Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
5800 tak to je ponuka co sa neodmieta :D |
Hodnotenie: mlhos: vsak ked ta ta motorka nezaujima, tak na co pre boha citas tie clanky. Vedla je clanok o novom goldasovi. Vyzera fakt luxusne. Predaj svojho, dohod dvacku a mas na cas zas od komplexov pokoj. |
Hodnotenie: Čo by dal nejeden majiteľ "luxusných" plastových rýchlospojok |
No je fakt ze tato motorka ma nepritahuje, fascinuje ma ta masineria okolo toho. |
Hodnotenie: motorka zaujimava, tesim sa na dlhsi test, hlavne endurotest. |
Hodnotenie: po dlhsej dobe prijemne napisany text bez slovicok z ktorych mam pocit ze su nasilu trendy Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 8:13) |
Raptaku, vsak ked to unesie spolujazdca, tak to hadam unesie aj "rolku" na zadnom sedadle + topcase, to je dost objemu na zbalenie aj pre dievca. Pochybujem, ze na tom niekto bude cestovat vo dvojici. |
Otazka do plena, ktorej babe sa paci gs ? Male, velke, alebo toto cudo ja som taku este nestretol. Takze ked toto niekto planuje kupit svojej polovicke no vela stastia. |
Re: duggo: nechcem aby sa to tu zvrtlo, tak ti neodpoviem |
Raptor robim si ventily na 690 a 990 a na dvojvalci je to 3x tolko roboty. |
matus ok ale tie ventily robis raz za X tisíc km. Pri tejto "matematike" by sme o kazdej motorke s retazou mohli hovorit ze je narocnejsia na udrzbu oproti kardanoidnym zalezitostiam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 9:09) |
Hodnotenie: Re: raptor: Janko tu Sybilla Myslovičová. |
Hodnotenie: Šikovná mašinka , trošku drahá (ale nebola skonštruovaná pre trh SR) , podľa výšky testovača vhodná aj pre vyššie osôbky , 170 kilo , to sa dá , točivý moment sa z toho aj tak už veľmi vytiahnuť nedá , takže celkový dojem - dve až poltretej. |
bačobilla onoslovičová rištiš |
raptor , už som ti to (inbus) na motoride pred pár rokmi (6? , 7? , 8?) vysvetľoval , ale to je ako o tom hrachu . |
brazel takže |
Raptor> pytal si sa, ci je robenie ventilov narocnejsie, odpovedal som. |
matus - uz v prvom prispevku som naznacil ze okrem ventilov nevidim rozdiel v udrzbe 1V vs 2V Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 10:02) |
u 690 sa robia ventily kazdych 10.000km = kazda ofic.vymena oleja. Ako je to u tejto GS? |
raptor ... co sa tyka imbusaku nemam patent na pravdu ani absolutnu pamat.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (26.09.2017 10:26) |
brazel - teraz z herghotta? posmešky? kde? .. ty si pil? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 10:29) |
Re: matus: porovnavas dve konkretne moto, len tie maju svoje specifika, z pohladu konstrukcie a hlavne pristupu k hlavam valcov. Preto to nemozes zovseobecnit na vsetky moto. Lebo ked porovnam pristup 1200 vs 990, tak to je obrovsky rozdiel v case a jednoduchosti. Alebo pri jednovalcoch, ked sa chces dostat k hlave valca na PCX, tak musis odstrojit polku moto a potom zas poskladat (Honda servis to robi pol dna), pri Vespe je to jedna skrutka, odklopis dekel a si tam. |
menton dakujem... mal som to na jazyku ale vedome som nechcel debatu obracat ku GS a nastavovani ventilov na boxeri (ale zas treba povedat ze popravde GS je v nastavovani ventilov zasa (sice pozitivny ale stale) extrem) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 10:58) |
Také ľahké , porovnávam predsa tie motorky z hľadiska praktičnosti (veď asi na to tam tá porovnávacia tabuľka je a čo tam nie je a je to dôležité , to si pohľadám inde) . |
Menton> nejde o odstrojovanie, ale o to, ze na jednovalci si nastavis tdc a v klude si pracujes. |
brazel:...Suzuki UK - MPG = 88.28 (čo vychádza 2,665 l / 100km )... |
bača, raptor, |
Re: quanto: Milanko ale len podľa našich jazykovedcov. |
Mishko , máš pravdu , bral som automaticky amerikikánsky galón a ten je menší , áno , je to 3,2 (tak ako uvádza aj Suzuki D) , tých 500 km na nádrž to ale hádam aj tak vydá . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (26.09.2017 13:40) |
takze nebolo treba priratavat 20%, staci len spravna konverzia |
500 km na nádrž nie je až tak nedôležitý údaj , lebo práve Vaše Veličenstvo tu raz vypisovalo , ako je v dnešnej dobe nemožné nestretnúť každých 50km nejakú pumpu a vtedy som si tak hovoril , že si mal byť so mnou (2011 a v civilizácii , prosím pekne) , keď som sa .ebal z Innerkremsu na Nassfeldpass (pochopiteľne mojim systémom , že raz sa tam určite dostanem) , jednu otvorenú rakúsku pumpu som minul s tým , že tankovať ešte nejdem , po spustení sa do Pontebba som sa vybral cez Studena Bassa , dorazil som do akéhosi mestečka (Paluzza) , kde bola siesta , takže pumpy hovno-hovno a to som sa ešte (s malilinkou dušičkou , kedy by sa ani ten povestný zastrúhaný vlas ...) musel driapať na Plöckenpass , tam som si odfúkol , že mám teda vyhraté a dole sa už spustím aj voľným pádom . |
- nie som velicenstvo |
Posledný môj off topic v tejto téme . |
Hodnotenie: Vsetko OK... moto pekna... cele dobre...len sa mi zda ze tato kategoria je akosi draha. Maly rozdiel ku vacsim moto. Ci ? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 141293 | Včera: 244092