Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Najlepší deň v roku - s Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2017 v piesku
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Rozpíšem to, že prečo až po 15.5.2017 - mám na to dôvody No zatiaľ,,,,, je potrebné si prelúskať aj konkurenčné testy z iných štátov, kde je prevodovka DCT v piesku jednoznačne prepadák Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2841dodo (08.05.2017 20:54) |
Re: 2841dodo: si vedle jak tá jedle... ja si píšem čo chcem a ako to ja vidím, žiadne konkurenčné testy som nečítal a ani nebudem... Za DCT dám ruku do ohňa aj v piesku... Vybral by som si ju kľudne zas na podobný deň... A myslím neskromne že i foto a video sú jasným dôkazom že to rozhodne nie je "prepadák"... Názor nech si spraví každý sám A odporúčam si DCT i vyskúšať aby nemuseli teoretizovať. Dnes sa do dá dosť jednoducho... |
Hodnotenie: Rad by som vyskusal aj DCT. Aspon sa pochvalim manualom co mam v Dubaji. Piesok som zatial urobil iba foto cakam na padaky z US. |
Re: BOSS: Ty si vymenil F800 Do piesku ti padáky netreba... do mäkšieho sa už padnúť nedá Užívaj... Dobrá voľba... |
Ano F800GS som predal a kupil toto mozno niekedy zas bude clanok o modifikacii a jazdach ak to vyda bude cesta z Dubaja na SK zez Iran uvidime ;) |
Re: BOSS: a čo ti lepšie sedí afrika alebo f800? A Prečo? |
FOGY Gs som predal lebo som mal ist dlhodoboo na jeden projekt ale ten skoncil a naskytla sa dobra kupa. Ked ich porovnam obe su super motorky GS adventurer co som mal vyhoda vela doplnkov vo vybave kdezto na AT to musis dokupit. |
Re: BOSS: Dosť som prekvapený že udávaš Afre menšiu spotrebu ako GS... Inak spotrebu v piesku som ja radšej ani nespomínal |
Re: Awia: po tom dni v piesku si mohol jediine tak napisat spotrebu na motohodinu |
Re: BOSS: Po výmene titanum Arrow aká zmena myslím zvuk, váha? |
MarkoLaky Zvuk som spokojny. Tu je video ked som ho namontoval a je bez ltmicha zvuku tak aj jazdim po Dubaji. co sa tyka vahy tak krabica co prisla z celym systemom mala 6kg a co som odmontoval fabrizky tak mal momnimalne tak 12 ale nevazil som to. |
2841dodo - čo mám ja info tak DCT rozhodne nie je prepadák a aktuálne sa v regióne strednej európy predáva DCT vs. manuál 1/1. |
Re: Awia: "Podvozok je mäkký, a to je do piesku len a len dobre" dufam že to je preklep. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (09.05.2017 20:36) |
Re: alexa7: nie preklep to nie je... Že je mäkký v základnom settingu je fakt.pred rokom na mx trati som pritvrdzoval... |
Re: Awia: Prepáč ale mi to vobec nesedí. Nie som teda žiadny strelec ale roky používam 3 druhy nastavenia endurko, MX, a piesok a piesok mám to najtvrdšie nastavenie . Tu nejde o to čo sa mi lubi |
alexa - ako je mozne ze v motoGP na rovnakom okruku jazdci cca rovnako vykonní dávaju medium a iní zas hard?? to mi vobec nesedí, resp. kto z nich jazdi proti zakonom fyziky? |
Hodnotenie: Tiez som ju skusal a tiez ma automat milo prekvapil a tiez som sa nevedel rozhodnut : )) |
raptor:: mylis si nastavenie tlmicov vs. tvrdost pneu , ktore davaju na motogp... To hard/medieum/soft je slick. |
Re: raptor:Tá veta "Podvozok je mäkký, a to je do piesku len a len dobre" od autora je podla mna a mojich vlastných skuseností uplná blbosť. |
do piesku treba tvrdy podvozok. Bez debaty |
ja sa do offroad jazdenia prd rozumiem ale nielen pri motorkach je viacero jazdeckych stylov ktore "vedú do ciela" |
raptor to je rovnake, ako tvrdit, ze niekomu vyhovuje defekt. |
masochysta dam ti paralelu |
Re: raptor: keby si sa tomu venoval tak by si vedel, že nikomu nevyhovuju mekke tlmiče v hlbokom Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (10.05.2017 13:28) |
raptor ale nikomu nevyhovuje kon s makymi nohami |
ked ten piesok uz co to uhne a nedrzi, a do toho este makky podvozok, ze predne koliesko pri otocke nedrzi, ale zanori sa co i len trosku viac ako je nutne, este aj ten piesok uhne, tak isto zanarajuci zadok pri hupakoch, zanarajuci sa do motorky, vysledna jazda asi bude nie moc presna a rychla, a ako kazdy co isiel na piesku vie, ze asi odost tazsia. Pomaly sa po piesku neda ist vobec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (10.05.2017 13:41) |
Re: Masochista: s tým defektom si vystihol presne |
ok chlapci... heh to kam sme sa dostali že som si dovolil pozastaviť sa nad tým že awiovi to môže takto pasovať a pomaly tu na mňa dvíhate kamene že nemôže... hehe riešte si to s ním |
Uz si zmakol co ?! Haha |
Dobro došli do Zadaru... Pozdravujem z Hrvatska a nestíham sa diviť koľko odborníkov a tie suverénne vyjadrenia chlapci |
Hodnotenie: A navyse bolo po dazdi, kedy je ten zahoracky piesok trocha iny...preto suhlasim ze v takychto podmienkach moze byt vhodnejsie maksie nastavenie. |
Re: Awia: Afriku a KTM 1090R čo ideš skušat mam momentalne v užšom výbere tak sa teším na test. |
duggo a v čom som vymakkol? haha |
Re: Awia: Ked uz budes testovat tu KTM tak ju prosim vo vysledku nedehonestuj takym sposobom, ako si dehonestoval Africu. Tie motorky su velmi zaujimave vo vela ohladoch a zasluzia si aj adekvatne pekne video spracovanie. To video co je publikovane v ramci tvojho "Najlepsieho dna v roku" je minimalne sklamanim. Ma to uroven spred 10 rokov. Prepac za taku kritiku, ale je mi luto, ked vidim, ze sa castokrat testuju zaujimave motorky a vystupom z testu je text ako vsade ide a ziadna chutovka v podobe kvalitneho videa. Predpokladam, ze nie som jediny, koho jeden zaber sklame na plnej ciare . |
Re: alexa7: nemusíš nenútim ťa |
A kedy sa na motoride dockame plnohodnotneho videotestu niektorej z motoriek? Za posledny rok k tolkym testom je video na vizualne predstavenie Bonneville, ako tak informacne video v teste novej KTM 1290 a pred vyse rokom KTM 690. Nesmiem este zabudnut na Jawu. Je to velka skoda, ze sa castejsie neprodukuju videa a hlavne kvalitne videa. Ja si bohuzial na ziadny test, ktory by bolo mozne nazvat video testom nespominam. A urcite to aj ty citis, ze zlepsit kvalitu videa, ktore je sem tam pribalene k testu by bolo velmi jednoduche, vzhladom na to, ze co je momentalne pristupne k zhliadnutiu za posledny rok je celkovo na velmi slabej urovni a prekonat to nemoze byt problem. Este viac to zamrzi, ak zhodnotim informacnu hodnotu textu testov, za ktore , pretoze tie su naozaj dobre. Teraz v dobe, ked uz je kdejaka akcna kamera pouzitelna na kvalitnejsie zabery a existuje milion roznych uchyteni, ty nam ponuknes video z jazdy z hrude a to je vsetko. Nepoukazujem len na toto konkretne k Africe, ale takych je cela plejada. Pisem to takto verejne, pretoze dufam, ze by ta to mohlo skor nakopnut a skusis na tom popracovat, nech si tie motorky vychutname aj v pohybe, nie len na kvalitnych fotkach . |
Re: tonoaaa: Dovolím si teraz odpovedať v mene redakcie. Videotesty nie sú našou prioritou, a to ani na druhom, ani treťom mieste. Máme na to viacero dôvodov, najpodstatnejšie z nich sú tie, že videotest bez súbežnej textovej časti ti povie o motorke menej než len čisto textový test, a najmä s videom je niekoľkonásobne viac práce než s textom a fotkami. |
Suhlasim s tezou, ze ak ma video viac ako minutu, malokedy si ho pozriem. |
raptor nezvyknem sa chváliť s každou chujovinou, ale máš pravdu KAWU som síce nepredal, ale Africu už mám 3 týždne, samozrejme novú a manuál takže asi viem o čom hovorím |
dodo - keď vlastníš Africu z manuálom znamená to že tvoje slová o tom že "je potrebné si prelúskať aj konkurenčné testy z iných štátov, kde je prevodovka DCT v piesku jednoznačne prepadák " a že "Podľa mojich dostupných informácií, sa v súčasnej dobe DCT dosť ťažko predáva (teda aspoň na SK a v HU)." sú pravda svatá? |
raptor - môj názor .... , nebudem presviedčať nikoho o tom na čom sa mi jazdí lepšie, mám kadečo odjazdené aj na manuáli a tiež aj na DCT , a ver mi že dosť ... len ako som písal, nemienim sa svojimi skúsenosťami chváliť ... |
Hodnotenie: uz chapem, preco to bol pre awiu najlepsi den - dnes som sa vozil na africe na motocrossovej drahe aj polnacky, aj v lese a veru je to radost jazdit. fakt ma nova africa velmi dobre enduro vlastnosti, ktore boli obmedzene len mojimi offroad (ne) schopnostami |
Re: pitaz: chýba mi z konca číslo inzerátu |
este by som sa chcel podelit o jeden poznatok a to, ze do terenu je jednoznacne lepsia verzia s DCT prevodovkou. ten rozdiel v jazde bol pre mna obrovsky. mozno pre vyjazdeneho enduro jazdca by to bolo ine, ale pre mna jednoznacne automat, vypnut trakcnu, mod S1, G, zapnute abs a rozjazdene blatove zvaznice isli jak do cesticka. vyjazdy, aj zjazdy. motor neskape, vzdy zaradeny spravny kvalt a pri zjazdoch brzdenie motorom. parada |
A nechcete si sadnut na bobika rovno??? A len sa uskrnat ako to ide samo? Vozit sa je dobra vec, aj s automatom...ale jazdit s automatom? A teren? Kto jazdi teren vie, ze to nie je dobra cesta... Ale pekne SUV, skoda, ze z tych mensich... |
Re: Matej: |
Preco tu nikto nespomina saltpaku - radicku. Ma vobec radicku ta testovacia afrika ? Na pitazovej motorke co som mal pozicanu radicka bola. . Pekne som si pred zakrutou podradoval. Bez radicky by som do automatu nikdy nesiel, co som variator zozral |
chlapci, pozor. ja tu pisem o velmi tazkom terene, kde ked chcete jezdit na mastodontoch ako je aj afrika, a nie ste profi jazdec, potom to pochopite, preco dct |
jedno mi nie je jasné. Keď je strmý výjazd vo väčších kameňoch napr na Tarcu/RO/ a musí sa ísť cez spojku, lebo na uvolnenej spojkovej páčke je aj tá jednička proste dlhá, ako by to DCT zvládlo? V tých skalách sa proste treba hrať s plynom - nie moc, aby sa motorka nerozbehla a nie málo, aby nezdochla. A zároveň držať spojku a pomaly - krokom sa posúvať a poskakovať kolesami po skalách hore kopcom. Keď sa dá toto dosiahnuť len heftom, tak aj ja budem jednoznačne zástancom DCT. Kto išiel niekedy na Tarcu skákajúc po tých skalách, určite pochopí môj dotaz. |
Re: duggo: Ta radicka je priplatkova. Nasa dvojspojkova Afrika ju nema. |
Hodnotenie: koľko búrlivej diskusie má tá Afrika. Soudruzi z marketignu majú radosť |
herghott, ok dakujem, |
trosku podpich: slovensko je prva krajina v eu, kde sa za prve 4 mesiace predalo viac afrik ako gs 1200 |
Re: pitaz: to je podpich na urovni za prvy polrok 2016 bolo najpredavanejsie auto Suzuki Vitara, predbehlo tak aj BMW X5 |
pitaz - kludne podpichuj ďalej... |
to ze je gsko bestseller uz dlho, vsetci vieme ale tohle jsou ti prvni lastovky |
Re: Menton: |
pitaz podla mňa aktuálne má BMW v segmente cestovných endúr našliapnuté tak ako nikto. |
Raptor, pevne verim ze honda vyuzije ten novy motor aj do nejakeho dalsieho cestovnejsieho endura s automatom a potom bude mat o jednu triedu naviac taku Varadero triedu by som povedal, a Varadero bolo velice uspesne a cestovne Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (13.05.2017 11:16) |
Re: FOGY: nejazdil som sice na Tarcu/RO/ ale DCT riesi tento 'problem' podla mna bravurne. proste ked chces ist uplne pomaly, tak len jemne pridas plyn a moto sa rozbehne pomaly, ked uberes, zastane, vsetko uplne jemne. ked potrebujes viac sily, pridas trochu viac a v zapati uberes. ked chces prudky odpich na sotoline s brutalnym vystryskom kamenov za tebou a hadikovym slidom, jebnes 3/4 plynu na supu a uz len vyskrn v prilbe |
By som bol zvedavý na životnosť tej DCT prevodovky pri dlhodobješom používaní v teréne vrátane takého XL rally. Moc tomu nerozumiem, ale u klasiky si taku spojku, čo je spotrebák, vymením aj sám. |
za 12 500,- nie je ziadna |
Re: Menton: |
Re: aapa: nebud smutny. Vitara je u nas doma oblubena...draha neznasa moje 5x drahsie vozitko. |
Re: kankoXF: |
Re: aapa: ale vsak klud ja sa bavim ked prebehnem Vitaru mojej drahej. |
Hodnotenie: Afra vs 800gs |
Dobra je skor diskusia k tomu clanku.... A nezaujato mozem povedat, ze KTM.... |
Mne sa páči Kráwasaki Versys 300 |
Raptor, pevne verim ze honda vyuzije ten novy motor aj do nejakeho dalsieho cestovnejsieho endura s automatom a potom bude mat o jednu triedu naviac taku Varadero triedu by som povedal, a Varadero bolo velice uspesne a cestovne |
Afrika bez pochyby funguje dobre ako celok, ale nie je to žiadna hitparáda. Tých 11999,- by bola cenovka za základ s ABS tak akurát. Milion vecí na to treba dokupiť pred tým ako človek niekam vyrazí. |
Moc som to nestudoval, ale aky milion veci treba dokupit ? Hmmm ? Kufre nosice padaky nechcem. Podvozok je tam, palivove mapy ?ledkove svetlo predne ci navigaciu ? Neviem moc ocom sa tu pise. Hm |
duggo - ak nechces ziadnu vybavu tak 1200 GS LC v social pakete vies mat za 15100€ |
Včera som ju skušal . Nielen že milion veci na to treba kupiť, ale ešte aj to čo je na tom by som vymenil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (27.05.2017 18:16) |
Re: alexa7: podvozok si naklikal, alebo je OK v tovarenskom nastaveni? |
Re: kankoXF: naklikal na ženu ale keby som našiel piesok tak by som ho komplet povolil |
Re: alexa7: |
Re: kankoXF: Dobrá volba a ušetríš Ja som na predaj mojej sučastnej kochačky dostal doma |
Hodnotenie: Awia co je vzadu obuta za guma ? To vyzera riadny stopel |
Celý článok písaný ako na objednávku od Hondy (a takých týmto štýlom pisanych je tu vela). Co je dobre sa vyzdvihuje do nebies, čo je na nejak zle sa napíše tak ze to vyznie ze je to vlastne výhoda a dobrá vlastnosť a ak aj nie je, tak pri vyzdvihnuti pozitív sú tie negatíva tak nejak zanedbatelne. To je ako keby ma chcel niekto presvedčiť ze hovno vlastne nesmrdi a ak aj smrdí tak ten smrad je celkom prijemny. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225027 | Včera: 112797