 23:22) |
Som zvedavy, ked v januari budu predajne cisla za rok 2020, ako sa tymto CF Moto bude darit. Potom uvidime, kolko ich naozaj ide. Predajni uz maju dost a mozno tak trosku pomoze im predajnym cislam aj to, ze v ramci stvorkoliek patria na slovensku medzi najviac predavane. |
Neviem prečo ale fotkou z boku mi to akosi pripomenulo BMW R 1100 RS (1993) čo má Brazel v profile na motorkari.cz |
Re: Bjorni: Ahoj, doteraz som mal len motorky so 6000km servisnym intervalom, tak mi to ani nedoslo, ze by to mohlo byt malo |
Ja som síce čínsku moto nemal (ked nerátam BMW a Adamoto scoter) ale mal som moto s 12tis intervalom, potom s 10tis intervalom a vzdy som menil olej po 5-6tis ako som bol zvyknuty zo starších DR a pod. takže tento údaj by mna neodradil. Len malokto z nás sa vydá na dlhší trip ako je 6tis km a ked ano pravdepodobne nepojde na CFmote. Ale keby aj tak vymenu oleja zvladne každy a ak aj nie tak hocikde vo svete sa niekto nájde kto rád pomôže. Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (14.09.2020 20:58) |
Zaujimaby tourer bude toto, som zvedavy na cenu. Ma to vyhrievanie aj pod zadkom, aj spojenie BTa GPS v panely.... |
Re: Cfmoto650: ono sa to uz niekde rozoberalo ze v cine uz tie motorky funguju ak policajne atd...aj niekde este...a ze ked uz toho zrobia civilnu cinsku verziu cestaku s velkym motorom tak to bude zaujimave |
no neviem, ale mi to pride dost mohutne. iste na vylety neskutocne pohodlne, ale predsa 300kg je dost. ja osobne by som asi uvazoval o niecom vyrazne mensom, aj za cenu mensieho pohodlia a vykonu |
Re: Bjorni: ked si to porovnas napriklad s bmw r1250rt co je by som povedal "priamy konkurent" akurat ze z inej cenovej :D tak vazi 280kg...ked sa tam kusok pohras s vybavou na jednej a druhej strane ze co vlastne uz je v tych vahach zaratane bo dakedy to ani čert nevie...staci zeby sa jedno ratalo s kuframi a centralom a druhe bez a si na +- rovnakej vahe taze to uz bude skor taka trioedna specifikacia cize tam bude asi problem potom ze cely tento druh moto sa ti nehodi nez zeby to bola vina toho jendeho modelu |
Re: Nozdormu: Ano, tak to aj bolo myslene, krasne motorky su to (cela tato trieda), urcite na cesty neskutocne pohodlne, ale momentalne skor nie ako ano. Navyse tato trieda je aj pomerne draha, co mozno nebude pripad tejto CF - si myslim, ze ju skusia napasovat niekde medzi 10 a 12 K, cim by sa stala pre mnohych ako pomerne zauimava volba . Ved uvidime co cas ukaze. |
Re: Bjorni: no diskutuje sa dokonca este o jemne mensej cenovke...padali take nejake odhady okolo 250 000czk co je cca 9200e...ale to len hrube odhady ved uvidime..kazdopadne ked postavia velku cestovnu moto s vychytavkami co sa nebude kazit a vydrzi velke nabehy comu by mohlo dopomoct to ze v cine uz na tom dlhsiu dobu behaju policajti atd cize nejake info spatnu vazbu atd uz maju...taaaaaak to by mohlo byt zaujimave no |
Re: Bjorni: este je tam dalsia vec ze cfmoto ma kupene licenecie atd na 790kovy motor ktm-ácky a chystaju nejakeho adventra cize asi coskoro budu prve leak info o nejakej CFMoto "800 adventure" alebo nieco na ten styl a to uz by mohlo byt niekde fakt s velmi zaujiamvou cenovkou atd uvidime ako to vymyslia |
Tie 700-800 boli predstavené už minulý rok. Budúci rok majú byť aj tu. Ide o CFmoto CL-X Heritage, Adventure ...nájdete to na googli. Adventure verzia vyzerá veľmi pekne. Mňa však láka táto cestovka. Ako nástupca TK . Zase ako bolo vyššie napísané, menšia ľahšia a kompaktnejsia TK ma svoje výhody. Ak by cena bola okolo 10k s tou výbavou (vyhrievané sedadlo, navigácia cez prístrojovku atď...) , tak si myslím že to bude stáť za to. |
[img]Aktualizacia: |
Hoci mne je to nanič, oceňujem tvoj príspevok, ktorý určite niekomu pomôže |
Tak ale z opisu to vyzera ze problem od zaciatku nebol v RJ ale v cievkach. A druha vec, vyse 20% rozdiel v spotrebe. Tak to z vyroby bud muselo bezat na neskutocne chudobnu zmes a s novou mapou zase na kus bohatu alebo to z vyroby bezalo tak nejak na normalnu a teraz ten motor ta RJ doslova topi v benzine :D |
Pri kúpe máš na výber, môžeš si dať nahrať pôvodnú mapu alebo upravenú. Ja som zvolil upravenú. V popise produktu nájdeš aj info o tej spotrebe, teplote motora pri upravenej verzii aj to, že treba skontrolovať ostatné komponenty efi. |
Otazka je, ake RJ davaju do novych modelov. Teraz ked vedie , ze je to kurvitko, ci to vymenili za inu RJ, alebo to dalej nechali tak. Ved asi sa uvidi casom |
Re: Cfmoto650: klobuk dole, taketo prispevny by si zasluzili aj maly clanok na MR. Diskusia casom zanikne, clanok (aj s malym navodom a sirsim popisom) sa da vyhladat lahsie a toto je velmi hodnotna informacia! |
Re: Bjorni: Do nových motoriek sa dáva Bosch a odvtedy nie sú problémy. |
Re: Vidicon: Nad článkom som rozmýšľal aj s fotkami RJnatd ale neviem či by to zverejnili, možno áno, sú k tomu aj podklady, ktoré som preložil z Aj...Tých motoriek prvých s Ducati tu toľko nie je. Chcel som len objektívne ukázať, že sa to s tym dá, aj keď si servis nevie rady. Tiež, že mechanicky je motorka ok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cfmoto650 (11.10.2021 19:41) |
Re: Cfmoto650: OK, takze nie kurvitko, ale krok vedla, ktory je napraveny. Vdaka za info. Tiez to o niecom svedci. |
Re: Cfmoto650: Ahoj, tym ze "Diskusia casom zanikne" som nemyslel, ze sa vymaze, to nie, ostane tu, ale upadne do zabudnutia. Ak si niekto bude vyhladavat nieco o CF moto, tak tuto diskusiu zrejme najde, ale tvoj hodnotny prispevok je uprostred nejakeho zbytocneho a rozsiahneho textu (rozumej komentarov) a tam ho uz dotycny nemusi najst. Clanok by bol urcite lepsi. |
Re: Bjorni: Napraveny ale nebol vyrobcom. Napravil to uzivatel NK verzie motorky. CO je skor smutne, ze vyrobca sa na to vykaslal. STaci sa pozriet na FB na WK forum uzivatel v UK, tam su viaceri, ktori uz mali mrtvu ECU od Ducati. |
celkom inak sranda ze sa bavime o cinskej motorke a co na nej prve vacsie odide je od ducati hehehehe :D |
a podľa teba ECU od Ducati pájkovali v Bologni? |
Re: Cfmoto650: Nie, ja som to myslel skor tak, ze v novsich modeloch sa uz ta RJ nevyskytuje, ze ju vymenili za inu. |
Hodnotný článok,chvalabohu nie je pre mňa prínosom.20 rokov jazdím japonské motorky a nikdy som niečo podobné nemusel riešiť . A to som všetko kupoval jazdenky min 7 rokov staré . To sa naozaj niekomu oplatí riešiť takéto problémy?Samotné KTM je chodiaci problém a nie ešte nejaká nepodarena kópia.Ale aspoň sa máte o čom rozprávať,my ostatní budeme jazdiť. |
Re: patrik411: aky rok vyroby je tvoja moto? |
2005,prečo?Zatiaľ cca 70 000km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil patrik411 (26.10.2021 23:58) |
Re: patrik411: zle som sa opytal, ale sam si napisal aj to, co povazujem za podstatne...70 tisic km! |
Akorat mam skoro polovicu 35000 km :D ak bude dobre, buduci rok atakujem 50k. A to povodne ma vsetci oresviedcali ze to neda ani 10k :D Dnes som urobil zaverecnu jesennu jazdu lesikmi. Krasne farebne. Aj by som sem dal fotku, ale je to tu akesi komolikovane. |
Boli dake poruchy? |
Re: boombastic: Boli, vid moj clanok a dal som do redakcie dalsi ohladom zmny originalnej RJ a cieevok za neoriginalnu RJ. Poruchy ktore boli ale neboli take, ze by ma stroj niekde nechal. |
|
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82145 | Včera: 112267