Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii - Diskusné fórum

Hodnotenie: (15 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
18.04.2016 15:07

Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

satanokky
 Geriatrik 

Cena je takmer bezkonkurenčne nízka, ale to aj vzhľad, ktorý mne vôbec nereže (lepšie povedané to v tej sivej farbe vyzerá hnusne) ale to je vysoko subjektívna záležitosť.
Len čo ma zarazilo je tá spotreba - 3,5 litra na stovku. Za toľko nejazdila hádam ani Babeta :-))) :-))) :-)))


18.04.2016 15:41

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

najlepsi skuter do mesta [dobre]


18.04.2016 16:11

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vcera isla okolo mna v Dunajskej Luznej, spolu s neokapotovanou "S"estrou.. obe moc pekne.
Mne sa jednoducho obe pacia ;-)


18.04.2016 16:37

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

meloking
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

cela NC rada mi osobne prisla podobne hnusna ako ta ohava veltus. o to viac ma prekvapilo ako dokaze par zmien pridat na pritazlivosti. tato masina je skoro az pekna! :-D

samozrejme sa nechcem dotknut stastnych majitelov predchadzajucej verzie. dizajn je chvalabohu vyslovene subjektivna zalezitost. urcite sa najde par ludi, co by zasa ovracalo tu moju...


18.04.2016 16:46

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dizajnovo mohli to NC-čko spraviť trochu veselšie, tak ako nové 500-vky... Tie sú asi viac orientované na mladých a tým pádom menej konzervatívne...

Príklad:


18.04.2016 20:30

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

V horúcom lete potvrdzujem mestskú spotrebu 3,5l/100km, keď používaš motorku ako 250cm skúter. Veď nikto s manuálom nemá 6tku pri 65km/h.

Namiesto tých LCD blbostí a 3 zbytočných a mätúcich podprogramov tam mali dať TEPLOTU vzduchu, naprogramovať riadiacu jednotku, aby pri relax tempe nepustila motor pod 2000 ot. A hlavne tam šupnúť TEMPOMAT, keď si moto sama radí. Otvárať veko odkladacieho priestoru ako na PCX, tlačidlom a nie vyberaním kľúča zo spínačky.

No u mňa DCT spôsobilo, že som začal moto s radičkou sledovať len vlažne a okrajovo, sú pre mňa mŕtvy druh. Jedine čo by ma dokázalo mierne rozhodiť je použitie motora z Afriky v cesťáku strednej triedy s automatom... remeňom, kardanom...


18.04.2016 20:50

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

Toman
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

- jazdil som natom a paci sa mi to......
- DCT je super, najme v meste
- za tie prachy je to prijemne povozenie...


18.04.2016 22:04

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zobak to uz ma, je to na dobrej ceste... Este ked ten display bude mat tetris, tak to mozno bude aj zabavna moto 8-)


19.04.2016 9:35

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

satanokky
 Geriatrik 

MajoKE - tak to sa tak často nevidí teda aby spotreba udávaná výrobcom bola dosiahnutá užívateľom aj v reálnej premávke.


19.04.2016 13:11

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

femicko
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja jazdim na NC 750S, rocnik 2015 a mam spotrebu 3,1l realnu. Je pravda, ze s tym jazdim viac-menej predpisovo, rychlosti neprekrocujem a radim (nemam DCT) vacsinou pri cca 4 - 4,5tis. otackach (na inych motorkach sa pri tychto otackach asi podraduje :D ) Ako som ja pohodovy jazdec, tak takisto je pohodava tato motorka ... ale viem, ze dokaze byt aj poriadne zabavna, ked clovek velmi chce [dobre]


19.04.2016 16:55

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pardon,akeze nove napady priniesla so sebou seria NC? Teda ak neratame navod, ako postavit funkcnu lacnu motorku (u toho skutra slovo "lacnu" neplati). Pretoze tam to konci. A po facelifte na 2016, ktory ale znamenal aj "nenapadnu" upravu ceny, uz NC750X (o ostatných NC sa nebavme, na X sa nechytaju) nestoji ovela menej, nez Versys 650. Co je po vsetkych strankach ovela lepsia motorka, s asi najlepsim pomerom cena/vykon na trhu.


20.04.2016 8:43

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

tolan
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: femicko: DCT radi pri D-čku pri 2000ot. to je uz naozaj malo a spotreba musi byt rozpravkova. Pri S3 radi okolo 4-4,5 tis. co uz je svizne povozenie.


20.04.2016 8:52

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

zeze, pardon, pardon :-)))
- versys je tak isto ovladatelny ako NC? - urcite nie, lebo tazisko uplne inde
- versys ma taku dobru prevodovku (manualnu) ako NC? - urcite nie, radi ovela hrubsie
- versys ma LED svetla? - urcite nie
- versys ma spotrebu 3,5 l / 100 km? - urcite nie
- versys 650 stoji 6990,- € ako nc x ? - urcite nie (stoji 7995,-)

.atd.. atd.. :-P


20.04.2016 9:09

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja som asi chudobny, ale mne sa cena nizka nezda....

Ale inak sa mi celkom paci. Ten clanok som otvaral so pocitom, ze co za pinguina zas ta honda vymyslela, ale ked som si pozrel obrazky tak som bol milo prekvapeny.


20.04.2016 9:47

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: zeze: akeze nove napady priniesla so sebou seria NC?
Je toho hodne podľa mňa nie nadarmo NC = New Concept

* nízkootáčkový motor - v moto tejto kubatúry nevídaný (každému nesedí)
* sklopený motor umožnil 22l kufor v priestore "nádrže" - ktorá moto môže niečo také ponúknuť
* nízke ťažisko
* nádrž pod sedlom
* extra malá spotreba - ak sa jazdec posnaží tak F700 možno Versys niečo také dokážu
* ostatné je už vec výbavy to spomínať nejdem...


20.04.2016 11:11

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

JuraRacing
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Motorka podla mna dizajnovo pekna moderna stylova...len pri tej 750ke mohli spravit vyssi vykon..to by ma asi jedine trocha odradzalo

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuraRacing (20.04.2016 11:12)


20.04.2016 12:08

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

femicko
 Turista 

Ikona

Re: tolan: Ja som to myslel tak, ze smerom nahor radim pri 4-4,5tis. otackach. Smerom nadol niekde okolo 1,8 - 2tis. otackach. Takze rozsah dost maly, ale pri ntejto motorke vacsi asi ani nie je nutny. Chapem, ze problem moze mat jazdec, ktory je zvyknuty tocit motor do vyssich otacok. Ja s tym vsak problem nemam a na motorke som sa nikdy nenudil. Nepotrebujem byt najrychlejsi na ceste a predbehnut vsetko a hned, len co sa to predomnou objavi :-)


20.04.2016 18:09

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

zeze
 Turista 

Ikona

Re: pitaz: nie si Ty zamestnanec Hondy!?!?
Velmi dobre vies, co som chcel povedat: Versys (alebo aj Stromcek) su tazke motorky s dostatocnym vykonom, NC-X je vylozeny lowcost, dopravny prostriedok. Dizajn vydareny, motor ale slabucky. Nie je mozne ich koncepty, ale ani vypracovanie vôbec porovnavat. Preto je rozdiel v cene "iba" 1000 euro prekvapivy. Bud su Versys/Strom lacne, alebo NC draha. Samozrejme, pri kupe bude rozhodovat vyska/vaha zaujemcu, jeho skusenosti, styl jazdy, a v neposlednom rade aj dostupnost znackoveho predajcu (v poslednej dobe obrovsky problem uz aj Hondy).


20.04.2016 19:10

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

salli
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

zeze chcel by som taky lacny lowcost.a ze je to slabe ved je to 750.takze nikto nemoze povedat ze to nejde.a konkurencia je uplne inde hlavne zámerom co ponuka honda.vyhody tu uz pisali.a dct kto ponuka??nikto honda ide svojim smerom .a podla mna im to ide dobre.pre mna je to idealna motorka pre mladych nenarocnych jazdcov


20.04.2016 20:27

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

zeze, nie som zamestnanec hondy ale ano, predavam motocykle honda. ja som len chcel poukazat na to, ze podla mna to nie je jednoznacne tak, ze versys je "po vsetkych strankach lepsia moto" ako NC. jazdil som aj versys, aj vstrom. a jasne, ze su to silnejsie motorky, ktore tocia zabavnejsie vyssie otacky ale to urcite neznamena, ze su lepsie. a ze je NC lowcost to sa mi tiez nezda hlavne, ked porovnas spracovanie plastov vs versys a vstrom.

v konecnom dosledku, keby boli o tolko lepsie, urcite by to predajne cisla ukazali, teraz neviem presne ale NC sa predava ovela lepsie ako vstrom aj versys v celej EU a asi aj vo svete.

tiez mam radsej silnejsie moto ale uplne chapem tu velku skupinu ludi pre ktorych je to presne to prave. proste za tie peniaze co ta moto poskytuje a aj ako vyzera, je to jasna volba. samozrejme s DCT uz ani nehovorim. ved to vidim kazdy den, aky je zaujem a ako sa predavaju.

finta s tym DCT je v tom, ze napriek tomu, ze aj ked ma motor vyslovene dieslovy charakter , zrcyhlenia su velmi dobre. tym, ze to radi same, rychlo a hlavne presne vtedy ked treba, su sprinty z miesta vyslovene zabava.


22.04.2016 12:23

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

hipi
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ja mam integru a rozhodne ten motor nie je lenivy ako tu kazdy hovori, ze 40 kw je malo. je rozdiel zacinat napr na 20kw pri 2000rpm a koncit na 40kw pri 6500 a je rozdiel zacinat za 10kw pri 2000, pri 6000 mat este 30kw a v podstate vykon do 50kw je len pri zvysnych 2500rpm.
s DCT prevodovkou sa rozdiel uz strati uplne, kedze s dct si viem podradit o jednu rychlost nizsie, nez je u manualu rentabilne.
Na semaforoch sa ani bavit nemusime.....
Spotrebu mam na tom 3,6l, normalnym tempom. www.spritmonitor.de/en/detail/752205.html

este je dobre spomenut vybornu komunitu na nc700 fore, co je tiez velmi dobra deviza nc rady.
Nikto necaka, ze niekto bude prechadzat na nc z nejakej 1200vky, ale pre niekoho, kto ide z mensiej moto, alebo skutra je to ideal, kvalitna moto, ktora vydrzi minimalne 200 000km, ma servisny interval 12000km, napr tento pise, ze menil len vodnu pumpu pri 130 000km.


Video: www.youtube.com/watch?v=i9rnnBBotMI

Upravené 2 krát. Naposledy upravil hipi (22.04.2016 12:34)


22.04.2016 23:42

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

hipi
 Turista 

Ikona

Dnes u mna bol kamos na vstrome umyt motorku, tak som mu pozical integru nech ide vyskusat. Ako nesiel vela cca 1km tam a 1km s5 ale vratil sa s usmevom od ucha k uch a bol ochtny odprisahat ze integra taha lepsie v akychkolvek otackach ako strom. Ked som mu povedal ze to ma priemerku 3,5l tak neveril a potom povedak ze to bude jeho dalsi stroj. A naozaj som si to nevymyslel, bol to len subjektivny pocit chalana


24.04.2016 9:26

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

THeBaNDiT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: hipi: A to chce prejsť z V-stroma na Integru? Tipujem, že skôr na X-ko, nie? To má svojou stavbou a možnosťami spomedzi štvorice CTX/Integra/S/X k Stromčeku najbližšie... [dobre]


25.04.2016 16:19

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

hipi
 Turista 

Ikona

Re: THeBaNDiT: to hovoril len z emocii na nic neprejde, len chvilkovy stav mal. On mal predtym tiez skutra a to mu aj vyhovuje viac koli jeho vyske

Upravené 1 krát. Naposledy upravil hipi (25.04.2016 16:20)


06.06.2016 9:18

Re: Honda NC750X 2016 – rande s automatom v Andalúzii

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré


Video: www.youtube.com/watch?v=X47d-u-UDro

zaujimavy pocin , na sotolinku a vylet k vode postacuje ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 230212 | Včera: 173911