Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Continental TKC70 po 10.000 km – spoľahlivý sluha aj v nepriaznivom počasí
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Dlhodoby test je super vec... |
A boli to práve pneumatiky, na ktorých som si zrazu všimol zbrúsené hrany na plátoch prednej pneumatiky. Toto som nečakal, že to schytá len každý druhý plát, tie úplne v strede totiž stále vyzerajú rovnomerne opotrebené, no pláty viac na boku sú na tom podobne ako to býva u pneumatík TKC80. BMW R1100GS skrátka brzdí silno motorom a každé pustenie plynu zaťaží pneumatiky akoby šlo o regulérne brzdenie. Zadné hrany plátov dezénu sú tak opotrebené viac, než hrany nábežné. + |
takto podobne zvlastne sa mi zjazdili 2 predne heidenau |
Hodnotenie: Ja som tak zjazdil anakee. Myslim, ze to bolo zlym tlakom...kto vie. |
na prvej som mal aj zly tlak aj vybuchane tlmice. |
matus: |
Hodnotenie: Do Norska s odrezanym prednym blatnikom??? |
Re: matus: mne aj kamosom stacila na jednu zadnu jedna predna, ale nikto v partii nemal KTM. Este to moze byt technika jazdy |
Hodnotenie: Re: zeze: Čo sa ti nezdá? čože že odrezaný predný, ale aj bez zadného... |
Hodnotenie: Heh ako dobre ze mam lahke enduro mne touranci vydrzia vzdy cez 20tis. Pri mojom km nabehu za sezonu by som na velkom endure nic nerobil len prezuval :D ale pravda je ze som sa na nich aj pozeral mozno vyskusam este tuto sezonu... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 34360 | Včera: 230560