Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Jazdili sme nové BMW boxery: R 1250 GS a RT 2019 so systémom ShiftCam
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Celkom v pohode kratky "popis" 1250ky.... az na jedno velke ALE k rychlemu testu: |
Re: kankoXF: fuha Mam 36 rokov, tri deti, a som flegmatik. Urcite nie nevybureny pubertak. Jazdim normalne ako motorkar. |
Re: Herghott: mam o nieco malo viac rokov, menej potomkov....160 a 180km na obchvate mesta kde je 90 a 180 po dialnici okrem DE mi nepripada normalne. Nie je to dobry priklad pre 18 rocnych zacinajucich s cerstvym Ackom. |
Hodnotenie: chapem ze chcel vyjadrit ze oproti 1200 je motorka stabilna a dostatocne vykonna a nie je problém takouto rychlostiu sa pohybovat |
klasika len frflať a kritizovať, kto z Vás tu už napísal nejaký článok? Test? Cestopis? Aby sme sa mohli vyjadriť? |
HOĎTE DO MŇA KAMEŇOM... mam toho na životnom tachači výrazneviac ako Peťo, a čuduj sa svet - tiež tomu rád vytnem ak to situácia, motorka a okolnosti dovolia... že to dal do článku nie je ažtaké zlé, (ono tych puberťákov bude na GS1250 asi pomenej) nie som veľmi presvedčený, že si budú z Peťa brať príklad... bez urážky, prosím. |
Hodnotenie: je vela situacii, ked sa da obchvate vytnut aj take rychlosti. Nikde Hergott nepise, ze tak isiel na tempomate od letiska po Lafranconi...ine som chcel - ja sa cudujem, ze sa neboji kliftonov! Toto by uz bolo za 7 stovák... |
Hodnotenie: Zeby aj v Salsburgu mali Lafranconi most? Neviem, mozno maju, no este blizsie maju dialnicu do mnichova Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (22.10.2018 14:11) |
Re: kankoXF: sorry, ale mne to pripada normalne. Neviem ci si bol niekedy na dialnici trebars v Taliansku, tam 180 jazdia aj plechovky. Mam Multistradu a 180 je pre nu normalna pohodlna cestovna rychlost. |
Re: Herghott: OK. Nechajme to tak. Ja som ziskal skusenost, ze to nie je v poriadku a ze okrem DE nikto nepocita s niecim, co ide 180 a viac po dialnici a mestskom obchvate. |
kanko neviem kedy naposledy a na akej motorizacii GS si sa vozil, dizlovy charakter motora mali stare 1150 a mozno este prve 1200 OHC Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.10.2018 7:47) |
Raz som musel ist na Multe po dialnici 80 km/h, lebo bola zuzena do jednehu pruhu a nedalo sa predbiehat. Cele to trvalo asi 10 km, vonku bolo 40 stupnov. Myslel som, ze zdochnem ja aj Multa. |
Pohodlna cestrovna rychlost je priamoumerna nastavenim aktualnej osobnosti cloveka. sa mi zda, fanouši. |
Re: raptor: pozri nechcem uz k tomu pisat, ale mam 990 SMT a rad by som zdoraznil ti “T”.... Ta motorka mi v Alpach da vsetko do 120 km/h. Dialniciam sa vyhybam, ale obchvat okolo Viedne davam +10 oproti MPR a tak isto okolo BA. |
kanko aha sorry ja ze mas SM. |
Re: raptor: |
kanko vytku ze odbocujem od temy od niekoho, kto zalozi diskusiu s tym, ze pranieruje MPR redaktora beriem ako kompliment od niekoho ovela skusenejsieho v obore |
kanko, nechcem ti kazit radost... ale... presedlal som z SMT na 1200GSA LC... aaaa po 7000km mozem povedat, ze GSA nejazdi o nic horsie ako SMT v alpach... k tomu tabletu... budiky na SMT su co? otackomer a kalkulacka casio, ktora po case koroduje a nevidis tam nic BMW tablet posobi uplne luxusne oproti rozheglanemu budiku na SMT. |
Re: passiv: hm, hm.... Co k tomuto povedat a napisat? Tu par lusi malo GS aj GSA a napisali, ze na GS sa im jazdi inak a mozno lepsie ako na GSA. |
Re: passiv: SMT je zo supermota, teda na zabavu. Na zadnom , na prednom, kontrolovane drifty |
Re: kankoXF: suhlasim, do testu/preview take dristy s cislami nepatria a su vylozene nevhodne. Keby zacal kazdy verejne "vypravat" ake su jeho cestovne rychlosti a sposob jazdy, zopar ludi by slo rovno do basy... |
Páči sa mi, ako diskutujúci poňali BMW ShiftCam. |
romoto preco by to malo kmitat v priebehu par sekund.. ? |
myslím, že ako často to kmitá bol v konštrukcii oveľa menší problém ako to, ako rýchlo to kmitá. |
Riešenie si zaslúži obdiv a je určite nad reakciami hlava / pravé zápästie. Len som rozmýšľal napr.: ideš do vracačky, sú tam malé otáčky. Na výjazde pridáš (presun vačky) , ale zrazu musiš ubrať (auto oproti ...) a znovu pridáš. Vačka by sa mala presúvať sem a tam. V nemeckom Motorrade písali, že systém by mal vydržať najmenej 100 000 km presunov. |
Dovolim si nesmelo a laicky predpokladat, ze motor, o ktorom majitelia a fanusikovia tvrdili, ze pri 60-70 tisic km sa prave konci zabeh, bude mat sancu pri osadeni tymto "systemom" byt povackovany, alebo tesne pred povackovanim...a to dnes niektori majitelia starsich verzii robia bezne 20-30 tisic rocne. Takze je predpoklad, ze triapolrocne GS1250 na odpis? A nie z uctovnictva, ale z prevadzky? Smutne... Motocyklove X5 M50d. Nezmysel. |
Ak to nevydrží 100.000km, tak to bude hanba pre BMW, ale na druhú stranu, čo sa tam môže posrať? Ten aktuator. A keď sa tak stane, výmena nie je zložitá a súčiastka bude stáť pár sto eur. |
Rmoto chybný obrázok všetci prebrali z bmw prezentácie, takže vinník je len jeden. |
matus obavam sa ze tento druh "hanby" s BMW ani nepohne. Nepoucili sa a po zbytocnych posilovacoch brzd, vadnej serie EWS ringov, dozivotnych naplni kardanov, polskych ložisiek v prevodovkách, konštrukčne zlom uchytení predných klzákov na vodnikoch teraz ponorili aktuátor do horúceho oleja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.11.2018 22:41) |
Uplne som uneseny z informacie, ze sa da konecnene cestovat s GS v pohode 180 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 21019 | Včera: 243604