Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW R1150 GS pohľadom dneška
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekne a prehľadne popísane, plusy aj mínusy. Viac menej aj súhlasím s Varanom. Dokonalá nie je, ale to nieje žiadna. |
Hodnotenie: trochu skoro vynasat sudy pre kategoriu Sport Offroad, kedze si ju zobral prvy krat do vacsieho terenu na ATE Moto Days v lete tento rok... lebo to nebol sport, nevedel si ako jazdit a este si mal nevhodne obutie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (24.11.2014 13:57) |
Som rád, že sa článok páči |
Hodnotenie: Vyyyyyyyyborne napisane!!!! Vyborne Varan |
Hodnotenie: Napriek roku uvedenia do predaja je ľahšia ako dnešná SuperTenere alebo Crosstourer. |
Hodnotenie: Pre vsedkych priaznivcov Bmw tu je link na nejake drobne chybicky krasy www.facebook.com/jiri.svetelsky.3/media_set... |
peto20400: nie je tam ani jedna 1150, ktovie prečo aj keď neverím, že pri bežnom použití kardan možno takto zlomiť. Keď si niekto z tej motorky robí rally špeciál a skáče s tým ako s kroskou, asi si pomýlil predajňu BMW s KTM samozrejme expedície sú niečo iné, takú cestu Mongolskom alebo Afrikou to vydržať musí |
Hodnotenie: v pohode článok, triezvo napísané - btw. pancierové hadičky - prvá vec čo som si nechal na svojej bývalke R1150R namontovať - rozdiel je nespochybniteĺný. |
niekde som tu cital ze BMW vydrzi vsedko,ale pri pohlade na tie fotky to urcite nieje tak.Prasknuty obal kardanu co som este nikdy nevidel,a Bmw je dost taska masina a oni tam nechali jednostrannu kyvnu vydlicu a este to poslu do terenu a ked to clovek este nabali kuframi problem je na svete.Vsimli ste si aky je ten obal tenky a bez vystuh?Bal by som sa natom vobec jazdit.A su tam fotky aj z asvaltovych ciest kde sa to stalo a este pytaju za tie masiny nehorazne prachy.Niet nad podstive japonske zelezo[img][/img]www.transalpforum.gr/index.php?topic=15560.0 |
Peto20400: neviem o akych fotkach kardanu pises, nemam FB, ale aj tu boli fotecky od jedneho pepika... A samozrejme k nim sa vsetci vyjadrovali, aky to je kram... Len ked si das trochu namahu a poguglujes, tak sa dozvies zaujimave info o tej konkretnej moto, ako bolo/nebolo o nu postarane a tak dalej... Zaujimave citanie a zrazu je to cele inak... Odporucam... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (26.11.2014 22:49) |
Hodnotenie: Je to dobra masina na cestovanie, pohodlna sem tam aj na teren ale na nejake perma offroad adventure jazdenie ze sa dostanem kam chcem to urcite nie. Hlavne mam rad ked tu vypisuju ich hrdi majitelia kde vsade a v akom terene boli. Za aku cenu to bolo to uz nenapisu :P Fyzikalne zakony nikto neoje.e. Proste je to tazky tlusty kus zeleza ktory ked padne tak ja osobne ho sam nedvihnem to nehovorim este niecim nalozena. Pre cestovanie je stvorena ale nikdy sa mi nepacila ta propaganda alebo ako to nazvat ze do terenu sa hodi. Nie nehodi a v clanku to aj pekne napisal preco....a kufre ma od Momula pozeram :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (27.11.2014 8:09) |
peto20400: Kolko bolo vyrobenych GS a na kolkatich z nich sa zlomil kardan? O kolkatich z tych, ktore sa zlomili, vies, ako s nimi kto jazdil? Ak mi praskne kardan na ceste, moze to byt dosledok predosleho brutalneho zaobchadzania v terene, tzv. unava materialu, ktora sa nemusi prejavit bezprostredne po vysokej namahe materialu. GS nie je urcena na skutocne sportove terenne pouzitie ako som uz pisal. Takisto keby zoberes Goldwinga na MX trat a po prvom skoku ho zlomis v krku riadenia, nie je to chyba motorky |
peto20400: Foto sú o ničom dôležité sú okolnosti. Ukáže sa A a nepovie sa B Raz som po jednej takej foto pátral a keď som zistil že tá motorka padla z 10m skalného zrázu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (27.11.2014 16:23) |
Hodnotenie: dávam za odvahu vôbec hodnotiť túto motorku, je to skoro ako v Športe hodnotiť slovenský futbal. A podľa mňa do terénu nepatrí žiadna moto nad 150 kg, nech už kúzelníci štiepia vlas ako chcú. |
V roku 1980 sa len dva mesiace pred pretekmi Paris-Dakar rozhodlo o ucasti BMW timu. Vysledok uprav moto boli 55 koni, 160kg suchej vahy (plus napr. aj 38l paliva) a Fernouil skoncil 5. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (28.11.2014 9:08) |
Hodnotenie: Dobry clanok. Rozumne popisanie motorky a skusenosti s nou (bez prilisnych emoci). |
PeterUK: TrailAttack som tento rok jazdil dvojky, no predtým aj jednotky. Môjmu jazdnému štýlu vyhovujú určite zo všetkých najviac (grip, cit, odozva, ochota zatáčať, životnosť, aj keď za cenu nižšej stability pri vysokých rýchlostiach) |
Hodnotenie: Pekne a vystižne napisane.Na svoju dobu to bola špička.Teraz nove R1200GS je uplne nekde inde ale strašne moc moc sa mi lubi |
Hodnotenie: Stara dobra poctiva motorka,tazka ako nakladak...no nedal by som ju za nic...tesim sa na 8 sezonu s nou |
Hodnotenie: Top článok. Som majiteľom tejto beštie a je presne táká, ako ju opísal. Ale je moja a nedám ju za nič na svete! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221249 | Včera: 139122