Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Vidiet to nazivo na sprintoch zazitok :D na 500m to poseka, porube rozomelie pozuje vsetko na 2 aj 4 kolesach co nie je specialne upravene na sprinty. Motor ma brutalny tah a elasticitu super motorka na rychle a dlhe presuny. Dnes sa uz tak casto nevidi. A co K1300s od bmw to su dost podobne masiny, preco to nie je ako konkurencia? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (01.08.2016 8:25) |
Bavoracke tisictristovky sa uz neponukaju... |
Hodnotenie: Mne to pride ako supersport v trochu pohodlnejsom prevedeni, tiez sa na to normalne nezbalis, laka to furt tucit plyn. Ale na tomto sa ani vysoky pozer nemoze stazovat, ze mu je ta moto mala. Rovnako tak s nou spravi cez vikend akurat vylet na Sturec, pardon, Drazdany po dialnici. Ked bude chciet naozaj pocestovat, tak si z garaze "vylosuje" to osomrane cestovne enduro... |
Aaale, to asi nie, GT vychadza z nahaca, o dva valce menej, o 40 koni menej... |
Hodnotenie: Spotrebu merám od roku 1988 na všetkom na čom som jazdil. Moja ZX14 je plne otvorená a spotrebu mám okolo 5,7-5,8 l/100 km. Keď idem pošalieť na Čertovicu alebo Šturec tak sa vyšplhá aj na 6,2l samozrejme merané podľa skutočne minutého benzínu a nie podľa palubného merača. Kontrolka rezervy síce nie je červená, ale zato pri dosiahnutí hladiny rezervy začne celý display blikať a zobrazovať veľký nápis LOW FUEL. ten si všimneš skôr, či neskôr. Ale skôr skôr ako neskôr. Dojazd bežne po rezervu činí od 295km-do 307km. Kufre Monokey od GIVI sedia absolútne bez problémov a šírka s nimi je 114 cm. Na zrkadlách je šírka +-102cm. Pneumatiky Continental ContiAttack mi vydržali na zadnom kolese 9500km na predku 12500km. Po odblokovaní klapiek a výmene filtra , výfukov a nových mapách ide guma do péčka o moc skôr , ale výkon narástol o 6kW teda na 148kW pri Ram Air nad 60mph na 156kW. Sériové nastavenie podvozku je úplne nanič, keďže firma ho nastavuje na testovacieho jazdca čínskeho vzrastu a váhy 65kg.Chcelo sa to trošku pohrať a motorka sedí perfektne. Samozrejme že superbike to nikdy nebude- nečakajte žiadnu betonárku. Otvorenie klapiek posunulo nástup krútiaceho momentu nižšie a taktiež rýchlejšiu reakciu na otvorenie plynu. Napríklad krútiaci moment 120 Nm (čo je max krútiak u GSXR 1000) dosiahne už pri 3200 otáčkach. Nevýhoda je že presne takto ostro potom reaguje stále. Takže keď sa zavrie plyn motorka brzdí motorom ako besná a pri neuváženom pridaní zdvýha predok alebo žuje gumu. Mne sa ale páči že celú kontrolu mám v mojej ruke a nie v elektronike. Je to prvá motorka ktorú si za jazdy hladkám zo slovami ,, ty moja mačička poslušná" Len sa zmenila zo sériovej Hallo Kitty na Kitty Galory. |
Hodnotenie: Tiez mi hned napadla K1300 (videl som ju este v katalogu na r. 2016), ale fakt uz v ponuke nie je. |
Hodnotenie: Hergi + Awia, dali ste to |
Hodnotenie: Jazdil som Z1000SX aj GTR a vybral by som SX kvoli cene a hmotnosti. |
Hodnotenie: Jeden by sa lakol, zbadat toto za sebou v spatakoch. Je to ako taky napichany rotvajler, na ktoreho sa rozliala hraskova polievka a uz leti za tym sralom co mu to nalial do misky. |
Hodnotenie:
|
Hodnotenie: Tak ano, keby toto bolo v roku 2009 , tak ju mam, ale ja uz menit nebudem . |
Kawasaki na ňu, žiaľ, neponúka žiadne originálne bočné kufre. A tie sú na takýto tourer výsostne potrebné. Ok, je tu kopec druhovýroby, ale s rúrkovými nosičmi, čo v dnešnej dobe integrovaných uchytení príšerne škaredia motorku a robia ju širokou jak sviňa. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (11.08.2016 8:34) |
Rapťák - btw. z tourerov, ktoré sa ešte vyrábajú a predávajú si zabudol na BMW K 1600, ( je to síce pre niekoho šesťvalcový autobus, ale má integrované kufre a medzi tourery patrí) |
Romanka K 1600 GT / GTL je podla mna vysloveny tourer a v porovnani so ZZR1400 nema co robit rovnako ako napr GTR 1400. Lebo ak z nejakeho neznameho titulu rozhodneme ze mozeme ZZR porovnavat s GTR tak potom by naozaj platilo ze okrem FJR treba do porovnania zahrnut aj K1600 |
Hayabusa je tam v porovnani prave ze velmi vhodne, aj ked ziadna zasadna modernizacia od 2008 nebola (len farby a ABS a Brembo). Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (14.08.2016 9:06) |
Najlepsia je pre kazdeho prave ta motorka, ktora mu vyhovuje 😉 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (14.08.2016 13:02) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22475 | Včera: 207552