Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest Ducati Scrambler Full Throttle 2016 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (10 hodnotení)

Diskusia k článku: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
19.07.2016 10:22

Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekna motorecka, dost mala, posed rovny, ale kolena zalomene jak na SS. Ale uz viem, aka moto pasuje ku brade. Ked nemam tie socialne siete... 8-)


19.07.2016 10:35

Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

meloking
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

paci sa mi. pacia sa mi vsetky verzie tychto ducati scramblerov.
ale mohla by nejaka znacka ponukat aj nejake lahsie, ked aj menejkonikove verzie. a trochu viac off a menej hipster. napriklad taka honda nema v ponuke vobec nic. preco sa nevyrabaju aj nejake taketo masinky?

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok

pri tejto ducatke mi uz bohuzial v makovici naskakuje tento obrazok...
Pozri obrázok

ale tento clanok ma prilakal na www.ducati.sk a nasiel tam scrambler, o ktorom som este nepocul - Scrambler Sixty2.
Pozri obrázok
podla stranky nejaka styristovka so 41 konikmi. cena 7490. trosku zdvihnut, trosku ubrat kg (pohotovostnych 183kg, co je len o 3 menej ako osemstovka) a mozno by ma ukecali...


19.07.2016 10:54

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

...nemohla donekonečna loviť iba v cieľovej skupine boháčov. Cena Scramblera začína na 8 490 eurách, čo z neho robí najdostupnejšiu Ducati.

Až taká ľudovka mi to nepríde.


19.07.2016 12:24

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

sHARk1: To, že je to najdostupnejšia Ducati ešte neznamená, že je to lacná motorka. Ale takýchto značiek je predsa viac. ;-)

Ale tá Sixty2 mi príde popri "základnom" Icon-e trochu mimo...aspoň na našom trhu. Ak už mám na motorku 7500 €, tak sa oplatí "došetriť" ten liter a mám plnohodnotnú 800-vku.


19.07.2016 13:04

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

GTR1400
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Scrambler je iba jeden a síce TRIUMPH.


19.07.2016 13:29

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

brazel
 Kávičkár 

Ikona

GTR1400 hej , len škoda , že na to v Triumph-e prišli so sériovkou až 35 rokov po motocykloch Honda rady CL . :-)))
en.wikipedia.org/wiki/Honda_CL450

Dôvod úpravy: meloking , veď možnosť existuje www.mashmotors.at/bikes/ 151kg
A v nemeckých porovnávačkách im vyšla lepšie ako Yamaha SR : www.motorradonline.de/vergleichstest/yamaha-sr-400-und-...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.07.2016 13:32)


19.07.2016 13:32

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

GTR1400
 Turista 

Ikona

brazel OK beriem, ja len aby reč nestála :-D


19.07.2016 14:00

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

brazel
 Kávičkár 

Ikona

GTR1400 , touto si môžeš rozšíriť zbierku svojich raritných motoriek , myslím , že by sa medzi tie tvoje krásavice aj hodila :
suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=146727661...

A tu niečo , čo ťa presvedčí nippon-classic.de/motorraeder/honda/honda-cl-450-ein-tw...


19.07.2016 14:14

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to brazel:
Zaujimave. Tie 400-ky som este nevidel. Opat mi rozsirujes obzory [dobre]
Pozri obrázok
Aziati predavaju to iste hned pod niekolkymi menami. Tie 125-ky som videl uz u YUKI.

Ale popravde niektore detaily sa mi nepacia. Nemam rad ani to schovavanie sa cinstiny za francuzstinu. Pride mi to ako taky maly podvod. Ked si ku tomu pripocitam 27 konikov za 5300eur, tak tomu dokazem odolat :-D


19.07.2016 15:03

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

brazel
 Kávičkár 

Ikona

A to si asi nedošiel až na spodok stránky , kde je Limited Edition Von Dutch ... za 6890 ,- :-D

Ale zase ... je pekná [dobre]

Pozri obrázok


Ale dá sa aj lacnejšie , lebo Rakúšania zarátavajú do ceny aj tú ich NoVA daň :
suchen.mobile.de/motorrad-inserat/mash-five-hundred-von...
Píše sa tam , že je to montované vo Francúzsku : Mit edelen Materialien Handgefertigt in den Französichen Werken in Beaune.

A 27 koní ?
Na normálne vozenie bohato stačí , maximálka (tipujem) cca 140 , takže motkať sa po okreskách 70-100 to zvládne v pohode .


19.07.2016 15:26

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

FaDe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne si to napisal Herghottko, pravdivo...
Scramblera som jazdil koncom maja v Taliansku a na tvoju otazku kto by ho uz len tocil 8000 otacok... No ja! >:-)
Ta reakcia plynu je naozaj ziva, pamatam si ako som vyjazd z parkoviska dal nechtiac driftom, ale 800-cka zas netrha rekordy a scrambler ma skoro az supermotardovu geometriu, takze sa to dalo v pohode zvladnut (to pri Moto Guzzi Advance som bol rad ze to ma ASR ci ako sa to vola, lebo tam to bola ina kava ten krutak, naklon, trosku sportovejsi odpich... a uz si isiel driftom riadnych par metrov... Teda by si isiel keby ti to elektronika neustalila.) Ale ked si na ten plyn clovek zvykne je to zabava. Celkovo je Scrambler absolutny fun bike a je s nim radost jazdit a prepletat sa v premavke, podvozok zvlada dobre aj zivsiu sportovejsiu jazdu a spolu s nizkou vahou a dobre urobenou geometriou podvozku je to naozaj nieco medzi supermotardom a cafe racerom.

Pozor ale na tu 400-ku Scramblera... To je uplna katastrofa... Cina, plastove rozvaklane prepinace na ktorych som ani poriadne nevedel smerovku dat alebo vypnut, motor slabucky, nekultivovany naozaj som si na tom pripadal ako na nejakej cinskej kopii, tak urcite odporucam dosetrit a 400-ku nekupovat ani zaciatocnikovi, cenovy rozdiel nie je az taky velky ako obrovsky kvalitativny rozdiel v prevedeni motorky... 400-ka ma aj inu zadnu kyvku, podvozok je ale stale v pohode, ale motor a prevedenie pre mna po pressdnuti z 800-ky Scramblera cele zle... Ako hovoria nasi bratia 800 vs. 400 to je nebe a dudy...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (19.07.2016 15:29)


19.07.2016 16:17

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

satanokky
 Geriatrik 

Hodnotenie: Zlé

Ak sa povie Ducati tak vidím krásnu motorku s talianským dizajnom a niečím čo mi jasne povie, že to je Ducati. Ale táto ohyzdnosť mi evokuje nejakého škaredého Japonca - pri pohľade z ľavej strany je vidno ten hnusný preglejkový kryt výfuku Termignoni. Nejak to nemá zadok resp. je zadné koleso príliš ďaleko od zbytku motorky. Dizajnovo u mňa nula bodov - bieda.
No a spotrebu 5,3 litra dosiahnem aj na mojej MT-01 v režime obec - hlavná cesta kde obieham všetko rad radom čo sa dá a rýchlosť ide v pohode aj ku 120 km/h. Mne je jasné, že na spotrebu sa hraje akurát u koncernu s legendárnym 1,9TDI PD. No a nádrž to má ozaj krpatú - tankuješ čo 200 kilákov (ako na MT-01tke či VTR1000ke).


19.07.2016 16:38

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mne sa paci.. len trosku mala nadrzka ;-)
existuje pekne US forum [dobre]


22.07.2016 9:49

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

je hrozne ze uz dnes sa motorky nedaju triedit do kategorii , lebo uz jasne nie su , ak je toto scrambler tak africa je raly motorka ? a beta alp je tiez potom scrambler. pekne to je len do města ( v teste kde porovnavali triumph scrambelr , moto guzi V7 na ducne prerazili vanu olejovu )

pre mna je scrambler toto

s39.photobucket.com/user/bruced_500/media... [dobre]


22.07.2016 11:15

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Stále je to zaujímavá motorka. Ale momentálne u mňa ju prekonala Yamaha SCR950. Na tom bradatom chlapíkovi malá.

Picaso: Ono to je veľmi tenká hranica. Iste všetky vychádzali z nejakých naháčov /v 20. stor./ s malými úpravami na ten konkrétny štýl /cafe, scrambler, tracker/. V kľude scrambler mohol vychádzať z cafe racera po úpravách na prašnú cestu /neviem čo ako vznikalo skôr/.
Podľa tvojho linku, by som povedal, že tá moto je už tracker.
A v dnešnej dobe, už aj domácich staviteľov ide o to, aby to bolo zaujímavé, iné, mix starého a moderného. Proste free custom /nie škatuľkovanie/.


24.07.2016 19:00

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ta videouputavka, ak to ma byt reklama, je zavadzajuca.
Myslim to video, kde bradaty a hladky, idu kdesi na vandrovku.
Kde si zbalili ten stan, deky a spacaky?
Mali to tabornicke vybavenie zavesene niekde na strome?
Kto im ho tam doviezol?
Ako ho odvezu??
Keby ta moto, mala aspon rebrinovy nosic za sedadlom, da sa tam priviazat vrece od ertepli, kusom paragumy. Cez ten nosic, keby sa tam dal kus igelitu, nelietal bordel az za krk.

Podla mna do mesta, na polne cesty a zabavu, daleko praktickejsia a najma lacnejsia moto, je napriklad F650CS a pod. prkotiny, ktore nehadzu blato za krk, daju sa nabalit a niesu este okukane, aspon v nasich koncinach. Vykonovo je to samozrejme inde, ale co by clovek chcel, za malo viac, ako 1100eur za olietany kus?
Ked pocujem slovo scrambler, tak sa mi vybavi baca,/cowboy, shipboy/ ktory nahana kravky a ovce po pastvine.
daleko veselsie je toto video..

Video: Scramblery v teréne Ducati Scrambler vs Triumph Scrambler


Kto ma daco najazdene na moto, vie, ako je fasa, cely den v terene, mat na chrbte batoh. V lete sa clovek spoti ako prasa, ked sa mu vygula moto, tak okrem moto, taha este batoh na chrbte.
Krasne ozdobne chromove vyfuky odpadnu, ked budu mat prilezitost..
Ale na druhej strane, vyzera to krasne..


24.07.2016 22:56

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Merlin00: ty sa vyznas aj v jazde v terene? :-O Pozri si fotky z Dakaru, alebo inych rally a zistis, ze vsetci maju batohy s minimalne 3 litrami vody a naradim...
A pozastavovat sa nad realnostou reklamneho klipu v tvojom veku :-D


25.07.2016 1:24

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Je to hrozne, ale nez som "zostarol", skor zlenivel, bol som nesutaznym bahniakom.
Na motorke, som tazil aj drevo a zvazal ho na chatu, davno pred tym, ako sem prisli stvorkolky.
Na ostrej krose, som sa ucil v podstate jazdit a jazdil som, az kym ma to prestalo bavit.
Pred BMW, som mal tiez ostru krosku. Sice som uz stuple dral prevazne na asfalte, ale jazdil som na tom, co dnes sa povazuje za uletenu hlupost.
Ja viem o com pisem, ked pisem o jazde v terene.
Slovensko mam prekrizovane nielen po cestach, ale aj po lesoch.
V dobe, ked zakaz vjazdu, znamenal priestupok a max. nejaku pokutu, ak ma chytili, tak som jazdil prakticky stale. V dobach, okolo 1993-99 bolo tazko najst v lese cyklistu, nieto motorkara..
Tie casy su davno prec, rovnako ako na kolene stavana CZ 250 cross, ktora mala papiere zo Zvazarmu, SPZ a vynimku, rovnako ako Jawa 380 bitrak z SPZkou a KTM 250 GL KRAD.
Takze viem svoje, aj co je to tahat batoh na chrbte z benzinom a naradim.
Rovnako viem, ako blbo sa prevaza hoci aj maly stan, spacak a ina vybava, ak nieje na moto nejaky nosic, alebo aspon chvostovy rebrinovy nosic.
Ale vsetku mudrost som nepojedol, to zas nie!
Vzhladom na to, ze som sam sebe chudobny pribuzny svojej bohatej minulosti, mam aspon na co spominat, alebo tazit skusenosti.


28.07.2016 18:47

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

zeze
 Turista 

Ikona

testovalo panstwo ucinnost "blatnikov"?


28.07.2016 21:39

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Jozefe, sak to tam spominam...

Herghott


29.07.2016 0:01

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

kvietok
 Kávičkár 

siditko pre hipsterov. ta motorcicka je komicky mala - to nemoze v dnesnej dobe nikto mysliet vazne..


29.07.2016 9:37

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to kvietok:
to by opacne hocikto mohol povedat, ze tvoj rocket mu pride komicky velky a ten jeho motor je cista imidzovka bez rozumneho a vyuzitelneho ucelu a preto na nom jazdia podobni pozeri ako hipsteri, len ineho motovyznania :-)

aj 'komicky male' moze poskytovat zaujimave endorfiny. ineho typu ako tie 'komicky velke'. ale rovnako intenzivne. a ludi tuziacich po takomto druhu zabavy je dost. predava sa to. takze to mysleli vazne a trh im dal za pravdu.


02.08.2016 13:51

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

kvietok
 Kávičkár 

Re: meloking: to ze sa to predava je meritko niecoho? ludia si kupia aj Ural, aj HD, aj Simsona, aj stare spodky v celofane, a to z nich snad nerobi vrchol dizajnu ci technologie :-) na velkej motorke sa maly chlapik odvezie. ale naopak to nefunguje, proste na malu motorku sa nezmestis a je to. obetovali vyuzitelnost dizajnu, ale to je u talianov sucast hry.. a asi aj u hipsterov :-) len mi pride ze tu je to trochu skoda, lebo inac je to chutna dukna. nejdem ani rozoberat aka je priemerna vyska mladych chalanov dnes a aka bola pred 40 rokmi.

pokial ide o Rocketa, isteze by to mohol hocikto povedat, ale preco by niekto zo seba dobrovolne robil idiota..? :-)


02.08.2016 14:15

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: kvietok: zober niekedy decka do cirkusu a uvidis medveda na motorke. Takze velky na malej sa urcite da, len ten medved nema problem s egom... 8-)


Video: m.youtube.com/watch?v=UqZ44gH2sGY


02.08.2016 15:45

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to kvietok:
predajnost je meritkom naplnenia poziadaviek trhu. cize odpovedov na tvoje 'to nemoze v dnesnej dobe nikto mysliet vazne'. vnimanie dizajnu je dost individualne a technologie obcas niekto napriklad vyslovene nechce a ich absenciu moze povazovat za plus. to bolo tiez na margo vela ludi, vela chuti, vela motoriek, vela preferencii.

dobrovolne by zo seba mohol robit idiota napriklad aj clovek, ktory nepotrebuje motorku na obrabanie pola, alebo zvazanie dreva z lesa :-D

ale vazne... chapem ludi, co chcu rocketa. nekupil by som si ho, ale dokazem pochopit roznorodost ludi a ich poziadaviek. len nerozumiem ako niekto, kto si kupi takuto 'mimobeznu' motorku, dokaze ukazovat prstom na relativne mainstreamovu masinu ako na nieco 'komicke'. mne pride komicky prave tento podivny beznadhladovy uhol pohladu. pride mi to ako keby sa z hummera vyklonil chlapik a zacal sa ukydavat nad vedla stojacou mx patkou, ze toto nikto nemoze mysliet vazne.


02.08.2016 17:19

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

kvietok
 Kávičkár 

Re: Menton: hlavne ma ten macko o polovicu kratsie nohy ako ten krotitel. ked si myslis, ze mam problem s egom, kludne mi to povedz rovno. spoza klavesnice to das, neboj :-)


02.08.2016 17:29

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

kvietok
 Kávičkár 

Re: meloking: mne sa dizajn paci, kritizujem len jej "velkost". co je na tom nezrozumitelne alebo divne? a aky to ma suvis s tym, ze ja mam Rocketa? Ked uz sme pri tom, scramblera by som za mainstreamovu motorku asi neoznacil.

Beznadhladovy uhol pohladu? Tvl, ved to je moj osobny nazor na tu motorku, to sa snad este moze povedat, nie? tu sa nesmie nieco kritizovat? urazil som tym snad niekoho?

btw, hummer nie je vnutri nijako rozmerne auto. Pokial ide o MX5, cudujem sa ze to je v EU este legalne :-) /mierim teraz na EU, nie ne tu mrnavu mazdicku/


02.08.2016 20:39

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to kvietok:
to nemozem napisat svoj kriticky nazor na tvoj kriticky nazor? som sa ta nim dotkol? :-D

a suvis s rocketom? rocket je uletenina. skoro 4 metraky, megamotor a autove newtonmetre. cize na vahach image vs. pouzitelnost je racio daleko, daleko za 'secky oci na mne'. preto mi prisiel tvoj nazor na relativne mainstreamovu motorku (monkey to teda nie je a taka mt-7 mi nepride ovela vacsia) ako nepochopitelne vyhraneny (komicky mala, to nikto nemoze mysliet vazne).

ale zacinam to celkom chapat ak sa ti hummer (ak sa nebavime o tej zmensenej napodobenine) zda vo vnutri 'nijako rozmerny'. mne taky nepride ani ked v nom sedi arnold :-D
Pozri obrázok


02.08.2016 21:14

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

FOGY
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

podľa mňa je to superuniverzálna motorka lebo je malá a ľahká. To sa hodí do mesta, aj na poľňačky, má aj výkon zájsť mimo mesta a má aj imidž. Proste holka pro všechno okrem okruhov a motokrosových tratí.


03.08.2016 15:37

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

kvietok
 Kávičkár 

Re: meloking: tak asi sa bavime o mieste vnutri (pokial nemas problem pochopit pisany text, o com zacinam pochybovat), a pokial si vnutri nikdy nesedel, tak na nejake velkoryse rozvalovanie varlat to tam naozaj nie je.. pre istotu: i.imgur.com/xk6MP.jpg (= miesto na sedenie)

ja kritizujem motorku (nie tych ktorym sa paci), ty kritizujes mna za moje nazory. Ja neviem, ci to je tazke pochopit v com je rozdiel. Ale pre pripad, ze fuka protivietor: ten rozdiel je dost fundamentalny.

Pytam sa este raz, aky ma suvis rocket s temou clanku? naco mi tu dpc opisujes rocket? Tato debata je predsa o Ducati Scrambler. Nejdem ani riesit, ci si niekedy na Rockete jazdil, lebo asi nejazdil a je to proste jedno, to je iny svet a s touto debatou to nijako nesuvisi. Kludne si sem zatiahni aj tank abrams, ked sa ti paci, len mi vysvetli logicky ze preco. Lebo ja tvojej argumentacii ani pristupu k debate vobec nerozumiem.

Nemienil som sem napisat viac nez ten prvy prispevok, ale taketo reakcie na obycajny nazor.. materska skolka. nic sa tu nezmenilo.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kvietok (03.08.2016 15:38)


03.08.2016 17:05

Re: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to kvietok:
ano, hummer je vo vnutri krpaty. nohy spolu. zlata fabia.

ano, nechapal som tvoju kritiku. skusil som napisat preco a na to som pouzil rocket. nepodarilo sa pochopit, pretoze moje iq na to tvoje evidentne nestaci.

ukoncime to tym, ze mas pravdu, ja patrim do materskej skolky a ducati je nezmyselna motorka... mne je to jedno a ty budes spokojny :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 141320 | Včera: 200625