Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Patent turbo motora pre koncept Suzuki Recursion
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Tiež mi tam chýba hlavná myšlienka patentu, tzv vynálezcovský krok. Z uvedeného vyplýva, že je to iba aplikovaný známy stav techniky na moto. |
Dúchadlo alebo kompresor (všeobecné zariadenia) zapracované do motora iným spôsobom aký je používaný iným výrobcom môže byť predmetom patentu. |
Hodnotenie: Asi nieje dôležité čo je predmetom patentu, môže to byť nejaká malá drobnosť pred našimi očami ukrytá. Asi dôležitejšia je info že si niečo dávajú patentovať a že teda robí vývoj, čo by mohlo naznačiť nový model do budúcnosti... |
Hodnotenie: Noooo. Turbo by už bolo a teraz ho rýchlo narvať do Hayabusy a vrátiť sa na pozíciu najrýchlejšej, najvýkonnejšej a ešte neviem akej NAJ motorky. |
matus: este horsi sen je turbo naftak v motorke... |
Hodnotenie: ak to bude spolahlive a bude to mat hmotnost 580koveho dvojvalca ale s fajnym krutakom a zrychlenim,nemusi to byt na zahodenie koncept, akurat neviem ako sa spravali preplnane motorky z minulosti, predpokladam ze to muselo mat tocky aby rozkrutilo turbo do nejakych ucinnych otacok, takze je otazne ako sa bude motor prejavovat...sak nech jednu zicnu na vikend a povozime sa, im vyladime cely prototyp..hehe |
miros139: ako suvisia maximalne otacky motora so schopnostou roztocit turbo? nakladaky maju max. otacky okolo 2000/min a turbo roztocia uplne v pohode... |
Hmm, Hayabusa 125, parada, vivat turba, kompresory a nasledny downsizing |
... mne by sa ten koncept pacil aj bez turba ... dizajnovo |
Menton, ono to zavisi od objemu motora a naladenia sania a vyfuku,a uznas ze 580ccm je iny rezim ako motor nakladaku,ktory je navyse vznetovy, a podmienky pre energiu teplotu a tlak vyfukovych plynov ktore roztacaju turbinu su ine ako u maloobjemoveho vysokootackoveho benzinoveho motocykloveho dvojvalcoveho motora...ci? |
Miros> zavisi a nezavisi. |
ano ano, nejde me tu vyratuvat vedomosti a tech specifikacie preplnovania, to prenecham skusenejsim, povedal som ze pre mna osobne je to zaujimavy koncept ak to bude mat hmotnost twinu ako cb500 sv 650 a pod. plus to bude mat nejake to turbo ktore ten motor posunie inam a na to som zvedavy...lebo asi z toho nechcu mat nieco ako duchadlovu hayabusu, preco by to potom pchali do tak maleho motora, jedine aby dohnali jeho objemovy handicap vo vztahu k vykonu nepreplnovaneho,neviem tak si to iba ja myslim, ak mate niekto cislo na nejakeho Sakehusiho Suzukishina, opytajte sa ho, mozno prezradi co to z kuchyne tohto modelu |
doplnim, kedysi davno bol myslim v casopise Motocykl clanok ako si myslim nejaky brit upravil jednovalcovu Yamahu xtz 660, namontoval kompresor pohanany remenom od kluky,medzichladic a malo to za ciel urobit z lahkej jednovalcovej masiny raketu v ramci jej povodneho otackoveho spektra,..do motora natlacil myslim 80+ koni a moment mu stupol pri 4000 ot/min tak zavratne ze mal problem nechodit po zadnom, samozrejme hmotnost vzrastla ale ak to bolo 10-15kg tak to beriem ako normalne, cize ak nieco podobne urobia v Suzuki s tymto bude to zaujimave nie, relativne lahky stroj s mnozstvom krutiaceho momentu ktory by normalne nevyzmykali z atmosferickeho motora vzhladom na objem motora. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (01.04.2015 15:10) |
hmotnost vzrastla iba o 10-15kg, ale zivotnost sa skratila o tolko percent, kolko tomu pridal koni. |
ved nahajme sa prekvapit, v minulosti mali znacne zivotnostne problemy vsetci styria japonski vyrobcovia ked instalovali turba do roznych modelov,..cx 500, gpz, a cojaviem co este, preto to znie zaujimavo, ze ci to dokazu dotiahnut do urovne nami,pouzivatelmi pozadovanej, tak si to myslel? |
A Policajti už objednávajú Turboramery a Kaliňák Turbopokuty. |
Miros, nie, myslim si, ze pre bezneho uzivatela to nema vyznam. |
Turbo - najhoršia možná varianta, ako natlačit do motora viac vzduchu. jde je kompresor alebo charger? prečo ho tam nedajú ako kawa? zbytočne ťahajú výfukové potrubie ako blbi a kurvia výsledný zvuk. toto je dalšie kurvítko.. |
Matus: pouzitim turba spotreba nemusi byt automaticky vyssia a reakcia motora v najcastejsie pouzivanom pasme otacok bude urcite lepsia ako pri atmosfere... Ale inak suhlas, komplikovana konstrukcia a vaha su pre moto velke -... Ale zas litrovy vykon v tabulke... |
neviem co povazujes za reakciu motora. Ja osobne to, kedy po pridani plynu pride reakcia. A aj pannamera turbo ma turbolag, hoci ma nizko tlake turba. Kazde turbo ma lag, niektore mensi, niektore vacsi, ale ma. |
Matus: Porovnavaj si napriklad hladky dvojliter FSI a TFSI, alebo naftove SDI a TDI, hned pochopis, co myslim reakciou motora... Samozrejme oznacenie modifikuj podla vyrobcu... Turbodiera bude podla vyladenia motora, poctu a velkosti duchadiel, ale ani hladky motor nema priebeh vykonu a krutiaku ako priamka... Ziadny... |
ano uz chapem rozpor - ty povazujes za reakciu motora nieco ine ako ja. |
Tak už sa nebude na motorkách prvá kaziť elektronika.... predbehne ju turbo. |
zdravim mam pridrete turbo...aaaa octavia manzelka po meste cooo....nie suzuki po lese |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 81513 | Včera: 119235