Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Čo už môžete vytvoriť dokonalejšie ako keď Jonathan a Tom na tom vyhrajú všetko v rámci WSB? Nová Ninja 650 sa mi najviacej páči úplne "bez všetkého". Tie komplikované plasty zakryjú všetku tú pôvodnú krásu. Ako zbytočné šaty pri krásnej žene. Môj názor - menej je niekedy viacej. Ale to viacej sa určite predáva lepšie. |
Hodnotenie: Co je asistent prejazdu zakrutou? |
Hodnotenie: Toto? |
Re: BikerTT: cornering ABS poznam, ale to akoze niekto prelozil ako asistent prejazdu zakrutou? By som cakal nieco viac... |
Kawa 650 a er6f je jedna a ta ista motorka uz 10 rokov, ak to bolo v clanku myslene tak, ze vznikol novy model. |
Hodnotenie: Re: Pulinsky: er6 obe končia ak sa pozrieš na to moto tak je tam nový rám (trubkový), kyvka a motor prekopaný na Euro 4 atď no a nové názvy budú Ninja 650 a Z650... |
Ja vychadzam z toho, ze ked som ju mal ako prvu, tak som hladal o nej info na nete, v USA ju poznaju pod nazvom Ninja 650 R, o Rko v nazve prisla v roku 2010. |
... novinarske predstavenia Video: Kawasaki Z1000SX 2017Video: www.youtube.com/watch?v=NfzRdqwkI7w Video: www.youtube.com/watch?v=HLMX1QuTx64 |
A do Milána sa chystajú ešte Z650 ako nástupca ER-6n |
Dnes som testol Z1000SX, povedzme model 22-23. |
Ešte som zabudol info k plynu. Jemne cukne pri zatvárani, ale stále lepšie ako pri Yamahách. A QS sa správal tak dvojako. Raz pri trochu vytočenom plyne radil hladko, inokedy pri viacej vytočenom plyne išiel ťažšie. Neviem, čo to ovplyvňovalo. Dolu radil ťažšie /s väčším cuknutím/. |
Re: nevo: Z1000SX 22-23 si nemohol testovat, neexistuje od 2020 je to Ninja 1000SX (na americkom trhu to bola Ninja 1000SX vzdy, aj pred 2020). Inak si to vystihol celkom dobre. Sranda az od 6000 otacok, ale zase ten motor ani pri 2500 neprotestuje, necuka, netrase. Ked potrebujes niekde pomaly manevrovat 2,5k - 4k akurat. 4k - 6k ideal po meste a kludne cestovanie. Quickshifter a cele radenie je dost podpriemer. Autoblipper (podradovanie) nepouzivam radsej vobec. Plexi som vymenil za vacsie/sirsie od Puig. So samotnymi stupackami spolujazdca osobne problem pri svojich nohach c. 42 nemam. Ale ked mam ladvinku, si nohami zavadzame. |
No áno, Ninja 1000SX /pomenovanie som dal z názvu staršieho článku/, ta bordovo-čierna, čiže model 2023 /predtým boli iné farby/ - dodatočne som kukal na váhu a cenu a výbavu na kawasaki stránke. Dnes som sa už dozvedel, ako sa nastavuje štítok /stretol som motorkára, čo mal predošlú verziu ešte s dvoma výfukmi po bokoch/. |
Dnes som 1000SX opäť skúsil. Možno trochu iné postrehy po roku, zhrniem to. |
Re: nevo: Ja len k tomu neutralu, ze kawa ma taku vychytavku "positive neutral finder" ci ako to volaju. Ked stojis tak sa NEDA zaradit z 1 do 2. Vzdy to skoci z 1 do N. Takze nehladat neutral pri dojazde ako u vacsiny moto, ale zastat a potom z 1 do N vzdy na prvy krat Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (09.06.2024 21:18) |
Práveže som si to len náhodou všimol, lebo sme sa otáčali, tak som dal dvojku, z toho som chcel neutrál, no skočilo to za jedna a z jednotky zas namiesto N do dvojky, potom ešte o kúsok jemnučko a mal som N. Z Yamahy som zvyknutý, že to N má nejakú výraznú polohu a cítiš to aj v čižmy. Ale ako som písal Kawa mala tú prevodovku jemnejšiu pri radení. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89315 | Včera: 112803