Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
No tej konkurencie je samozrejme viac, z mojho pohladu urcite: |
Hodnotenie: no a s tou konkurenciou si teraz Honda este napalila aj do vlastnych radov s Honda VFR800X Crossrunner, coz je vlastne ta ista masina, ale s vyssimi turistickymi ambiciami... |
Hodnotenie: No mal som moznost sa na nej par km povozit... musim skonstatovat, ze ma dostala |
No dobre, dajme tomu ze pre jej legendarnost a vlastne jazdnosti by som ju chcel |
Hodnotenie: No co mam povedat...na VFR mam jednoducho slabost. Skoda ze dali VTEC a odstranili ozubenie, ale nova sa mi aj tak paci. Prvy VTEC bola doslova dizajnova katastrofa. |
Hodnotenie: Asi som uz stary ale ten design a celkovo koncepcia tejto motorky je podla mna perfektna. Mne sa paci ovela viac ako 1200-ka a je to konecne honda co po dlhom rade fadnych modelov aj dobre vyzera a nie je len "prakticka". |
Hodnotenie: pri spotrebe 6 l a objeme nadrze 21.5 l mi vychadza dojazd vyse 350 km |
ferraript: Dojazd sa udáva po rezervu nie po prázdnu nádrž. Rezerva tak 20-25% nádrže... ako kedy |
Hodnotenie: ako yamaha fanusik to hrozne nerad priznavam ale konecne honda ktora sa mi dizajnovo paci |
Hodnotenie: Tento stroj sa mi prudko začína páčiť. Z konkurencie tu skoro nič podobné nieje, teda športový turista s predkloneným posedom. (iba ZZR, Busa a F800). Je škoda že kapotované poloturistické motorky zo starej školy sa veľmi nerobia a vytláčajú ich cestovné kvázi-endurá. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45208 | Včera: 230560