Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Nová Jawa 350 OHC?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
"Po letech spekulací se milovníci motocyklů Jawa dočkají, ještě před startem letošní motorkářské sezony má dorazit nový model. |
No tak uvidíme, aby to neboli nejaké konšpirácie, ktoré s jawami prichádzajú vždy v januári. |
Tak som to prezrel na nete. Tu je viacej, aj fotky hotovky: www.motorkari.cz/tema/?t=193053 |
Hodnotenie: Horšie než zle. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Feror (23.01.2017 20:42) |
Hodnotenie: nech uz celu Jawu aj s jej trapenim zahrabu do najhlbsej jamy.... |
pokial má byť pre českú jawku základ čínsky Shineray tak jej predajné čisla sa budú rovnať + - číslam čo dosahujú čínske značky s homologáciou pre český trh |
so sustavnym montovanim kastlikov a nadrze zo 634 na hocico co ide okolo toho vela nevzkriesia :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (23.01.2017 22:17) |
Hodnotenie: No ja neviem, ale mne sa viac pozdava original cinsky.. |
Hodnotenie: Celé hovadina, kde by to vzalo E4, takže nič, kačica. Možno, a to véľmi veľké "možno", to budú robiť niekam von z EU, ale tam je hafo takých "retro" výrobcov. |
Hodnotenie: - ja som rad ze bude aspon nieco Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (24.01.2017 9:50) |
Hodnotenie: Už ani Kristus nevie komu vlastne Jawa patrí. A ani boh nevie kde sú výkresy a patenty všetkých Jawa modelov z minulého tisícročia - a teda komu vlastne patria. |
satanokky - podla mna kedysi Jawa slávna bola.. samozrejme bavme sa o bývalej ČSSR alebo krajinách bývalého socbloku. Mimochodom evidentne sa vozila aj do Turecka kde má táto značka stále veľkú popularitu. |
- Jawa 500OHC je neskutocne predrazena a vobec to nieje neajky zazrak... aktualne zane pitaju 25000Euro, co mi pride ako sialenstvo, najme ak ich slava konci v hnet tu za rohom, v Hainburgu.... |
Hodnotenie: JAWA - to je história /slávna/. A treba to tak aj nechať. Pre zberateľov. A nie kaziť jej meno súčasnými nepodarkami. Konkurenciu už nedobehnú. |
Hodnotenie: Už som sa k tomu vyjadroval v inej diskusii, čínsky základ je pekný, jawa to zabíja tou divnou nádržou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (24.01.2017 11:47) |
Euro 4 a povinné ABS nad 125ccm. To sú zákonné podmienky u nových motocyklov od 2017. Takže tu dosť pochybujem, že je predaj v EU u tohto motocykla reálny |
Hodnotenie: @ Toman: nastesti sa mylis. JAWA 500 OHC je znama v nemecku, je tam aj klub. je niekolik kusu v GB, FR, CH, USA. dokonca aj v Rusku! na svoju dobu byl motor dobry. v GB tak skoro po vojne nemieli nic co by bylo moc lepsi od jawy nepocitajme Vincent HRD motorky. v hainburgu, pokad vim neni ani jedna, to je pravda. v BRD ceny od 11500 do 25000 EUR. Upravené 1 krát. Naposledy upravil otyc (24.01.2017 13:24) |
- v polsku je za 3600E (E4) |
Je ozaj škoda že Jawa sa nezmôže na viac ako na preberanie od Číňanov ,keď za Socíku Čína kopírovala Jawu (kývačku 250). To je ukážka biedy dnešného priemyslu v bývalom Československu. |
otyc , samozrejme , že angláni mali obdobu , taký Sunbeam (ten mi , neviem prečo , prišiel na rozum ako prvý) vyrábal model S8 500 OHC už od roku 1949 , S 7 ešte skôr (1946) www.stewartengineering.co.uk/sunbeams.asp (a tých značiek by sa našlo viac) , Džava prišla v roku 1952 , kto od koho odpisoval ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (24.01.2017 16:01) |
raptor - s licencnym starym motorom nic nezmozu. Ta firma na to nema. Prakticky sa zmozu na to, aby vymenili par plechov na cinskej kolobezke a vydavali to za novy produkt. Dekuji, jiz jsem dnes blil.. |
brazel, S7, S8 su s jawou konstrukcne ozaj velmi rozdielne. na snekovom prevode zadneho kola mali velke trenie, prehrievali sa tie prevody. takisto druhy valec v smere jazdy bol nedostatocne chladeny. iba 24bhp, aj to nie trvale. ale vraj boli velmi pohodlne a tiche, co sa o jawe povedat neda. matchles a norton na zaciatku 50-tych rokov tiez jawu neprevysovali v nicom. bsa v tedy mali svoj bantam, co je niekde uplne inde. ale je prevda, ze jawa nebola zazrak techniky ani vtedy. pouzili kralovsku hriadel, ale to bola z nudze cnost, lebo nemali kvalitne rozvodove retaze ale napr. taky pohon vaciek pouziva kawasaky (W650, W800) teraz (vraj koncia s W-ckami). a pisal som, ze jawy 500 ohc su zberatelskymi objektami aj inde, co sa o puch, panonia, junak povedat neda Upravené 1 krát. Naposledy upravil otyc (24.01.2017 16:56) |
Re: Toman: že 500OHC za 25 t euro je predrazena? |
otyc , veď ja som nedával Sunbeam na porovnanie , som napísal , že mi (neviem prečo) prišiel na ranu ako prvý , ja len , že netreba do neba velebiť , lebo aj iní výrobcovia robili 500-vky , aj iní výrobcovia robili OHC , každý výrobca mal svoje vlastné technické riešenia a nápady (a ktoré boli najlepšie ?) , dokonca aj ten šniclácky Puch robil 500-vku už pred vojnou www.puchklub.at/Home/index.php/ct-menu-item-17... Podobnosť čisto náhodná .Tak ale tento môj príspevok je už úúplne OFF , no fuj . |
v šesťdesiatych rokoch začali licenčné vyrábať v Indii Jawu 250 pod značkou Yezdi a robí sa doteraz. Neondejú sa s emisiami a vozia sa. to im mohli dať jawáci urobiť aj 350-ku alebo 500-vku tak aby spĺňali normy a možno by to bolo lepšie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanSVK (24.01.2017 20:58) |
V Sjazd Motoristu přátel Jawy, Moskva 1976, "v metropole svetovýho míru". Jawa a Motokov si z toho spravili dobre PR doma v ČSSR i ZSSR. Aké boli, také boli tie Jawy, ale rusáci si s nimi aspoň užili kus srandy a Motokov popritom utužoval proletársky bizňis a "přátelství medzi našima národy" . Video: 5 Sjezd motoristú přátel Jawy Moskva 1976 - Staré JAWY v akcii] |
Kua triapula... to bolo něco! Mali sme súčasne 250-ku a 350-ku, to ešte keď sme mali za dedinou "v háji" ovce (cca 40 kusové stádo) a robili sme ako kone. Keď si nás otec vysadil jedného za seba a druhého pred seba na triapulu, tak to bol človek kráľom všetkých nespevnených ciest. Samozrejme na cestných gumách, bisťu ako to tancovalio v tých jarných a jesenných blatách |
Uz sme ju stihli aj otestovat |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 20324 | Včera: 121379