Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Predstavujeme: ladené výfuky Dominator Exhaust System
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Mám ho, rýchlo ho vyrobili aj doručili v noci som montoval a polomŕtvy na obed na Stretku Medveďov testoval HP1 |
Takýto výfuk nielenže dodá vašej motorke športovejší vzhľad, ale zintenzívni aj jej zvukový prejav a v neposlednom rade sa môžete tešiť aj na mierny nárast výkonu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.03.2017 9:23) |
Zvuk majú dobrý, ....ale schválenie asi stále nemajú. Či? |
Dlatego kupując polski produkt przyczyniają się Państwo do rozwoju firmy i możemy inwestować w nowe technologie. Tak abyśmy wszyscy mogli się chwalić naszymi polskimi wydechami na całym świecie. |
Homol. nie sú, ale sú najkrajšie |
raptor: To je taký zavedený mýtus, že veľký rachot sa rovná veľký výkon. Darmo tu bude človek poukazovať na to, že výmenou koncovky za niečo univerzálne a nevypočítané sa dá dosiahnuť maximálne pôvodný výkon. A to už sa dá pokladať za úspech. Škoda, že neviem nájsť videjko, kde na BMW 1200 GS skúšali výfuky renomovaných výrobcov a najlepší mal nárast výkonu 1,2 PS , ostatní boli v strate 5 PS a viac. |
dustof - bol to tuším AC Schnitzer a bol to presne lauf vyrátaný na R 1200 GS a presne ako píšeš, všetky ostatné (a to sa bavíme o renomovaných značkách nie o polských plechoch) ešte viac rozhádzali krivku výkonu a o výkon šiel velmi jemne dole a nie hore... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.03.2017 19:15) |
prisla doba kedy sa sportove vyfuky reklamuju a testuju na boxer motoroch a endurach |
ten clanok z casopisu kde sa testovala prva 1200 (jednovačka)som sice nenasiel ale nasiel som dalsi test kde z 12 ladakov len tri ladaky pridavali vykon... (pricom najvyssi namerany pridany vykon vyfukom bol na urovni 2% co pri 110HP ktore ma testovana dvojvačka je 2,2 HP čo pri hmotnosti tej motorky nemôže nikto pocítiť) |
duggo v inej diskusii som písal že na R 1150 GS som mal set: zvod, ladak a čip do riadiacej jednotky (všetko značka BOS) a výrobca garantoval pri použití všetkých troch komponentov nárast 4,5HP. |
Na 2valec patri ladak ci stratim pritom 5hp je mi to jedno nenahanam stotinky na ceste |
nuz stratu 5HP by kazdy ozelel keby zaroven ten ladak spolu so stratou vykonu zaroven nerozhadzal aj jeho priebeh |
Nikto z nás nevyužije výkon na svojej mašine, len keby sme vytiahli babetty, ale opticky a hmotnostne je to mňáááám |
Hodnotenie: Re: Skalaaa: ????!!!?! jakože nie? |
Toto je to video kde sa testovali vyfuky na R1200GS [ |
Hodnotenie: - a uz sa aj unas blizi doba ked za ladak bez homologizacie sa bude VYHADZOVAT z STK...... |
Re: Crusader: nejde mi do hlavy preco by si niekto daval ladak na enduro |
Re: joscu: pre mňa je to video len uistením, že bez ladenia to nemá zmysel....teda okrem hluku |
Hodnotenie: A kolko by stala aspon nejaka leptana ficurka, ala popiska, ze to je aspon akoze homologovane.. |
Merlin00 - you made my day |
Ono zvuk sériového výfuku je niekedy dosť smutná vec, čo je hm aj môj prípad ale kúpa takejto ríňovej rúry asi nieje najšťastnejšie riešenie ako vyzerajú fajn aj zvuk celkom zaujímavý, ale univerzálna koncovka na všetky motorky?? nevie mi niekto poradiť niečo rozumné na moju moto? samozrejme okrem sériového výfuku |
MTrider , v inej téme ideš v rámci šetrenia vyrábať padáky sám , ale vypláznuť za koncovku 250-350 € je pohoda . |
brazel: Veď to je obyčajná priama úmernosť. Čím viac ušetrí na padákoch, tým viac môže investovať "do zvuku". |
Neviem , čo sa čudujete (asi preto , že nečítate pozorne) nad výrazom wydech , hore som zámerne vložil text zo stránky výrobcu ... Tak abyśmy wszyscy mogli się chwalić naszymi polskimi wydechami na całym świecie . |
Chlapi, aj Igor nejako začínal, tak sa nechajme prekvapiť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (09.03.2017 12:43) |
brazel nad výrobou vlastných padákov som nerozmýšľal kvôli šetreniu ale pre to ako sú originálne padáky uchytené na tom istom šróbe čo drží aj chladič a nie niekde pevne na ráme výfuk budem riešiť až keď doriešim iné veci na moto, zatiaľ len vyzvedám |
Re: ChesterTT: na letisku na štvrť míle áno, ale na Šturci a v teréne to je jedno... |
Ja sa priznam je to Brazelova praca, aj som luskal stranky PL a uchechtaval sa nad obsahom. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 333090 | Včera: 121395