Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (19 hodnotení)
Diskusia k článku: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: Sériová tenere 700 je tu a našťastie vyzerá veľmi podobne ako koncept: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (05.11.2018 19:53) |
Hodnotenie: Sledoval som. |
Doplnené tech parametre Yamaha Ténéré 700 2019 a kopa foto i detailov všetkých noviniek... |
Re: Awia: škoda že má zdvihy ako čoper - veď to má aj moja stará GS Upravené 1 krát. Naposledy upravil Shuksank2 (06.11.2018 6:18) |
Hodnotenie: Zdvihy ako gs 650 dakar. Aj hmotnost. Zas ma 70 koni. Co ma ktm 690. No vyzera to na take lepsie cestne endurko. Asi pride R verzia. Tie hladke gumky su uzasne krasne. |
Hodnotenie: Picaso - ty si uplny optimista |
aktualne nema konkurenciu - je krasna |
Hodnotenie: chlapi...vy skusenejsi ...povedzte preco maju taketo endura take tenke predne gumy? keby mali hruhe bolo by to horsie? |
Začnem pozitívami: |
205 kg natankovana . To je slusne. F 800 nema nastavitelny podvozok. A yamaha ma svetlu vysku 240. Co je plus. Zrejme cena a testy povedia viac. V terene 70 koni bude stacit. A vlastne nie je to zle |
Hodnotenie: mne sa paci, som zvedavy s cim pride KTM |
Nehnevajte sa na mna, ale ten pristrojovy panel vyzera otrasne, to uz aj cyclo pocitace vyzeraju lepsie. To fakt Yamaha nedokaze nic lepsie? Podla mna odflaknute, ze az. |
Tiež vkladám nádeje do 790 adventure. |
Na duhu stranu čím širšia pneu tým väčšia styčná plocha gumy s vozovkou a tým lepšia priľnavosť tým pádom kratšia brzdná dráha atď... |
vedla ktm 790 tato motorka vyzera len ako nedotiahnuty koncept. |
Hodnotenie: Bohužiaľ som čakal, že to presne takto dopadne... Som zvedavý na test, ale tak nejak neviem, čím okrem dizajnu by mohla osloviť. |
Hodnotenie: erbe: co by ti na tejto motorke najviac vadilo? |
Hodnotenie: jazdit to bude asi dobre, vyzera to perfektne, trochu ma vytaca 16l nadrz, duse., to co to ma sa mi velmi paci, problem je proste to co ta motorka nema.. nominalny vykon (je pravda ze v terene nemusi byt ziadny problem), sedlo bude asi klasicke prkno, nema to traction control, tempomat, hefty, ziadny nosic batoziny, je to prakticky jednomiestny bajk do blata, na ktory ked navesias co treba, bude drahsi ako Africa. |
Re: Dottore: ja som sa nechal jemne uniesť Pravda je taká, že to asi pre verejnosť zaujímavé bude. Je to vlastne taký modernejší Transalp. Upravené 1 krát. Naposledy upravil erbe (07.11.2018 17:59) |
Hadam na to nechcete posadit ladvinu ? Sak maly vak a hura do terenu. Cestovat. Tak ja chapem tuto moto. Nie natankovat ladvinu 50 kilo bagaze a ist po ceste s deravym asfaltom . Na teren motor hmotnost moznost posuvat sa po motorke musi fungovat. Ako zasadnes gs v zakrute ? A afru ? Alebo som zas naivny ? Raptak ma pravdu |
Hodnotenie: Motorka ktora vyhovuje normam a sirokej mase ludi musi mat proste 200kg a splnat urcity standard aby bola dostupna sirokej mase ludi... kto chce nieco viac stale ma moznost upravy podla seba alebo kupy nejakeho specialu... nemozte za tie prachy cakat aby to bolo podla vasich predstav. Jeden by ju chcel viac na cestu jeden viac do terenu, jeden aj pre spolujazdca druhy holu s ruksakom. Takto je to presne v strede aby to vyhovovalo sirokej mase ludi... motorka dobra na vsetko neexistuje ani nikdy nebude |
xtremo: asi mas pravdu, len ked uz robia akoze "drsnejsie enduro" na cestu okolo sveta, tak ked aj nie na znackovych komponentoch ale aspon zaklad ako zdvihy, nizsiu hmotnost a vacsiu nadrz by to mohlo mat. Aspon volitelne. Neviem si celkom predstavit cielovu skupinu, ktora si to kupi. Ale mozno sa bude dobre predavat, fakt neviem. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Dottore (08.11.2018 8:27) |
Hodnotenie: uvidí sa ako sa na nej bude jazdiť. Predošlá generácia bola tiež kritizovaná a mne sa na nej jazdilo perfektne. Mala svoje muchy, ale keď ju človek využil na to načo bola určená, tak sa jazdilo perfektne. |
z celej ponuky endúr 700-850ccm na EICMA 2018 je toto najviac fajna motorka, |
Re: KAMIL: a kolko prerazenych nadrzi u KTM si v zivote videl? |
pito - dobra poznamka. Ten cas kym sa zacne predavat 700 Tenere je trapas. |
Pri pohlade na pristrojovku ma napada: pride cas, ked miesto pristrojovky bude už iba univerzalna konzola na mobilny telefon + appka od vyrobcu a kazdy si bude na vlastnom telefene pozerat udaje/parametre/teploty/atd-atd... ach jaj, sodoma&gomora tie dnesne pristrojovky...?! |
pravdu povediac, uz to tak davno malo byt.. |
alexa7 |
si zabil. |
Re: KAMIL: si borec |
Re: KAMIL: ty tie plasty pod motorom skusat nemusis , skusa sa to v trocha inom leveli |
Hodnotenie: Dám od veci - všimli ste si ten nastajlovaný piesok okolo čistej motorky v púšti? Keby Číňania, ... ale Yamaha |
Hodnotenie: Re: alexa7: |
Hodnotenie: Yamaha po dvoch rokoch natahovania ukazala to, co uz mali pred tridsiatimi rokmi. Mhm, asi sa hanbili, ani sa im nedivim... |
Re: MaAT: vtedy mali o 10 litrov vacsiu nadrz |
Hodnotenie: Re: matus: neviem o tom žeby Transalp 700 mal 100 koní a tak isto ich nemá ani Vstrom a to sú myslím si hlavný konkurenti tejto motorke, či? Kawasaki nerobí v tejto triede nič pre Európsky trh a KTM bude cenou asi niekde inde tak ako aj BMW ale možno sa mýlim |
jose, kup si staru XTZ za zlomok ceny, dostanes to iste a z toho co usetris mozme ist na vylet, bars aj do indie |
Re: MaAT: starú motorku som už mal je to fasa kým to ide ale ty sám dobre vieš, že tieto tety už sú náchylnie na všakovakie choroby zo staroby, čerpadlo, ráfike a iné srandy Upravené 1 krát. Naposledy upravil JOSE (09.11.2018 10:51) |
Hodnotenie: Mne sa paci. Mozno bude aj verzia s motorom z mt9 pre ludi co radsej blbnu na cestach. |
aj keď Yamaha všade tlačí tú svoju modrú tak mne sa viac páči táto farebná verzia |
Je to proste masina |
pekne zhrnuté |
takto to vyzera jako tragedia |
picaso- podľa mna hra čísel.. nik sa na nej nevozil. Aj o starej sa hovorilo aká je slabá motoricky a na podvozku.. kupodivu sa mi na nej lepšie jazdilo ako na novej Afrike. |
Re: matus: típek z motosvet.cz sa fakt vyzná... aspoň v tom závere to dal do poriadku trochu... |
stará africa XRV750 bola v seriovom stave tragicky tazka, makka, mala motor z choppra, brzdy tiez prinajlepsom iba priemerne.. napriek tomu sa z nej stala ikona lebo ako celok bola v zasade spolahliva a o to pri cestovaní ide |
Re: raptor: ako ze len cisla ? su to konkrete veci, za co vysolis prachy. |
Alexa7 snazil som sa to vysvetlit na pripade Afriky. Stara Afrika nebola v nicom extra dobra, snad okrem spolahlivosti (aj ked aj tam sa nasli drobnosti majstrov na vylepsenie ako napr. kontakty palivoveho cerpadla). Dokonca v niektorych veciach to bol tazky priemer ( brzdy) a v niektorych podpriemer (podvozok, vykon motora) napriek tomu sa stala bestsellerom a ikonou z ktorej Honda taží dodnes. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.11.2018 7:36) |
raptor, lenze stare afriky jazdili dakar v poctoch, ze tvorili snad polovicu startoveho pola. |
MaAT ale dakarsky special nechces porovnavat so seriou? Ci? Toto si vyjasnime hm? |
raptor, ale kdeze, ziaden dakarsky special, normalne nasukali na start 50 seriovych afrik s pridavnymi nadrzami a hybaaaaj . Snad si dokazes predstavit, aky dojem to na hobikoch, buducich zakaznikoch zanechalo. Nieco podobne robi dnes aj KTM s rally replikami. A Yamaha? ...ta bluzni o buducich pocitoch z jazdy. ... sak dobre, ale dva roky???? |
... o tom ze Honda na Dakar nepostavila special ale seriovu afriku s vacsou bandaskou sice jemne pochybujem ale kedze to pises ty tak dajme tomu ze beriem. |
..tak o tom vobec nemusis pochybovat! Honda vtedy svoj special stiahla a prim prevzala yamaha, ale aj tak sa seriove afriky dokazali prepracovat do prvej desiatky celkoveho hodnotenia. Mena ako Boano, Toussaint, Sireyjol... su pojmy aj dnes. |
Afra pre raly sutaz bola upravena . Novy blatnik. Kokpit . Pruzenie. Vyfukova sustava. A inac tak ako bola. Nasledovnik je adventure. Takze honda raly uspechy vyuziva popici. Aj ktm. Snad yamaha predvedie vykon na tomto dakare |
Re: raptor: lenze trocha sa posunula doba , uz ked si teda nacrtol pretekanie. Chod na preteteky a pozri sa na com sa dnes preteka. Doba “xteciek” je davno prec. Nikto , kto len trocha mysli pretekanie vazne si predsa tuto yamahu s tymto podvozkom a stouto vahou nekupi. Hlavne ked za tu cenu skoro kupim701ku ktora je z inej galaxie. |
alexa7 rozdiel medzi 701 a Tenere700 je ten ze na tej prvej sme mali moznost sa odviezt a na tej druhej nie. |
Hodnotenie: Yamaha Tenere 700 sa nestala konečne realitou, Yamaha len prešla do ďalšieho štádia oblbovania. Nech sa nikto v Yamahe nehnevá, ale dva roky (ci 3? ) ukazovať skice, nechat ľudí špekulovať, potom vypúšťať videa kde zakaždým otvárajú drevené krabice v inej časti sveta, umrmlanym hlasom a vzruso hudbou sa ta snažia presvedčiť ze sa chystá niečo čo tu ešte nebolo a výsledkom je motorka s veľmi spornou a zneistujucou špecifikáciou a zaklincuju to tým že na trh príde koncom roka 2019. To si niekto v Yamahe prdel robi . |
Re: raptor: Yamaha už podobnú stratégiu zvolila pri Super Tenere 1200. Nehovorim ze to bola tragédia, motorka ako celok by sa dala ohodnotiť znamienkom "OK", ale predajne čísla sú ďaleko od slova potesujuce. Nie som odborník na marketing, ale zopár rokov zo seba robiť šaša s nefunkčnu skladačku s onucu okolo predneho svetla a nakoniec vyjsť s "OK" produktom.....no neviem . |
Re: RadoR6: |
Re: RadoR6: |
RadoR6 - hm vidis toto je dobry postreh ktory ma svoju vahu a na ktory nemam argument... |
Pruser je ze kym sa odvezieme uz mozno aj zabudneme |
picaso |
len pár ĺudí na svete sa zviezlo na tejto motorke a prepožičali jej aj svoju dobrú povesť, |
Re: KAMIL: pravda |
A existuje vlastne test serie ? |
William Shakespeare |
je zaujímavé, že posledný model XT660R /moja/ má suchú 165kg a XT660Z teneré 183 kg. Kde tých 18kg navešali. U mňa je tá hmotnosť dosť podstatná, lebo chodím sám, a aj dosť zložité terény a keď spadnem, musím to vedieť dvihnúť. |
Chalani, ale kto z Vás sa tu v budúcnosti chystá na tej motorke pretekať, alebo jazdiť rally ?????? |
Re: JOSE: dobré s tým koláčom |
Len yamaha ukazovala kolac plny plnky a orechov. A teraz ich nevidno. Chutit moze fajn . Ale orechovy nebude. Ako ked chces suchnut Pamelu. A dostanes blondinku |
Re: picaso: . |
Ked sa porovnavaju tabulky: |
Re: picaso: ako chceš tvrdiť ostatným, že tam plnka a orechy ninto :D keď si koláč videl iba vo vitríne :D |
janoval - jednu vec nepochopim. Jak na teba moze posobit lacno motorka keru si videl iba na fotkach.. |
Re: raptor: dizajn? |
Re: JOSE: no veď to je smutné, že tranalp a stromček sú jej konkurenti. To tak určite byť nemalo , aby 10-20 ročné motorky boli konkurenti high top super vychválenej novej motorke, ktorá bude o 1-2 roky na trhu. Čakal som niečo ako 165kg XT660R s dvojvalcom, ktorý by sa netrápil po dialničných presunoch do divočiny. A potom v tej divočine si slobodne pojazdiť a nie sa pozerať na výjazdy a dumať: dám to? otočím sa v tom žľabe keby dačo? vytiahnem ju naspäť na ten turistický chodník v strmej stráni keď mi spadne ??? |
Napr. na bezdomovca draho. |
Fogy - cakal si niečo ako 165kg XT660R s dvojvalcom? A Apriliu SXV 550 si si už prečo dávno nekúpil? Prečo tá motorka nevyplnila dieru na trhu? Asi preto že tam žiadna diera nie je. |
Re: raptor: SXV 550 je motard, má ju sused a už sa nevyrába, tak preto. A diera na trhu je, lebo také univerzálne enduro ako bolo XT/už sa nevyrába/ na trhu nie je. KTM 690 a AJP sú kozy nevhodné na dialničné 1000km a viac presuny. |
Re: FOGY: ak ma pamet neklame tak ta aprilia bolo ale “ ostre” naradie co malo konkurovat jednobuchom v race endure. Ten dvojvalec s turistikou nemal nic spolocne. |
Re: alexa7: no veď hej, preto som o tom ani neuvažoval. Ja jazdím po terénoch na kochačku a nie sa blázniť. Z asfaltky na lesnú cestu a často končím až na turistickom chodníku. |
takto mi to povedali v YAMAHE aké inšie a menšie/ľahšie enduro je/bude v ponuke ak sa nechystáš (kvôli váhe, výške, cene) kúpiť litrovú afriku, GS, Ténéré a spol. |
Keď už toľko porovnávate tak prečo nie porovnateľné - 790 Adv nie R |
Awia - to máš pravdu, aspoň ti konečne došlo, prečo KTM kritizujem |
"Všetci hľadajú dostihového koňa s vemenom..." |
Fogy pogoogli lepsie tu SXV 550 |
Re: raptor: S tym obrazkom Pamely si bol neobjektivny, zamerne si sa snazil najst taky kde vyzera zvadnutejsie . Nebudem to tu rozpisovat, vies kam mierim.Tssss, a takto som ta prekukol |
Rado ty srandista...tak mi najdi fotku 65 rocnej skorobabky bez makeupu kde vyzera sviezo |
Re: Awia: tak ale porovnavame motorku pripravenu do vyroby s polokonceptom. Staci pozriet u |
Re: raptor: Pamela Anderson ma 51 . |
Re: JOSE:v tej cenovej hladine a vykone +/-1500 EUR ako ta Yamaha, ak teda naozaj mimo cestu, samozrejme o co viac do terenu o to menej na cestu ale tralalakat sa po svete na tom da - vyhoda je to naozaj adventure cestovanie - kam pozries tam ides relativne pomaly ale aj bez motokrosovych znalosti, kazda z nich moze byt nahradou tvojho XT-cka, niektore su dokonca lahsie - davam len tipy, lebo o ich spolahlivosti nic neviem |
v ramci psychohygieny som sa na základe Asfaltovho príspevku troška pohral. |
Re: Dottore: poznám, SWM aj AJP som videl na vlastné okáče, ale sú to všetko jednoválce, so sedankou, ktorá ti pri dlhšom návrate zvýrazní pojem "pak tvá prdel spozná co je to středověk" |
Re: raptor: pytal si sa: "Jak na teba moze posobit lacno motorka keru si videl iba na fotkach.." |
pozrite sa kde ma napriklad dakarova yamaha benzin: |
ved toto, KTM zabuduje vyskusane veci s rally, kym Yamaha zabuduje hitech z Traceru???? |
Re: raptor: no neviem, čo nechápeš. Zišli sme dialnicou do srbska, okreskami až do albánska. Tam sme robili také tripy, kde už aj môj najaktualizovanejší garmin skončil a onedlho skončila aj cesta. Len miestny pastier nám naznačil, kadiaľ ďalej. A takýchto príhod na balkáne som/sme zažili habadej. Ale divočinu pojazdím aj tunák. Minule som skončil na Prednej holi /vedľa kralovej holi/ na turistickom chodníku. Toto na obvešanej turatesáckej GS proste nezažiješ. |
stale to nedokazete pochopit ze ta motorka je urcena pre masy ludi (radovo tisice) ktorym je uplne jedno ci to ma zdvihy 200 alebo 230 pretoze s nou nikdy nezidu ani z asfaltu. Na zaklade videa maju sice pocit ze mozu ale nikdy to neurobia...ale mozu... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 10574 | Včera: 231615