Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: Royal Enfield Bullet 500 cc - motocykel, ktorý zabudli prestať vyrábať
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Motorka fajnová, stále i tu na SK relatívne ratitka. Len si sa mohol viac rozpísať možno... O to čo si servisoval napr... |
Hodnotenie: Re: Awia: Bohužiaľ nie som žiadny spisovateľ a výmena valca je tak jednoduchá že nieje veľmi čo rozpisovať |
Hodnotenie: Krásny názov článku |
Asi sa táto motorka dobre predávala, kedže Triumph prišiel s bobberom. |
Motorka je napodiv veľmi pohodlná. (celodenný výlet nieje problém) Ľahko sa ovláda reaguje dobre a presne. |
Hodnotenie: Re: hollco: Ak to vytiahne hore na Ilend, tak hej ... |
Re: Feror: Kremnické Bane a Štiavnické vrchy sú moja domovina. Zatiaľ som vyliezol všade |
Re: hollco: Hej, vsak som zbadal, ze podobne - NB. |
K informácii o "celodennom výlete" doplním, |
Hodnotenie: Asi preto je aj taka rozsirena a oblubena lebo ju opravi aj Dezo niekde v lese alebo na poli a ide dalej. Neznicitelny stroj. Najlepsie su tie videa z hodvabnej cesty :D keby k tomu boli poriadne brzdy tak si viem predstavit cestu okolo sveta na tomto... |
Hodnotenie: Re: Deluxa: "poriadne brzdy" nie su neriesitelny problem. Mal som 350tku Machismo 2000. Po "tuningu" prednej casti som si na odporucania dal prehodit aj predny bubon za kotuc. |
Prípadne si kúpiť novšiu generáciu. |
Hodnotenie: Pozdravujem Ťa |
Hodnotenie: Gratulujem. Si siesty, mne znamy Enfieldak, co jazdi tuto "novu klasiku", uz by to uzivilo aj samostatny klub . |
Hodnotenie: Mam blbe otz. |
Hodnotenie: Pojegdzil sem trochu aj pobrgdzil s Bullet 500. Ale nakonec sem kupil RE Continental GT. To uz je o poznani lepsi zvezeni. A po prevrtani na 575 ccm, vymiene vacek a upravie hlavy 42 ks 55 Nm pri 5500 ot/min je to este lepsi |
Merlin (len za EFI model): |
Re: MaAT: Ano karburátor je AMAL a pravdepodobne starší ako ja predošlý majiteľ ho zohnal niekde v anglicku. |
Re: Merlin00: Všetko je metrické reťaz je štandardná. |
No nie je vsetko metricke, hlavne u tychto modelov. Teda, ak rozpravame o klucoch, tak je to v zasade jedno. Rozdiel medzi metrickym a colovym sesthranom je cca 0.5mm tak napr na 17/32" ti sadne bud kluc 13 alebo 14. Ale zavity su niektore Whitworty, co si tiez niekedy nevsimnes, kedze taka 3/8 vyzera na pohlad jak M8 a metricka matka ide chvilu ztuha a po par cm zistis, ze mas novy zavit . Napriklad hrazda stupaciek ma taky zavit (vlastna skusenost).. a aj niektore dalsie. Zakernos je v tom, ze naozaj vacsina zavitov je metricka, tak sa na to casto zabudne. Whitwort je len tam, kde zlate indicke rucicky este nestihli priniest vylepsenie anglickeho originalu a toho uz vela nie je. |
Hodnotenie: parada |
A ešte ku kvalite (nových EFI) od človeka z čiech, ktorý má pomerne dosť najazdené: |
Hodnotenie: Trošku histórie pre všetkých, ktorí sú leniví googliť alebo ich to nebaví. |
Hodnotenie: Interceptor by sa mal znovu vyrábať v Anglicku. Aspoň tak som počul |
...mozno ked GB alebo len B vystupi z EU a nebudu musiet dodrzat euro4. |
Hodnotenie: 6ti? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 90556 | Včera: 130313