Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Vyskúšali sme: KTM 450 EXC Six Days 2015 v slovenských farbách
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekné... |
Hodnotenie: Tu by som si dovolil nesuhlasit. Na tejto konkretnej som sa sa sice moc nepreviezol, bo som bol v sandaloch a kamienky neprijemne stipali na nohy, ale co som sa vozil na 450 s reklusom, tak to bolo uplne panske vozenie. Zaradis trojku a dalej uz len jazdis ako na skutri. Vysiel som vyjazdy kam sa ani teraz neodvazim. Samozrejme ze ked pridas plyn ide to jak prasa, ale ked nechces, ides si jak pan na klepaka. Na nicom blbuvzdornejsom som sa zatial nevozil. Ale bez toho reklusu to cloveka urcite riadne vytrapi. |
Hodnotenie: Mikulec: ked si testoval, čo si si dal na raňajky salonky? |
masochista: mám pocit, že ti sas voziu na 400fke a voziu sas jak salát . Tak jak aj na temto. Tak sa dá odvést, to jo, ale pridat nepridáš aňi na 50% |
.......a teraz je tá 450 ešte ovládatelnejšia ako kedykolvek pred tým. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (04.09.2015 20:41) |
Hodnotenie: Začal by som tým, že kto sa bojí nech nejde do lesa. To platí o každej jednej moto a snáď aj športe. Neviem či je to zrovna o šťastí, ale nám zo ženou to príde skôr ako roky driny a ... nie je to len mokrý sen ale som majiteľom presne testovanej moto. Presadol som s Gasa ec300 racing. Bola to dobrá mašina, pojazdila všetko na okoli ( všetky ťažké vyjazdy či potoky v okolí PU) a aj v rumunsku bola fajn. Moja nová moto je však úžasná, neskutočná. A nehovorím to len tak, iste sú od nej aj lepšie, ale mne sadla ako riť na šerbel. Krásne dávkovateľný plyn, ano dal som reklus, ano aj tlmiče su uzasne - len nastaviť, Ale ako tu píše predo mnou, OVLADATEľNOSŤ je tejto mašiny silná stránka. To že je ťažšia oproti 2T neriešim, ten linearny záťah (žiadny motokrosový mikrospínač typu ON-OFF) vtedy ked to potrebujem je neopísatelny, na žiadnej kamenistej ceste alebo blatistej lúke s 2T nedám taký kontrolovatelný drift jak s touto bábikou. Na fotkách "Mikulík" vyzeráš jak riadny palič, tak nechápem tie obavy. Kondične som ja na bode 0. Minulý rok som mal prepichnutu ruku konárom, prepichnutu čižmu konárom...preste enduro zo všetkým aj dobrým aj zlým. Nie som ani Miro Ševela ani Zlatko Novosad, ale dokážem sa voziť za nimi jedno dve koliečka a technicky s tým nemám problém. Ale ide o to či tu chceme porovnávať 2T - 4T, pretože pri jazde sa každá chová inak. A ja som hlavne bojoval pri tristovke s citlivým plynom na koreňoch, šikmynách, výjazdoch. kdež to traktor od KTM toto nerieši, koľko dáš tolko tam je a nejaké korienky nerieši. Tým že nepretekám ( jedine že by išlo také fajn endurko ako Domaniža 2008 ) mi na bežné vozenie vydrží hodne dlho, možno buduci rok dám Regiment 13, ale to len v prípade že sa kondične spamätám. Na záver snáď len toľko, že to čo som od motorky očakával som dostal, je perfektne naladená na Enduro, a Rekluse to len vyšperkovalo. Upravené 2 krát. Naposledy upravil makila (04.09.2015 22:07) |
Ale v jednom s tebou súhlasím Mikulec, neskúsenému do rúk nepatrí, a hlavne nepatrí do rúk niekomu kto to nemá v hlave zrovnané a chce strašne závodiť pri každom naštartovaní. Ale v takých rukách je skoro jedno aký obsah a výkon má |
to ze vyzera ako riadny palic moze byt aj zasluhou fotografa |
nemate tam nahodou chybu ohladom rozvodu? na vsetkych obrazkoch je jednovackovy motor a na konci clanku je dohc |
Hej hej to P666, dobre si napísal, je to jednovačka, staršia overená koncepcia, tak snáď to bude držiak ako modely 2003-4, |
Hodnotenie: Na poslednej 450kovej excke som sedel tusim to bol rocnik 2007 historia a pravda bolo to riadne kladivo, vykonu do bludu a na crossovej trati som lietal daleko :D ale zas davkovalo sa to excelentne a nic nebolo problem vyjst, na enduro po lese dokonala.... este som nevidel jedinu six days ktora by sa mi nepacila |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 182809 | Včera: 121620