Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDucati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) - Diskusné fórum

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
21.10.2014 20:14

Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Iba ako nezaujatý pozorovateľ zaujatý technikou - neuveriteľné dielo. Maximálny minimalizmus. Dôraz na detail.
Ale takéto niečo sa nachádza (nielen) v útrobách veľa strojov, iba to akosi nevidíme. Aj preto tá moja snaha o detaily v rôznych článkoch. Motorky sú krásne, určite krajšie ako autá.


22.10.2014 10:38

Re: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Stačí otvoriť kapotu bežného auta a nič oku lahodiace a pekné tam človek nenájde... Radšej to schovajú pod plastový kryt s nalievacím otvorom OIL.

Na moto je to iné, radosť pozerať na niektoré kúsky... V poslednej dobe hlavne taliani, pamätám si aj japoncov v rokoch nie až tak dávnych ako boli detaily krásne premakané...

K technike Ducny nieje čo dodať, paráda... 160 koní Multa určite potrebovala, veď by nestačila KTM Super Adventure nie... ;-)


22.10.2014 11:34

Re: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Awia: to oplastovanie motora v aute ma svoj vyznam, menej kutilov sa pokusa v domacich podmienkach ublizovat motoru snahou o jeho opravu, ci udrzbu... myslim, ze z tohoto pohladu by takato ochrana pomohla aj mnohym motorkam... rubrika Moto poradna je toho jasnym dokazom... >:-)


22.10.2014 11:36

Re: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Menton nesranduj? Myslíš že kutila zastaví kus plastu???


22.10.2014 11:49

Re: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

Menton
 Skútrista 

Ikona

Awia: bez srandy... to je psychologicky efekt... ked neboli motory oplastovane, ludia hned vsetko chceli ohmatat, vyskusat.... potom bolo kopec zraneni, napriklad odseknutych prstov v remeniciach, popalenin na turbe, ci vyfukovom zvode a podobne... aj ked treba priznat, ze plastovy kryt ma aj vplyv na znizenie hlucnosti, tepelny manazment a ochranu pred necistotami..

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (22.10.2014 12:03)


23.10.2014 21:43

Re: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Ako sa odborne nazýva človek, ktorého vzrušujú motorky? Motorkofil?


24.10.2014 20:58

Re: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

fitko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

prestavovače=problém [zle] [zle] [zle] [zle]


26.10.2014 14:48

Re: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

jogcar
 Edvenčr 

aj v ducati otvorili konecne hocijaky vw motor so stelovanim vacky a pouzili to, Neuveritelne..
Fitko - podlamna mas pravdu, problem :-(


26.10.2014 19:39

Re: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

karol1
 Bahniak 

Ikona

teplá voda od ducati.
ale musí sa uznať , že to vedia predať , ako keby to nikdy nikto nevidel.

fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1...


27.10.2014 9:39

Re: Ducati prichádza s novým motorom Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Este keby Ducati zrusilo ten trapny dvojrocny interval vymeny rozvodoveho remena. Uplne zbytocne a zvysujuce naklady na servis. Pri desmo rozvodoch je ten remen ovela menej namahany ako pri bezne pouzivanych rozvodoch a u automobilov sa menia bud az po niekolkych rokoch pripadne po 100-120-150 tis. km.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109918 | Včera: 229046