Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Nová Honda VFR800X Crossrunner pre rok 2015
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Dizajnovo u mňa parádny posun vpred. Chválim aj zvýšené zdvihy a tiež elektroniku, ktorá znovu drží krok s konkurenciou... |
Hodnotenie: moze byt! az na tu oranzovu odrazku jak som kedysi mal na BMXke.. |
já sem asi inačí, ale mňe sa to teda moc nelúbi...šak ten rám je určiťe ešče s prvej vfri a ostatek co dúm dal... |
Nech to nepokazia kuframi!!! Inak OK. |
Awia: suhlasim, dizajn je urcite krok vpred, aj vesela cervena, ale ak by elektronika drzala krok s konkurenciou, tak to ma napriklad tempomat, elektronicke nastavenie pruzenia, ABS so snimacom naklonu a podobne... Toto je stale tak 5 rokov spat... A ked neschudla minimalne o 20 kilo tak je vahou v kategorii nadlitrov... |
Hodnotenie: Veľmi pekný stroj odrazku by som tam nechal..je nevkusná..to je fakt..ale už by to nebolo originál ;) Odviezol by som sa rád |
Hodnotenie: oproti prvému krosiku dizajnovo nastastie uplne inde. nielen predok, ale aj rit smeruje dohora a nie je priserne vodorovna. |
Hodnotenie: Vyhrievane hefty v standarde si zasluzia velkú pochvalu. Zda sa dokonca, ze deflektor okolo chladica akoby tvoril urcitu ochranu na kolena jazdca, ktovie ako to bude fungovat. Jednoramenna kyvka by si ale zasluzila zvyraznenie, t.j. vyfuk vedeny hore, a "scheiba" je klasicky "na doplnenie", no ale to snad u vacsiny motoriek. |
Menton: Vo svojom segmente elektronikou stíha, ani konkurencia nemá tempomaty a el. podovozk v podlitrových menších mašinkách. Neporovnávam s TOP modelmi . |
A možnože s tým výfukom práveže zažili rozum (keďže je to motorka na turistiku) a naschvál ho nesmerovali do nebies , aby zbytočne nemuseli ukrojiť z bočného kufra (a tým znížiť jeho objem) , ako to majú niektoré iné značky , GaST , čóóó ? |
Tá V4 je naopak podľa mňa bohová... |
Veď ja sa nechcem s tebou vadiť , ale označiť 800-vkovú , 240kilovú motorku s rozmermi pneu 120/70-17 a 180/55-17 za cestovné enduro je tiež dosť odvážne /ale tak to voľakedy aj BMW so svojimi 850GS a 1100GS , tam to vtedy BMW prezentovalo (R1100GS) ako enduro s najväčším objemom motora na svete ! Niečo do prospektov bolo treba napísať . |
Ak jazdíš po ceste a turistiku, tak je +-20-30kg hovno, nepodstatné... Hlavne ak má mašina aj tak nad 200kg... |
Nó , ale aj na ceste sa 240kilo zdvíha ťažšie . |
Hodnotenie: Vyzera to "za tu cenu" (teda ak bude niekde kde je predch. model) velmi dobre. Otazna je ucinnost stitu a ci by som sa na to vyhrabal, plus konikov este tak zo desat keby bolo. |
Hodnotenie: mne na ceste staci dobry stit,silny krutak pohodlie,,tichy motor este tichsy vyfuk .pekna motorka |
Awia: a netaras tak trochu? F800GS ma ESA, cize elektronicky podvozok a k tomu aj kontrolu tlaku v pneumatikach, ked uz sme pri elektronickych systemoch... Na turistiku potrebne... Maly Tiger ma tiez elektroniku na tlak v pneu... Takze koho v segmente elektronikou vlastne stiha? Nahace? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (11.09.2014 21:30) |
Inac som zvedavy, kedy/od koho/za kolko bude mozne dokupit deflektor na predny blatnik aby chranil aj ten predsunuty olejovy chladic... medzinami-fanúšikmikrídielkatými podla foto sa mi zda umiestneny trochu nestastne.... |
Menton, nepreháňaš tak trochu? |
Hodnotenie: Starsi model ma ocaril pri jazde, hlavne zvuk a zatah od 7000. Tento novsi je uz aj pekny (konecne). Elektronicky podvozok mi zatial este nikdy nechybal, naco vyhodit 18000 eur za motorku, ktoru mozete servisovat iba v Petrzalke a 3 mesiace cakat na vyssi stit... |
Demmoo: 30 rokov dozadu ludia bezne cestovali na dovolenku do Juhosky na Skode 105, Lade 2101, ci Trabante, ziadna klimatizacia, elektrika na oknach, ABS, ESP, patka v prevodovke a boli stastni... Dnes tak necestuje uz nikto (vlastne redaktor SME spravil tak reportaz, isiel k moru dva dni ) |
Motorečka zaujímavá, konečne nevyzerá tak hrozne ako prvý Crossrunner. |
Varan: ja som napisal moju skusenost a moj nazor. Podla katastrofickych scenarov mudrlantov z webu som uz mal mat pri mojich km vymenenu polku moto a z niekolkych vyletov som sa mal vratit na voziku. A ja som musel menit zatial len brzdove oblozenie a to ju mam prave z tych "poslednych rokov".... |
Honda to nikdy s tou elektronikou nepreháňala. Crossrunner dostal čo potreboval. |
Hodnotenie: Tesime sa nan. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (23.09.2014 9:42) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18150 | Včera: 243604