Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (2 hodnotení)
Diskusia k článku: Suzuki SV 650S 2004 / SV 1000N 2004
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Ten liter moze byt fakt zaujimavy... 650 sa mi zda trosku slaba. Btw, aku ma ta 650tka spotrebu? |
5l, ked ju trochu trapim tak 5.5, viac ani frasovi ... |
Gratulujem krásny stroj!Mne osobne sa nepáči na ňom len to koleno výfuku ale inak je to krása! |
parada... ten liter ma fakt zaujimave parametre... a design polokapotaze sa mi paci uz od recenzie v istom casopise... |
... ta kapotaz myslim dostatocne splna ucel a hlavne nezakryva motor. |
Relic a CAT, |
Pripajam sa aj ja ku chvale. Clanok napisany naozaj na urovni. Ak by som sa rozhodoval ktore SV kupit, tu by som nasiel odpoved na vsetky otazky... |
Onehda som sa vyjadril ze mi ten sportovejsi posedna SV-S vyhovuje trosky menej. |
Fakt pekne napisane. Ten liter musi byt kua kladivo. A je aj pekna. |
Pripajam sa ku kazdemu kto tento clanok chvali. Ja osobne si takto predstavujem "home-made" recenziu. |
Ja som chcel napísať článok o kúpe takejto divokej kočky,ale teraz sa mi to zdá zbytočné.Som šťastným majiteľom.Môžem len potvrdiť že je to neuveriteľný pocit keď ma táto pomerne ľahká mašinka katapultuje na jednotke vpred.Mam 188 cm a môžem potvrdiť,že jej to neprekáža. |
Velmi pekne napisane pani! Suhlasim s Herghottom, takychto clankov by tu malo byt viac!!! |
Dakujem fsetkym fsetkym fsetkym za pozitivnu kritiku. ;] |
... este pani admini, fsimol som si, ze ste mi zmenili miniobrazok na zaciatku clanku. Doslo mi preco asi, tak dufam, ze sa nikoho nedotyka moja ikona. Ak nahodou ano, vopred sa ospravedlnujem, nechcem nikoho urazat, ale menit ju nebudem. |
CAT Neregistrovaný |
Relic, veľmi dobre si vypracoval článok, má to hlavu a pätu a ďakujem , že si tak pekne zapracoval aj moje názory.Normálne som rád že máme také dobré motorky. Chcel so sa ťa opýtať ,či uvažuješ zdvihnúť ten zadok na stroji a keď áno, nebude sa trošku horšie dvíhať na zadné? Moto bude vlastne naklonené dopredu a mne vždy ide moto ľahšie na zadné ak idem do mierneho kopca? |
Cawes CAT. Ohladom toho zdvihnutia, idem do toho na jar. Ja som sa to svoje na zadne postavit este nenaucil takze mozno pridem o zazitok. Ale to, ako sa to na ceskom fore ospevuje, zakruty a tak, si myslim, ze to stoji za to. Inac, ten kit je nenormalne drahy, mna to vyjde asi 500Kc pretoze partia eSVeckarov v CZ ma nejakeho sikovneho CNCckara, co to robi za bagatel. A navyse, ten kit na ktory je link ma zbytocne casti ako sruby , podlozky a chujoviny na ktorych chcu zarobit. Staci tam vymenit iba tie 2 tiahla, ked sa pozries na central zo spodu, tak to zbadas. Samozrejme idem otestovat aj to odskrtenie. Dufam ze nic neodjebem, lebo ma porazi. Na K4 to este nerobili a nedopatral som sa k vysledkom. Este mam zaruku a nechce sa mi pocuvat haluze, ze som do toho sprtal a ze mi pada zaruka. Takisto tam faknem padaky, tie distancne valceky na kostru. Tie tiez za symbolicku ceny spravuje ten CNCcka v cechac, dokonca ich eloxuje na farbu aku chces. Ak by si mal o nieco z toho zaujem daj vediet, emajl mas, popytam sa ti na to co potrebujes. Ochota z ich strany je nadmieru takze nepredpokladam nejake komplikacie. |
Tom Neregistrovaný |
Vyborny clanok, naozaj. Mna zaujima ta pasaz o kupe v Cesku. Ako to prebehlo, ako si sa potom dostal cez hranice, ake dokumenty k tomu treba, kolko to stoji, atd. |
Zum Beispiel |
Relic : No nieco taketo som si predstavoval,super.Ale potesili by ma este take vecicky ako servisne udaje,t.j. vymena oleja po x km,nastavenie ventilov po y km atd,mozno este skusenosti s gumami,vydrz retaze atd.No niekedy clovek nenajazdi mnoho,aby mohol o tom písat(ja -6500 km za rok). Inak je super,i ked som ho zatial len preletel. |
Relic: Tak ako si napisal, k clanku sa ta foto nehodila. Do tvojho profilu si mozes dat ikonu aku chces. Som si isty, ze to nikomu nevadi... Ani mne a to mam 4-valec |
Aby sa zas nepisali len superlativa tak odporucam do pozornosti aj 50 tis km test motoru SV. |
Tom: no ja som ju kupil f cechach a f cechach som ju aj prihlasil. Som uz druhy rok v prahe, tu pracujem, a na prechodny pobyt mi vydali aj znacku, takze si beham ako prazak. : )_ Ako to bude s prevozom moto na SK (ak ju nahodou niekto kupi a chce doniest) tak to neviem. Treba sa opytat tych co nosia ojazdene auticka z DE alebo CZ. Teraz po otvoreni unie to urcite nie je problem. Pripadne emigruj ako ja xixixixi ;] |
fan Neregistrovaný |
wow...pekne citanie v tychto skaredych zimnych dnoch a tie fotky(letne ) su pekne tiez.celkovo pekne... |
aj ja sa pripajam ku chvalam |
Ja sa este musim vratit k tomu testu motora "po 50 000". Testovali tam aj ine masiny s ktorymi sa rovnako zaobchadzalo a testy mnoho krat dopadli o dost lebsie. SV bola masina ktoru som myslel ze raz urcite budem mat, ale teraz neviem, neviem. |
Majt, o CeBeeFke ti bude musiet porozpravat niekto iny. To sedadlo, nie je problem ze je delene, problem je ze nie je pohodlne, nie je dobre calunene a to je dovod preco ma na nom boli zadok. Kazdopadne, pracuje sa na tom. Asi si trochu prisporim a kupim to na ktore som dal v clanku link. |
pfuuuuuuuu..... pecka no, co ja by som dal za to mat taku masinu...... |
RELIC: Niekedy ked bude teplo sa dufam spolocne pomotorkujeme |
Relic - zastavas sa tej motorky jak keby si ju vyrobil sam. Myslim, ze na tom vysledku testu bude nieco pravdy... |
0203, 0k. |
mam zaujem o toto moto 650N ale zohnat na sk za dobru cenu..... neviede ako to je z dovozom z de/cz/at ? aspon v cz sa to oplati urcite... |
Nehodil by sem nejaky doplnok s najnovsimi informaciami? Z minulej sezony sa iste najdu nejake nove postrehy. |
Hodnotenie: caute |
Hodnotenie: Ja mam SV 650 S r.v.2000 meriam 168cm vaha 85kg a mam rekord nejakych 550km za den.Asi po 250km to zacalo byt utrpenie Ale zvik je železna košela Najviac sa mi pači motor tah od 7000ot. Lahkost a ovladatelnost stroja.Ked si ju človek zamiluje tak by ju nikdy nevimenil.Možno iba za 1098 alebo Desmosedici |
caute |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 99938 | Včera: 178508