Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept - Diskusné fórum

Hodnotenie: (19 hodnotení)

Diskusia k článku: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

05.11.2018 19:17

EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sériová tenere 700 je tu a našťastie vyzerá veľmi podobne ako koncept:

Foto: Yamaha Ténéré 700 2019


Foto: EICMA 2018 - Novinky Yamaha naživo - Tenere...


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (05.11.2018 19:53)


05.11.2018 19:38

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sledoval som.
Asi SCR950 moc nejde, tak to skúsili s xsr700x /veď zas pár zmien nestojí veľa nákladov/, ale asi ducati scrambler desert sled bude na tom lepšie.
A na tej novej Tenere, už to nie je sci-fi, ale pavúčie svetlá, divné.


05.11.2018 21:11

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Doplnené tech parametre Yamaha Ténéré 700 2019 a kopa foto i detailov všetkých noviniek...

Tenerka vyzerá fajn, len či nebude priťažká a trochu slabá... hlavne v tej konkurencii kam teraz vstupuje... Uvidíme dúfam že čoskoro aj naživo si ju skúsim...


06.11.2018 6:18

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Shuksank2
 Edvenčr 

Ikona

Re: Awia: škoda že má zdvihy ako čoper - veď to má aj moja stará GS :-(

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Shuksank2 (06.11.2018 6:18)


06.11.2018 6:50

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Zdvihy ako gs 650 dakar. Aj hmotnost. Zas ma 70 koni. Co ma ktm 690. No vyzera to na take lepsie cestne endurko. Asi pride R verzia. Tie hladke gumky su uzasne krasne.


06.11.2018 7:25

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Picaso - ty si uplny optimista :-)
Ano, ma 70k ako ktm690, ale ta ma o 50kg menej. To je uplne ina jazda a pouzitelnost v terene.
Samozrejme su to rozlicne triedy, kedze yamaha je 2 valec. Ale tu ma konkurencia 90-100k, a tenere ledva 74.
A zdvihy 200? Ved to je malo aj asfaltku z Herlian do Banskeho.

Tenerka bola co sa tyka parametrov vzdy tak 10 rokov za konkurenciou a drzi sa toho aj touto generaciou. Normalne som sklamany, lebo videami navnadzovali, ze snad sa v yamahe konecne niekto zobudil, ale nie...

Hadam zaujmu aspon cenou. (co sa im neoficialnou cenou zatial nedari)


06.11.2018 8:48

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

aktualne nema konkurenciu - je krasna

uvidime ci sa KTM zobudi s 800 Adventure


06.11.2018 10:13

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

cruelbody
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

chlapi...vy skusenejsi ...povedzte preco maju taketo endura take tenke predne gumy? keby mali hruhe bolo by to horsie?


06.11.2018 10:23

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Asfalt
 Turista 

Ikona

Začnem pozitívami:
Celkový dizajn vyzerá fakt cool. [dobre] hlavne predné svetlo. Až sa bojím že to v takejto podobe nepôjde do sériovej výroby.
Výfuk je na správnej strane, síce trochu vytrčení ale vyzerá to dobre. Nebude sa naň pripaľovať olej z reťaze.
Odnímateľné stúpačky spolujazdca aj s držiakmi.
Hrazda na navigáciu nad prístrojovkov.
18tka vzadu (aj keď o dosť drahší rozmer gumy ako napr. 130/80-17)
Od roku 1998 konečne nástupca XTZ 750?
USD vidla a nastaviťeľná. Ak by tam dali ešte klasickú vidlicu bolo by to totálne faux pas.
Vlnkové brzdové kotúče - vyzerajú lepšie ako obyčajné kruhové.
Jednoduchý rám z oceľových trúbiek s dobrým prístupom k servisu.(nenapadlo ich komplikovať to priehradovým rámom či hliníkovým deltaboxom)
Osvedčený motor aj keď oproti konkurencii poslabší.

Negatíva:
V prvom rade motor a jeho uloženie. Veko spojky a tým pádom aj kľukovka je veľmi vysoko od spodku motora (rotačné hmoty). Nad týmto vysoko uložením motorom je ešte nádrž! Však to bude mať ťažisko v stratosfére! (myslím si, nevozil som sa samozrejme).
Zdvihy tlmičov vzhľadom k tomu ako ultimatívne vyzerá som čakal vyššie, ale dôležitejšie je ako budú fungovať.
16L palivová nádrž. Od motorky nesúcej názov Tenere som čakal viac.
Digitálna prístrojovka - som spiatočník a zástanca analógu.
Váha vraj okolo 200kg.

Celkovo to bude asi spoľahlivá, jednoduchá a odolná motorka ktorá bude konkurovať hlavne cenou. Tak ako stará XT660Z.

Parametre prekonáva aj množstvo starších modelov napr. 10ročná F800GS aj keď o 100 kubíkov väčším objemom. Nový Triumph Scrambler 1200 XE bude mať vraj 207 kg suchú, 250 zdvihy a 100 Nm.


06.11.2018 11:32

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

205 kg natankovana . To je slusne. F 800 nema nastavitelny podvozok. A yamaha ma svetlu vysku 240. Co je plus. Zrejme cena a testy povedia viac. V terene 70 koni bude stacit. A vlastne nie je to zle


06.11.2018 11:42

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mne sa paci, som zvedavy s cim pride KTM


06.11.2018 12:26

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Nehnevajte sa na mna, ale ten pristrojovy panel vyzera otrasne, to uz aj cyclo pocitace vyzeraju lepsie. To fakt Yamaha nedokaze nic lepsie? Podla mna odflaknute, ze az.

Takto si ja predstavujem dizajn digitalneho pristrojoveho panelu na modernej motorke:

Pozri obrázok

Mimochodom, po dvoch rokoch natahovania a konecnom predstaveni seriovky je planovana dostupnost na predajniach v druhej polovici 2019, cize uz skoro po sezone. Bravo.


06.11.2018 12:50

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Asfalt
 Turista 

Ikona

Tiež vkladám nádeje do 790 adventure.

cruelbody 90/90-21 je najbežnejší a najrozšírenejší rozmer prednej 21 palcovej pneumatiky. Rovnaký rozmer gumy sa používa na ostrých crosskách aj na veľkých cestovných endurách. Rozdiel je však v šírke ráfiku čo dava rovnakej pneumatike iný tvar.
Či by bola lepšia hrubšia alebo tenšia pneu ťažko povedať. Platí to čo na každej motorke - čím užšia pneu tým lepšie mení smer a náklon. Na duhu stranu čím širšia pneu tým väčšia styčná plocha gumy s vozovkou a tým lepšia priľnavosť tým pádom kratšia brzdná dráha atď...


06.11.2018 13:18

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Na duhu stranu čím širšia pneu tým väčšia styčná plocha gumy s vozovkou a tým lepšia priľnavosť tým pádom kratšia brzdná dráha atď...

media.giphy.com/media/wYyTHMm50f4Dm/giphy.gif


06.11.2018 14:32

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

vedla ktm 790 tato motorka vyzera len ako nedotiahnuty koncept.





06.11.2018 20:49

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

erbe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Bohužiaľ som čakal, že to presne takto dopadne... Som zvedavý na test, ale tak nejak neviem, čím okrem dizajnu by mohla osloviť.


07.11.2018 8:40

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Dottore
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

erbe: co by ti na tejto motorke najviac vadilo?
ako by mala vyzerat dajme tomu optimalne pre teba?
seriozne ma to zaujima a ktovie kedy sa zase stretneme [dobre]


07.11.2018 17:37

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

kvietok
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

jazdit to bude asi dobre, vyzera to perfektne, trochu ma vytaca 16l nadrz, duse., to co to ma sa mi velmi paci, problem je proste to co ta motorka nema.. nominalny vykon (je pravda ze v terene nemusi byt ziadny problem), sedlo bude asi klasicke prkno, nema to traction control, tempomat, hefty, ziadny nosic batoziny, je to prakticky jednomiestny bajk do blata, na ktory ked navesias co treba, bude drahsi ako Africa.


07.11.2018 17:58

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

erbe
 Edvenčr 

Ikona

Re: Dottore: ja som sa nechal jemne uniesť :-))) Pravda je taká, že to asi pre verejnosť zaujímavé bude. Je to vlastne taký modernejší Transalp.
A čo mi na tom vadí? Ja som bol zvedavý vlastne len na hmotnosť, ktorá ma neprekvapila, tajne som dúfal, že to bude ľahšie. Čo som nečakal, že to bude mať zdvihy ako cestná motorka. navyše takmer nenastaviteľný. To nechápem absolútne. Okrem toho veci, ktoré boli vlastne už dlhodobo známe. Vzhľadom na použitie motora, ktorý bol vyvíjaný do čisto cestných strojov a má hlbokú olejovú vaňu a tým pádom vysoko uloženú kľukovu a všetko, to bude mať vyššie ťažisko. Úplný bonus je ten pomerne veľký displej, ktorý zobrazuje len otáčky a rýchlosť... Pre mňa je to nezaujímavý stroj za tie peniaze, ale predávať sa to bude asi dobre. Na ten drsný dizajn ľudia počujú :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil erbe (07.11.2018 17:59)


07.11.2018 19:28

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Hadam na to nechcete posadit ladvinu ? Sak maly vak a hura do terenu. Cestovat. Tak ja chapem tuto moto. Nie natankovat ladvinu 50 kilo bagaze a ist po ceste s deravym asfaltom . Na teren motor hmotnost moznost posuvat sa po motorke musi fungovat. Ako zasadnes gs v zakrute ? A afru ? Alebo som zas naivny ? Raptak ma pravdu


07.11.2018 20:26

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

xtremo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Motorka ktora vyhovuje normam a sirokej mase ludi musi mat proste 200kg a splnat urcity standard aby bola dostupna sirokej mase ludi... kto chce nieco viac stale ma moznost upravy podla seba alebo kupy nejakeho specialu... nemozte za tie prachy cakat aby to bolo podla vasich predstav. Jeden by ju chcel viac na cestu jeden viac do terenu, jeden aj pre spolujazdca druhy holu s ruksakom. Takto je to presne v strede aby to vyhovovalo sirokej mase ludi... motorka dobra na vsetko neexistuje ani nikdy nebude :-}


08.11.2018 8:24

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

xtremo: asi mas pravdu, len ked uz robia akoze "drsnejsie enduro" na cestu okolo sveta, tak ked aj nie na znackovych komponentoch ale aspon zaklad ako zdvihy, nizsiu hmotnost a vacsiu nadrz by to mohlo mat. Aspon volitelne. Neviem si celkom predstavit cielovu skupinu, ktora si to kupi. Ale mozno sa bude dobre predavat, fakt neviem.

erbe: jedna motorka predsa len existuje, co by mohla aj nahradit tvoju Hondu. APJ PR7 [dobre] . 300 mm znackove zdvihy, 60k jednobuch, 150-160kg! Videl som ju na vlastne oci (nesiel som na nej) ale posobi robustnym motokrosarskym dojmom, ziadna lestenka, kde pozeras na kazdy skrabanec a podla vyrobcu ani moc nezerie (nadrz, ako inak mala 17l). Tak ako ju kupis mozes vyrazit, vsetko dolezite ma. A stoji tolko co tato Yamaha, ktora na to APJ nema v nicom (teda okrem 10 k silnejsieho motora). Za 10.000 sa mi zdala draha, ale ked vidim, ze Yamaha pyta to iste, tak to vidim v inom svetle :-)

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Dottore (08.11.2018 8:27)


08.11.2018 8:25

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

uvidí sa ako sa na nej bude jazdiť. Predošlá generácia bola tiež kritizovaná a mne sa na nej jazdilo perfektne. Mala svoje muchy, ale keď ju človek využil na to načo bola určená, tak sa jazdilo perfektne.
Jediné čo nechápem je, ten čas kým ju dali na svet a kým ju dajú do predaja.. [zle]


08.11.2018 8:38

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

KAMIL
 Edvenčr 

Ikona

z celej ponuky endúr 700-850ccm na EICMA 2018 je toto najviac fajna motorka,
môžete dudrať, polemizovať, nadávať a mudrovať ale to je tak všetko,
a nehovorte že nás dlho naťahovali, bo Afrika bol aký dlhý pôrod,
veď toto od konceptu po finale Tenerky je len pár rokov, nie 10+ ako Afrika,
KTM špekulovalo najprv nádrž vzadu s dojazdom okolo domu a teraz nádrž dali dopredu dole,
si to živo predstavujem v Rumunsku kde kamene od 0,4cm do 25cm voláme že šotolina,
to sú iné bomby, proste sa po prerazení nádrže vrátime ku prekladu skratky Ko... Tlačí Motorku,
a BMW 850, všetko super, len váha +40kg a cena ak trochu preženiem tak krát 2 to je ,
a nebudem sa baviť o Triumphe a ďalších ak bude na Sk tolko veľa predajní a super servisu...


08.11.2018 8:56

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: KAMIL: a kolko prerazenych nadrzi u KTM si v zivote videl?


08.11.2018 11:18

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pito - dobra poznamka. Ten cas kym sa zacne predavat 700 Tenere je trapas.

Za ten cas im KTM so 790 Adventure "vyzerie" polovicu zakaznikov..


08.11.2018 12:26

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

GaST
 Kávičkár 

Ikona

Pri pohlade na pristrojovku ma napada: pride cas, ked miesto pristrojovky bude už iba univerzalna konzola na mobilny telefon + appka od vyrobcu a kazdy si bude na vlastnom telefene pozerat udaje/parametre/teploty/atd-atd... ach jaj, sodoma&gomora tie dnesne pristrojovky...?!


08.11.2018 14:11

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

kvietok
 Kávičkár 

pravdu povediac, uz to tak davno malo byt..


08.11.2018 14:21

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

KAMIL
 Edvenčr 

Ikona

alexa7
a ty si už videl KTM aby malo nádrž dole pod motorom jak chlop vajca pod pišakom?
videl som kopu poohýbaných šúsplechov na starých Afrikách, aj ja som mal, keď som chytil balvan v lese,
neviem či to ten plast vydrží ale ja to určite nechcem skúšať,
ten termín začiatku predaja je zatial info máj jún čiže to už budú všetky ktm vypredané a budeme vedieť že jaka to je fasa motorka


08.11.2018 14:57

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

si zabil.


08.11.2018 15:22

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Re: KAMIL: si borec [dobre]


08.11.2018 19:57

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: KAMIL: ty tie plasty pod motorom skusat nemusis , skusa sa to v trocha inom leveli :-)

Pozri obrázok


08.11.2018 21:50

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Dám od veci - všimli ste si ten nastajlovaný piesok okolo čistej motorky v púšti? Keby Číňania, ... ale Yamaha :-D
Ale mtorka pekná.


08.11.2018 23:07

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Asfalt
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: alexa7:
Spodok motorky rally špeciálu KTM chráni kevlarový a nie plastový kryt.
Na ročník 2017 stojí 993.11€.
www.motorcyclespareparts.eu/en/ktm-parts....


09.11.2018 10:07

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Hodnotenie: Zlé

Yamaha po dvoch rokoch natahovania ukazala to, co uz mali pred tridsiatimi rokmi. Mhm, asi sa hanbili, ani sa im nedivim...
Pozri obrázok


09.11.2018 10:30

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: MaAT: vtedy mali o 10 litrov vacsiu nadrz :-D


09.11.2018 10:33

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

JOSE
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: matus: neviem o tom žeby Transalp 700 mal 100 koní a tak isto ich nemá ani Vstrom a to sú myslím si hlavný konkurenti tejto motorke, či? Kawasaki nerobí v tejto triede nič pre Európsky trh a KTM bude cenou asi niekde inde tak ako aj BMW :-) ale možno sa mýlim

váha a zdvihy sú dôležité údaje, ale kto okrem Janovala chodí po šotoline 150 km/h ? takže v konečnom dôsledku a aj s porovnaním konkurencie na tom nová YAMAHA nie je ani z ďaleka tak zle :-)

ak boh dá bude Tenéré 700 moja ďalšia motorka





09.11.2018 10:40

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

jose, kup si staru XTZ za zlomok ceny, dostanes to iste a z toho co usetris mozme ist na vylet, bars aj do indie :-D


09.11.2018 10:50

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

JOSE
 Edvenčr 

Ikona

Re: MaAT: starú motorku som už mal :-) je to fasa kým to ide :-) ale ty sám dobre vieš, že tieto tety už sú náchylnie na všakovakie choroby zo staroby, čerpadlo, ráfike a iné srandy
oproti tomu na čom behám terazky to bude pre mňa skok do inej pre mňa novej triedy :-) nádrž +1 liter :D, výkon +19 kW (na diaľnici už nebudeš musieť ísť so mnou 120), dva kotúče vpredu, výfuk -1 ale to ešte preglgnem :D a samozrejme po 13 rokoch 1buchov + 1 buch buch navyše :D takže mi (nám YAMAHAkom) nekaz prvý dojem :D :D :D

Dôvod úpravy: hybu som tam mau

Upravené 1 krát. Naposledy upravil JOSE (09.11.2018 10:51)


09.11.2018 12:05

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Sano
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mne sa paci. Mozno bude aj verzia s motorom z mt9 pre ludi co radsej blbnu na cestach.


10.11.2018 16:45

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

KAMIL
 Edvenčr 

Ikona

aj keď Yamaha všade tlačí tú svoju modrú tak mne sa viac páči táto farebná verzia
Pozri obrázok


10.11.2018 17:10

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Je to proste masina


12.11.2018 15:56

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pekne zhrnuté
motosvet.cz/novinky/511-yamaha-tenere-700-zazrak-ktery-...


12.11.2018 18:01

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

takto to vyzera jako tragedia :-O


12.11.2018 23:34

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

picaso- podľa mna hra čísel.. nik sa na nej nevozil. Aj o starej sa hovorilo aká je slabá motoricky a na podvozku.. kupodivu sa mi na nej lepšie jazdilo ako na novej Afrike.
Od novej Tenere nečakám žiadne zázraky, avšak jazda ukáže.


13.11.2018 8:26

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: matus: típek z motosvet.cz sa fakt vyzná... :-O aspoň v tom závere to dal do poriadku trochu...

Už som to písal inde, kým sa neodveziem nebudem frflať a fakt sa na to dosť teším... Myslím si že ako celok to môže byť za rozumné peniaze skvelá voľba. O všetkom rozhodne aj cena a cena konkurencie... Traps je to dlhé čakanie, ktoré ale nekončí lebo prvé kusy majú byť na trhu koncom sezóny 2019 [zle]

Re: KAMIL: 10+ rokov :-O Tebe inak život letí >:-) ;-)


13.11.2018 16:59

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

stará africa XRV750 bola v seriovom stave tragicky tazka, makka, mala motor z choppra, brzdy tiez prinajlepsom iba priemerne.. napriek tomu sa z nej stala ikona lebo ako celok bola v zasade spolahliva a o to pri cestovaní ide

ten link ktorý postol matúš je pravdou iba čo sa týka čísiel. Ale na tých sa predsa nevozí..

tiež si myslím že súdiť treba až po tom keď sa človek odvezie...

p.s. ak je pravda to co pise awia ze vlastne este mame rok k dobru (koniec sezony 2019) tak s tou motorkou moze ist Yamaha tak trochu do prdele... KTM je vyzobe nie polovicu ale 80% zákazníkov ktorí by si inak potenciálne tú motorku kúpili.

p.s.2 nechápem čo také zásadné na tej motorke vyvíjajú. Motor mali hotový. Rám vychádza z MT-07... ach


13.11.2018 19:04

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: ako ze len cisla ? su to konkrete veci, za co vysolis prachy.
A kedze nie som Chris Birch, tak z hodinovej skusobnej jazdy pravdepodobne figu zistim ,
tak si predsa aspon pozriem, ze co kupujem.









14.11.2018 7:32

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Alexa7 snazil som sa to vysvetlit na pripade Afriky. Stara Afrika nebola v nicom extra dobra, snad okrem spolahlivosti (aj ked aj tam sa nasli drobnosti majstrov na vylepsenie ako napr. kontakty palivoveho cerpadla). Dokonca v niektorych veciach to bol tazky priemer ( brzdy) a v niektorych podpriemer (podvozok, vykon motora) napriek tomu sa stala bestsellerom a ikonou z ktorej Honda taží dodnes.

IMHO vacsina z nas (dovolim si povedat aj 1/3 ucastnikov slovenskeho XL Cupu) sa nikdy nepriblizi k limitom ani novej Yamahy ani novej KTM. Ak sa neviem dostat na limit tej motorky (motoricky, podvozkovo) potom začína rozhodovať vacsou vahou cena. Ti co to v terene NAOZAJ VEDIA si jasné že kupia KTM R. Hobbíkom, sranda jazdcom, začiatočníkom podľa mna nová Yamaha krásne postačí aj s vééélkou rezervou.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.11.2018 7:36)


14.11.2018 8:32

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor, lenze stare afriky jazdili dakar v poctoch, ze tvorili snad polovicu startoveho pola.
A nielen ze jazdili, ale sa aj umiestnovali a jazdia dodnes.
Tak je asi uplne jedno ci je na papieri tragicky tazka, podvozkovo podpriemerna, nebrzdi a ma motor z copra.
Z tohto tazi honda a nie z toho, ze niekto do testu napise, ze je pocitovo
uplne lahucka, motoricky aj s dostatocnou rezervou prekvapujuca, podvozkovo neuveritelne prijemna a technologicky vyladena do chrumkava.
Rovnako to plati aj o hlaskach typu, "... ved toto vacsine jazdcov musi stacit s vééélkou rezervou".
Ked raz hobici, z roznych dovodov, na tom jazdit nebudu, tak je uplne jedno kde su koho papierove limity.


14.11.2018 8:45

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MaAT ale dakarsky special nechces porovnavat so seriou? Ci? :-))) Toto si vyjasnime hm? :-}

podla mna Honda netazi z toho ze Afrika niekedy startovala na Dakare (rovnako ako z toho netazi BMW s radou GS ze na Dakare startovalo vlastne skor). Obe motorky (Afra, GS) sa stali ikonami preto ako jazdia ako celok co bol moj argument k cislam ktorych sa drzi autor clanku a trochu aj Alexa

Preto si myslim ze suboj medzi tymito dvoma motorkami sa neodohra "na váhe" ale pri pocite z jazdy.

Napr. totiz napr. "na vahe" je GS1150/1200/1250 tazky traktor oproti KTM Adventure 950/990/1090/1190/1290 navyse s nie uplne vhodnym podvozkom na offroadove jazdenie. Ale obaja vieme asi odhadnut kto jednoznačne zvítazil a stále vítazí v číslach predaja.

Preto ja by som tu Tenere 700 skratka nepodcenoval. To ze ma mensie zdvihy a nenastal zásadný progres vo váhe neznamená že nemože KTM 790 Adventure v číslach predaja poraziť. Určite bude mať o dosť lepšiu cenu. A to je dnes pádny argument


14.11.2018 9:23

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor, ale kdeze, ziaden dakarsky special, normalne nasukali na start 50 seriovych afrik s pridavnymi nadrzami a hybaaaaj :-D. Snad si dokazes predstavit, aky dojem to na hobikoch, buducich zakaznikoch zanechalo. Nieco podobne robi dnes aj KTM s rally replikami. A Yamaha? ...ta bluzni o buducich pocitoch z jazdy. :-) ... sak dobre, ale dva roky????


14.11.2018 9:51

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

... o tom ze Honda na Dakar nepostavila special ale seriovu afriku s vacsou bandaskou sice jemne pochybujem ale kedze to pises ty tak dajme tomu ze beriem.

KTM a jej Rally replika je pekny priklad rozdielov medzi normalnou verziou toho motocykla a niecim co sa blizi k realu co naozaj startuje na Dakare.

a to ze to Yamahe trva ako lacnemu srat sa zhodneme...


14.11.2018 10:31

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

..tak o tom vobec nemusis pochybovat! Honda vtedy svoj special stiahla a prim prevzala yamaha, ale aj tak sa seriove afriky dokazali prepracovat do prvej desiatky celkoveho hodnotenia. Mena ako Boano, Toussaint, Sireyjol... su pojmy aj dnes.
Mimochodom, ten posledne menovany, je ten co takmer zrazil cesku motorkarku Novotnu v ostanom dakare :-}


14.11.2018 11:14

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Afra pre raly sutaz bola upravena . Novy blatnik. Kokpit . Pruzenie. Vyfukova sustava. A inac tak ako bola. Nasledovnik je adventure. Takze honda raly uspechy vyuziva popici. Aj ktm. Snad yamaha predvedie vykon na tomto dakare


14.11.2018 11:52

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: lenze trocha sa posunula doba , uz ked si teda nacrtol pretekanie. Chod na preteteky a pozri sa na com sa dnes preteka. Doba “xteciek” je davno prec. Nikto , kto len trocha mysli pretekanie vazne si predsa tuto yamahu s tymto podvozkom a stouto vahou nekupi. Hlavne ked za tu cenu skoro kupim701ku ktora je z inej galaxie.
Ale ako turista to bude urcite fungovat :-)
Limity podvozku vacsinou ani nepoznas ,len ked presadnes na nieco lepsie. A potom sa cudujes ze zrazu preco nehadzes panty v piesku, alebo ze prejdes roletu o tretinu rychlejsie a nic sa nedeje.


14.11.2018 12:04

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa7 rozdiel medzi 701 a Tenere700 je ten ze na tej prvej sme mali moznost sa odviezt a na tej druhej nie.

Co ja viem, ...zhadzovat motorku koli cislam by sa dalo aj v pripade Afriky a vidis.. vyhravala Dakar s motorom zo Shadowky :-)))

Na XL cupe som obcasny ucastnik kategorie Tourist. Velmi dobre viem ze "gumakoví XTčkári" dnes už nejazdia. Posunulo sa to určite. Akurát neviem či nebola vačšia zábava predtým... dnes to už je také poloprofi úroveň.

skratka mám pocit že napriek tomu že ešte do Európy nedorazil prvý kus na predaj tak niekto tu už vie ako sa na tom bude jazdiť...


14.11.2018 12:04

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Yamaha Tenere 700 sa nestala konečne realitou, Yamaha len prešla do ďalšieho štádia oblbovania. Nech sa nikto v Yamahe nehnevá, ale dva roky (ci 3? ) ukazovať skice, nechat ľudí špekulovať, potom vypúšťať videa kde zakaždým otvárajú drevené krabice v inej časti sveta, umrmlanym hlasom a vzruso hudbou sa ta snažia presvedčiť ze sa chystá niečo čo tu ešte nebolo a výsledkom je motorka s veľmi spornou a zneistujucou špecifikáciou a zaklincuju to tým že na trh príde koncom roka 2019. To si niekto v Yamahe prdel robi :-O.


14.11.2018 12:15

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Yamaha už podobnú stratégiu zvolila pri Super Tenere 1200. Nehovorim ze to bola tragédia, motorka ako celok by sa dala ohodnotiť znamienkom "OK", ale predajne čísla sú ďaleko od slova potesujuce. Nie som odborník na marketing, ale zopár rokov zo seba robiť šaša s nefunkčnu skladačku s onucu okolo predneho svetla a nakoniec vyjsť s "OK" produktom.....no neviem :-~ .


14.11.2018 12:35

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

Re: RadoR6: [dobre]


14.11.2018 12:38

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: RadoR6: [dobre]
este dodam ze xtz660 bol tiez technicky “zazrak” ale nepopieram vyborny turista, asi sa historia opakuje.


14.11.2018 13:13

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

RadoR6 - hm vidis toto je dobry postreh ktory ma svoju vahu a na ktory nemam argument... [dobre]

Je pravda ze na XTZ1200 mam svoj nie moc lichotivy nazor ale vytvoril som si ho az na zaklade ze som sa odviezol.

Podla mna by bolo fair dat tej malej Tenerke sancu aspon pokial sa neodvezieme. Odpisovat ju takto od pocitaca cez cisla..... co ja viem...


14.11.2018 13:18

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Pruser je ze kym sa odvezieme uz mozno aj zabudneme


14.11.2018 13:21

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

picaso :-D [dobre]

Pozri obrázok


14.11.2018 13:56

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

KAMIL
 Edvenčr 

Ikona

len pár ĺudí na svete sa zviezlo na tejto motorke a prepožičali jej aj svoju dobrú povesť,
ale tu na "Veľkom slovensku" na motoride fore je kopa Odborníkov,
ktorí na základe obrázku a videju na jutrúbe ju dokázali pochovať a zakopať pod zem,
pane Bože ty to vidíš...


14.11.2018 14:39

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Re: KAMIL: [dobre] pravda


14.11.2018 14:40

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

A existuje vlastne test serie ?


14.11.2018 14:40

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

egres2
 Bahniak 

Ikona

William Shakespeare


14.11.2018 21:02

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

FOGY
 Edvenčr 

je zaujímavé, že posledný model XT660R /moja/ má suchú 165kg a XT660Z teneré 183 kg. Kde tých 18kg navešali. U mňa je tá hmotnosť dosť podstatná, lebo chodím sám, a aj dosť zložité terény a keď spadnem, musím to vedieť dvihnúť.

motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C8273%2C...


15.11.2018 10:02

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

JOSE
 Edvenčr 

Ikona

Chalani, ale kto z Vás sa tu v budúcnosti chystá na tej motorke pretekať, alebo jazdiť rally ??????

Oproti Transalpu a Vstromu už len to 21" koleso vpredu posúva v priechodnosti terénom obidvoch konkurentov za seba :-)
Aj zdvihy, váha a výkon sú v porovnaní s nimi v prospech Tenéré, tak nechápem s čím ešte okrem drahej KTM a BMW porovnávate tie čísla? :D pre mňa subjektívne čísla :-)

Na dlhých cestách je len jedna jediná vec čo ocení každý motorkár a to, že Vás motorka dovezie domov po vlastných. čas ukáže, kam sa to YAMAHA vybrala :D

Šani keď si prečítaš čísla :-) tak ti to dá akože viac ako keby si sa na mašine hodinku vozil (a to nemusíš byť fakt ani ten birch) ??

nová Ténéré nie je v ničom prevratná, ale kukať na koláč, nekoštovať ho :-) a potom o ňom hovoriť, že je v ňom podľa receptu málo orechov, či málo plnky :-) je ...


15.11.2018 10:33

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: JOSE: dobré s tým koláčom ;-) [dobre] [dobre] [dobre]


15.11.2018 11:42

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Len yamaha ukazovala kolac plny plnky a orechov. A teraz ich nevidno. Chutit moze fajn . Ale orechovy nebude. Ako ked chces suchnut Pamelu. A dostanes blondinku :-D


15.11.2018 12:47

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: picaso: :-D [dobre] .
Re: KAMIL: ti ľudia čo sa na nej viezli boli oslovení Yamahou a dostali za to dobre zaplatené. A ak to bude nie veľmi vydarená motorka,kym ju Yamaha KONECNE da na trh,tak každý dávno zabudne kto sa kedy na nej kedy vozil.
Re: JOSE: k tym koláčom ešte toľko, že keď nejaká cukráreň ospevuje svoje koláče a ty zakaždým keď tam prídeš uvidíš ze koláč ma ďaleko k tomu co ospevuju, tak ak nejaké ospevovanie zacujes zase, tak sa len pousmejes,mavnes rukov a ideš ďalej.
Nikdy by som si dopredu nedovolil povedať že to bude zla motorka,ide len o tu saskaren co okolo toho robia. Ale pozrieš sa na iných výrobcov tak tento spôsob prezentácie sa zrejme stal "normou".
Re: raptor: neviem co ti na Super Tenere nesadli. Ja som nebol veľmi unesený z GS800, jednou z veci bola aj odozva na plyn pri naloženej motorke/spolujazdec (ostatná kritika je technického rázu a riešení). Ako Yamahak som chcel Super Tenerku,bol celkom spokojný aj pri jazde na predvadzackach,už sa sklamalo k predaju GS a kúpe Yamahy, az........ dokedy som raz pri spoločnej jazde neosedlal kamaratovu 950 Adventure. Jak som z toho asi po hodinke zliezol tak sa pre mňa stali minulosťou jak male GS tak Yamaha.


15.11.2018 15:17

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ked sa porovnavaju tabulky:

motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C11146%2C...

hlavna vyhoda na cestovanie je podla mna 2-valec a tu oproti jednovalcu pribrala len radovo jednotky kilogramov.

Nevyhodou je malinka nadrz. V dnesnej dobe plastovej, je to velka skoda. Ten plast az tolko nevazi....

Ostatne parametre porovnatelne s jednovalcovou Tenerkou. Aj ked ta starsia bola podla mna krajsia. Ten dizajn bol a je fakt nadcasovy. Mohli ho zachovat a len tam narvat motor s dvomi valcami. Teraz to vyzera ako cinska motorka, ktora sa chce podobat na dakarsky special. Nevravim, ze je skareda, len na mna posobi lacno.

Tiez je skoda, ze to ma v predu 43mm vidlu. V dnesnej dobe, ked je 48 standard, tak tam tu 48 aj ked s malym zdvihom mohli dat. A kto by chcel laborovat a upravovat, tak by si tam naraval barz aj teleskopy z WR-ky. Ale do 43mm okuliarov co narves?

Ked tu bol spominany transalp: oproti mojmu byvalemu trandovi 650 toto ma v zadu 18" koleso, kde sa da obut aj lepsia pneu ako E09, ci C02. Trando mal pri podobnom objeme 50 ponikov, toto ma 74. Takmer o polovicu viac, pri takmer zhodnom objeme. Co na tuto kategoriu podla mna nie je malo. Ja som na trandovi bezne jazdil po dialnici 140.

Tiez by som uvital keby mala o 20kg menej, ale.... ale nema.

Ale ako celok mi ta motorka pride v pohode. Taky (o dost) lepsi transalp. Ale za 10 litrov holy bosy :-~ ??? Asi som chudobny, ale tie prachy by som za to nedal. Som zvedavy na cenovku 790tky.

Ked sa to uz porovnava 790, tak nemyslim si, ze tie motorky si budu kradnut zakaznikov. 790tka bude asi o dost zabavnejsia. Ale konzervativny motorkar kupi radsej "nudnejsieho" ale spolahliveho Japonca. Odvaznejsi dobrodruh, siahne skor po zabavnejsej 790. Ale rozumny dobrodruh si od KTM isto nekupi prvy rocnik nejakeho modelu, kym nevychytaju muchy. Cize realne Kupitelna odladena 790tka bude aj tak az v 2020, tak isto ako aj Tenerka.


15.11.2018 15:42

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

JOSE
 Edvenčr 

Ikona

Re: picaso: ako chceš tvrdiť ostatným, že tam plnka a orechy ninto :D keď si koláč videl iba vo vitríne :D
vraj suchnúť Pamelu :D vyjazdený model, v paralele aj Simson je motorka, ale ten ja predsa nezháňam :-)

Re: RadoR6: chápem, ako to myslíš :-) tu však nejde o konkrétnu cukráreň, ale o jeden konkrétny koláč, ktorý kým neokoštuješ tak mávať rukou nad cukrárňou a aj samotným koláčom je len ... keci, keci, ježek v kleci :D

všetko je to ale iba môj subjektívny názor a od YAMAHY dostávam petrošekely takže si robím iba svoju prácu :D :D :D ale už v treťom príspevku píšem o tom, že Transalp a Vstrom sú jej top hlavný konkurenti :-) porovnajte si čísla s nimi



15.11.2018 15:57

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

janoval - jednu vec nepochopim. Jak na teba moze posobit lacno motorka keru si videl iba na fotkach..

picaso - som netušil že si na výlágrované motork... pardon babicky :-D

Pozri obrázok


15.11.2018 16:03

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: raptor: dizajn?

toto napriklad na teba posobi draho?

Pozri obrázok


15.11.2018 16:10

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

FOGY
 Edvenčr 

Re: JOSE: no veď to je smutné, že tranalp a stromček sú jej konkurenti. To tak určite byť nemalo , aby 10-20 ročné motorky boli konkurenti high top super vychválenej novej motorke, ktorá bude o 1-2 roky na trhu. Čakal som niečo ako 165kg XT660R s dvojvalcom, ktorý by sa netrápil po dialničných presunoch do divočiny. A potom v tej divočine si slobodne pojazdiť a nie sa pozerať na výjazdy a dumať: dám to? otočím sa v tom žľabe keby dačo? vytiahnem ju naspäť na ten turistický chodník v strmej stráni keď mi spadne ???

Pre mňa proste nie, lebo ja ťažšiu motorku od XT660R nezdvihnem. Ale určite sú tu silnejší chlopi, ktorí vladzu aj GS


15.11.2018 16:11

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

egres2
 Bahniak 

Ikona

Napr. na bezdomovca draho.


15.11.2018 18:23

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Fogy - cakal si niečo ako 165kg XT660R s dvojvalcom? A Apriliu SXV 550 si si už prečo dávno nekúpil? Prečo tá motorka nevyplnila dieru na trhu? Asi preto že tam žiadna diera nie je.

Transalp tej motorke nekonkuruje lebo už sa nevyrába a ona sa ešte nevyrába.
Vstrom jej nekonkuruje detto.

janoval - brilantný priklad !! Fakt fotka porovnateľná s novou Tenere :-D :-D ešte aj farby sedia. Gratulujem !!

Nemal som s teba pocit, že každé tvoje oko sa pozerá svojím smerom ale choď prosím ťa k očnému. :-)))


15.11.2018 19:00

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

FOGY
 Edvenčr 

Re: raptor: SXV 550 je motard, má ju sused a už sa nevyrába, tak preto. A diera na trhu je, lebo také univerzálne enduro ako bolo XT/už sa nevyrába/ na trhu nie je. KTM 690 a AJP sú kozy nevhodné na dialničné 1000km a viac presuny.


15.11.2018 20:21

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: FOGY: ak ma pamet neklame tak ta aprilia bolo ale “ ostre” naradie co malo konkurovat jednobuchom v race endure. Ten dvojvalec s turistikou nemal nic spolocne.


15.11.2018 20:47

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

FOGY
 Edvenčr 

Re: alexa7: no veď hej, preto som o tom ani neuvažoval. Ja jazdím po terénoch na kochačku a nie sa blázniť. Z asfaltky na lesnú cestu a často končím až na turistickom chodníku.


16.11.2018 8:02

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

JOSE
 Edvenčr 

Ikona

takto mi to povedali v YAMAHE :-) aké inšie a menšie/ľahšie enduro je/bude v ponuke ak sa nechystáš (kvôli váhe, výške, cene) kúpiť litrovú afriku, GS, Ténéré a spol.

KTM a BMW nebude určite lacnejšie, ako tátoka 700vka :-) tak čo iné ???
tiež mám XT 660 R a žeby bola nejak extra ľahšia sa tvrdiť nedá pretože s náplňami má cca 185 kg a naložená cez 200 kg :-) čo pri našej váhe 70kg a výške 174 cm je v podstate jedno či sa odvážim vyjsť do kopca s 205 Kg alebo 225 kg motorkou

tak mi teraz poraďte čo nové a blízke enduru je v tejto povedzme strednej triede ????


16.11.2018 8:26

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Keď už toľko porovnávate tak prečo nie porovnateľné - 790 Adv nie R

motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C12030%2C...

Čuduj sa svete KTM má 43mm nenastaviteľnú vidlu (Yamaha nastaviteľnú), zdvihy rovnaké... A keď som od hmotnosti Yamahy odpočítal 16l benzínu dostanem suchú aku? 189kg... Aké prekvapko že je to presne to isté číslo ako má KTM... ;-)

Otázna bude cena samozrejme lebo KTM má vyšší výkon a trochu aj výbavu.


16.11.2018 8:32

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Awia - to máš pravdu, aspoň ti konečne došlo, prečo KTM kritizujem ;-)

Na druhú stranu, KTM neprerezentuje "nie R" verziu ako motorku, s ktorou Van Beveren križuje Saharu...


16.11.2018 8:46

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

dreamer
 Skútrista 

Ikona

"Všetci hľadajú dostihového koňa s vemenom..." [dobre] :-D

Zdroj: Motorkari.cz uzivatel Simčo 8.11.2018


16.11.2018 9:20

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Fogy pogoogli lepsie tu SXV 550 :-D

Ked sa ti to hodi tak pises o dalnicnych presunoch a ked treba tak zas "potom v tej divočine si slobodne pojazdiť a nie sa pozerať na výjazdy a dumať: dám to? otočím sa v tom žľabe keby dačo? "

Bud si nerozhodny alebo len nevies pochopit ze medzi týmito dvoma poziadavkami je antagonisticky vzťah.


16.11.2018 9:43

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: S tym obrazkom Pamely si bol neobjektivny, zamerne si sa snazil najst taky kde vyzera zvadnutejsie ;-) . Nebudem to tu rozpisovat, vies kam mierim.Tssss, a takto som ta prekukol :-D


16.11.2018 11:03

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Rado ty srandista...tak mi najdi fotku 65 rocnej skorobabky bez makeupu kde vyzera sviezo :-D

Co si prekukol naozaj netusim...

Naspat k teme. Jedina objektivna nevyhoda Tenerky oproti KTM je datum uvedenia do vyroby. Vsetko ostatne su teple prdy vo vode lebo nikto z nas ani jednu neskusil.


16.11.2018 11:14

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: tak ale porovnavame motorku pripravenu do vyroby s polokonceptom. Staci pozriet u
KTM podsedlovku s madlami, sedadlo, predpripravu na batozinu. U Yamahy to vyzera ako na mojej WR.


16.11.2018 11:14

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Pamela Anderson ma 51 ;-) .
S tým prekuknutim som myslel snahu hľadať zámerne takú fotku kde vyzerá co najstarsie. Nepovedal mi ze si napísal do gugla "Pamela Anderson 2018" a klikol na prvú fotku pri kurzore). Dobre vieš že aj mladý, dobre vyzerajúci človek môže vyzerať na fotke zle (svetlo, uhol, mimika v danom momente, pri súčasných možnostiach aj photoshop ...)
Ak nazad k téme, určite sa na oboch motorkách pôjdem previezt. Osobne sa ale teším viac na tu KTM.


16.11.2018 12:38

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

Re: JOSE:v tej cenovej hladine a vykone +/-1500 EUR ako ta Yamaha, ak teda naozaj mimo cestu, samozrejme o co viac do terenu o to menej na cestu ale tralalakat sa po svete na tom da - vyhoda je to naozaj adventure cestovanie - kam pozries tam ides relativne pomaly ale aj bez motokrosovych znalosti, kazda z nich moze byt nahradou tvojho XT-cka, niektore su dokonca lahsie - davam len tipy, lebo o ich spolahlivosti nic neviem

www.swm-motorcycles.it/wp-content/uploads...

www.ajpmotos.com/en/models/trail-en/pr7-adventure-600-e...

www.husqvarna-motorcycles.com/de/enduro/701-enduro...


16.11.2018 13:45

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

v ramci psychohygieny som sa na základe Asfaltovho príspevku troška pohral.
Prečo si myslím, že Tenere bude oproti 790 úplne niekde inde z hľadiska ovládateľnosti, aj keď som na nej ešte nesedel:
Benzín
img.janforman.com/nadrzemw3z.jpg


Bez benzínu by to už nemuselo byť také hrozné, aj keď nazdávam sa, že keďže je motor 790 posunutý viac do stredu motorky, tak aj valce sú viac naklonené dopredu a aj tým je ťažisko znížené - ale to sú už iba moje domnienky, lebo fotky úplne odstrojených oboch motoriek som ešte nevidel.

img.janforman.com/motoryq6bd.jpg


16.11.2018 14:01

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

JOSE
 Edvenčr 

Ikona

Re: Dottore: poznám, SWM aj AJP som videl na vlastné okáče, ale sú to všetko jednoválce, so sedankou, ktorá ti pri dlhšom návrate zvýrazní pojem "pak tvá prdel spozná co je to středověk"

sú to mašinky trochu viac špecializované tak ako píšeš na terén a teda odviezť na dodávke napr. do Albánska, odjazdiť a potom naložiť a hajde domov, tak by to mohlo fungovať skvele, ale ísť na nej povedzme do Iránu by bolo, ako vstúpiť do spolku sadlo maslo :D

šogúni z YAMAHy hovorili, že porovnateľných enduro dvojválcov nie je na trhu veľa a možno si tam miesto nájde :-) a ktože ho vie či nevyjde 700vka v edícii "R" ako rakéta :-)


16.11.2018 14:11

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: raptor: pytal si sa: "Jak na teba moze posobit lacno motorka keru si videl iba na fotkach.."
Uviedol som ti priklad inej motorky, ktoru som tiez nikdy na zivo nevidel a z fotky posobi lacno... Tak teraz neviem, kto by mal ist k ocnemu, pripadne k inemu odbornikovi.


16.11.2018 14:22

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pozrite sa kde ma napriklad dakarova yamaha benzin:

Pozri obrázok

Ked to nevadi na dakare, tak nam na prdkanie po polnackach to na 790tke isto problem robit nebude.

Ked to uz maju v yamahe vymyslene. Preco to nepouzit aj na tenerke?


16.11.2018 15:36

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

ved toto, KTM zabuduje vyskusane veci s rally, kym Yamaha zabuduje hitech z Traceru????
A este mi to bude podane tak , ze mi to staci , lebo nedosiahnem na jej limity.



16.11.2018 17:24

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

FOGY
 Edvenčr 

Re: raptor: no neviem, čo nechápeš. Zišli sme dialnicou do srbska, okreskami až do albánska. Tam sme robili také tripy, kde už aj môj najaktualizovanejší garmin skončil a onedlho skončila aj cesta. Len miestny pastier nám naznačil, kadiaľ ďalej. A takýchto príhod na balkáne som/sme zažili habadej. Ale divočinu pojazdím aj tunák. Minule som skončil na Prednej holi /vedľa kralovej holi/ na turistickom chodníku. Toto na obvešanej turatesáckej GS proste nezažiješ.


16.11.2018 18:04

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

xtremo
 Kávičkár 

Ikona

stale to nedokazete pochopit ze ta motorka je urcena pre masy ludi (radovo tisice) ktorym je uplne jedno ci to ma zdvihy 200 alebo 230 pretoze s nou nikdy nezidu ani z asfaltu. Na zaklade videa maju sice pocit ze mozu ale nikdy to neurobia...ale mozu...
Na vas piatich ktori taku motorku chcete kazdy vyrobca prdi a bude prdiet pretoze s cislami ktore by predal nezaplati ani vyvoj a to dneska hra prve husle..
peňáze, peňáze, peňáze ;-)


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 10574 | Včera: 231615