Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

BMW R1150 GS pohľadom dneška - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW R1150 GS pohľadom dneška - Diskusné fórum

Hodnotenie: (15 hodnotení)

Diskusia k článku: BMW R1150 GS pohľadom dneška

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
24.11.2014 12:31

BMW R1150 GS pohľadom dneška

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne a prehľadne popísane, plusy aj mínusy. Viac menej aj súhlasím s Varanom. Dokonalá nie je, ale to nieje žiadna.

Bočný stojan časom získa vôľu hore v čape. Najjednoduchšie je ho dole podložiť, dať rozšírenie alebo navariť a predĺžiť...

V teréne mi vadí len ten telelever. Svižné tempo / veľké nerovnosti nestíha a nakopáva...


24.11.2014 12:55

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Landal
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Hodne príjemne popísané...


24.11.2014 13:56

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

trochu skoro vynasat sudy pre kategoriu Sport Offroad, kedze si ju zobral prvy krat do vacsieho terenu na ATE Moto Days v lete tento rok... lebo to nebol sport, nevedel si ako jazdit a este si mal nevhodne obutie... ;-)

a tato bielomodra je rozhodne najkrajsia 1150...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (24.11.2014 13:57)


24.11.2014 18:03

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

copo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] [dobre] [dobre]


25.11.2014 11:17

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Som rád, že sa článok páči :-)

Menton: Ja vôbec netvrdím, že na ATE days to bol šport, to ani náhodou. Je pravda, že v teréne nemám s ťažkou motorkou taký grif, no keď ideš po šotoline 100 a viac, alebo keď sú nerovnosti väčšie, na limity podvozku prídeš veľmi rýchlo. To, čo s 990 preletíš s úsmevom na tvári s pocitom bezpečia, na GS spotený čakáš, kedy ťa potrestá ;-) Telelever, menšie predné koleso a zdvihy neoklameš


25.11.2014 12:00

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Sano
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vyyyyyyyyborne napisane!!!! Vyborne Varan ;-) [dobre] [dobre] [dobre]


25.11.2014 12:09

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Napriek roku uvedenia do predaja je ľahšia ako dnešná SuperTenere alebo Crosstourer.

za toto by mali v oboch znackach zodpovednym pisat vypovede.

pekny clanok a motorka velmi pekna. Pravdepodobne prezije vacsinu dnesnej produkcie (uz hovorim ako dedo, ale tak to citim)


25.11.2014 21:56

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Dodkes
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekná práca


25.11.2014 23:45

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

peto20400
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pre vsedkych priaznivcov Bmw tu je link na nejake drobne chybicky krasy www.facebook.com/jiri.svetelsky.3/media_set...


26.11.2014 14:22

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Varan
 Jogurťák 

Ikona

peto20400: nie je tam ani jedna 1150, ktovie prečo 8-) aj keď neverím, že pri bežnom použití kardan možno takto zlomiť. Keď si niekto z tej motorky robí rally špeciál a skáče s tým ako s kroskou, asi si pomýlil predajňu BMW s KTM ;-) samozrejme expedície sú niečo iné, takú cestu Mongolskom alebo Afrikou to vydržať musí


26.11.2014 17:19

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Hodnotenie: Dobré

v pohode článok, triezvo napísané - btw. pancierové hadičky - prvá vec čo som si nechal na svojej bývalke R1150R namontovať - rozdiel je nespochybniteĺný.
A čo sa týka konštrukcie a spoĺahlivosti - do Afriky alebo Ázie hlbšie do vnútrozemia - 1150 ja stále spoľahlivý univerzál aj napriek veku.


26.11.2014 22:37

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

peto20400
 Edvenčr 

Ikona

niekde som tu cital ze BMW vydrzi vsedko,ale pri pohlade na tie fotky to urcite nieje tak.Prasknuty obal kardanu co som este nikdy nevidel,a Bmw je dost taska masina a oni tam nechali jednostrannu kyvnu vydlicu a este to poslu do terenu a ked to clovek este nabali kuframi problem je na svete.Vsimli ste si aky je ten obal tenky a bez vystuh?Bal by som sa natom vobec jazdit.A su tam fotky aj z asvaltovych ciest kde sa to stalo a este pytaju za tie masiny nehorazne prachy.Niet nad podstive japonske zelezo[img][/img]www.transalpforum.gr/index.php?topic=15560.0


26.11.2014 22:48

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Menton
 Skútrista 

Ikona

Peto20400: neviem o akych fotkach kardanu pises, nemam FB, ale aj tu boli fotecky od jedneho pepika... A samozrejme k nim sa vsetci vyjadrovali, aky to je kram... Len ked si das trochu namahu a poguglujes, tak sa dozvies zaujimave info o tej konkretnej moto, ako bolo/nebolo o nu postarane a tak dalej... Zaujimave citanie a zrazu je to cele inak... Odporucam... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (26.11.2014 22:49)


27.11.2014 8:07

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Je to dobra masina na cestovanie, pohodlna sem tam aj na teren ale na nejake perma offroad adventure jazdenie ze sa dostanem kam chcem to urcite nie. Hlavne mam rad ked tu vypisuju ich hrdi majitelia kde vsade a v akom terene boli. Za aku cenu to bolo to uz nenapisu :P Fyzikalne zakony nikto neoje.e. Proste je to tazky tlusty kus zeleza ktory ked padne tak ja osobne ho sam nedvihnem to nehovorim este niecim nalozena. Pre cestovanie je stvorena ale nikdy sa mi nepacila ta propaganda alebo ako to nazvat ze do terenu sa hodi. Nie nehodi a v clanku to aj pekne napisal preco....a kufre ma od Momula pozeram :D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (27.11.2014 8:09)


27.11.2014 8:22

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Sano
 Edvenčr 

Ikona

Aj drziaky. Sikovny to chlapec ;-)


27.11.2014 11:58

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Varan
 Jogurťák 

Ikona

peto20400: Kolko bolo vyrobenych GS a na kolkatich z nich sa zlomil kardan? O kolkatich z tych, ktore sa zlomili, vies, ako s nimi kto jazdil? Ak mi praskne kardan na ceste, moze to byt dosledok predosleho brutalneho zaobchadzania v terene, tzv. unava materialu, ktora sa nemusi prejavit bezprostredne po vysokej namahe materialu. GS nie je urcena na skutocne sportove terenne pouzitie ako som uz pisal. Takisto keby zoberes Goldwinga na MX trat a po prvom skoku ho zlomis v krku riadenia, nie je to chyba motorky ;-)

Deluxa: áno, sú to kufre od Momula, som s nimi veľmi spokojný a dal by som ich aj na novú motorku [dobre] Nerozumiem, prečo by si ju nemal dvihnúť. Všimni si, v akej je polohe, keď je položená na bok. Ja mám 63kg, tak si predstav moju fyzickú silu a nikdy som nemal problém GS zo zeme dvihnúť


27.11.2014 16:19

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

peto20400: Foto sú o ničom dôležité sú okolnosti. Ukáže sa A a nepovie sa B ;-) Raz som po jednej takej foto pátral a keď som zistil že tá motorka padla z 10m skalného zrázu...
Ale poruchy boli všelijaké zdkumentované...
A to akože grécky transalpáci vo fórach riešia poruchy GS-iek ;-) [dobre]

Deluxa: O čom teoretizuješ? Za akú cenu? Veď sa stačí prísť pozrieť na nejaké XL preteky. U nás alebo v CZ. Veľa ich nejazdí a dokážu toho dosť. A som sa jej nadvíhal to mi ver, no problem.

Ale inak "je to tazky tlusty kus zeleza" s tým súhlasím do bodky ;-) Ale to či sa do terénu hodí o tom dovolím si tvrdiť rozhoduje len jeho majiteľ :-P


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (27.11.2014 16:23)


27.11.2014 23:51

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Archie
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] dávam za odvahu vôbec hodnotiť túto motorku, je to skoro ako v Športe hodnotiť slovenský futbal. A podľa mňa do terénu nepatrí žiadna moto nad 150 kg, nech už kúzelníci štiepia vlas ako chcú.


28.11.2014 7:54

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Je teren a teren. A od toho sa to cele odvija.


28.11.2014 9:01

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Menton
 Skútrista 

Ikona

V roku 1980 sa len dva mesiace pred pretekmi Paris-Dakar rozhodlo o ucasti BMW timu. Vysledok uprav moto boli 55 koni, 160kg suchej vahy (plus napr. aj 38l paliva) a Fernouil skoncil 5.
V roku 1985 Gaston Rahier na moto so skoro seriovym 70 konovym motorom, vaziacej 170kg sucha, so 70l benzinu 230kg mokra vyhral nezabudnutelnym sposobom Pariz-Dakar.
Mohol by som dalej pisat o vahach moto na Pariz-Dakar aj z dalsich timov Cagiva, Yamaha, Honda v tomto "zlatom" veku rally pretekov.

Kazdopadne z toho vyplyvaju dve jednoduche otazky:
Boli preteky Pariz-Dakar v terene? :-D
Zalezi na jazdcovi (az) v prvom rade? 8-)

P.S. Aby to nebolo len o davnej minulosti, tak vlani bol na Rally Albania chalan na Cagiva Elephant, v plnej polnej pekne cez 200kg, na kamenoch skakal jak kamzik a mnoho lahkych enduriek nechal za sebou v kudoloch prachu... 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (28.11.2014 9:08)


28.11.2014 11:50

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dobry clanok. Rozumne popisanie motorky a skusenosti s nou (bez prilisnych emoci).

Pozeram ze gumy mas ContiTrailAttach (nevidno ci prvu verziu alebo II (tie su okruhlejsie)). Predpokladam ze si vyskusal peknych par pneu, mozno by bolo fajn popisat skusenosti aj s nimi...

Na fotke z Durmirodu si riadne nabaleny, to ste boli vo dvojici?

Z mojich skusenosti s malym v-stromom, suhlasim s tym ze stit z deflektorom je lepsi ako bez deflektora. Vyrazne to oplynuje prudenie vzduchu.


28.11.2014 16:02

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

Varan
 Jogurťák 

Ikona

PeterUK: TrailAttack som tento rok jazdil dvojky, no predtým aj jednotky. Môjmu jazdnému štýlu vyhovujú určite zo všetkých najviac (grip, cit, odozva, ochota zatáčať, životnosť, aj keď za cenu nižšej stability pri vysokých rýchlostiach)

Áno vo dvojici, vieš ako, ja si potrpím na pohodlné stanovanie, takže kopa zbytočností :-))) inak na bočných kufroch boli samonafukovačky a na topcase stan s karimatkami, takže nebolo to o moc ťažšie akoby na kufroch nemám nič, aj keď to tak vyzerá

O to viac na tak neaerodynamickej motorke ako je 1150GS, ale o tom už článok bol


29.11.2014 0:25

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

BorisF800
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne a vystižne napisane.Na svoju dobu to bola špička.Teraz nove R1200GS je uplne nekde inde ale strašne moc moc sa mi lubi [dobre] [dobre] [dobre]


23.02.2015 1:04

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

fazer600
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Stara dobra poctiva motorka,tazka ako nakladak...no nedal by som ju za nic...tesim sa na 8 sezonu s nou ;-)


23.07.2016 18:11

Re: BMW R1150 GS pohľadom dneška

engine09
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Top článok. Som majiteľom tejto beštie a je presne táká, ako ju opísal. Ale je moja a nedám ju za nič na svete! [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221249 | Včera: 139122