Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Vojvoda tlačí na pílu - KTM 690 Duke a Duke R 2016 na Kanárskych ostrovoch
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Awia.. otázka.. to, čo nenájdeš v tabulkách.. má ten motor GULE? plynulé hovienko, je tak? či ozaj ked otočíš pri 4 tis za minútu heft, tak ťa ide kopancami zhodit? lebo TO je u mna sila jednovalca.. |
Gule má ale nie je to kladivo ako kedysi, keď to bol priamo motor z endura, ktory bud kopal že málo, abo nakopol že či sa dobre držíš. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (01.02.2016 14:37) |
Re: Awia: vieš. toto ma na KTM mrzí. už idú do toho, že prívetivejšie, milšie, pohodlnejšie. ale ked potrebuješ na motokárovom okruhu alebo na babe z vracáku otočiť mašinu na 5 korunačke a hned vystrelit, tak tam ti je táto pohodlnost na príťaž. mna bavilo to, že som celý čas sledoval, kedy tú riť utrhne a na to som dával pozor a to bol ten adrenalín z jazdy. |
Hodnotenie: to chester: |
Hodnotenie: mal som 55 koňového dukaII od nova a zaklepala mi ojnica. Myslíte, že ten nárast výkonu ten motor zvládne? Jednovalce mám rád. Silne uvažujem nad kúpou. Tiež sa mi viac páčil analógový otáčkomer /v predošlej verzii/ |
Awia> ani po prepnuti na agresivnu mapu to nema gule? |
Hodnotenie: Ak to myslia vazne s "vyrastenim z detskych enduronohavic", tak vpredu mali byt dva kotuce... Aj ked Awia urcite napise, ze jeden staci. No na moto za 10 litrov, co chce kralovat sama vo vlastnej kategorii, to nestaci... |
mne tiez pride jeden kotuc malo. |
Duke je lahucky, predna brzda je total v pohode, top, ze ine dvojkotucove mozu len snivat.. Ani na okruhu ta brzda nemala problem. |
teraz som našiel aj tretiu a prečítané. len pre zaujímavost, vieš to porovnat s tretou generáciou od roku 2008? ešte plynulejšie? |
Re: ChesterTT: 3G som nejazdil... ale myslím si že áno... |
Mensia chyba v tabulke v clanku! |
Re: PeterUK: Zle si čítal: KTM 640 Duke II 1999–07 -Motor 625 ccm, 50 k a 55 Nm to sedí |
Diki Avia, fakt som to prehliadol . |
Re: PeterUK: Len údaj o max výkone a krútiaku nič nepovie, chcelo by to porovnávať grafy... Rozdielny je prejav motorov. Prvé bolo kladivo priamo z endura... Silné kopance dole a hore nič moc. Postupne sa Duke motoricky menil aby bol vhodnejší na cestu, viac točivý viac otáčkový... |
Re: Awia: presne tak. výkon na špici u motardu nikoho netrápi. je to iba číslo.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 223811 | Včera: 112797