Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: M1NSK TRX 300i - Zaujímavá touring alternatíva
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
tí vole, tak teda Brest-Dušanbe Rally? No pjekňe. Riflobé vestički a kotňíkové tichojepki... |
Minsk, nebo Zongshen RX3? |
Hodnotenie: takze Zongshen s nalepkami Minsk? |
Aj ked sme sa nedozvedeli nic nove, kedze tuto moto sledujem od prvych info. Ako by to bolo s dovozom,certifikaciou a pod. Clanok typu prelozim z ineho portalu,kde to uz nejaky ten mesiac,teda hodne mesiacov je....Ze tato moto existuje a ake ma patametre uz davno vieme, ale co s tym? |
Hodnotenie: Mne sa ľúbi, aj keď chápem že je to číňan. Dizajnovo sa im podaril... |
Awia |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Omyl - duplicita. |
awia: tak chápem zas já. No do bi to kupovau? |
pre kedushka: s dovozom z by nemal byt problem, kedze by to bol dovoz z krajiny EU, ak je cena naozaj okolo 10.000zl, tak to by bola velmi atraktivna ponuka pre vela enduro nadsencov s tensou penazenkou. |
V minulosti boli malé adventúrky ako Touareg 125 a pod. A predávali sa. |
ja tak isto, ale keď sa pozrieme na osadenstvo a drvivú väčšinu jazdcov na veľkých endurách, tak to majú pre iné ako pre cestovateľské kvality. Možno to neviem vysvetliť, ale mylsím to tak, že nie je kúpna sila. Niečo by sa predlo, to je jasné. Ale je to ako s tými "dakarskými" špeciálmi ktoré chceme civilné. No kto si to kúpi? |
Ale máme tu aj začínajúcich jazdcov, menšie vodičáky, mladých a ženy baby... Je to veľká skupina. Mať novú spoľahlivú mašinku za 5+- litrov a precestovať svet... |
a presne v tej skupine máme takých, čo hľadajú spôsob, ako prepísať v techničáku kW |
Awia: myslienke jednoducheho turistu s mensim objemom fandim, ale vyhlasit, ze prave tento Minsk bude aj spolahlivym na precestovanie sveta je asi trochu odvazne, ci? o nekvalite cinskych skutrov je tu tem dost, preco prave tento Zongshen mal byt vynimka? nechcem rypat len narazam na to, ze o spolahlivosti tejto moto asi vela nevieme, tak opatrne vo vyhlaseniach... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (24.10.2014 11:03) |
Stowasser a kde si to našiel za 10000 zlotuviek ? |
ratam to ratam, cena v Polsku by aj s prihlasenim na Slovensku bola do 3.500e a to uz je dost dobra cena na risknutie. |
Menton: Odpovedal som mikulcovi a mal som na mysli celkovo takéto moto na báze Duke či Honda/kawa ... a pod... V tom kontexte som odpisoval. |
Hodnotenie: Sledujem už dlhšie, velmo pekne... |
Hodnotenie: Pre moju priatelku typovo a vykonovo ako stvorene...ale ten zobak...ech..to by neprekusla |
Hodnotenie: Ma na slovensku nejakeho dealera, da sa niekde kuknut najlepsie aj odskusat? |
Hodnotenie: Urcite zaujimave. Ale ja ak nezozeniem stroma do 35kw, co je utopia (ak nekupim prvu predrazenu chrapinu na SK) tak si radsej pockam do juna '15 na papiere.. byt to ale dva roky dozadu, seriozne uvazujem nad takymto kuskom. |
Stowasser tiez by ma zaujimalo ako si prisiel na cenu 10000 zl, kedze v Bielorusku su ruble a taktiez krajina nie je v EU. |
Matox: ved prave, 795mm rozhodne nie je pre mensich chlapov, ani zeny priemerneho vzrastu. To je len marketingova modla. G650GS ma sedlo o palec nizsie a 170cm vysoky clovek je na nom na spickach. A je velky rozdiel drzat moto na spickach na asfalte a na sotoline, ci v blate. Takze? |
Menton nova 650 ma vysku sedla 800 mm, ale to je jedno. Nie som expert do terenu, ale aj ine terennejsie zamerane masiny maju sedlo vyssie - ved ked zastanem si masinu trochu naklopim, nie som na skutry. |
Ale samozrejme, ides na to dobre. Len tie ozaj terenne kozy maju aj vyssie zdvihy, takze nasadnes, ides dole kludne aj o 10cm, stale mas slusnu svetlu vysku a nohy na zemi... |
Hodnotenie: Je len na zaplakanie, že číňan má dizajn na ktorý sa dá pozrieť, pričom taká značka ako JAWA vie vytvoriť takúto paródiu na motorku www.gaadi.com/news/wp-content/uploads/2014... |
Debaty okolo vhodnosti tohto modelu na to alebo ono obidem..ale zaraza ma fakt, ze redaktor motocyklového (!) portálu nevie, ze predstavuje cinsku motorku ako výrobok firmy Minsk? Tomu sa hovori,mierne povedane, amaterizmus. |
Hodnotenie: MENTON, nerúhaj sa |
Zeze moj kamarat so slabsim vzdelanim ale velkym srdcom to nazyva ,,pofa,, |
Hodnotenie: Pekný kúsok, akurát by som sa bál tej prednej 18, či by sa dala obuť na nejakú schopnú edvenčr gumu (nie zadnú)... |
Hodnotenie: Mat 18 tak ponu hnet utekam do polska. Za tie prachy obzvlast pekna motorka. Racej noveho cinana ako 20 rocneho transalpa co ma najazdenych sto tisic. |
Toman tak v tom sa velmi mylis. Zvlast ak bolo o toho Transalpa dobre starane... |
Ako píše Awia. Ak človek jazdí sám a mimo oblastí s infraštruktúrou, ľahká motorka je na nezaplatenie. Ale práve tam je na nezaplatenie aj spoľahlivosť. Takže koncepcia fajn, len chcelo by to inú značku. |
Duke 390 aj s ABS - 4990 EUR, čo by stálo čosi na jeho báze v takomto štýle... Oveľa viac asi nie. |
a je tento "zohan" fakt nekvalitní? Osobňe mi to je u prdele, lebo mňa nezajímá, ale má s tím ňegdo skúsenost? |
Kto by chcel kúpiť www.ebay.co.uk/itm/HONLEY-RX-3-250-ADVENTURE-... |
Tak M1nsk, Zongshen, alebo Honley? Uz to ma 3 nazvy jednej moto. Kto to naozaj vyraba? |
to bude ta kategoria 'custom', ne? |
... no uz by som ju bol kupil (resp. brat), len nie je kde. Do UK sa trepat nebudem a potom este maturovat so svetlom, ...(?) a aj ta suma by mohla byt, len v eurach. |
satos: |
demmoo: Vdaka za tip. Zvazoval som aj tuto moto, aj ked novu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (06.11.2014 16:05) |
Hodnotenie: auto.onliner.by/2013/09/25/m1nsk-2 Upravené 2 krát. Naposledy upravil job123 (06.11.2014 19:16) |
satos: mozno tito by vedeli pomoct s dovozom a papiermi www.ural.cz/kontakt.htm |
Hodnotenie: To, že ta mašina bude mať okrem polepu všetko z číny je pri pohľade na cenovku a výbavu jasné. A bohužiaľ pri cenovke je jasné, že asi aj aká nic-moc kvalita bude dodávaná. Ja osobne som navštívil s Shanghaji (čína) jednu malú firmu a bol som prekvapený, že táto firma je schopná vyrobiť ich produkt v kvalite ktorá sa blížila tej európskej - bolo to na pomery číny niečo ozaj vysokokvalitné. Ale každý jeden komponent osadený v mašine bol značkový (Festo, Danfos, Siemens atď.). Jedine nerezová časť bola vyrobená v číne, tak ako aj výkresy a softvér. No ale cena ich výrobku sa tiež blížila tej európskej. |
Na motorke nie sú pneuválce ani frekvečné meniče ani S7 1500. |
egres2, egres2 čo len z teba bude. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16778 | Včera: 189392