Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Fajn testík, bol som zvedavý, aký budete mať v redakcii názor, keďže všade novú CB ospevujú. |
Hodnotenie: Ten text od Muliho stál za pipkinu baču. Ako keby to písal 15 ročný čo má prvú motorku. |
Hodnotenie: CB1000R som jazdil počas tohto testu ale aj neskôr na Honda feste. Ten quick sfiter má svoje špecifiká, moc sa mu nechce v nižších otáčkach kde je naozaj kostrbatý. |
Ked prisiel ducati scrabler, tak sa mi celkom pacil. Taka sivkona europska motorka pre babu. No uz je toho akosi privela... mozno mi to znechutili aj ti zsenstili chlap(c)i, co sa na tom vozia... |
Hodnotenie: janoval: myslis tych v kozenej bundicke s takou tou stvorcovou taskou krizom cez jedno rameno v ktorej maju rayban a ajfon a na hlave kokosku aku nosil moj dedo? Tak to nevonia ani mne |
tešil som sa na tento test, ale je pekne odfláknutý... |
Hodnotenie: Mne sa tento test páči, aj to ako je napísaný, neviem čo akože čakáte ? Ja rád čítam takéto testy písané aj srdcom, aj s pocitmi ktoré na tej motorke sú, nie len tisíc faktov čo si človek môže prečítať aj v technických parametroch. Ešte otázka, nemohla byť zle vyvážená predná guma keď za určitých okolností kmitalo riadenie ? Zažil som na svojej predošlej moto. |
Tak toto by som ako kafáč ani omylom nenazval! A podľa Hondy, retro už vôbec. Ja v tom práve vidím každoročne przniaci sa štýl akejsi starej školy motocyklov - naháčov. Nielen u Hondy. Ale to bude neklamným znakom môjho starnutia. Z marketingového hľadiska to asi má zmysel - "oslovovať ľudí čo nemajú motorku" a nevedia čo s peniazmi. V tomto teste mi to na fotkách vyjde ako teplá motorka pre zženštelých chlapcov a ďakujem autorovi tohto vyjadrenia, že ma posunul v hodnotení tohto stroja na tú pravú mieru, ktorú som sám od seba nevedel vysloviť, nenachádzajúc tie pravé slová. Presne tak, toto je motocykel pre ľudí, ktorí nemajú o motorke ani páru, ale páči sa im aká je vyzúrená do (pre mňa) do zbytočne "nadčasového" dizajnu. Ono to vyzerá ako by som si kvôli svojmu teliatku X11 čo má iba o 5 koní menej nevidel ďalej od nosa, ale nie. Bol som v lete aj na predajni a táto motorka mi bola sympatická, avšak v skutočnosti vyzerala pre mňa v showroome omnoho atraktívnejšie ako na fotkách, ale na to akú má silu budila u mňa fakt iba teplý rešpekt zabitý tým futuristickým predným svetlom. Som rád za to čo mám a jedného dňa si asi v profile zmením povahu motorkára na "Veteránista", pretože ak tieto stroje vyjdú z módy a budú bežnou secondhandovkou po pár rokoch ako moja terajšia láska, budem slastne spomínať na modely youngtimery, ktoré ešte dnes medzi veteránmi nie sú. |
Hodnotenie: Pri "podvozok bol nastaveny tak akurat" som prestal citat.. |
Ked bol ten skaredy vyfuk na Jawe (napr. 650 Classic), to bolo reci aky je otrasny. A pritom predbehli dobu o 15 rokov . Za nadcasovu Jawu a za design tejto Honquarny CBpilen . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (28.09.2018 13:43) |
Ak by nebola vo velkosti "S" ale "L" bola by krajsia. Ved to vyzera ako 250-tka. |
Urobili facelift pôvodnej CB1000R prvoplánovým módnym dizajnom, ktorý sa ale už pomaly okukal. Motor a rám štandardne hondia kvalita, komponenty priemer, prívlastok R si už nezaslúži, je to skrátka CB1000F “cafe like” |
Hodnotenie: Po precitani tejto recenzie od Autora a taktiez diskusii k clanku som sa rozhodol podelit sa s vami o moju skusobnu jazdu na HONDE CB1000R. Aby som uviedol veci na spravnu mieru musim sa priznat ze kôli praci v zahranici a celkoveho prestahovania sa zo Slovenska som musel svoju cbr600rr pred 4 rokmi predat. Cize áno, 4 roky pauza od motoriek. Keď vyšla tohto roku NCR Cb1000r ihned mi padla do oka. Dizajn je samozrejme diskutabilna vec, niekomu sadne,niekomu nie. Detaily robia vela o com som sa presvedcil aj pri optickom porovnavani verzie + a povedzme obycajnej cb1000r. Plusko" vyzera o dost lepsie, absolutne nevyzera ako "dámska" alebo moto urcena pre pupuša. Naopak pride mi dost svalnata s poriadnymi gulami. Treba mat na pamäti ze pocas 4 rokoch som nejazdil. Po prvych 2-3minutach jazdy na NCR som sa citil ako keby som jazdil vcera. Prekvapilo ma ovladanie, ktore je dost citlive ale v mestkej premavke tak ako pise autor sa to zide. Nesuhlasim s vetou od Autora ze je motorka nervozna. Moje uchovane dojmy na CBR RR - to bolo nervozne. Tato je 1000cka a prisla mi uplne v pohode. S odstupom casu ( po skusobnej jazde) som prekvapeny aky pocit som po takej dlhej pauze nadobudol. Stroj som mal uplne pod kontrolou, nebal som sa ju naklopit do zatacky, reflexne som sa vyhol hlbokemu kanalu na ceste, a moto sa zachovalo uplne s prehladom, bezpecne, ziaden pocit strachu alebo zvyseny pulz. Motor pekne tahal od spodnych otacok , pri radeni som pouzival spojku- ziadne trhance, kopance. A sedenie ? - Pre moju vysku a postavu super. Viem si predstavit to mat doma v garazi a vyjst si s manzelkou v nedelu na kavicku, s rodinou sa previezt niekam na jazero, uzit si vikend v Alpach. Jazdit s pohodou a relaxovat. Taketo dojmy vo mne zanechala CB1000R. - prosim nechytajte ma za slovicka a za niektore vyjadrenia-niesom ziaden analytik a kazdodenny jazdec. Chcel som sa len podelit o svoju skusenost. O to pre niekoho drahsia, kedze je od amatera |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 86278 | Včera: 132917